וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.4.2010 / 19:20

השבוע המתחיל ב-25.4.10 יעסוק בעיקר בענייני התקשורת שלנו: כדאי לחשוב פעמיים לפני כל מילה ולמקד את הכוונות היטב לפני שמדברים

השבוע הזה עוסק בעיקר בענייני תקשורת. ונוס עוברת למזל תאומים, מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בהילוך אחורי, וכל מה שקשור למילים שלנו או לתקשורת שלנו עם אנשים אחרים הופך משמעותי במיוחד, גם – ובעיקר – כי הדברים עלולים להתרחש בדרך אחרת ממה שאנו רגילים. כדאי וחשוב על כן לחשוב פעמיים לפני כל מילה, ולמקד את הכוונות שלנו היטב לפני שאנחנו מדברים.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך גם השבוע לנוע בהילוך אחורי במזל שור. זהו מיקום שאינו קל במיוחד, שכן הוא עלול לגרום לנו לשכוח דברים חשובים, ולעסוק בתפל במקום בעיקר. בנוסף, חשוב יותר השבוע לסגור מעגלים, מאשר לפתוח חדשים. מי בעיקר יושפע מההילוך הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר המעניין של השבוע: מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור המעשי, למזל תאומים התקשורתי. ונוס מביאה איתה ניחוח קליל ונעים במזל תאומים, והמיקום הזה מקל עלינו לדבר, לשתף ולחלוק את מה שעובר עלינו עם הסביבה הקרובה ואנשים חשובים בחיינו. ונוס מביאה איתה גם את הצד הקליל והזורם בפגישות ראשונות ובהיכרויות שטחיות, סמול טוק חביב ותחושה שהכל זורם ואופטימי. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מהצד הקליל ביחסים שלנו, ולהשתמש באנרגיה הזו כדי לדבר – ועל הכל. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, שור ומאזניים.

הזווית הקשה של השבוע: הזווית שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב מרס - זווית שעלולה להביא איתה לא מעט ויכוחים, חילוקי דעות, אי הסכמה, ואפילו ריבים קטנים בגלל עקרונות שקל לנו השבוע להתבצר בהם. אולי משום כך מומלץ עכשיו לפעול באופן זהיר במיוחד, ולחשוב פעמיים לפני שאנחנו מדברים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

ועד שנדע לחבר בין הצד המעשי של ונוס ששם את שתי הרגליים על הקרקע עם הצד הקליל שלה שזורם עם המילים – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
השמש ומרקורי שוהים עדיין במזל שור, מקום בו נמצא בית הכספים שלכם, ועוזרים לכם להשקיע יותר בחשבון הבנק, מה שאומר שאתם בהחלט בתקופה פרקטית יותר, טלאים. ונוס במזל תאומים מביאה מפגשים מרגשים...

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד מעניין, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל תאומים, מה שאומר שהחיים הופכים מלאי אקשן, עניין, והרבה תקשורת אישית ובינאישית. זמן טוב ללכת לחדר הכושר, ולהתחיל להשקיע.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה לו גם השבוע בהילוך אחורי, מה שאומר שגם השבוע הזה יהיה מוקדש בעיקר לסגירת מעגלים מסוגים שונים, ביטול פגישות וקושי לעמוד בלוחות זמנים. למזלכם, ונוס במזל שלכם מפצה באקשן רגשי...

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל שור, שכולל השבוע את השמש ומרקורי, ממשיך לסייע לקשרים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. גם השבוע כדאי להתמקד בעבודה משותפת עם אחרים, ולא להישאר לבד. הרחיבו את המעגל החברתי.

אריה
על פניו, זהו שבוע מתוח למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור ועדיין בזווית של מתח עם סטורן, וכדאי שלא לריב בגלל שטויות. ונוס במזל תאומים, לעומת זאת, מביאה איתה תקשורת מצוינת עם מוסדות וארגונים.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו צורך להמשיך ולסגור מעגלים, בעיקר בכל מה שקשור לנושאי לימודים, נסיעות, והרחבת אופקים בכלל. חשוב להיזהר משגיאות בשיקול הדעת.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל במזל תאומים שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור ליכולת שלכם להרחיב אופקים לאזורי פעולה חדשים שעדיין לא הכרתם, לסגור מעגלים הקשורים לנסיעות, ואפילו לתכנן לכם נסיעה קרובה.

עקרב
מקבץ הכוכבים שבמזל שור, שכולל עכשיו את השמש ומרקורי שנמצא בהילוך אחורי, ממשיך להדגיש את הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור למערכות יחסים וזוגיות בכלל. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור לקשרים מהעבר.

קשת
השמש ומרקורי שנמצאים גם השבוע במזל שור מכריחים אתכם להשקיע קצת יותר מחשבה בעבודה ולהיות בפוקוס מבחינה מקצועית. מרס במזל אריה מאפשר לרוץ קדימה עם יוזמות חדשות, ולשים את הדגש על התחלות מעניינות.

גדי
השמש ומרקורי במזל שור מאפשרים לכם להתמקד ביוזמות מעניינות ופתיחות לרעיונות חדשים, אבל מרס במזל אריה עלול להביא איתו עדיין לא מעט מאבקי כוח ואגו. ונוס במזל תאומים שמה את הדגש על התפתחות אישית בתחום המקצועי.

דלי
השמש ומרקורי במזל שור מאפשרים לכם לבדוק אפשרויות חדשות של מכירה או קנייה של בית או דירה, לשפר את התקשורת עם בני הבית, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. מרס במזל אריה עלול עדיין לגרום לחילוקי דעות בזוגיות שלכם.

דגים
השמש ומרקורי שנמצאים במזל שור מדגישים את הצורך שלכם בתקשורת מילולית כנה וישירה, ובדיאלוג אמיתי שבא מהלב. השקיעו קצת יותר במילים שלכם, ואפשרו להן לפעול עבורכם. זמן מצוין לסדרת מפגשים עם אנשים מעניינים.

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום, נולדתי ב-30.3.83 בשעה 3:00 לפנות בוקר בירושלים. אני מסיימת כעת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך ולקראת תואר שני במנהל עסקים. במשך חיי לא היתה לי מערכת זוגית רצינית. רציתי בבקשה לדעת, מה אתה רואה בקשר לזוגיות.

תשובה: ובכן, אפשר לראות כמה מוקשים קטנים, אך יעילים, בזוגיות וביחסים קרובים, אבל מודעות אליהם ועבודה אמיתית עשויים לשנות את הדברים.

נפתח באופק במזל דלי: האופק הוא הדרך שבה אנו מראים את עצמנו לעולם, והדרך שבה הוא חווה אותנו. במזל דלי הוא חווה אדם חביב וידידותי, שהופך בקלות כל אחד לחבר ילדות בפוטנציה ונפתח באופן נעים ושמח, עד ש... מתקרבים יותר מדי. כן, עודף קרבה עם האופק הזה מאיימת ואפילו חונקת, שלא לדבר על אינטימיות - מילה ממש לא קלה לעיכול כאן, ולפעמים אף כזו שגורמת לברוח קילומטרים הצידה.

אורנוס (בעיגול אפור), שליט האופק, נמצא בבית העשירי, הלא הוא בית הקריירה והבית שבו אנו חווים את העולם, ומסתבר שחוויית העולם שלך היא חוויה קולקטיבית וחברתית מאוד, לא אישית, שבה אכן נושאי חברות, מוסדות וארגונים הם האישו המרכזי. אולם, כל מה שלא קשור לחברה שכזו הופך באופן פוטנציאלי לאיום, שכן הפן האישי הוא אויב אמיתי כי זה אומר שמתקרבים יותר מדי, וכאן – צריך לברוח פנימה, ומהר.

בל נשכח גם שהבית העשירי הוא המקום שבו את אכן חווה קריירה, והקריירה הזו – הצורך להיות חלק ממוסד או ארגון שכזה או לנהל אותו, היא סוג של בריחה במפה הזו. שכן מהאישי אל הקולקטיבי את שוחה כמו דג במים, אלא שהדגיג שלנו הופך ממש מפוחד כשמגיע דגיג אחר ואת זה נראה גם בזווית המתח (בקו מרוסק) שיוצרת ונוס (בעיגול ירוק) שמסמלת את הצד הנשי שלך, ואת כל מה שקשור לדיאלוג רגשי ולזוגיות. ונוס שכזו ממש נכנסת ללחץ מעודף אינטימיות, למרות שבעיקרון היותה במזל שור מראה על הזדקקות לחום ומגע, לבית ומשפחה. היכן הקטץ'?

ובכן, הבית העשירי קשור גם לדמות האם. נראה שדמות האם במפה הזו היא מעט טריקית: לפעמים היא נמצאת שם, לפעמים איננה (בעיקר כשצריכים אותה רגשית) ומערכת הערכים שלה הקשורה לבטחון עברה מעט גם אלייך, בטחון שהוא גם על חשבון הצד הרגשי ומערכות של קרבה. נדמה שהמערכת הזו שפועלת אצלך קיימת אצלה אם כי במינון מורכב יותר.

פן נוסף של האם שמשפיע עלייך נוכל לראות במיקומה של השלישייה שבה מככבים הירח, פלוטו הכוחני וסטורן הנוקשה (בעיגול כחול). הצמידות שבין הירח לסטורן אינה קלה לנשים: היא מראה על תחושות של כובד ובדידות, אחריות ומחוייבות יתר, ובעיקר שופט פנימי חמור סבר, שברגע שנדמה לו שאת עושה יותר מדי חיים הוא קורא אותך לסדר – ומהר: יש עבודה שצריך לעשות, יש מחויבויות, ובכלל – עם דימוי פנימי לא גבוה – מי בכלל ירצה בך? מהר הביתה או לעבודה, צועק השופט הסטורני הזה. לא קל...

אלא שהירח מייצג גם את דמות האם, וגם את מה שאמורות לחוות נשים בקוד הרגשי שלך: עבודה קשה (לפעמים אפילו סוג של וורקוהוליק), מחוייבות רבה, וקושי ליהנות מהדברים הקטנים וליהנות בכלל. את החלק הזה מביאה דמות האם למשוואה, והיא זו שאחראית בעקיפין לחוויית החלק הזה בחייך. כל מה שנותר הוא להוסיף את הגברים שמגיעים אליך – הם מיוצגים בדמותו של מרס (בעיגול אדום) שנמצא ממש ממול, והם מתדפקים על הדלת, רואים את האור, ומבינים שאת עובדת ואין להם ממש מקום בחייך.

כן, לא קל לגברים להיכנס למשוואה הזו של אני חברתי ועבודה קשה, ומסתבר שגם לך לא קל איתם, עם השופט הפנימי החמור הזה. דיברת על זוגיות – אבל היכן אפשר למצוא לה מקום בחייך? נדמה שאת מתעקשת למלא חללים ריקים שאליהם יכול להיכנס גבר אפשרי בים של אחריות ומחוייבות נוספת, ואת לא משאירה להם הרבה ברירות אלא להישאר מחוץ לתמונה.

התקשורת שלך גם היא אינה ברורה: מרקורי כוכב התקשורת שלך (בחץ אדום) נמצא במזל טלה הדורש סיפוקים מיידיים ומהירים ולא אוהב להשקיע יותר מדי בדברים שיקח זמן להשיגם, ובמקביל גם יוצר זווית פעולה לא קלה עם נפטון (בעיגול ורוד) המטשטש ומערפל, ומראה שהדרך והכוון לא ממש ברורים לך, כל שכן איך לתקשר בכלל עם הצד השני בפן שאינו מקצועי או לא אישי. הזווית הזו מראה שדיפ דאון את גם מאוד רומנטית, אולם... מה עושים עם כל הרגש הזה כשאין מושג איך מפעילים אותו בצורה חכמה, ואיך באמת מכירים אנשים, כל שכן יוצרים זוגיות?

אין ברירה, יקירתי: תצטרכי לעשות מאמץ, לצאת ממגדל השן המקצועי והארגוני הזה, ופשוט לפגוש בני אדם כמות שהם באופן היעיל ביותר: בגובה העיניים. זה יקח זמן, אבל נראה שפלוטו (בעיגול שחור) כבר מתחיל ליצור זווית פעולה עם השמש במפת הלידה שלך ובשנה הבאה הזווית גם תהיה מדויקת יותר, מה שאומר שהרעב הזה לצאת מעצמך אל אזורי פעולה ואנשים אחרים יכריח אותך ממילא לעשות זאת, אז... למה לא כאן ועכשיו?

עבודת עומק על דמות האם והדיאלוג איתה, כמו גם על האשה הפנימית שנמצאת בתוכך בתפקיד קרבני למדי ואפילו כפוי טובה כשמדובר ביחסים, תחזיר אולי דברים לפרופורציות ותהפוך אותך מוכנה יותר לפגוש את עצמך ומכאן – גם אדם אחר. אבל המאמץ האמיתי צריך לבוא ממך: לשים בצד את השופט הפנימי חמור הסבר, ולהבין שכולנו – גברים ונשים – בני אדם ולא ממש רואים את מי שנמצא ממול אלא בעיקר את הפחדים שלנו עצמנו, מה שאומר שאם תושיטי יד ותגלי סקרנות להכיר את זה שממול – מן הסתם הוא יושיט גם את ידו שלו, ואפילו יפתח את לבו כדי שזה יקרה. אבל עד שתנסי – לא תדעי...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully