וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינו לאן?

איך נראית המפה האסטרולוגית של מדינת ישראל ביום העצמאות 2010 ואיך תיראה השנה הקרובה?

איך נראית מפת מדינת ישראל בחג העצמאות 2010? איזה מגמות שולטות בה? לאן הולכים הדברים? היום שבו ניתנה העצמאות למדינת ישראל, אולי אפילו יותר מאשר בראש השנה, הוא הזמן הטוב ביותר להסתכל ולהבין.

ובכן, אנסה להתמקד בשני הכוכבים במפת המדינה שלנו שבאמת עוברים תהליכים משמעותיים עכשיו, הלא הם ונוס, אותו כוכב שאחראי במפת המדינה על נושאי כספים ויחסים, ומרס שאחראי על הדרייב, על כוון הפעולה ועל עשייה בכלל.

מול ונוס נמצא עכשיו כוכב פלוטו (בעיגול שחור) כשהוא יוצר איתה זווית של עימות (חץ שחור). הזווית הזו נכנסה לפעולה בעצם בזמן "עופרת יצוקה", והיא מסמלת יותר מכל דבר אחר זמן מתמיד של עימותים כאלה ואחרים, הן כלכליים והן לוחמניים. הזווית הזו תישאר בשטח בשנה הקרובה, והיא מסמלת בגדול את האיום האירני (פלוטו מסמל גם את כל מה שקשור לאטום ולגרעין) מצד אחד, ואת הצורך לפעול באופן מבוקר ומשמעותי גם בנושאי כספים. פלוטו גם מקצין את כוון החשיבה הפוליטית ימינה, על כל המשתמע מכך, וגם יביא איתו לריכוזיות יתר בכל מה שקשור לצד ההומניטרי והכלכלי בשנים הקרובות.

נפטון המתעתע והמערפל

אל פלוטו מצטרף גם כוכב סטורן הנוקשה (בעיגול אדום) כשהוא שולח זווית פעולה לוונוס. זווית זו מראה על שנה לא קלה מבחינת לחצים בכל התחומים, צורך להיות מדויקים ויעילים, ואולי גם צורך לפעול באופן מבוקר בתחום הכלכלי ואפילו להדק את החגורה בהמשך. מכיוון שהזווית נמשכה רק זמן קצר – כמה חודשים – עד שסטורן חזר למזל בתולה – היא תחזור בערך ביולי, ולקראת סוף השנה נרגיש אותה בעוצמה הראויה.

זווית נוספת אנו חוויים מכוכב נפטון (בעיגול ירוק) המתעתע והמערפל, כשהוא נמצא מול מרס במפת הלידה של המדינה, והוא מסמל בעיקר כוון ודרך עשייה ופעולה. נפטון מטשטש ומערפל את הדרך, ומקשה על מיקוד בכוון מוגדר. זווית חזקה מביאה איתה ערפול וטשטוש מטרות, וקושי לראות לאן באמת הולכים. אולי משום כך חשובה במיוחד השנה הזו תכנית פעולה מדויקת מבחינה מדינית, כלכלית וחברתית, כדי שלא לדשדש במקום, לאבד מומנטום, ואיתו גם לאבד את הישגי השנים הקודמות.

שלושת הלחצים האלה מראים לנו שנה לא קלה שעומדת בפתח, שנה שדורשת מאתנו היערכות חכמה ומדויקת בכל תחומי החיים. אם נוסיף לכך גם את מעברם העתידי של אורנוס כוכב השינויים ויופיטר כוכב השפע למזל טלה (בשני חצים כחולים בצד המפה), נראה שבהמשך השנה קצב הדברים בהחלט יואץ והמטרות אף ייראו ברורות לרגע, אולם לקראת סופה של השנה שוב אנחנו חוזרים לדשדוש מסויים ואולי גם חוסר החלטיות.

מסוכנת מכל אלה היא זווית העימות עם כוכב פלוטו. זו זווית לוחמנית למדי, אם כי אינה מצביעה בהכרח על מלחמה אלא בעיקר על מתיחות ברמה גבוהה. מדינאי נבון יפעל בעת כזו לרסן את סוסי המלחמה למיניהם, וינהיג מדיניות של איפוק וריסון בכל התחומים עד יעבור זעם – חלקית לפחות – בשנה הבאה.
ובינתיים - חג שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully