וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

15.4.2010 / 18:00

השבוע שיתחיל ב-18.4.10 יהיה עמוס למדי ויכריח אותנו לבדוק מה באמת יש לנו ומה אין. זמן לעשות בדק בית רציני בחשבון הבנק

אין ספק שזהו שבוע עמוס למדי, אבל האירוע החשוב שבו הוא כמובן מעברו של מרקורי להילוך אחורי כבר ביום ראשון של השבוע, וזה קורה במזל שור. עניין לא פשוט, אם ניקח בחשבון שיום העצמאות מוצא את מרקורי בהילוך אחורי.

המעבר המעניין של השבוע: מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך רגיל להילוך אחורי במזל שור. מזל שור קשור אצלנו לנושאי חומר וכספים, והוא גם המזל שאליו שייכת מדינת ישראל. הילוכו האחורי של מרקורי מסמל אולי יותר מכל את הצורך של כולנו בסגירת מעגלים מסוגים שונים, בסגירת קצוות שנשארו פתוחים, ובשיפור המצב הקיים כדי שנוכל שוב להמשיך הלאה באופן רגיל. מרקורי נכנס להילוך האחורי אחת לשלושה חודשים למשך שלושה שבועות, וכרגע במזל שור הוא מכריח אותנו לבדוק את הרזרבות שלנו, לראות מה באמת יש לנו ומה אין, ובעיקר לעשות בדק בית רציני הן בחשבון הבנק, והן במצב האנרגיות. כרגיל, דווקא עכשיו אנחנו שוכחים דברים, מבטלים פגישות או לא זוכרים את מה שצריך באמת – גם זהו חלק מהילוכו של מרקורי שמכריח אותנו קצת לשכוח על מנת שנוכל בהמשך להכניס דאטא חדשה. מי בעיקר יושפע מהמהלך הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

המעבר החשוב של השבוע: מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל טלה שבו האנרגיה נוצרת, אל מזל שור שבו האנרגיה עוברת עיבוד מסויים כדי שנוכל להפוך אותה לעובדות בשטח, ולפעול ביחד איתה. המעבר הזה הופך את מזל שור למשמעותי במיוחד כיוון ששם נמצאים עכשיו גם ונוס שליטת המזל וגם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, אלא שדווקא עכשיו פורץ מרקורי כאמור בהילוך אחורי, ומשנה משהו בתקשורת שלנו עם המקום הפרקטי הזה. מעברה של השמש מכריח את כולנו להתבונן קצת יותר בשורה התחתונה מאשר לדבר עליה, ולהתרכז בעובדות. מצד שני, מעברה של השמש מסמל באופן רשמי את ונוס של האביב, שעוסקת בכל הפינוקים האפשריים והנוחות שיש, ולכן כדאי לא להגזים בקניות שלנו, ולא להפוך את המיקום הזה למפונק מדי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הזווית הקשה של השבוע: זווית המתח בין השמש לבין סטורן. אם מעברה של השמש הופך אותנו למעשיים יותר, על אחת כמה וכמה הזווית עם סטורן: כובד ראש, אחריות וביקורתיות – אין ספק שזהו שבוע לא קל שדורש מאתנו לא מעט, אך עשוי גם לתגמל אותנו כראוי אם נעמוד בדרישות. מצוקה כלכלית היא חלק מהזווית הזו, אבל עבודת עומק שנעשה בחשבון הבנק בהחלט תשנה את הדברים, ואולי לכך גם התכוונו הכוכבים ברגע שהחליטו שתהיה שם. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, דלי ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
מעבר השמש למזל שור, מקום בו נמצא בית הכספים שלכם, יכניס אתכם לתקופה פרקטית יותר, טלאים. זה בדיוק הזמן לדיאלוג משופר עם מנהל סניף הבנק שלכם כמו גם יכולת לשדרג את הפעילות שלכם ולהתארגן נכון כלכלית.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד מעניין, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל שלכם, מה שאומר שאתם נהנים עדיין משלל פינוקים, זורמים עם הצמיגים הקטנים שהיא מוסיפה לכולנו, ורק חשוב להיזהר מהאוברדראפט הגדל לאיטו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע להילוך אחורי, מה שאומר שהתקופה הקרובה תהיה מוקדשת בעיקר לסגירת מעגלים מסוגים שונים, ולא לפתיחתם של מעגלים חדשים. אולי משום כך חשוב עכשיו לפעול באופן בהיר ולהיזהר מטעויות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל שור מדגיש מאוד את הקשר שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם, סרטנים. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול עם אחרים ולא לבד, למרות הקושי. נסו לשתף יותר במה שעובר עליכם.

אריה
על פניו, זהו שבוע מתוח למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור ויוצרת זווית של מתח עם סטרון לכמה ימים, זווית שעלולה להביא איתה לא מעט חיכוכים וסכסוכים בעיקר בגלל שטויות: נסו לוותר על האגו, ועל המילה האחרונה.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו צורך לעצור לרגע, להתבונן בדברים ממבט על, ולהגיע למסקנה או שתיים לגבי היכולת האמיתית שלכם. זמן טוב לפסק זמן זעיר.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל שור שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור ליכולת שלכם לממש באופן מעשי את התכניות שלכם ואת הרעיונות והיוזמות. האם באמת הדברים אפשריים? שווה מחשבה נוספת, מאזנאים.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל והולך במזל שור, הופך אתכם לזוגיים במיוחד מצד אחד, וקולקטיביים יותר מבחינת דרך הפעולה שלכם, וצורת החשיבה. זה בדיוק הזמן לפעילות משמעותית עם שותפים ובני זוג, ואנשים שחושבים כמוכם.

קשת
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל השבוע במזל שור עשוי להביא איתו צורך להיות במרכז העניינים מבחינה מקצועית, להשפיע על מה שקורה, ולשלוט בהתרחשויות הסביבתיות במקום העבודה. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות.

גדי
נראה שאתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של פתיחות לרעיונות חדשים ויוזמות מעניינות, אבל דווקא עכשיו זווית פעולה בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מתחים במינון גבוה: נסו לראות את חצי הכוס המלאה!

דלי
זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינתכם. זווית נמשכת של כוכב מרס, ששוהה במזל אריה מול המזל שלכם, עלולה להביא איתה כיסוחים קטנים ומילים שלא קל לשמוע: במקום להגיב מהבטן, נסו לזהות את המצוקה של מי שנמצא ממול.

דגים
מערכות היחסים שלכם נמצאות עכשיו בראש סדר העדיפויות, דגיגים, ומקבץ הכוכבים במזל שור הכולל עכשיו את ונוס, מרקורי ואת השמש, שם את הדגש על הדיאלוג שבינו לבינה, ועל היכולת שלכם לחזר ולהקסים בתקשורת מילולית. שווה לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully