וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע שיתחיל ב-11.4.10 יביא אתו צורך חזק מאוד באקשן מכל הסוגים. חשוב לפעול בזהירות רבה

על פניו, נראה שמגמת הדברים מתחילה להשתנות מעט: מיקומם של ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת במזל שור, מאפשר לנו לרדת בעדינות לקרקע ולחזור לעצמנו, למרות שהשמש עדיין במזל טלה ומביאה איתה צורך חזק מאוד באקשן מכל הסוגים. אולם, השבוע הזה עדיין מתוח ומרס הערס עדיין פעיל מאוד בשטח - משום כך חשוב שנפעל בזהירות רבה, ולא נדליק את הפתיל הסביבתי הקצר במילא.

הזווית הקשה של השבוע: זווית המתח בין מרס שאחראי על הדרייב והעשייה שלנו, לבין פלוטו הייצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה לגרום לרבים מאתנו לפעול ולהגיב עוד בטרם הבנו מה באמת קורה, ולפרש בחומרה את מה שקורה מסביב, כאילו זה מכוון אישית נגדנו. המתח נמצא עכשיו באוויר ולא מעט מאתנו עלולים להגיב אליו באופן קיצוני, להכניס אווירת אלימות ותחרותיות לכל נושא, ולהמשיך את המתח הזה גם במקומות אחרים. אולי משום כך מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מגיבים, לנסות להבין מה באמת קורה לפני שאנו מפרשים זאת בדרך שלנו, לדעת גם לבקש סליחה או להתפייס כשדברים יוצאים משליטה, ובכל סיטואציה שהיא – לנסות לא לשכוח גם את החיוך. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, עקרב, אריה דלי ושור.

הזווית הטובה של השבוע: הצמידות המתמשכת בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין ונוס הרגשית שגם אחראית על מערכות יחסים בכלל. נראה שהשניים עוקבים מקרוב זה אחר זו ולהפך, אלמנט שעוזר לנו לחבר את המילים שלנו (מרקורי) עם הרגשות (ונוס), ולתרגם את אלה – לאלה. זהו זמן מצוין לפעול מהלב וגם לדבר על זה, ולחילופין לחזר באופן מילולי או לבטא כעסים ששכבו זמן רב עמוק בפנים באופן ידידותי ונעים כך שאפשר יהיה לטפל בהם, לשחרר אותם, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם הסביבה. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור ומאזניים.

ועוד שנלמד להפוך את המתח בין מרס לפלוטו לחיובי ובונה, ולצרף אליו בהמשך את שני הממתקים ונוס ומרקורי במזל שור כדובדבנים על עוגת האקשן – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם נע גם השבוע במזל אריה, אבל זווית המתח שהוא יוצר כבר מהשבוע שעבר עם פלוטו הכוחני ממשיכה גם ברוב ימות השבוע הזה: חשוב להיזהר מתגובות קיצוניות, ומהצורך לשבור את הכלים. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה לה גם השבוע במזל שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, מה שאומר - הזדמנויות נאות לעשייה במישור הפרקטי והזוגי, ולא מעט פרגון לאלה מכם שלוקחים יוזמה ופורצים קדימה. זמן למסד יחסים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל שור ועל פניו יוצר חגיגה, אם כי ישנה תחושה שהדברים החשובים מתרחשים עכשיו מאחורי הקלעים, או מתחת לפני השטח. עם קצת סבלנות – גם אלה יגיעו למימוש.

סרטן
מיקומם של ונוס ומרקורי גם השבוע במזל שור מדגיש את הצורך להתיידד עם העולם, לשתף אחרים בתכניות שלכם כמו גם בעשייה פרופר, ואפילו להרחיב את המעגל החברתי. זמן להכניס לחייכם אנשים שיכולים לעזור ולסייע.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל טלה, ושמה את הדגש על הצורך שלכם לפגוש רעיונות חדשים ואנשים שלא הכרתם, לחפש אזורי פעולה חדשים שבהם תוכלו להטביע חותם, ולזהות דלתות חדשות שאפשר לפתוח.

בתולה
מיקומם של ונוס ומרקורי שליט המזל שלכם במזל שור גם השבוע ממשיך לגרום לכם לרצות להרחיב אופקים למקומות לא מוכרים לכם, לרצות וללמוד משהו חדש ומעניין, ואפילו לתכנן נסיעה קצרה או ארוכה לחו"ל. מגיע לכם.

מאזניים
השמש שבמזל טלה גם השבוע לא ממש עושה לכם טוב מבחינה פיזית ורגשית, מביאה איתה תחושה שהעולם הוא מקום עם לא מעט עימותים, אבל מאפשרת להעיף מבט נוסף ביחסים הזוגיים שלכם, ובזוגיות בכלל. מעניין.

עקרב
דיאלוג וזוגיות – אלה מלות המפתח של השבוע הזה, עקרבים. ואכן, מיקומם של ונוס ומרקורי מול המזל שלכם מאפשר התבוננות עומק בקשרים הקרובים, הסקת מסקנות, והחלטה אם לצאת להיכרויות חדשות או להעמיק קשר קיים.


קשת
התחום המקצועי מודגש השבוע, וכדאי להשקיע בו לא רק מאמץ אלא גם יותר מחשבה, ואפילו תכנון לטווח ארוך. ונוס ומרקורי במזל שור מדגישים גם השבוע את הצורך להשקיע בבריאות שלכם, לאכול נכון, ולעשות קצת ספורט. קדימה.

גדי
המעורבות הרגשית שלכם בכל מה שקורה גבוהה מהרגיל, והצד הרומנטי שלכם מודגש גם השבוע, כשונוס ומרקורי במזל שור מאפשרים לפעול מהלב ולא מהראש המבוקר. זמן לשתף אינטואיציה ותחושות בטן בהחלטות שלכם.

דלי
יש הרבה תכניות לפעולה ועשייה, אבל את ההשקעה הרגשית האמיתית כדאי לבצע השבוע בבית ובסביבתו. תקשורת משפחתית מעמיקה תאפשר לנקות משקעים רגשיים בתנאי שתפעלו בכנות ובישירות, ותסכימו לדבר על הכל.

דגים
דיאלוג ותקשורת – אלה המילים החשובות של השבוע. ואכן, הכוכבים ונוס ומרקורי ששוהים עדיין במזל שור מאפשרים לכם לתקשר טוב יותר עם אנשים קרובים, לתת לרגשות מילים, לבטא את מה שבלב, ולשכנע אחרים לפעול איתכם.

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום, נולדתי ב-1.9.85 בשעה 4:20 בבוקר בירושלים. השנה התחלתי ללמוד חינוך ורציתי לדעת האם לדעתך מתאים לי לעסוק בתחום זה בעתיד, מאחר שעדיין יש לי התלבטויות בעניין. שאלה נוספת - בתחום הזוגיות: אני בת 24 ומעולם לא הייתה לי מערכת יחסים. האם לדעתך זה עתיד להשתנות בקרוב? בתודה מראש, ש.

תשובה: ובכן, אפשר לומר שבגדול – החינוך אכן מתאים לך. לא שזה ילך קל בתחילה: האופק שלך הוא במזל אריה, שמצביע על הצורך להיות "ראש גדול", לפעול באופן דרמטי, ולהרגיש במרכז הבמה.

אלא שהשמש (בעיגול ירוק), שליטת מזל אריה, נמצאת במזל בתולה שעיקרו מתן שירות וגישה דידקטית וחינוכית, בבית השני שעוסק בקרקע שמתחת לרגליים, ובבית שמראה לנו את מקור ההכנסה הבסיסי של בעל המפה. המיקום הזה מראה שהגישה לחיים היא פרקטית, גם אם האופק במזל אריה מחפש בעיקר ריגושים וסיפוקים.

מעבר לכך, הכוכב המשמעותי הקרוב לאופק הוא כוכב מרקורי (בעיגול אדום) האחראי על התקשורת שלנו: המיקום הזה גם הוא מראה על צורך להעביר ולקבל אינפורמציה בתפקידי הוראה והדרכה שונים. זווית הרמונית בין מרקורי לכוכב אורנוס (בעיגול כחול) מראה גם על חשיבה וגישה מקורית. אולם זווית פעולה בין מרקורי לסטורן הנוקשה (בעיגול חום) עלולה להראות על קושי מסוים עם מסגרות פעולה נוקשות מדי, ועלולה להביא איתה קשיי ביטוי מסויימים בשלבים הראשונים. בהמשך, דווקא זווית שכזו תוכל לאפשר לרוץ קדימה ואף לנהל מורים אחרים, בגלל חוש אחריות מפותח ויכולת לקחת על עצמך קצת יותר מאחרים.

המיקום שעלול להקשות מעט על כל אלה הוא מיקומה של ונוס הרגשית (בעיגול ורוד) במזל אריה, מאחורי הקלעים. נראה שיש כאן צד שלם שלך שלא מקבל ביטוי, והוא עשוי להיות אמנותי יותר, רגשני ויצירתי יותר, ובעיקר כזה שאוהב את מרכז הבמה לא מהכוון הפדגוגי דווקא, אלא מכוון של דרמה, משחק, תיאטרון, וצורך לקבל הרבה תשומת לב. נראה שדווקא הצד הזה לא קיבל אצלך דגש חזק יותר בבחירות שלך, והוא זה שעלול להביא איתו תחושות של שעמום מהתפקיד של המורה שאת מחפשת, ותחושה שדברים לא זזים, בעיקר כשהוונוס הזו זקוקה כל כך לסיפוקים מיידיים, ולא לעבודות ארוכות טווח שחוזרות על עצמן, ללא גירויים כאלה ואחרים.

ונוס נמצאת בזווית של עימות עם כוכב יופיטר (בעיגול צהוב) שמראה על צורך בלתי פוסק להתפתח ולהרחיב אופקים, לנסוע, ולחוות חוויות חדשות ומלהיבות מדי פעם, ולא לשקוע בשגרה משעממת. אותה ונוס עצמה גם אחראית באופן עקיף לכך שאת מרגישה לבד, ושאת מתקשה ליצור קשרים עם בני המין השני: יש משהו מטעה במה שאת מציגה כלפי חוץ מצד אחד, דמות שקטה יחסית, נעימה ומסתפקת במועט, ובין מה שקורה בפנים: דמות נשית צבעונית ותוססת שזקוקה להכרה בה ובכשרונותיה, ולא מסתפקת במה שיש אלא הולכת בגדול, ועל כל הקופה.

מכיוון שלא קיבלת לגיטימציה בילדות או בבית לבטא את הוונוס הזו בגדול, קשה לך לבטא אותה כלפי חוץ, אבל עמוק בפנים היא זו שאחראית על הסלקציה הקפדנית שאת עושה בגברים שאת מכירה, וגם לשמש במזל בתולה יש חוש סלקטיבי ברמה גבוהה כך שבסופו של כל תהליך הנסיכה במזל אריה שמאחורי הקלעים מוצאת את עצמה שוב ושוב לבד, כי בינינו – קצת קשה לנסיכה למצוא מישהו שמתאים לה, וזאת גם כי כל דבר קטן עלול להפריע לחיפוש השלמות בבן הזוג, שלמות שקשה לך להתפשר עליה.

הירח במזל דגים (בעיגול כחול כהה) בבית התשיעי מראה על צורך בלתי פוסק להרחיב אופקים, ללמוד ולהתפתח, וגם זה עלול להפריע לשגרה שמורה בישראל צריכה להתמודד איתה. ממש עכשיו כוכב אורנוס (בעיגול שחור) שאחראי על שינויים וניתוקים נמצא על הירח הזה, ומקשה עלייך להתקרב לאחרים, ולהתמודד באופן משמעותי עם המילה אינטימיות: זהו זמן טוב להרבה ידידים וחברים, אך לא לבני זוג. אלה יגיעו רק לקראת אמצע או סוף השנה, כשאורנוס יעבור על פני הירח וימשיך הלאה אל תוך מזל טלה.

לסיכום: מורה והתחום החינוכי בכלל – בהחלט כן. הייתי אולי מוסיף לצד החינוכי הזה גם סדנת דרמה או מורה לתיאטרון, או מורה שמשתמשת באמצעי עזר יצירתיים במיוחד לתלמידיה כמו וידיאו, משחק תפקידים ועוד. גם תחום הדרמה תרפי – טיפול באמצעות דרמה – עשוי להיות מתאים כקו מקצועי כזה או אחר. בכל מקרה, נראה שאם תאהבי את המקצועי הדברים ירוצו קדימה, ומהר מאוד תמצאי את עצמך בהמשך בתפקידי ניהול כאלה ואחרים.

לגבי יחסים – נראה לי שיש קושי בכך השנה, ורק לקראת סופה תהיי מוכנה יותר לפתוח את הלב ולהיפתח ליחסים כאלה, כל זאת אם תסכימי להוריד מעט את מינון הביקורתיות והקפדנות שאת נוקטת בהם, לצאת מתפקיד ה"נסיכה" ולרדת אל העם, וכאן – למצוא במקום הבלתי צפוי מבחינתך את בחיר לבך, שיהיה לא נסיך כי אם גבר נעים הליכות שבהחלט יפתיע בדרכו - אם תתני לו צ'אנס, לא כנסיכה ולא כמורה – אלא כאשה.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully