וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-4.4.10 יהיה לא שקט והתקשורת שלנו לא תהיה במיטבה. אם ניקח את הדברים בפרופורציות נעבור את זה עם חיוך

על פניו, זהו שבוע לא שקט והתקשורת שלנו, הן רגשית והן מילולית, אינה במיטבה. אם נחליט כבר עכשיו שמעורבות רגשית גבוהה מדי במילים ובתגובות אינה מקדמת אותנו ונתבונן בדברים עוד רגע אחד לפני שנגיב, אזי הדברים יקבלו פרופורציות ונוכל לחצות את השבוע הזה בסבלנות ובחיוך.

הזווית הקשה של השבוע: זווית הפעולה שבין ונוס, הקשורה ליחסים ולנתינה בכלל, למרס האסרטיבי וחסר הסבלנות. הזווית הזו עלולה להביא איתה לא מעט דרמות וסערות ביחסים שלנו, אי הבנות בקשרים הקרובים, ואולי גם דגש חזק יותר על הצד הפיזי של מערכות היחסים ולאו דווקא על הצד הרגשי. עם הזווית הזו הפתיל הרגשי שלנו קצר במיוחד, והתגובות מגיעות ישירות מהבטן: אם נוכל לגלות איפוק ולחכות עוד דקה לפני שהסערה מציפה אותנו, הדברים כבר ייראו אחרת. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה ואריה.

המעבר המעניין של השבוע: מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל טלה האסרטיבי והיוזם, למזל שור הפסיבי, המעשי והמממש. על פניו זהו מיקום לא רע, שמאפשר לנו לתרגם את כל התובנות של החודש הסוער האחרון למעשים בשטח. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

התקשורת: מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זווית פעולה חזקה לכוכב מרס, שעלולה להביא איתה ויכוחים, עימותים, מאבקי כוח מילוליים והזדהות יתר עם המילים והרעיונות שלנו. לא מעט קצרים תקשורתיים מתרחשים כשיש זווית כזו, שכן כל אחד מאתנו מפרש באופן אישי מדי תקשורת של אנשים אחרים, ופועל בהתאם לפרשנות האישית הזו. אם נוסיף לכך את הפתיל הקצר שמביאה איתה השמש במזל טלה, כדאי לחשוב פעמיים כשאנו מפרשים דברים של אנשים אחרים, ובעיקר – לא לקחת כל מילה באופן אישי מדי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, טלה, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
זה עלול להיות שבוע לא קל תקשורתית, טלאים. זווית פעולה בין מרס שליטת המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מגיעה לדיוקה, ואתם עלולים להרגיש שהעולם נגדכם, להתבצר בעמדות, ולהגיב באופן כוחני. אל תשברו את הכלים.

שור
הלחצים יורדים בהדרגה וונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה ממצבי הלחץ שנכנסתם אליהם. החיוך חוזר לו, ואיתו גם הצורך להתקרקע וליהנות מכמה וכמה פינוקים קטנים. מרקורי במזל שלכם מאפשר גם לדבר על זה, ובעצם על הכל.

תאומים
זווית מדויקת של מרקורי שליט המזל שלכם עם כוכב מרס עלולה להביא איתה שבוע רצוף מאבקי כוח מילוליים ואי הסכמות. חשוב לפעול באופן סבלני ומאפשר, ולא לתת לטריגר שלכם לקפוץ בכל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניו.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל שור, הכולל את ונוס ומרקורי, מביא איתו יכולת לשפר את התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים, ליהנות מפרגון וסיוע, ולאפשר לעצמכם יוזמות חדשות הקשורות לצד החברתי שלכם. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי.

אריה
אסרטיביות זו מילת המפתח שעובדת השבוע הזה, וכשוונוס ומרקורי מחזקים את הדרייב שלכם ואת הצורך לפעול ולהצליח, אתם עלולים לעשות שגיאות בשיפוט ומבלי משים לשפוך את המים עם התינוק. נסו להתמקד בעובדות.

בתולה
אתם מגלים השבוע פתיחות רבה יותר לרעיונות חדשים וליוזמות מעניינות, אבל במקביל חשוב מאוד להיזהר מציניות וביקורתיות ברמות גבוהות מדי. נסו לפעול באופן פרקטי ולהימנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי ואגרסיבית מדי בהחלטות.

מאזניים
אתם עלולים לקחת סיכונים מבחינה כספית או כלכלית השבוע, וחשוב לפעול באופן מודע ומבוקר, ולא לאפשר ללב או לרגשות להפעיל אתכם בבואכם לקבל החלטות בנושא הכלכלי. שימו דגש על סגירת אוברדראפט.

עקרב
מיקומם של ונוס ומרקורי ממול, במזל שור, מכריח אתכם לנהל דיאלוג עשיר ומגוון בענייני זוגיות, יחסים וכל מה שקשור לקשרים בכלל. זמן טוב להקשיב לפרטנרים או לשותפים, לתת להם להתבטא, ולחפש את המכנה המשותף.

קשת
התקשורת שלכם הופכת להיות משמעותית יותר בימים אלה. זמן טוב לשתף אחרים בתכניות שלכם, לעבוד עם אנשים שחושבים כמוכם, לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולהתמקד במילים שלכם ובדרך שבה הן פועלות ומפעילות גם אחרים.

גדי
הרגשות העדינים הופכים משמעותיים יותר בימים אלה, ומדגישים את הצד הרומנטי בחייכם. זה הזמן לצאת מעט מהקליפה הגדיית המחוספסת, למקד את האנרגיה שלכם בכאן ובעכשיו, ולאפשר ללב הרגיש להוביל מהלך מנצח ביחסים.

דלי
נושאי בית ומשפחה על הפרק, דליים, ואיתם גם הצורך לעשות קצת יותר עבור בני הבית - לפעול ביחד, לשתף אותם בתכניות שלכם, ואפילו לחשוב על מעבר דירה. זמן טוב להפוך את הבית למקום נעים יותר לחיות בו.

דגים
אתם זקוקים עכשיו לדגש מיוחד הן על התקשורת המילולית שלכם והן על התקשורת הפיזית. כעת הזמן לדבר על הדברים שעד עכשיו החזקתם בבטן, ובמקביל לצאת יותר להליכה, שחייה או לקפוץ לחדר הכושר, ולאפשר לגוף להתבטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully