וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

25.3.2010 / 18:00

השבוע המתחיל ב-28.3.10 יתחיל בסערה וייגמר ברגיעה ובחזרה לקרקע. מיוחד לחג: תחזית לליל הסדר

על פניו, זהו שבוע שמתחיל בסערה, ונגמר ברגיעה ובחזרה לקרקע. בין שני הקצוות האלה אנו עוברים את ערב החג הזה ואת תחילת האביב, ונכנסים לחול המועד ברגל ימין, למי שעדיין לא התיש את עצמו עוד קודם לכן.

הזווית הקשה של השבוע: זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו הייצרי והכוחני. הזווית הזו מביאה איתה חוסר שקט, אגו רגיש מאוד, ותגובות קיצוניות לכל פעולה ופעולה. נדמה שדווקא עכשיו אנחנו לוקחים כל דבר באופן אישי מדי, ועלולים לאבד בקלות פרופורציות, ולהיסחף למאבקי כוח ואגו מיותרים שיקלקלו רגעים יפים. חשוב להבין את הזווית הזו בעיקר בשבוע החג הזה, כדי להימנע מכל מה שיקלקל את תחושת הביחד. על כן חשוב שלא להיכנס לדרמות מיותרות ולעשות עניין מכל דבר בליל הסדר: נסו לוותר לדודה לאה שלא קראה את "ויוציאנו ממצרים" ולהעניק לעצמכם קצת יותר סבלנות ואורח רוח. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות אריה, עקרב, טלה ושור.

המעבר המעניין של השבוע: מעברה של ונוס המייצגת רגשות ונתינה ביחסים, ממזל טלה האסרטיבי למזל שור הפסיבי והפרקטי. ונוס מקבלת במזל שור איכות רגועה יותר, כזו שאוהבת להתפנק, להשקיע יותר באוכל ובתחום הכלכלי, וכמו השור – ליהנות מהרגלים קבועים, ארוחות טובות, וחזרה לקרקע מבחינת חומר וכספים. אלא שהיא עוברת רק אחרי ליל הסדר ובליל הסדר עצמו היא עלולה לעשות כמה סערות קטנות, כמו לשפוך יין על החולצה הלבנה של הדוד יחיאל ולצחקק בחיבה. מה היא חושבת לעצמה, הוונוס הזו? בכל מקרה, כדאי לנסות לא לגלות ציניות טלאית אופיינית שרק תגרום לאחרים לא להזמין אתכם יותר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התקשורת שלנו תהיה מעט מתוחה: מרקורי כוכב התקשורת נמצא בסופו של מזל טלה, ויוצר זווית של מתח עם כוכב פלוטו. כל דבר כרגע עלול להדליק ולהסעיר אותנו, לגרום לנו לעשות דווקא ולהתחיל לאכול עוד לפני קריאת ההגדה, לצחוק מהרבע עוף שמנסה להתחזה לזרוע, ולעשות פרצופים ממיץ הענבים הזול שקונים בסופר. מה הסיפור שלכם? למה בכוח לגרום לכולם לאבד שליטה? אז מה עושים? חושבים פעמיים לפני שמגיבים, מנסים להתבונן בדברים מבחוץ לרגע, ולא נותנים לעצמנו לשבור את הכלים - בעיקר בכל מה שקשור ליחסים קרובים. מי בעיקר יושפע מהמצב? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

אז חג שמח! ולא להגזים עם המצות...

מצב הכוכבים בליל הסדר וחירותו הפנימית של האדם

ליל הסדר באופן מעניין, מייצג איכשהו את מחצית השנה הקרבה. אם נתבונן בו ובמצב הכוכבים, נוכל אולי להבין טוב יותר את מה שאנו קוראים לו "היציאה מעבדות לחירות" על כל המשתמע, ואולי גם נדע לא להגזים ולאבד גבולות, למרות שדפוס זה עלול לצוץ בדיוק בליל הסדר עצמו.

אז מה יהיה לנו? השמש, מיקוד הדברים, מרקורי כוכב התקשורת, וונוס הרגשית – כל השלישייה הזו תקועה היטב במזל טלה שחייב כמובן לומר תמיד את מה שהוא חושב ברגע זה ממש. כמו שלושה פרחחים שהם גם החברים הכי טובים, הם עלולים להיות ציניים וצחקניים בליל הסדר, לומר בקול רם את מה שהם חושבים על הדודה לאה ומשפחת כהן, ולאבד גבולות.

אם נוסיף לכך את הירח הביקורתי במזל בתולה שרואה כל פגם קטן, ואת סטורן הנוקשה במזל מאזניים שמביא את תחושת הכובד שלו לכל סיטואציה, אפשר לומר שליל הסדר הזה טומן בחובו כמה הפתעות פוטנציאליות של תקשורת שהיא לא משהו. אחר כך, כשנוסיף גם את זווית העימות בין השמש לסטורן שזה עתה הסתיימה עם כל הכובד שבה, וזווית הפעולה עם פלוטו, נבין שבגדול – בליל הסדר הזה חייבים להדגיש את הביחד, למרות שפה ושם עלולות להתגלות להן כמה פרצות במסכת החג החביבה.

כן, ליל הסדר הזה הוא בעצם ליל הסדר הראשון שפלוטו כבר מגיע באופן מעמיק יותר אל המעלות הראשונות של מזל גדי, יופיטר מגיע למזל דגים, ואורנוס אוטוטו מגיע לטלה, וכל זה אחרי כל מה שהיה לנו כשמרס היה בהילוך אחורי במזל אריה והכניס אווירה של לחץ ומתח לחייהם של הרבה מאתנו בחודשים האחרונים.

יש אווירה של שינוי באוויר, אווירה שבה משהו ישן ומסורתי מתחיל להתפרק, ומשהו חדש נולד. מקבץ הכוכבים במזל טלה על כל האקשן שסביבם, מתחיל להציג בגלוי את העובדה שאנרגיה חדשה מתחילה לצוץ ולהביא איתה צורך בשינויים בגישה, בתפיסה, בהסתכלות על העולם, ובדיאלוג שבין האדם לבין עצמו.

מעבדות לחירות: לפי מצב הכוכבים השנה, הכוונה היא יותר מכל לחירותו הפנימית של האדם והצורך הבוער בו לצאת מהקופסה ברמת החשיבה, לנקוט בקונספט אחר עבורו ועבור היקום שסביבו, לעשות שינויים בתפיסה שלו בנוגע לקריירה, לקשרים או למשפחה ובעיקר למודעות, ומכאן – לצאת לחירות אמיתית, לפגוש מצבים שלא הכיר, ולבצע שינוי ופריצת דרך בחייו ובחיי הסובבים אותו.

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם נע בהתלהבות קדימה בשבוע החג, אבל זווית פעולה שהוא יוצר עם ונוס הרגשית עלולה לעורר דרמות קטנות וסערות גדולות ביחסים קרובים. נסו לוותר יותר טלאים, ולא להיסחף בקלות ולאבד את הראש.

שור
ונוס שליטת המזל עוברת השבוע למזל שלכם, מה שאומר - ים של פינוקים קטנים והרבה אפשרויות חדשות, הן לקידום והן להנאות מהחג ומחול המועד עצמו. זווית פעולה שהיא יוצרת עם כוכב מרס עלולה להסעיר את הרוחות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שור ועל פניו יוצר תקופה פסיבית ורגועה יותר, אלא שזווית פעולה שהוא יוצר בהמשך עם כוכב מרס עלולה להביא איתה תקשורת עצבנית וחסרת שקט. נסו לפעול בראש רגוע, ולא לאבד את הראש.

סרטן
קריירה, דרייב וגישה אסרטיבית ופורה – השמש במזל טלה מאפשרת לכם להמשיך ולרוץ קדימה השבוע, אלא שמעברם של ונוס ומרקורי למזל שור שם את הדגש יותר על הצד החברתי והקולקטיבי שלכם: הגיע הזמן לשיתופי פעולה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל טלה, ויוצרת זווית פעולה לכוכב פלוטו הכוחני, אלמנט שעלול להביא איתו סערות ודרמות על דברים של מה בכך. נסו לא להיסחף יותר מדי, ולא לאפשר לסערות לקלקל את החג.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל שור שהולך וגדל מביא איתו צורך חזק יותר בנסיעות וטיולים בחג הזה, כמו גם רצון להרחיב אופקים. השמש ממשיכה לנוע במזל טלה, ולכן חשוב לנהוג בזהירות רבה ומומלץ לא לפעול באופן אימפולסיבי.

מאזניים
השמש שמזל טלה מאפשרת מכריחה אתכם לפעול במערכות היחסים שלכם ולשים את הדגש על זוגיות. ונוס שליטת המזל שלכם במזל שור, נמצאת לעומת זאת בזווית למרס, וחשוב לא לאבד את הראש בוויכוחים ומאבקי כוח מסוגים שונים.

עקרב
המעורבות הרגשית עדיין גבוהה והצד הרומנטי פעיל עכשיו. מקבץ הכוכבים במזל שור מול המזל שלכם, שכולל את ונוס ומרקורי, מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בקשרים הקרובים: חשוב להשקיע עכשיו בזוגיות ויחסים.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל שור, שכולל את ונוס ומרקורי, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לצד המקצועי שלכם, עם דגש מיוחד על נושאי בריאות. חשוב במיוחד עכשיו לא להאביס את עצמכם באוכל מיותר ולצאת לפעילות ספורטיבית.

גדי
הצד הרומנטי שלכם מודגש השבוע, כשמקבץ הכוכבים במזל שור, שכולל את ונוס ומרקורי, שם את הדגש על ביטוי רגשי מסוגים שונים, ועל היכולת שלכם להתמקד בכל מה שקשור לאהבה בכלל: זמן לפעול מהלב, גדיים, ולא מהראש.

דלי
מרקורי וונוס במזל שור שמים את הדגש השבוע על פעילות ביתית, ועל נושאי בית ומשפחה בכלל. למרות התכניות היפות שלכם, כדאי לשהות קצת יותר בבית ולמלא מצברים, מאשר לנסוע ולעייף את עצמכם במרחקים. זמן לנוח.

דגים
גם השבוע מביא איתו ים של עשייה ואקשן, דגיגים, בעיקר בנושאי תקשורת פיזית ומנטלית: ונוס ומרקורי שעוברים למזל שור מאפשרים לכם לעשות דברים באופן מילולי ואקטיבי, וממליצים לא להגזים עם האוכל בפסח ולשמור על הגזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully