וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

18.3.2010 / 17:55

השבוע המתחיל ב-21.3.10 ימשיך להיות אינטנסיבי ולחוץ. חשוב לתעל את האנרגיה הזו כדי שתהיה ממוקדת וחיובית

האינטנסיביות והלחצים של השבוע הקודם ממשיכים גם השבוע, וחשוב לדעת לתעל את האנרגיה הזו כדי שתהיה ממוקדת וחיובית. אולי בהזדמנות הזו אפשר כבר להתחיל לומר "יומולדת שמח" לטלאים – שנה מעניינת בפתח, ומי יתן ותדעו לנצל אותה כראוי...

המעבר החשוב של השבוע: מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דגים הרגשני למזל טלה האסרטיבי. המעבר הזה מוסיף לכולנו מינון גבוה יותר של אופטימיות, נשימה קצרה, צורך בהתחלות חדשות וסיפוקים מיידיים, וקושי לשמור על ההתלהבות וההתרגשות לאורך זמן. זהו בדיוק הזמן לעשות קצת יותר, אבל להתמקד בפרויקטים ומעשים קצרי טווח, כדי שההתלהבות לא תגיע לקיצה מוקדם מדי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, אריה, מאזניים ודלי.

הזווית הקשה של השבוע – אלה שתי זוויות בעצם: האחת – זווית פעולה בין השמש לפלוטו, שהיא זווית לוחמנית מאוד, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד וגישה כוחנית ואלימה.

הזווית הקשה השניה של השבוע - זווית הפעולה שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין פלוטו הכוחני והייצרי. הזווית הזו עלולה להביא איתה תקשורת כוחנית ושתלטנית, ואנו עלולים לגלות עד כמה אנו קצרי נשימה וחסרי סבלנות, ותגובות קיצוניות עלולות להגיע כשהמילה "שליטה" נעלמת גם היא מעל פני השטח. תגובות כאלה עלולות להרוס לכולנו הישגים יפים, וחבל. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שמתפרצים ושולפים חיוך. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הזווית המתסכלת של השבוע: זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה והפרגמטי. הזווית הזו עלולה לגרום לנו אכזבות כאלה ואחרות כשמתברר לנו עד כמה קשה לממש את הפוטנציאל שלנו ועד כמה ארוכה הדרך, להפגיש אותנו עם מצוקה בחשבון הבנק, ולגרום לנו להיות ביקורתיים כלפי הסביבה ואף כלפי עצמנו. מצד שני, זווית כזו עשויה להראות לנו את המציאות כפי שהיא אם נסכים לראותה, ואם נפעל לפיה נשפר דברים ונצא לאור מוכנים יותר. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, גדי, טלה וסרטן.

ועד שנלמד לחבר בין הצורך לפעול בעוצמה לבין הרכות הפנימית והידיעה שרק היא בסופו של דבר גורמת לכל להתרחש – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם נע בהילוך רגיל ויוצר זוויות מעשיות שמאפשרות סוף סוף להתחיל דברים חדשים. מקבץ הכוכבים במזל שלכם שכולל מהשבוע גם את השמש, מאפשר לקחת יוזמות חדשות, ולרוץ קדימה בהתלהבות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי והשבוע מפוגגת זוויות פעולה, מה שאומר שהקצב עדיין אקטיבי למדי, אבל אתם מתחילים לחזור לעצמכם ולקחת יוזמות חדשות ומעניינות. חשוב לפעול בזהירות, ובאורח רוח.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי, יוצר זווית לא קלה עדיין עם פלוטו הכוחני, ומעבר לתרגום כל התובנות הישנות והחדשות שלכם לפעילות בשטח, חשוב לפעול בזהירות, ולהימנע מגישה שתלטנית וכוחנית.

סרטן
קריירה, דרייב וגישה אסרטיבית ופורייה: מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל טלה, שמהשבוע כולל גם את השמש שמסמלת את מיקוד הדברים – מאפשר לכם להתמקד בנושאי קריירה ודרייב, לעשות דברים מתוך התלהבות, ולהצליח.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל טלה, יוצרת זווית פעולה לסטורן הנוקשה שנמצא ממול, ודורשת מכם להתייעל, להתמקד, להתפקס, ולפעול באופן יעיל עד כמה שאפשר. זווית עם פלוטו מביאה גישה כוחנית. זהירות!

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל טלה שהולך וגדל מכריח אתכם השבוע לנהוג בזהירות רבה, וממליץ לא לפעול באופן אימפולסיבי וחסר שקט, להתמקד בעובדות, ובעיקר – לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא הן בנושאי כספים, והן בכבישים.

מאזניים
השמש עוברת השבוע למזל טלה שממול ומצטרפת לוונוס שליטת המזל שלכם, שנמצאת גם היא. העובדה הזו מכריחה אתכם לפעול במהירות ולשים דגש מיוחד על כל מה שקשור ליחסים וזוגיות.

עקרב
המעורבות הרגשית הופכת טעונה במיוחד כשהשמש יוצרת זווית פעולה לפלוטו שליט המזל שלכם, זווית לוחמנית ולא קלה: חשוב לשמור על פרופורציות ולא להגיב מהבטן לכל גרוי באופן קיצוני מדי. נסו לא להתעקש על המילה האחרונה.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל דגים, הכולל את השמש, אורנוס ויופיטר ממשיך גם השבוע להדגיש את הצד הביתי והמשפחתי שלכם, אבל מעברו של מרקורי למזל טלה שם נמצאת גם ונוס, מביא איתו גם כמה ריגושים לאזור הרומנטי... מעניין.

גדי
הצד המשפחתי שלכם מודגש השבוע, כשמקבץ הכוכבים במזל טלה מחזיר אתכם הביתה לגילוי מחודש של הצד המשפחתי, הצורך בקרבה ביתית, והרצון להרגיש וליהנות שוב מהשייכות הביתית ומתחושת הביחד שחסרה לכם.

דלי
מקבץ הכוכבים במזל טלה מראה שהדגש השבוע הוא על נושאי תקשורת ,על כל המשתמע מכך. מרקורי כוכב התקשורת שגם הוא במזל טלה, שם את הדגש על המילים שלכם. זמן לשוחח על הכל, ליצור מפגשים יצירתיים, ולאפשר למילים לפעול.

דגים
השבוע מביא איתו ים של עשייה ואקשן, דגיגים, כשמקבץ הכוכבים במזל טלה שכולל מהשבוע גם את השמש שמצטרפת לוונוס ומרקורי, מאפשר לכם לשפר את המצב הכלכלי, לטפל באופן יסודי בחשבון הבנק, ולגרום לדברים להשתנות.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב-12.05.1982 בשעה 16:00 בערך. אני אדריכלית במקצועי ולפני כחודש החלטתי לעזוב את המשרד בו אני עובדת כבר 4 שנים. החל מהשבוע הבא אני מתחילה דרך חדשה מבחינה מקצועית, אבל מרגישה עייפות גדולה מכך שאני לא מצליחה למצוא בן זוג. מצד אחד אני מאוד ביקורתית כלפי האחר ומצד שני אני מוצאת את עצמי מנסה לבנות מערכת יחסים עם אנשים שלא יודעים להעריך אותי וסובלת מכך. באיזה תחום בחיי עדיף לי להתרכז כעת, ומה הם הצדדים עליהם עלי לעבוד כדיי להצליח לבנות יחסים ומשפחה בעתיד?

תשובה: ובכן, הבה נתחיל. האופק שלך הוא במזל בתולה – מיקום מאוד ביקורתי לכשעצמו, פרפקציוניסטי, דורש שלמות, ולא קל עם עצמו. נפלא לאלה שאת עובדת איתם, לא קל עבורך.

מול האופק נוכל למצוא בבית השביעי, בית הנישואים והיחסים, את ונוס (בעיגול צהוב) במזל דגים. ונוס היא זו שאחראית על הנתינה והקבלה שלנו במערכות יחסים ובנתינה בכלל: במזל דגים היא נותנת הרבה מאוד מעצמה, כמעט ללא גבולות, אולם מתקשה מעט לקבל בחזרה.

כוכב מרס, אותו כוכב שאחראי על העשייה והדרייב שלנו, נמצא אצלך במזל מאזניים. מרס שייך בעיקרון למזל טלה שיודע לעמוד על שלו: במזל מאזניים הוא מקבל איכות נעימה ומרצה משהו, מתקשה לבטא כעסים ורגשות שליליים, ולעמוד על שלו. זווית של מתח שאנו רואים (בקו מרוסק) בינו לבין ונוס, מראה שיש מתח בין כל מה שקשור לנתינה וקבלה בחייך: קל לך מאוד להעניק מעצמך, אבל קשה לך לקבל ועוד יותר לעמוד על שלך, לקבוע גבולות מוגדרים בתחום האישי, וליהנות מהדברים שלדעתך מגיעים לך. זווית פעולה בין נפטון הרגשי (בעיגול חום) לבין מרס רק מחזקת את תחושת התסכול, מסמוס הרצון והגבולות, והתחושה שקשה לך לעמוד על שלך.

גבוה למעלה במזל טלה נוכל למצוא את השמש ומרקורי (בעיגול ירוק). האם באמת הגענו אל המנוחה והנחלה, כשהשמש – שמבטאת את ה"אני האמיתי" שלך – נמצאת במזל טלה ויודעת לעמוד על שלה ביחד עם מרקורי התקשורתי שהוא גם שליט האופק שלך? ובכן, לא ממש. אם תסתכלי תוכלי לראות זוויות של עימות בין השמש ומרקורי לבין הכוכבים פלוטו הכוחני וסטורן הנוקשה (בעיגול סגול) ממול. אפשר לראות שוב שאת מתקשה לבטא כעסים ורגשות אותנטיים מול סמכויות (סטורן) או מול מצבים רגשיים טעונים ואנשים כוחניים (פלוטו) ואת מעדיפה להימנע מעימותים, או בצורה מעניינת – ליצור דווקא קשרים רגשיים עם אנשים שכאלה: מבחינתך הם יודעים לעמוד על שלהם, ויש משהו בתכונות שלהם שמושך אותך וגורם לך להרגיש לעיתים שבזה שאת מנהלת יחסים איתם – חלק מתכונות האופי האלה דבק גם בך.

אלא שהמציאות הרגשית שונה למדי: זווית העימות בין סטורן לשמש ולמרקורי מראה על דימוי עצמי נמוך בגילאים צעירים, יתכן שגם על אב נוקשה שלא מפרגן, ואת נמשכת לאנשים שאיתם הדיאלוג הרגשי הזה שאת מביאה מהבית יחזור שוב ויבוא לידי ביטוי. שוב ושוב את מנסה לזכות מהם להערכה ולהכרה, אלא שמדובר בתהליכים שכלל אינם קשורים לגיל הזה אלא לגילאים צעירים מאוד, ועמוק בפנים הביקורתיות שלך על עצמך אף גדולה משלהם: גם אם יכירו בך או יקבלו אותך כפרטנר וכבת זוג שווה – את עצמך עדיין לא מקבלת את עצמך ככזו.

זוויות מסוג זה הקשורות לסטורן מתפוגגות בהדרגה בעיקר בגילאים מאוחרים יותר, כשה"אני" לומד עם השנים להעריך ולקבל את עצמו כפי שהוא ואינו זקוק יותר להערכת הזולת. עד אז ה"אני" הזה מחפש לו שופטים סטורניים נוקשים, כפי שבאופן לא מודע מגיע לו מבחינתו. אומר לך יותר מזה: אם אכן היו מקבלים אותך ומכירים בך – בסופו של דבר את היא זו שהיית מתנתקת, שכן הדימוי הפנימי שלך הוא זה שעושה את העבודה – הם רק כלים בידיו, ואת משתמשת בהם כדי לנהל את הדיאלוג הפנימי הזה עם אותו שופט נוקשה שבתוכך, מכיוון שעדיין אינך יודעת איך לעשות זאת בלעדיהם.

נמשיך: במרכז התמונה אנו רואים את הצמידות (בעיגול אדום) בין הירח, הנפש, לבין אורנוס התזזיתי. הירח הקשתי זקוק לחופש ומרחבים, והצמידות עם אורנוס גם מראה על חוסר סבלנות וקושי מסוים בקרבה ואינטימיות. זווית של מתח בין הצמידות הזו ובין ונוס שזקוקה למינון גבוה מאוד של אינטימיות, מראה על קונפליקט עמוק בין שני חלקים שמאוד שונים זה מזה: הנפש זקוקה לחופש ומרחבים, והצד הנשי הרגשי העמוק שלך זקוק לביטחון ומחוייבות.

עקב כל אלה, הבחירות שלך מראות בדיוק את עצם הקונפליקט: את בוחרת אנשים שלא ממש מעריכים אותך (סטורן מול מרקורי) או שלא יכולים להעניק לך את הביטחון הרגשי שאת זקוקה לו (הקונפליקט בין הירח לסטורן, הזווית בין נפטון שליט בית הנישואים למרס, שמראה על דמויות לא ברורות של גברים שמתפוגגות תחת המילה "מחוייבות"). את בוחרת אותם ככה כיוון שאת צריכה לצאת "בסדר" עם עצמך מצד אחד, ובמקביל – להאשים את אלה שאת בוחרת בחוסר היכולת שלהם כביכול להעניק לך את ההכרה או הביטחון הרגשי שאת זקוקה להם: כך את גם אוכלת את העוגה, היא גם נשארת שלמה, ואפשר אפילו להתלונן על הטבח.

מה עושים? מבחינת יחסים הולכים סוף סוף לייעוץ או טיפול, פוגשים לעומק את כל נושא הדימוי העצמי שלך ועושים טיפול שורש בנושא: עבודה אמיתית תשחרר אותך מכבלי הקונפליקטים, ותעזור לך לא רק להגדיר בדיוק מה את רוצה, אלא גם להגדיר אותך עצמך ואת הצרכים הרגשיים העמוקים שלך, כולל הקונפליקט שדיברתי עליו ,שלמרות הסבל שהוא גורם לך – הוא בהחלט משרת את מטרתו של ה"אני הפנימי" שלך ומטרותיו הסותרות.

הדבר נכון גם מקצועית: עכשיו כשיצאת לדרך חדשה, עבודת עומק רגשית תעזור לך להוריד חלק מהעול של השופט הפנימי הנוקשה שדורש ממך יותר מאשר מעניק לך, תעזור לך לחזור לפרופורציות, ולהכיר לא רק בערך עצמך אלא גם בערך עבודתך והתגמול שמגיע לך עבורה. לא קל, אבל אפשרי...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully