וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

11.3.2010 / 17:45

השבוע המתחיל ב-14.3.10 יהיה מתוח וחסר שקט. אם נשלוט בדברים ולא ניצור דרמות מיותרות נוכל לעבור אותו בשלום, ואפילו עם חיוך

על פניו, זהו אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, שבו מככב לו ללא ספק כוכב אורנוס התזזיתי שמביא איתו לא מעט חוסר שקט למערכת. אם נוכל לשלוט בדברים ולא לנתק קשרים או ליצור דרמות מיותרות, נוכל לצלוח את השבוע הזה בשלום – ובחיוך.

הזווית הקשה של השבוע: הצמידות של השמש, מיקוד הדברים, עם כוכב אורנוס התזזיתי. על פניו זו אחת הזוויות היותר קשות באסטרולוגיה. אורנוס מביא איתו איכות נפיצה של סערות, דרמות וניתוקים, ומכריח אותנו להתמודד עם הצד הבלתי צפוי שבתוכנו, לשלוט בו, ולנסות לגרום לנו לא לפעול מהלב ומהקישקעס – אלא מהראש. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה שעלולה להביא איתה פרובוקציות, ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים קורים באופן שלא ציפינו לו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

התקשורת שלנו: התקשורת שלנו עלולה להפתיע השבוע עם כמה וכמה אירועים לא צפויים, שינויים פתאומיים במצב הרוח וקושי לשמור על השגרה, כיוון שעמוק בפנים השבוע הדגש עובר לצורך בריגושים מסוגים שונים. אולי משום כך התקשורת שלנו עם הסביבה ועם אנשים קרובים עלולה להיות בעייתית מעט, כשהיא גורמת לנו להגיב באופן שמפתיע אפילו את עצמנו. חשוב במיוחד השבוע להיזהר בכבישים ובדרכים, ולנהוג בזהירות רבה.

המעבר המעניין של השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים למזל טלה. אחרי חודש רגשי ורגשני במיוחד עם תקשורת נוסטלגית מהסוג הפולני, נראה שהדיאלוג שלנו עם העולם משתנה: כעת עובר מרקורי למזל טלה, והתקשורת שלנו הופכת להיות קצרת רוח, אופטימית אך ילדותית במקצת, עם צורך במינון גבוה של סיפוקים מיידיים, ונשימה קצרת טווח. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, טלה ומאזניים.

ועד שנוכל להבין שגם כשדברים קורים במהירות מגיעות להן הארות מדהימות אם רק נוכל להקשיב להן – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
זהו השבוע השני שכוכב מרס שליט המזל שלכם נע בהילוך רגיל. זה אומר שבגדול הגיע הזמן לסיים לנקות משקעים שהצטברו ולסגור קצוות שנשארו פתוחים. מעבר מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם מאפשר לדבר – ועל הכל.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי, והשבוע לא יוצרת זוויות מיוחדות, מה שאומר שהקצב עדיין אינטנסיבי מאוד, אבל אתם מתחילים לחזור לפרופורציה בכל מה שקשור לפעילות שלכם. הצטיידו בהרבה אורח רוח.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל טלה האסרטיבי, אחרי חודש שבילה במזל דגים הרגשני. כעת הגיע הזמן לתרגם את כל התובנות הישנות והחדשות שלכם לפעילות בשטח, להזיז דברים, ולהיעזר במוסדות וארגונים.

סרטן
קריירה, דרייב וגישה אסרטיבית לחיים: מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל טלה, שמהשבוע כולל גם את כוכב מרקורי התקשורתי, מאפשר לכם לרוץ קדימה עם תכניות פעולה כאלה ואחרות, לקחת יזמות חדשות, ולפעול בהתאם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים, הצד הפרקטי לא מודגש, והרגש הוא ששולט עדיין במערכת קבלת ההחלטות שלכם, ובעשייה בכלל. הצמידות השבוע לכוכב אורנוס מביאה את הלחצים והמתחים לשיא: גלו איפוק!

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל דגים שמול המזל שלכם, שכולל את השמש, אורנוס ויופיטר ממשיך למקד אתכם בנושאי זוגיות ויחסים, אלא שמעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל טלה גורם לכם לקחת סיכונים, וחשוב להיזהר בענייני כספים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע במזל טלה מול מאזניים, מכריחה אתכם לפעול במהירות ואינטנסיביות, ולשים דגש מיוחד על כל מה שקשור ליחסים וזוגיות. זמן להשקיע בפרטנרים שלכם, ולהיזהר מהוצאות גדולות.

עקרב
המעורבות הרגשית עדיין גבוהה והצד הרומנטי פעיל עכשיו כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. ונוס ומרקורי במזל טלה מאפשרים לקדם אתכם בצד המקצועי, לשפר תנאים, ולהזיז דברים.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל דגים, הכולל את השמש, אורנוס ויופיטר ממשיך גם השבוע להדגיש את הצד הביתי והמשפחתי שלכם, אבל מעברו של מרקורי למזל טלה שם נמצאת גם ונוס, מביא איתו גם כמה ריגושים לאזור הרומנטי... מעניין.

גדי
הצד התקשורתי שלכם מודגש השבוע, כשמקבץ הכוכבים במזל דגים הופך את המילים שלכם לאסרטיביות, אבל מהשבוע כבר לא די במילים: ונוס ומרקורי מחזירים אתכם הביתה למשפחתיות חמה, למילוי מצברים, והשקעה ביתית.

דלי
מקבץ הכוכבים במזל דגים מראה שחלק מהדגש השבוע עדיין על נושאי חומר וכספים ועל שיפור במאזן התשלומים ובחשבון הבנק, אבל מרקורי שעובר למזל טלה שם נמצאת גם ונוס, שם דגש על המילים שלכם. זמן לדיבורים.

דגים
גם השבוע מביא איתו ים של עשייה ואקשן, דגיגים, כשמקבץ הכוכבים במזל שלכם ,שכולל את השמש, אורנוס ויופיטר מאפשר לפעול בכמה חזיתות. מרקורי וונוס במזל טלה עוזרים לשפר את חשבון הבנק, אבל זקוקים גם לעזרתכם.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב-21.11.71 בשעה 4:10 בישראל. עד 2001 חיי היו נפלאים מבחינה זוגית וכלכלית. ב-2001 נישואי עלו על שרטון וב-2003 התגרשתי ומאז אינני מוצאת בן זוג. בנוסף, אינני מצליחה למצוא עבודה תקופה מאוד ארוכה על אף היותי אקדמאית ובעלת שני תארים. האם הכוכבים מרמזים על שינוי לטובה ו/או חזרה ל"חיים הנפלאים שהיו לי"? תודה על תשובתך.

תשובה: מפת הלידה שלך הינה "פלוטונית" במיוחד, כלומר מושפעת מאוד מכוכב פלוטו, ומה הפלא? פלוטו הוא גם שליט השמש (בעיגול אפור) שלך, ה"אני האמיתי", וגם שליט האופק שלך, כלומר הדרך שבה את מציגה את עצמך לעולם. שניהם נמצאים במזל עקרב עליו שולט פלוטו, לא פלא אם כך שכל תנועה של הכוכב הזה, בעיקר תנועות שיוצרות זוויות פעולה עוצמתיות אצלך במפה, משפיעות חזק כל כך.

ואכן, אנו רואים שפלוטו אחראי למשבר הרציני הזה שתיארת. בשנים שכתבת עליהן הוא עבר אחד אחד על הכוכבים שנמצאים בעיגול שחור גדול בצד שמאל למטה של המפה, ושינה הכל. אלא שפלוטו בדרך כלל אינו משנה חיים נפלאים: הוא זה שמנענע בחזקה את הצמרות, אבל מה שנטוע חזק לא נופל, נשבר או מתרסק: נופלים ונשברים בעיקר הדברים שאינם חזקים, או שהם נמצאים שם בסוג של העמדת פנים, ופלוטו פשוט מעלה דברים מתחת לפני השטח אל המודעות שלנו, וגורם לאדמה סביבנו לרעוד.

אלא שחשוב שתדעי שעם מפה שכזו, משהו בך אוהב את הדרמות הפלוטוניות האלה, את הזעזועים החזקים, את הגישה הזו של היה לי הכל עד עכשיו ועכשיו אין לי כלום, או במילים אחרות – הכל טוטאלי כאן, שחור או לבן, טוב מאוד או רע מאוד: כשגם האופק וגם השמש בעקרב, זה אומר שהצד הפלוטוני שבך זקוק גם הוא למהפכים מהסוג הזה כדי להתחדש.

אומר לך יותר מזה: עמוק בפנים הגיע אז הזמן להתחדש ולשנות כיוון, כשפלוטו עלה אז על מקבץ הכוכבים שיש לך במזל קשת, ואת אפילו חשת בזה, אלא שייתכן שסירבת להקשיב, ובמקרים כאלה הדברים קורים בבומים, בפיצוצים ודרמות, שכן יש לנו הרגל אנושי מוכר: אנו אוהבים להיאחז בכל מה שכביכול נותן לנו בטחון ולא לעזוב, ולכן גם השחרור עצמו וגם ההלם מכל התהליך היה מן הסתם חזק מאוד.

כנראה שהתהליך היה משהו מסוג הורדת הכסוי מהעיניים, והכרה בכך שעד אז הדברים היו אמנם טובים כביכול, אבל דיפ דאון ידעת גם ידעת שמשהו שם לא טוב או לא עובד, ובחרת להתעלם. פלוטו מגיע למקרים כאלה כמו בולדוזר ענק: הוא מגלח את כל מה שיש על פני הקרקע, שובר, הורס, ובונה את הכל מחדש.

את אומרת – או קיי, אבל זה טוב או רע? ובכן, זה עוצמתי מאוד, זה בטוח, ולטווח הארוך זה עשוי להיות מצוין, תלוי מה תעשי עם כל התובנות שהפקת מהתהליך הזה. יש כאלה שלוקח להם שנים להתאושש ממשברים פלוטוניים שבעצם שוברים את כל מה שנראה כמושלם ולו רק כדי להפגיש אותך עם האמת העירומה. יש לעומת זאת כאלה שנושמים לרווחה אחרי שזה מסתיים, כאילו התעוררו מחלום ארוך ורע, וכוח החיים שלהם הופך להיות עוצמתי וחי מתמיד ומביא אותם אל מחוזות של אמת ויופי שלא היו מסוגלים לראותם קודם לכן. יש ויש.

ממש עכשיו נמצא פלוטו (בעיגול כתום מחוץ למעגל) בשמים על פני הירח שלך (בעיגול סגול) ויוצר איתו צמידות (בחץ שחור) מעניינת. זו אחת הצמידויות החזקות ביותר שיש באסטרולוגיה, שכן היא מכריחה אותנו להרגיש דברים לעומק ובעצמה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם שנים רבות, ולקחת אחריות מלאה על חיינו לא באופן קורבני או בכייני, אלא באופן בוגר ומבין.

מכיוון שהתהליך הזה – שהחל אגב משהו כמו לפני חצי שנה בערך – נמצא עכשיו בעיצומו וייגמר בעוד כשנה פחות או יותר. קשה לי להסביר לך לאן את הולכת ולך בוודאי קשה גם לראות את הדרך עצמה. אולם אני יכול להבטיח לך חגיגית שכשכל זה יסתיים פוטנציאל האושר שלך והיכולת שלך לא רק לחוש דברים בעצמה אלא גם לפעול עם רגשותייך ממקום חכם ובוגר, יהיה גבוה בכמה וכמה דרגות ממה שהיה קודם, אלא אם תתעקשי להפוך את עצמך לקורבן ולראות את ה"שנים היפות ההן" באור ורוד ונוסטלגי ללא יכולת לראות אותן כפי שהן, וכך להמשיך לקונן ולא להיפרד, לשחרר, ולהמשיך הלאה.

אבל, אם תחליטי לקחת אחריות מלאה על חיי הרגש שלך כמו גם על החיים המקצועיים ולהבין שבסופו של דבר רוב הדברים הם בשליטתנו או באחריותנו, כי אז הזמן שלך לסגור את המעגלים הקשים האלה עם העבר ולהמשיך הלאה יהיה קצר הרבה יותר, וכואב הרבה פחות.

גם הפרטנרים שתפגשי בתקופות האלה – עד שהמעגל הזה יסגר – יהיו אנשים פלוטוניים ברובם, חלקם עוצמתיים וכוחניים וחלקם קורבנות של משברים פלוטוניים שעברו, ותהיה לך אפשרות לנהל דיאלוג מעניין עם הצד הפלוטוני הזה ששוכן בתוכך דרכם, ודרך היחסים איתם.

ואכן, אם תעשי עבודת עומק על הנושא, לא תוותרי לעצמך ולא תסתפקי במערכות יחסים חלקיות או ביחסים נטולי עומק ומשמעות רק כדי לא להרגיש קרבן, אני מבטיח לך שלא רק שתוכלי לצאת מכל התהליך הארוך והכואב הזה כשידך על העליונה, אלא גם פוטנציאל העצמה והחיוניות שלך כמו גם היכולת שלך לחוות דברים באופן טוטאלי, בעיקר היכולת להיות מאושרת כשדברים יתחילו לצמוח סוף סוף, יהיו גבוהים הרבה יותר משהיו קודם, כשהיית מאושרת עם חיוך גדול ועיניים עצומות שלא ממש רצו לראות את מה שבאמת קורה.

אני מאחל לך הרבה עצמה וסבלנות – תהליך פלוטוני הוא מתנה אמיתית לאלה שמוכנים להרים את הכפפה שהוא זורק, וללכת עד הסוף. אלה שמוכנים להעז ולהסתכן מגיעים בסופו של דבר אל פרח לב הזהב, ואל המתנה האמיתית שבסופה של הדרך: אל עצמם.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully