וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-7.3.10 הוא זמן לאפשר לתהליכים שהתעכבו בחודשים האחרונים להסתיים, לסגור סופית את הקצוות ולרוץ קדימה

השינוי המשמעותי השבוע: חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל. מרס הוא כוכב שאחראי על העשייה והפעילות שלנו. בשלושת החודשים האחרונים הלך אחורנית במזל אריה ועסק בעיקר בסגירת מעגלים מכל סוג. כעת כשהוא חוזר להילוך רגיל, הגיע הזמן לסגור סופית את הקצוות, לאפשר לתהליכים שהתעכבו בחודשים האחרונים להסתיים, ולרוץ קדימה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, אריה, דלי, עקרב ושור.

המעבר המעניין של השבוע: מעברה של ונוס הרגשית למזל טלה. הרגשות הופכים כוחניים וקיצוניים יותר, חסרי סבלנות וזקוקים לסיפוק מיידי. חשוב בתקופה הקרובה לגלות יותר סבלנות וסובלנות לאנשים קרובים, ולא להרוס קשרים יפים בגלל שתלטנות יתר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים ושור.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית, לפלוטו הכוחני. זווית שכזו עלולה לגרום לנו לשכוח את היהגיון והרציונל ולפעול מתוך מקום מתלהב ומתלהם, עם דגש מיוחד על כל מה שקשור לעובדות, ולא לרגשות. חשוב להיזהר מדרמות מיותרות ביחסים וממאבקי כוח מיותרים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

הזווית המתסכלת של השבוע: זווית העימות שבין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה והמעשי. בזווית שכזו אנו עלולים לפגוש מצוקה חומרית, בדידות רגשית, צורך להתאפס על קו פעולה מסויים ולוותר על אחר, ואולי גם לשים את החלומות בצד ולהתמקד בעובדות. זו אינה זווית קלה אך היא מלמדת, אם נסכים להקשיב. מי בעיקר יושפע ממנה? שור, מאזניים, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו: כוכב מרקורי עובר סופית למזל דגים והרגשות הופכים להיות משמעותיים במיוחד בתקשורת שלנו עם העולם. כל דבר קטן עלול לגרום כעת לתגובה רגשית, וההתייחסות לצד הפרקטי של החיים הופכת רגשנית במיוחד. מי בעיקר מושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

ועד שנוכל לחבר רגשות אסרטיביים, תקשורת רגשנית וביקורת פרקטית בונה ולא לערב בין כולם – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
אחרי שלושה חודשים של הילוך אחורי, מתחיל סוף סוף כוכב מרס שליט המזל שלכם לנוע בהילוך רגיל. זה אומר בגדול שהגיע הזמן לנקות משקעים שהצטברו ולסגור קצוות שנשארו פתוחים, ומהשבוע – להגדיר מחדש מטרות ולנוע קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי, והשבוע גם יוצרת זוויות עם סטורן הנוקשה ופלוטו הכוחני. זה אומר בגדול שיהיה שבוע עמוס וטעון רגשית עם לא מעט מאבקי כוח ואגו, וכדאי לשים את הדגש עכשיו על התבוננות חכמה, במקום ניתוקי קשרים.


תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל דגים הרגשני, והקרבה שלו לשמש וליופיטר מאפשרת התחלות חדשות, יזמות מעניינות, והסתכלות אחרת ואפטימית יותר על החיים בכלל, וכל זאת למרות המעורבות הרגשית הגבוהה. התמקדו במה שיש!

סרטן
לימודים, נסיעות ושיחות עומק – נראה שכל מה שקשור להרחבת אופקים והתפתחות אישית הולך ותופס עכשיו מקום גדול יותר בחייכם, כשגם מרקורי כוכב התקשורת מצטרף לחגיגה. צמידות בין ונוס לאורנוס עלולה להביא איתה סערה רומנטית לא צפויה. מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין השבוע במזל דגים, מה שאומר שהצד הפרקטי שלכם לא משהו, והרגש הוא ששולט עדיין במערכת קבלת ההחלטות שלכם, ובעשייה בכלל. קרבתה השבוע לכוכב אורנוס ממשיכה להביא איתה מתחים ולחצים – גלו סבלנות!

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שמול המזל שלכם, שכולל את השמש, מרקורי ויופיטר ממשיך לשים גם השבוע דגש על נושאי זוגיות ויחסים, אלא שמיקומה של ונוס במזל טלה הופך חלק מהתגובות שלכם לקצת יותר קיצוניות ולא צפויות. אורך רוח –מומלץ.

מאזניים
אסרטיביות – זו מילת המפתח עכשיו, כשוונוס שליטת מאזניים נמצאת במזל טלה מול המזל שלכם. אפשר לומר שקצב הדברים הופך מהיר יותר מצד אחד, והיכולת שלכם לפעול באופן מוחצן ואקטיבי מתחזקת גם היא. שימו דגש מיוחד על מערכות היחסים שלכם.

עקרב
המעורבות הרגשית עדיין גבוהה והצד הרומנטי פעיל עכשיו כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. ונוס במזל טלה לעומת זאת, שמה את הדגש על הצד המקצועי: הגיע הזמן לקדם דברים שם, לשדרג, ולרוץ קדימה.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל דגים הכולל את השמש, אורנוס, יופיטר וכוכב מרקורי מדגיש את הצד הביתי והמשפחתי שלכם, ואולי זה באמת הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לבית, אלא שוונוס במזל טלה מאפשרת במקביל להשקיע ברומנטיקה.

גדי
הצד התקשורתי שלכם מודגש השבוע, גדיים, כשמקבץ הכוכבים במזל דגים הופך את המילים שלכם למשכנעות במיוחד. מיקומה של ונוס במזל טלה, לעומת זאת, עשוי להביא איתו דגש מיוחד על היחסים בתוך המשפחה, מעבר דירה, או שינוי באווירת הבית.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מראה שהדגש השבוע הוא עדיין על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים ולביטחון אישי ורגשי: זה הזמן להשלים תהליכים שהחלו בשבועיים האחרונים. ונוס במזל טלה לעומת זאת, הופכת את המילים שלכם לקסומות במיוחד. השתמשו בהן!

דגים
גם השבוע מביא איתו ים של עשייה ואקשן, דגיגים, כשמקבץ הכוכבים במזל שלכם שכולל את השמש, אורנוס, מרקורי ויופיטר מאפשר לכם לפעול בכמה וכמה חזיתות. אל האקשן מצטרפת ונוס במזל טלה, שעוזרת לכם לסגור אוברדראפט ולשפר את המצב בחשבון הבנק.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב-19.3.68 ב-14:10. מזה חודשים שאני שומעת אסטרולוגים מדברים על כוכבים מיטיבים המשפיעים בגזרת מזל דגים, אך אני בת מזל דגים ולא רואה שום שינוי אליו אני מייחלת כבר כל כך הרבה זמן. האם ההשפעה אמורה להיות על כל בני דגים חוץ ממני?

תשובה: בחרתי לענות על שאלה זו כי היא מייצגת שאלות רבות מאותו סוג, המחפשות קורלציה, התאמה, בין מה שכתוב בהורוסקופים לבין חייהם האישיים, ולא תמיד מצליחים למצוא אותה. מכיוון שמפת הלידה שלנו מורכבת מגורמים רבים, בחרתי מפה אחת כדי להראות זאת, וכדי להראות גם את השפעתו היחסית של יופיטר עליה.

ובכן, במפת הלידה שלך מקבץ הכוכבים במזל דגים (בעיגול כחול) מודגש, ובעיקר מודגשת השמש (חץ שחור) שבמזל הזה. זה קורה כי האופק שלך – הדרך שבה את מתנהלת מול העולם – הוא במזל אריה, מיקום עוצמתי וסמכותי כשלעצמו. אבל השמש שוהה במזל דגים הרגיש בבית השמיני, בית שנמצא מאחורי הקלעים, וקשור לתהליכי עומק, התחדשות, ותחושות הקשורות ללידה.

על פניו, זהו מיקום לא קל: יש קונפליקט בין מיקום האופק ביסוד האש לבין מיקום השמש השייכת ליסוד המים במזל דגים, ומכיוון שהדיאלוג עם האב אינו פשוט כלל במפה הזו, נראה שלא קיבלת מספיק לגיטימציה לבטא את עצמך בכוח ובעצמה כפי שיכולת. מיקום השמש מצביע על קושי של האב לתת לך לגיטימציה לבטא את הצד הזה שבך, בין אם בגלל העובדה שזהו אופק מוחצן ושייך לאנרגיה גברית ואת אשה, ובין אם בשל העובדה שלא היה ממש נגיש אלייך ואל הצרכים הרגשיים שלך, ששונים ממה שאת מציגה כלפי חוץ.

גם מיקומו של האב כאן לא ברור: האם הוא מאחורי הקלעים? האם אישיותו לא באה לידי ביטוי בבית? האם הזדהית עם מיקומו והעלמותו בתפקוד היומיומי? יש כאן שאלות שצריכות להישאל, אבל ישנו קושי לחוות את השמש – ה'אני האמיתי' שלנו – כפי שהיא, ובמלוא עוצמתה.

גם ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת צמודים לשמש, וגם הם מבטאים רגישות רבה מאוד, וצורך חזק בחום וביטחון. זווית הרמונית שהם יוצרים עם הירח (בעיגול סגול) במזל עקרב השייך ליסוד המים גם הוא, מראה שיש מעין הסכמה שבשתיקה על תפקוד רגשי מאוד ביתי וחם מאחורי הקלעים, אבל קושי מסוים לצאת משם, ולמלא תפקיד אקטיבי ואסרטיבי יותר בחייך.

נפטון (בחץ ירוק) הוא שליט מזל דגים, ומאוד משמעותי במפה. מיקומו בבית השלישי מראה לנו על תקשורת מעניינת עם העולם, אבל רובה רגשית ולא ממש ברורה. זווית של מתח (בקו מרוסק) עם כוכב מרס (בעיגול סגול בהיר) בתחילת מזל תאומים, מראה לנו על יכולת מילולית לא רעה ויכולת ביטוי אישי, אבל לא באופן אישי מדי. זווית מעשית לעומת זאת בין מרס לבין מקבץ הכוכבים במזל דגים, מאפשרת תפקוד פרקטי ויעיל במציאות, אולם קושי לבטא את עצמך כפי שהיית רוצה באמת.

כוכב אורנוס (בעיגול צהוב) שנמצא מאחורי הקלעים, עלול להראות על פחד משינוי מצבים, ופחד נטישה בכלל. קשה לעשות שינויים עם אורנוס שכזה, כל שכן לבטא אותו כלפי חוץ, ואיתו את הפחד להיות לבד, או לשנות מסגרות שלא מתאימות לך. אולי משום כך גם הצורך לחכות לעזרת הכוכבים כדי לעשות שינויים מרחיקי לכת שבמפה שכזו קשה לעשות.

כוכב יופיטר (בעיגול תכלת בצד החיצוני של המפה) עדיין לא הגיע למקבץ הכוכבים שלך במזל דגים, כל שכן לשמש, ולכן גם אותו תהליך מדובר לא הגיע עדיין לכלל מעשה. לעומת זאת ממש עכשיו יושב כוכב אורנוס (בעיגול שחור בצד החיצוני של המפה) על השמש במפת הלידה שלך (בחץ שחור) ומראה על אפשרות של סיום תהליך לא קל שעברת בשלוש השנים האחרונות, עת אורנוס עבר על פני ונוס ומרקורי וכעת על השמש, והשלים תהליך ארוך של ניתוקים ושינויים שהתקשית לעשות בכוחות עצמך, תוך שהוא מגביר את תחושת הבדידות מצד אחד, אבל גם מאפשר לך חופש אישי מסויים לעשות ולשנות את הדברים שחשובים לך בהמשך.

המשך מעברו של אורנוס בחודשים הקרובים לכוון מזל טלה ישלים את התהליך ו"ישחרר" את השמש שלך לחופשי. אולי אז תוכלי סוף סוף לקחת יזמה ולעשות דברים באופן יסודי ואישי יותר, שהתקשית לעשות בשנים האחרונות.

ואולי דווקא לקראת סוף השנה הזו, אז ישהה כוכב יופיטר על השמש שלך וישלים את התהליכים האלה, תוכלי להיעזר בו גם את, וליהנות ממינון גבוה יותר של אומץ ואופטימיות שיסייעו לך לעשות את מה שחשוב לך כל כך, ומבחינה רגשית – אולי סוף סוף גם לצאת לחופשי.

מה שניסיתי להסביר כאן בעצם הוא שכל מפה מורכבת מהרבה מאוד כוכבים, והשמש במזל דגים היא רק אחד מהם. אפשר לומר אפילו שההשפעה של אורנוס עליה חזקה הרבה יותר מההשפעה של יופיטר. רבים טועים וחושבים שהשמש היא הפקטור היחיד במפת הלידה, אבל כמו שראינו – הרבה מאוד גורמים משפיעים עלייך בו זמנית, והשפעתו של יופיטר, חזקה ככל שתהיה, אינה חזקה כל כך יחסית לשאר, אצלך ואצל הרבה בני ובנות מזל דגים אחרים.

ואכן, יש משהו מטעה בלא מעט הורוסקופים שמבטיחים הרים וגבעות לגבי תנועתם של כוכבים כאלה ואחרים, אבל בלי יזמות אישיות שלנו – דבר מאלה לא ממש יקרה. יופיטר שנחשב לכוכב השפע, למשל, מביא איתו אפשרויות ויוזמות כמו גם דלתות חדשות, אבל... אנחנו אלה שצריכים ללחוץ על הידית, לקחת יזמה, ולפתוח אותן. הוא לא יעשה זאת בשבילנו.

מקווה שעכשיו הבנת, ומקווה שיופיטר אכן יעזור לך לעזור לעצמך ובסופו של דבר – לפתור חלק מהחידה, ולצאת לחופש מהשפעתו של אורנוס בשנה הקרובה לדרך חדשה, ובעיקר יוזמת.

בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully