וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון ש"ח בייבי

שלומית שטיינברג

3.3.2010 / 8:30

מה אומרת האסטרולוגיה הסינית על יום הגמר של "האח הגדול", ולמי יש את הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות במיליון?

הגמר של "האח הגדול" מתקיים ביום חמישי ה-4 במרץ 2010. האסטרולוגיה הסינית מתייחסת בניתוח מפה לחמישה אלמנטים - עץ, אש, אדמה, מתכת ומים, ול-12 חיות מתוך לוח השנה הסיני. ביום הגמר מתקיים אלמנט המים, בצירוף החיה שור.

השור מציין כי אותו יום הוא בעל נוכחות של שלווה וביטחון, אך המים מספרים לנו שמבפנים הכל גועש ורוחש. היום הזה מאופיין בחוסר יציבות - תהיינה לא מעט עליות וירידות עבור המתמודדים בספירה ובצבירה של הקולות, ועובדה זו, כמה מפתיע, תעמיד אותם בתוך סיר לחץ עצום. אלמנט המים אף מציין הרבה דמעות - צפו לכך בשידור הגמר.

מאבק צמוד

מי מבין החמישה הוא בעל הפוטנציאל הגדול ביותר לזכות במיליון?

אלין - 3.9.90
אלין נמצאת בזמן של זוגיות טובה בחייה ונטייה לעצמאות, ואף נראית אפשרות עתידית לעיסוק בדוגמנות (כפי שאיילה עושה כעת). יום הגמר הוא אינו יום טוב עבורה לזכייה: היא נמצאת בתקופה שנשלטת על ידי החיה סוס, והשילוב עם היום של החיה שור יוצר חוסר שקט, חוסר מזל ואי סדר פנימי. על כן, הסיכויים לזכייה הם אינם גבוהים ונראה כי מקומה יהיה בין הרביעי לחמישי.

פותנה - 8.6.72
בדומה לאלין, גם פותנה לא בזמן טוב ביום הגמר. גם במפה האסטרולוגית שלה הסוס נוכח, צוהל ודוהר, וכאמור, השילוב שלו עם יום השור רחוק מלהביא בשורות טובות. בנוסף לכך, ניתן לראות במפה שלה שאין לה הרבה מזל עם כסף, ולכן היא תהיה בין המקומות האחרונים ביום שבו הכסף מתפקד על תקן הדמות הראשית.

גואל - 26.4.70
עם כל יום שעבר בבית האח הגדול צבר גואל אהדה וכוח, וקרנו עלתה בעיני שוכני הווילה כמו גם בעיני הרובצים על הספות בביתם, למרות שלא תמיד זה הגיע בדרך הקלה. ביום הגמר נראה כי גואל נמצא ביום טוב, אך הזכייה בכל זאת אינה באופק. הוא יגיע למקום הרביעי או השלישי, ואם יעפיל למקומות גבוהים יותר, זו תהיה הפתעה. עושה רושם כי דרך התכנית גואל ימצא זוגיות טובה בחייו ויתפתח ברמה האישית והמקצועית בשנתיים הקרובות. יש אף אפשרות לכך שיגיש תכנית רדיו או טלוויזיה, העוסקת במתן ייעוץ בתחומים שונים.

סער - 8.7.72
ביום הלידה של סער קיימים אלמנט המתכת והחיה חולדה. עובדה זו מעניקה לו סיכוי לא רע לקבל קולות, מאחר שהחולדה והשור אוהבים אחד את השנייה ונוטים להסתדר נהדר. ביום הגמר תהיה לסער תחושה חזקה שהוא יכול לבטא את עצמו בקלות ובקלילות, ונראה כי ידבר לא מעט.

אלירז - 18.12.82
גם עבור אלירז יום הגמר אינו קל, ובמהלכו תלווה אותו תחושה טורדנית שהזמן נמתח, נלעס ונדבק כמו מסטיק. קושי זה נובע מהכבשה שנוכחת במפת הלידה שלו, והכבשה - איך לומר בעדינות - אינה מסתדרת עם השור, שלא לומר עוינת אותו. אך למרות היום הזה, שמסיבות מובנות יכביד עליו מאוד, נראה כי הוא נמצא בתקופה טובה מאוד בחייו, המאופיינת בשפע ובתמיכה, גם ברמה הזוגית. בנות - התכוננו לחכות לו מחוץ לבית.

במבט כולל נראה כי המאבק הגדול על הקולות יתרחש בין הגברים - גואל, סער ואלירז, כאשר נראה שהקולות ינועו כל הזמן בין שלושתם וייתכן אף שההצבעה תוכרע על ידי קולות בודדים בין המקום הראשון לשני. המתמודדים הקרובים ביותר לזכייה על פי האסטרולוגיה הסינית הם סער ואלירז, שהיו בתהליך ארוך ומעניין לאורך כל התכנית.

שלומית שטיינברג היא יועצת מוסמכת לפנג שואי, לאסטרולוגיה ולנומרולוגיה סינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully