וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

25.2.2010 / 17:00

השבוע המתחיל ב-28.2.10 יביא מגוון מעניין של אפשרויות להצלחה, ונוכל להזיז דברים באופן שיהיה קל יותר ממה שחשבנו

אין ספק שהמעורבות הרגשית של כולנו עולה מדרגה השבוע. זה מתחיל בצמידות שבין השמש ליופיטר האופטימי שמביאה איתה לא מעט אדרנלין, ממשיך במרקורי כוכב התקשורת שעובר למזל דגים הרגשני, ומסתיים בזווית פעולה בין ונוס לאורנוס עם לא מעט מתחים ולחצים. ים של אקשן...

הזווית האופטימית של השבוע: הזווית שבין השמש, מיקוד הפעילות שלנו, לבין יופיטר כוכב השפע. זו אחת הזוויות היותר אופטימיות שיש, שעשויה במקביל גם להביא איתה מגוון מעניין של אפשרויות חדשות להצלחה, ולקידום יחסים ויזמות. זה אומר שאם נהיה פתוחים לזיהוי האפשרויות האלה בסביבתנו, נוכל גם להרים את הכפפה ברגע שתופל, ולהזיז דברים באופן שיהיה קל יותר ממה שחשבנו. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו, שיש אומרים שבעזרתה אפשר גם להצליח בלוטו ובטוטו? מזלות קשת, אריה, דגים ובתולה.

המעבר המעניין של השבוע: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים. מרקורי בעיקרון במיטבו ביסוד האדמה הפרקטי או ביסוד האוויר השכלתני. ביסוד המים שלו שייך מזל דגים, הוא עלול לאבד מאיכותו התקשורתית, ולגרום למעורבות רגשית שמסיטה אותו מהעיקר, והופכת את הכל לדביק ורגשני. אם לא נוכל לדעת להפריד את המוץ מהתבן – התקשורת שלנו תהיה רגשנית יותר ומעשית פחות מאשר בחודש הקודם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

הזווית הקשה של השבוע: זו הצמידות שבין ונוס הקשורה לרגשות וליחסים, לבין אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו היא חסרת שקט ועלולה להביא איתה לא מעט סערות ודרמות ביחסים שלנו עם העולם כמו גם במערכות יחסים ובזוגיות בכלל, ולטלטל מעט את סירת הרגש שאנו יושבים בתוכה. חשוב להימנע עכשיו לא רק מניתוקי קשרים אלא גם מהחלטות בענייני רגשות בכלל. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

ועד שנדע לחבר בין חוסר השקט, עולם הרגש והיכולת לפעול בלי שיפריעו זה לזה – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מצבור הדברים שמאחורי הקלעים הולך וגדל, וקצת כבד לכם עכשיו ובעיקר – קשה לדבר בגלל מיקומו הנוסף של מרקורי במזל דגים. יתכן שהגיע הזמן לנקות משקעים וכעסים באופן מודע ולא לחכות שאחרים יעשו זאת עבורנו. זמן טוב לתת למילים לעשות את העבודה, ולחכות בסבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני, ועדיין קרובה מאוד ליופיטר מרחיב האופקים, אבל השבוע היא נצמדת לכוכב אורנוס התזזיתי וחוסר השקט שלכם ושל הסביבה עלול להביא איתו לא מעט דרמות וסערות. נסו לגלות איפוק ואורח רוח ואל תנתקו קשרים, שוורים.

תאומים
מקבץ הכוכבים במזל דגים – שכולל גם את מרקורי שליט המזל שלכם – ממשיך להדגיש נושאי קריירה דרייב בחייכם, כמו גם יכולת לשדרג תדמית ולהראות לעולם מה אתם שווים באמת. זמן טוב להגדיר מטרות ויזמות חדשות, ולאפשר לעצמכם להשקיע באתגרים גדולים.

סרטן
לימודים, נסיעות ושיחות עומק – נראה שכל מה שקשור עכשיו להרחבת אופקים והתפתחות אישית הולך ותופס מקום גדול יותר בחייכם עכשיו, כשגם מרקורי כוכב התקשורת מצטרף לחגיגה. צמידות בין ונוס לאורנוס עלולה להביא איתה סערה רומנטית לא צפויה. מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה לה גם השבוע במזל דגים, ובימים אלה ממש הרגש הוא ששולט במערכת קבלת ההחלטות שלכם, ובעשייה שלכם בכלל. קרבתה הנמשכת לכוכב יופיטר ממשיכה להביא איתה הזדמנויות ואפשרויות חדשות - נסו לזהות אותן בסביבה, ולצאת לאקשן.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שמול המזל שלכם, שכולל את השמש, ונוס ויופיטר, ממשיך לשים את הדגש גם השבוע על נושאי זוגיות ויחסים, והפעם מצטרף אליו גם נושא התקשורת כשמרקורי כוכב התקשורת מצטרף לחגיגה גם הוא: זמן לפתור בעיות ביחסים, או לחזר בנמרצות.


מאזניים
הרגשות משחקים עכשיו תפקיד מרכזי בחייכם, ונראה שהם סוערים לא מעט השבוע: ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב אורנוס, חוסר השקט מתגבר לאיטו, ואיתו מתגבר גם הצורך לפרוץ גבולות, למרוד בעקרונות נוקשים, ולהסעיר את הרוחות. נסו לשלוט במה שקורה, ולא להתנתק.

עקרב
המעורבות הרגשית עדיין גבוהה מאוד והצד הרומנטי שלכם פעיל עכשיו במיוחד, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה והפעם גם תקשורתית, בגלל הצטרפותו של כוכב מרקורי התקשורתי להמולה: זמן לתת מילים לרגשות שלכם – ולהפך.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הכולל מעכשיו גם את כוכב מרקורי, מדגיש את הצד הביתי והמשפחתי שלכם, ואולי זה באמת הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לבית, לסביבתו הקרובה, ולבני המשפחה. זמן טוב גם לקבל עכשיו החלטות על מעבר או השכרת דירה.

גדי
הצד התקשורתי שלכם תופס תאוצה, גדיים, כשאל מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מצטרף עכשיו גם כוכב יופיטר. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול באופן מילולי משמעותי יותר, למרות האיפוק הגדיי האופייני: זמן לחיזור עדין אך תקיף, ולכל המילים שלא אמרתם השבוע.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שאליו מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, מראה שהדגש השבוע הוא עדיין על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים ולבטחון אישי ורגשי. משום כך כדאי להשלים תהליכים שהתחלתם בהם בשבוע הקודם, להחזיר חובות, ולהתחיל לראות את האור בקצה המנהרה.

דגים
נראה שגם השבוע הזה מעמיס עליכם לא מעט אקשן, דגיגים, כשאל מקבץ כוכבים גדול שכולל את השמש, ונוס ויופיטר מצטרף לו גם מרקורי, כוכב התקשורת. כעת אפשר לא רק לחוות את כל העצמה הזו, אלא גם לדבר עליה, ולשתף אחרים במה שעובר עליכם. צאו לאקשן, והרבה!

שאלות ותשובות

שאלה: בני נולד ב-26.2.67 ב-6:45 בבקר. כבר 7 שנים הוא נמצא במצב אישי וכלכלי נוראי: במהלך הזמן הזה הוא הקים עסק עם חברים שנפל עקב חובות עצומים, התגרש ולא הצליח להתאושש (וגם אני לא, כיוון שנתתי לו את כל מה שהיה לי, מכל הבחינות, ועכשיו אני מחפשת אור בקצה המנהרה).

תשובה: ובכן, נשמע שבנך עבר לא מעט דרמות בחייו הקצרים יחסית, ומפת הלידה שלו היא אכן אחת היותר דרמטיות שראיתי בזמן האחרון. מקבץ הזוויות שבין הכוכבים השונים וכל האקשן שנמצא שם הוא עצום ורב, ומראה קודם כל על אישיות עצמתית ורבגונית, שבחייה אין רגע דל.

המפה מורכבת מצד הרמוני מפותח מאוד – כל הזוויות הכחולות בין הכוכבים שמראות על צורך בהרמוניה ובשקט נפשי, ומצד דיסהרמוני לא פחות – כל הזוויות האדומות שנראה שכל הזמן עוסקות בלהפר את השקט הזה. מעניין.

אפשר לראות חלוקה מעניינת במפה בין קבוצת כוכבים בצד השמאלי של המפה, לקבוצת כוכבים בצד הימני. אלה ממש שני גושים, שני מחנות, שמראים שיש צורך חזק לבעל המפה לחפש לו אתגרים גדולים, להתמודד עם הבלתי אפשרי לעיתים, לחשוב בגדול ואפילו בענק, ולנסות לממש שוב ושוב חלומות גדולים.

אפשר לומר שדמויות האב והאם מאוד משמעותיות כאן. השמש (בעיגול ירוק) נמצאת בבית ה-12 של תת המודע, ומראה על אב שנמצא כל הזמן מאחורי הקלעים. השמש יוצרת רק זווית אחת והיא הרמונית, וזו ביחד עם מיקומה מראה שהמעורבות האמיתית בחיי הבן אינה גדולה, וחבל: הצורך בדמות גברית אבהית וחזקה כאן הוא גדול, ולא בא לידי מימוש אמיתי.

לעומת זאת, דמות האם לכאורה נוכחת מאוד: הירח (בעיגול כחול) נמצא ממש ממול ומתבונן בבן כשהוא במזל מאזניים העדין והמרצה, אלא שהירח צמוד לכוכב אורנוס שנמצא גם הוא בעיגול הכחול, אלמנט שמראה על דמות שאינה צפויה דיה, והבטחון שהיא מעניקה לא ממש מגיע אל הבחור. הוא עשוי להרגיש שכשהוא זקוק לה היא לא נמצאת שם, ואין לה את העצמה הדרושה כדי שתוכל לתמוך בו ובחלומותיו הגדולים. בהחלט היה יכול להסתייע באב אלא שגם הוא לא נמצא שם: לכן הילד יוצא לבדו להרפתקאותיו מול העולם.

ואלה הרפתקאות לא פשוטות: הוא צריך להראות לעולם שהוא שווה – ובגדול. אלא שהבחירות שלו הופכות את ההרפתקאות האלה למשהו שסופו באופן מסויים ידוע מראש.

ראשית נפתח במרקורי, כוכב התקשורת (בעיגול חום): מרקורי נמצא על האופק במזל דגים, ומראה על יכולת דיבור מעניינת, כמו גם יכולת לסחוף איתו אחרים לתכניות ולחלומות שלו. לחילופין, אותו מרקורי גם נמשך לא מעט לאשליות ופנטזיות, ובעיקר – לפעולות פזיזות. זווית של עימות עם אורנוס התזזיתי שנמצא ממול מראה על קדחתנות פנימית, על תגובות מהירות ולעיתים מהירות מדי ללא מחשבה שמגיבות על כל גרוי מהבטן, ואולי גם על קושי בשיקול דעת מסויים.

נמשיך מכאן לבית הכספים שקשור גם לבטחון רגשי: כאן נוכל למצוא צמידות מעניינת של שני כוכבים שונים זה מזה באופיים: ונוס הרגשית וסטורן, כששניהם נמצאים בעיגול סגול. ונוס מייצגת את הצד הרגשי שלנו, אותו צד עדין שרוצה לקבל, ושקשור הן לכספים והן לרגשות. במזל טלה מביאה איתה ונוס איכות ילדית ומתלהבת מאוד שדורשת סיפוקים מיידיים – גישה דומה מאוד לגישתו של מרקורי התקשורתי שמגיב עוד לפני שהוא חושב.

הצמידות עם סטורן הנוקשה מביאה איתה אכזבות לא מעטות הן בנושאי כספים והן בנושאי יחסים, ביקורתיות חזקה, וקושי לבטא רגשות או להתמקד בתהליכים ארוכים בגילאים צעירים: מכיוון שסטורן הוא כוכב שמתבטא בעיקר בגילאים מאוחרים, הרי שכאן נוכל לראות התפתחות אמיתית של הבחור בעיקר בגילאים מאוחרים, כיוון שהלקחים שהוא לומד בגלל הצורך הפזיז בסיפוקים מיידיים מעכבים את ההתפתחות שלו, ורק נפילותיו מלמדות אותו לקח, אם בכלל.

כוכב מרס (בעיגול אפור) במזל עקרב יוצר זווית פעולה אמביציוזית עם יופיטר השאפתן (בעיגול כתום), ומראה שהצורך לרוץ ולהצליח גובר שוב ושוב על השכל ההגיוני והרציונלי. זווית כזו גם היא זקוקה לתוצאות מהירות של כאן ועכשיו, ולהרבה סיפוקים מיידיים. יחד עם זאת, טוב שיש אותה בסביבה: היא מאפשרת הרבה פעמים לשמור על אופטימיות למרות כל הסיכויים, ולהמשיך לנסות למרות הקושי המצטבר.

הצירוף של שני כוכבים קשים – אורנוס וסטורן – הצמודים לשני הכוכבים הרגשיים של המפה – ונוס וירח, עושים חיים לא קלים לבחור: הוא מחפש בכוח כמעט ריגושים במקומות שקשה להצליח בהם, אוהב להילחם כנגד כל הסכויים על כל הקופה, ועושה שוב ושוב שגיאות בשיפוט. אפשר לומר שהוא כאילו עושה דווקא הרסני לשני האנשים האלה שלא היו שם מבחינתו, ובחוסר גבולות ושיפוט מגיע למצבים לא קלים שבהם שוב ושוב – כמו עוף החול- הוא נאלץ להתחיל מחדש.

מה יהיה? ממש עכשיו יוצר פלוטו (בעיגול שחור בראש התמונה) זווית פעולה (בקו שחור) לוונוס וסטורן, ומראה שהתהליך שהוא עובר עכשיו הוא מאוד משמעותי: משהו מת שם, ומשהו חדש נולד. זהו תהליך משמעותי מאוד מבחינה רגשית, שכן האופן שבו יצא מהתהליך הזה שמכריח אותו לברוא מחדש את עולם הרגש שלו שספג לא מעט, יקבע את איכות חיי הרגש ונושא הכספים גם לשנים הקרובות. השנה וחצי הקרובות יעבירו אותו את התהליך הזה באופן מזורז, והוא זה שיבגר אותו מהר יחסית, ויאפשר לו להראות בפרק הזמן שלאחר מכן, מה למד משגיאותיו.

בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully