וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולד לניצחון

איך נראית מפת הלידה של אדם שהחליט ללכת עד הסוף בעקבות החלום, והצליח? האסטרולוגיה על עומרי כספי

עומרי כספי, השגריר הישראלי הראשון שלנו ב-NBA, נולד ב-22.6.88 ומפת הלידה שלו היא צירוף מעניין של כשרון, מזל, ומצב כוכבי מרתק וחד פעמי.

אין ספק שלכספי יש לא מעט כשרון בתחומו. ראשית, נוכל למצוא כאן צמידות מקסימה בן ונוס הרגשית למרקורי, שאחראי על תנועה ותקשורת במזל תאומים (בעיגול חום). צמידות זו מראה על יכולת לחבר בין תנועה ואקשן לדברים שאוהבים לבין הצלחה: ונוס מייצגת אהבה ופופולאריות, ובצמידות למרקורי היא יוצרת צירוף מצוין במזל תאומים התקשורתי והדינמי.

הצמידות הזו יוצרת זווית חסרת מנוח עם כוכב מרס (בעיגול סגול) שבמזל דגים, וחוסר שקט פנימי שצריך פעילות פיזית ומנטלית במינון גבוה במיוחד. מרס, כוכב שאחראי על הדרייב והעשייה שלנו, יוצר זווית הרמונית לפלוטו (בעיגול תכלת), כוכב יצרי ואמביציוזי, וליופיטר (בעיגול אפור) כוכב השפע, וזהו צירוף מצוין של יכולת לחבר את כל אי השקט והצורך הזה באקשן למצבים יצירתיים וממוזלים, ולתעל אותם נכון.

אנו מוצאים כאן גם פן חסר מנוחה נוסף: השמש, ה"אני האמיתי" (בעיגול כחול) נמצאת במזל סרטן הרגשי, אלמנט שקשור בדרך כלל לבית ולמשפחה, כשהירח (בעיגול אדום) שליט הסרטן נמצא במזל מאזניים האינטליגנטי והשכלתני. הקונפליקט הזה יוצר גם הוא חוסר שקט פיזי ומנטלי וצורך לפרק מתחים ולחצים על ידי פעילות פיזית וספורטיבית, ויכולת לחבר בין רגשות לבין אינטלקט - בדיוק כמו החיבור שבין ונוס הרגשית למרקורי התקשורתי. החיבור הזה עובד לטובתו במישורים שונים, ומשום כך כל פעילות שלו מורכבת הן ממעורבות רגשית גבוהה והן מאינטלקט.

דיאלוג הרמוני עם העולם

זווית הרמונית שיוצר הירח הרגשי עם יופיטר כוכב השפע, מעידה על יכולת ליהנות מדיאלוג הרמוני עם העולם ועם אנשים בכלל, וזווית הרמונית שיוצרת השמש עם פלוטו מראה שיש לו גם יכולת לפרק מתחים בצורה בונה, וליהנות מפירות נאים לאמביציה שלו.

שלושה כוכבים ניצבים ממש מול השמש, ויוצרים זוויות של עימות, כשכל אחד מהם מייצג השפעה אחרת על ה"אני" של כספי. הראשון הוא אורנוס התזזיתי, שגם הוא מביא איתו חוסר שקט פנימי, אבל גם יכולת להתנתק מכל מה שקורה בחוץ, ולהתמקד אך ורק במטרות הפנימיות שלו. השני הוא סטורן הנוקשה, וזווית העימות שהוא יוצר עם השמש מראה על יכולת להיכנס למשטר חמור ומשמעת עצמית גבוהה. אפשר לומר שכאן יש גם צד ביקורתי במינון גבוה מצדו של כספי, שדורש מעצמו את הכי טוב שאפשר, לא מתפשר, ואומר לעצמו את האמת – נוקבת ככל שתהיה.

הכוכב השלישי הוא קצת שונה. זהו נפטון הרגשי, ודווקא הוא עלול לקלקל מעט את השורה. נפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, שעלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה ומעין "מסמוס" של תהליכים אישיותיים ומשמעת עצמית גבוהה, בגלל סיבות רגשיות שאינן נראות לעין. אפשר לומר שדרישות גבוהות מדי מצדו של כספי עצמו, עלולות להביא איתן באופן פתאומי צורך להתרחק, להתנתק, להיות עם עצמו ולהסתגר. חשוב שלא להגזים בדרישות הגבוהות ובמשמעת העצמית שדורשת ממנו יותר מדי, כדי שלא להגיע למצבים שכאלה.

אורנוס חובט

ואחרי כל זה, נתבונן במה שעושים הכוכבים כרגע בשמים, ונתחיל מהשנה האחרונה: ראשית, נתבונן בתהליך שעשה השנה אורנוס על מרס במפת הלידה של כספי (אורנוס באדום בצד שמאל של המפה ובאליפסה אדומה סביב מרס). אורנוס הביא איתו ניתוקים שונים, כולל ניתוק משמעותי ממכבי ת"א ומארץ המולדת שלו, ושינוי כוון. זה מה שעושה אורנוס, והוא עושה זאת דרך תהליך ארוך שלא תמיד נראה לעין, ואז – באנג! אורנוס חובט, הניתוק מתאפשר, דרכים חדשות נפתחות, והאדם מוצא את עצמו באופן מהיר יחסית בפאזה אחרת. התהליך הזה ליווה את כספי לאורך השנה, כשרק עכשיו אורנוס יוצא סופית מהזווית עם מרס במפת הלידה שלו, וכספי מוצא את עצמו כמו עליזה בארץ הפלאות, במאורתו של השפן.

התהליך השני ואולי המשמעותי יותר, קשור לכוכב פלוטו (בעיגול שחור בראש המפה), שעבר למזל גדי לפני כעשרה חודשים. גם השמש וגם הירח של כספי נמצאים במעלה הראשונה של המזלות שבהם הם שוהים - הירח במעלה הראשונה במאזניים, והשמש במעלה הראשונה בסרטן. השפעתו של פלוטו היא עוצמתית וטוטאלית: הוא שובר מציאות שאינה מתאימה יותר, הורס, ובונה אותה מחדש, ואם אתה מציית לעוצמתו של פלוטו ועושה את הצעדים הנכונים – תגיע רחוק.

וכספי? הוא הקשיב מבפנים למה שהיה לכוכבים לומר לו, ציית, הלך עד הסוף בלי פחד – ואת התוצאה ראינו לאורך החודשים האחרונים במשחקו מעורר ההדים בסקרמנטו קינגס, וכשנבחר לנבחרת הרוקי'ס בארצות הברית, כבוד שרק מעטים זוכים לו בשלב הזה, אם בכלל.

אם נוסיף עבור אוהבי המיסטיקה שבינינו את השפעתה של הצמידות בין כוכב מרס (בעיגול סגול) שאחראי על הדרייב והיכולת שלנו, לבין ראש הדרקון, שמייצג באסטרולוגיה קרמתית את הייעוד של כל אחד מאתנו, נראה שישנו מעין סימן גורלי שמצביע על דגש ייעודי מיוחד לכוכב הספציפי הזה. כלומר: זוהי אינה תופעה חולפת, וכוכב יופיטר וונוס שנכנסו לא מזמן למזל דגים, רק יחזקו את ההשפעה הזו בתקופה הקרובה.

אז מה למדנו מכל זה? ראשית, שיש אנשים שיש להם בהחלט את המזל והיכולת להיות במקום הנכון ובזמן הנכון ולעשות את הדבר הנכון, בעיקר מבחינתם. ושנית, אם אתה באמת מחובר לעצמך ולחלומות שלך והולך איתם עד הסוף – השמים הם באמת הגבול, כמו שאומר כספי בעצמו.

בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully