וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנועדו זה לזו?

שלומית שטיינברג

14.2.2010 / 13:53

מה אומרת האסטרולוגיה הסינית על הקשר בין סער לאיילה, והאם הם ידלגו יחדיו אלי שקיעה בתום "האח הגדול"?

איילה וסער התחברו בבית האח הגדול כמעט מהרגע הראשון - מה הסיבות לכך?

איילה נולדה ב- 15.5.84 וסער נולד ב-8.7.72. לפי האסטרולוגיה הסינית איילה שייכת לאלמנט האדמה ואילו סער לאלמנט המים. הדבר מציין עליות ומורדות בקשר ביניהם, היות והמים טובים לאדמה מצד אחד, מאחר שהם מפרים אותה, אך מצד שני, כשהם אינם מאוזנים - כמו במקרה של שטפונות - הם עלולים להתיש ואף להרוס אותה.

במקרה של סער ואיילה, איילה מייצגת את האדמה הזקוקה לסער, אך פעמים רבות היא נפגעת ממנו משום שהמים במפה שלו אינם מאוזנים - הם עולים על גדותיהם וגורמים לו להיות רגיש באופן קיצוני, כשאיילה מצידה נאכלת ברגשות אשם מולו ונוטה להיסחפות רגשית.

לא סגור על עצמו

שנת הלידה של שניהם מצוינת במפה הסינית כשנת החולדה.
עובדה זו מראה כי שניהם דומים במחשבתם, אך מאוד רגישים ועצמאיים, נוטים לחוסר סיפוק יחד ולחוד, ולכן קיימת התנגשות ביניהם מעת לעת.

חשוב לזכור כי האסטרולוגיה הסינית אינה חלה רק על שנת הלידה אלא גם מתייחסת לחודש, ליום ולשעה, והיום בו נולד האדם הינו פרמטר נוסף שמסייע להבין את מערכות היחסים בין שני אנשים.

עמודת היום של איילה היא התרנגול ואילו עמודת היום של סער היא חולדה. התרנגול יוצר באיילה מצב של ביקורתיות יתר כלפי אחרים, ובעיקר כלפי עצמה ובן זוגה. הוא מייצג אישיות הנוטה לדקדקנות, ירידה לפרטים וכניסה לעומק הדברים - מה שנראה לא פעם בבית האח הגדול כשאיילה אינה "מוותרת" לסער בכל מריבה ומריבה וחייבת לנתח כל מילה ומשפט.

סער שוב פוגש את החולדה ביום בו נולד, והדבר מרמז על אדם מאוד רגיש, עצמאי ומסתדר בכל מקום בו הוא נמצא. מבחינה זוגית, קשה לו להיות במערכות יחסים משום שהוא זקוק למצב של "ביחד" אך יש בו צורך מהותי להיות לבד, והקונפליקט הפנימי הזה מערים קשיים על האישה שאתו.

החיבור בין החולדה לתרנגול יוצר מצד אחד הרמוניה, ומצד שני בולטים בנוכחותם העליות והמורדות. עליות ומורדות אלו נובעים מהרצון להתמקד בפרטים הקטנים ולדעת בדיוק מה מתרחש, מול הרצון להיסחף ולראות לאן המים יובילו. חודש ינואר לא היה קל עבורם אך היה בבחינת "תפרחת האפרסק": מיניות יתר לצד הפכפכות וחוסר איזון בקשר.

יחד או לחוד?

מה יקרה לסער ואיילה לאחר התוכנית ובשנת 2010?
עבור סער שנת 2010 אינה קלה ובעיקר חודש פברואר. שנה זו מובילה אותו לשינויים רבים ואף למעברים, וקיימת אפשרות לכך שהוא יעבור ממקום מגוריו וישנה את מקצועו ותפקידו. למרבה האכזבה, יתכן שהוא יכיר אישה אחרת במהלך שינויים אלו וימשיך את דרכו ללא איילה.

איילה לעומת זאת, תחווה שנה טובה יותר מסער. עושה רושם שהקשר ביניהם לא יימשך מעבר ל"אח הגדול", היא תמשיך בחייה ואולי אף תתחיל לעסוק בדוגמנות - דבר שטבוע במפת הלידה שלה והתוכנית רק "דחפה" אותה לזה. נראה כי לאיילה יהיה קשה יותר לשנות הרגלים, בעיקר בקשר שלה עם סער, והיא תצטרך לעשות עבודה פנימית עם עצמה עד לזוגיות הבאה שתבוא לאחר מהפכות ופרידות בשנת 2012.

שלומית שטיינברג היא יועצת מוסמכת לפנג שואי ומטאפיסיקה סינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully