וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

11.2.2010 / 17:25

בשבוע המתחיל ב- 14.2.10 המעורבות הרגשית תהיה גבוהה במיוחד. חשוב לשמור על פרופורציות ועל קרקע יציבה מתחת לרגליים

המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד השבוע, וחשוב לדעת לשמור על פרופורציות, לטוב ולרע. אופטימיות יתר בצד כניסה מהירה מדי לוויכוחים ועימותים עלולות לבלבל, וכדאי לשמור על קרקע יציבה מתחת לרגליים בכל סוג של החלטה שתקבלו, שכן הדברים עלולים להשתנות במהירות, וכבר בעתיד הקרוב. ונוס עוברת למזל דגים, מקום בו נמצא גם כוכב יופיטר, והמעבר מהצד החברתי הקליל שלנו לאותו צד רגשני ורגיש שההסתכלות שלו מופנית פנימה, נמצא עכשיו בעיצומו.

המעבר המשמעותי של השבוע: כאמור, מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי והליברלי, למזל דגים הרגשני והמעורפל. בגדול, זה אומר שהמעורבות הרגשית שלנו בכל מה שקורה הופכת משמעותית וגדולה במיוחד, ואיתה גם גדלים חוסר הוודאות, הצורך שלנו להגדיר מחדש את הגבולות שלנו, והשינויים במצבי הרוח שלנו. מצד שני, גדלה היכולת שלנו לצאת מהאגו שלנו, ולתת מעצמנו. מעניין, מעורפל, לא ברור, ובדרך כלל גם לא מעשי במיוחד. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

הזווית הקשה של השבוע: זווית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל דלי, לבין מרס האסרטיבי שנמצא במזל אריה, ממש ממול. זו זווית לא קלה, ולשמחתנו נמשכת זמן לא רב. היא עלולה להביא איתה הזדהות יתר עם המילים והעקרונות שלנו, ומכאן גם מינון גבוה של ויכוחים, עימותים, מאבקי כוח, וקושי לקבל כל עמדה ששונה מעמדתנו שלנו. הזווית הזו עלולה להביא איתה גם אלימות מילולית, מניפולציות, ומאבקי כוח קטנים. מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, טלה ודלי.

הרגשות השבוע: המעורבות הרגשית שלנו מתחזקת מאוד, והקושי לראות את כל התמונה ולקבל החלטות מתחזק בהתאם. מומלץ על כן להתמקד קודם כל בעובדות ורק אחר כך ברגשות, כשמדובר בתהליך קבלת ההחלטות שלנו: מיקוד בפרטים הקטנים ויכולת לראות את כל התמונה, עשויים לתמוך בתהליך הזה קצת יותר, ולאפשר לנו לצלוח את השבוע בבטחה.

ועד שנדע לשמור על פרופורציות ולא להיסחף אחר הרגש למקומות שבדרך כלל מפילים אותנו, אלא לשמור על גו זקוף גם כשהלב פתוח – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
אתם חברתיים מתמיד, אבל לאט לאט נדמה שדברים מצטברים להם מאחורי הקלעים, ולא ממש מאפשרים לכם לפעול בחופשיות. מעברה של השמש למזל דגים, מקום בו נמצאים גם ונוס ויופיטר, מראה על צורך לטפל במשקעים רגשיים שהצטברו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני, ונצמדת שם ליופיטר מרחיב האופקים, מיקום מעניין ורגשני מאוד. זמן טוב לתת לכל הרגש הזה לדבר ולהתבטא בחייכם, לפעול מהלב, ולנצל היטב הזדמנויות עסקיות.

תאומים
נראה שאתם נמצאים עכשיו במרכז תשומת הלב, תאומימים. מקבץ הכוכבים הגדל במזל דגים שם אתכם במרכז הבמה, ומהשבוע גם השמש עוברת לשם: הגיע הזמן להגדיר לכם תכניות פעולה לזמן הקרוב, ולפעול למימושן.

סרטן
הצורך שלכם בהרחבת אופקים והתפתחות אישית הולך ומתחזק בהדרגה, סרטנים. זהו מיקום שדורש מכם יכולת לראות את כל התמונה, נסיעות או לימודים, וכל מה שמפעיל את החומר האפור. מוכנים לאתגר?

אריה
משהו משתנה באנרגיה שלכם, אריות: אחרי תקופה קלילה וזורמת שהדגש בה היה על מערכות היחסים שלכם, עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל דגים, ובתקופה הקרובה הרגש הוא שישלוט ויכוון את חייכם יותר מתמיד. מעניין.

בתולה
זוגיות ויחסים – הדגש על אלה הופך להיות מודגש במיוחד מהשבוע, בתולות. אל יופיטר וונוס שנמצאים במזל דגים מצטרפת מהשבוע גם השמש וכל החבורה הזו משקיפה עליכם ממול, ודורשת מכם להשקיע בזוגיות, והרבה!

מאזניים
ההסתכלות הצלולה שלכם בהתרחשויות הסביבתיות הופכת להיות רגשנית ועכורה מעט, כשוונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים ואפילו נצמדת לה ליופיטר: יש כאן שפע של אפשרויות, בצד סכנת היסחפות אחר הלב. זהירות!

עקרב
המעורבות הרגשית שלכם גדלה בהדרגה, ככל שגדל מספר הכוכבים במזל דגים, ומהשבוע גם השמש נמצאת שם. זה הזמן לתת לרומנטיקה ולאהבה מקום גדול יותר בחייכם, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בקשרים הקרובים.

קשת
נושאי בית ומשפחה הולכים ותופסים אצלכם מקום גדול יותר ויותר, קשתים, הן בסדר היום שלכם והן בסדר העדיפויות. אתם זקוקים עכשיו לקשרים טובים יותר עם בני המשפחה, ואולי זה הזמן להתקרב יותר, ולחזור לביחד?

גדי
נראה שיש רצף אירועים לא קטן מבחינתכם בסביבה, והוא דורש הרבה תשומת לב. פגישות רבות, שיחות משמעותיות והרבה מילים ממלאים את חלל האוויר, אבל מה יצא מכל זה? לא ברור. זמן טוב לדבר, גדיים, והרבה.

דלי
מעבר ליום ההולדת שחגגתם או שתחגגו בקרוב, נראה שהדגש עובר אט אט לכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים בחייכם. הגיע הזמן לבנות לכם ציר פעולה יציב יותר, ולהשקיע מחשבה בכל מה שקשור לביטחון כלכלי. מתאים לכם?

דגים
נראה שיש יותר ויותר אקשן בחייכם, דגיגים, והפעם, בנוסף להמצאות של יופיטר וונוס במזל שלכם, גם השמש עוברת אליו, ומביאה איתה מעבר ליום הולדת ביישני גם כוח ועוצמה לטפל במשימות ואתגרים מיוחדים. קדימה!

שאלות ותשובות

שאלה: תאריך הלידה שלי הוא 12.6.1981, שעה 20:31. אני בתקופה של מצב רוח ירוד מזה כמה חודשים ומאוד קשה לי לסיים תהליכים שהתחלתי ושמאוד חשובים לי. כמו כן, אני מוצאת קשיים במציאת זוגיות שטובה לי. הייתי רוצה לדעת: האם המצב עתיד להשתפר? אני עושה מאמצים להסתכל על חצי הכוס המלאה, אך תחושת הקושי מסרבת להרפות. אשמח לייעוצך.

תשובה: ובכן, מפת הלידה שלך מורכבת למדי, ומתרחשים שם כמה וכמה תהליכים במקביל. אנסה לגעת על קצה המזלג בדברים הרלוונטיים ביותר לשאלה שלך.

ראשית, אפשר לומר שבאופן כללי את נמצאת בסיומו של תהליך אחד שלקח לא מעט זמן ומשאבים אבל את כבר בדרך החוצה, ובעיצומו של תהליך נוסף שהוא רק חלק משרשרת של כמה כאלה שיגיעו בשנים הקרובות. את אכן שייכת למזל תאומים, כלומר - השמש שלך במזל הזה וגם כוכב מרס, כוכב האקשן והפעילות, ואלו שני כוכבים עם רוח דינמית וצעירה מאוד. לעומת זאת, האופק שלך נמצא במזל גדי הנוקשה והביקורתי, ואלמנט זה גורם לך לעיתים להתנהג בדיוק ההפך ממה שאת מרגישה, ולנקוט בגישה פסימית או ביקורתית בדיוק כשצריך לרוץ קדימה.

אין ספק שהאינטליגנציה תופסת מקום חשוב במפה הזו, אבל את עלולה מדי פעם להביס את עצמך באופן רגשי דווקא כשאת לא מצפה לכך, בעיקר בגלל דרישות גבוהות – לדעתי גבוהות מדי – מעצמך, ואי עמידה בסטנדרטים שאת מציבה לעצמך. קצת סלחנות לא היתה מזיקה כאן, האמת, אבל הסבלנות שלך נדרשת בעיקר עכשיו.

השמש (בעיגול ירוק) שמסמלת את ה'אני האמיתי' שלך נמצאת במזל תאומים, וזה עתה סיים כוכב אורנוס התזזיתי (בעיגול אפור מחוץ למעגל) את זווית הפעולה שהוא יצר איתה בשנתיים האחרונות. אין ספק שהיו לא מעט שינויים והתרחשויות בפרק זמן הזה, אבל כעת כשהוא כבר זז קדימה ולא יחזור לזווית הזו, נדמה שכאילו האנרגיה התזזיתית והעירנית שהיתה שם דועכת לה בהדרגה, והדברים הופכים איטיים וכבדים יותר, כמו בסיומו של כל תהליך שאורנוס מעורב בו.

לפני כמה חודשים, נכנס כוכב פלוטו (בעיגול שחור מחוץ למעגל) הכוחני והייצרי לזווית של עימות עם מרקורי (בעיגול כחול), כוכב התקשורת שלך, שנמצא במזל סרטן הרגשני. פלוטו מביא איתו את הבולדוזר שלו כדי לפרק את כל מה שלא עובד, מחפף או לא רציני, ולהרכיב מחדש. במהלך תקופה שכזו שבה הוא נמצא מול פלנטה אישית כמו מרקורי, הרבה מאוד דברים משתנים: התקשורת שלך עם העולם הופכת להיות מעמיקה וממוקדת יותר, חברים שאיתם היחסים היו שטחיים נעלמים, ובעיקר השיחות שלך משתנות: כל שיחה פתאום הופכת לים של תובנות חדשות, שיחת עומק על החיים, ומתברר שקשה פתאום לשוחח סתם באיזה סמול טוק חביב מבלי לקפוץ לתובנה או שתיים.

השינוי התקשורתי הזה ישפיע על כל מהלך חייך בשנה וחצי הקרובות, ומכאן והלאה. נראה שהגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות ולעומק, גם אם זה בא על חשבון דיאלוג חביב או נעים שעד עכשיו שירת אותך. זה נכון לתחום המקצועי או לתחום הזוגי והאישי: כשייגמר התהליך הזה יעבור פלוטו "לעבוד" על ונוס הרגשית שנמצאת ליד מרקורי, ואז יגיע השינוי הזה גם למערכות היחסים שלך. זווית שכזו היא יצרית ועמוקה מאוד, והשינוי שהיא תביא איתה בתפיסת העולם הנשית והזוגית ובכל מה שקשור לנשיות הספציפית שלך יהיה משמעותי.

אבל למה להקדים את המאוחר? נתמודד עם הדברים תהליך תהליך. כרגע, נושא התקשורת שלך עם הסביבה ועם העולם מבודד אותך מעט, מכניס אותך פנימה אל תוך עצמך לחשבון נפש מעמיק, גורם לך לא לעשות דברים שאין לך איתם חיבור אמיתי, ומקשה עלייך להתפשר על משהו שהוא פחות מאמיתי, לפחות אמיתי עבורך. זהו כאמור תהליך לא קצר, וכדאי לראות בו תהליך ניקוי תקשורתי אמיתי, שבו אולי כדאי גם לקחת סדנת תקשורת כזו או אחרת כדי לשפר אותה גם מבחינת האאוטפיט ולא רק מבחינת התהליכים הפנימיים. כשהתהליך הזה יסתיים, אני מבטיח לך שהדברים ייראו - וגם יורגשו - אחרת.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully