וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאווררים את המזל

יצחק אהרון

11.2.2010 / 8:40

מאזניים, תאומים ודלי - מהיכן הם באו ולאן מועדות פניהם האוויריות? אסטרולוגיה קבלית - חלק אחרון

מאזניים

חודש תשרי. הססן ופשרן; מתנהג באיזון ואינו ממהר לשפוט; באופיו גמיש ומתחשב בזולת; חברותי, אמין, נעים הליכות ואהוב על הבריות; קשה לו לחיות בגפו וקיים בו צורך חזק ביצירת קשרים קרובים; חסר ביטחון ונוח להשפעה; דוגל בשוויון ובחוסר אפליה; לכל הצעה שתוצע יגיב בחלופה ויציע אפשרות נוספת; לרוב מבולבל וחושש לשגות ולכן יהפוך בעיה פשוטה לבעלת מימדים חסרי פרופורציה, אשר יגרמו לו לשקוע בספקות וחרדות.

שייך ליסוד האוויר ולשבט אפרים. אותיות שולטות: אות החודש - ל': מסמלת את הצורך באיזון ובצדק. מאזניים נבראו על ידי האות ל'. אות הכוכב - פ': כוכב נגה, ספירת תפארת: נעימות, אסתטיקה, אמנות, טעם טוב וקסם אישי רב.

שיעור ותיקון: לא לפחד לטעות; לדעת כי הצלחה צומחת מכישלון; לא לצפות יתר על המידה כדי לא להתאכזב; להיפתח אל הזולת ללא תנאים מוקדמים וללמוד כי כאשר הלב סגור הוא מזמן אכזבות; לוותר למען אחרים ללא ציפייה לתמורה; לא לנטור טינה ולשחרר כעסים; להפסיק להתלונן על כמה אתם עושים ונותנים -זה מרחיק, מתיש וגורם לאי נחת בסביבתכם; הניחו את כל הקלפים על השולחן והתרחקו ממניפולציות אשר בסופו של דבר פוגעות בכם.

תאומים

חודש סיון. חברותי, מעניין, מקסים וקליל; נעים לשהות במחיצתו ומקרין שמחת חיים; אינטליגנציה שכלית מעל הממוצע; מבין ומעכל מצבים ויודע להגיב באופן מיידי למתרחש; הואיל ומחשבתו מפותחת, חדה ומהירה הוא ניחן בכושר שכנוע ותקשורת גבוהים ביותר; חסר מנוחה ונמצא בתנועה; דברן ועלול ליפול למצבי רוח משתנים; נראה כי שני אנשים פועלים בו במקביל - בעל שתי דמויות: האחת כלפי חוץ והשנייה כלפי פנים; חסר סבלנות ושטחי; אינו יורד לעומק העניין ומסתפק בהתפרסות רחבה על מגוון נושאים באורח בלתי ממוקד; מאופיין בדואליות המצביעה מחד על היכולת לראות את שני צידי המטבע באורח בהיר, ומאידך לשנות גישה ולהציע חלופה כאילו הקודמת לא הייתה קיימת.

שייך ליסוד האוויר ולשבט לוי. אותיות שולטות: אות החודש - ז': עולם המעשה, מזון רוחני וגשמי, עולם המלכות. אות הכוכב - ר': בראה את כוכב מרקורי (כוכב חמה), המייצג את החיבור והתקשורת בין העולם הגשמי לרוחני.

שיעור ותיקון: ללמוד לרסן את הצורך בסיפוקים מידיים; לפתח מחויבות עמוקה לערכים ולמערכות יחסים עם הזולת; לדעת כי אמת יש אחת בלבד ולהיות נכון להתחייב לה, מבלי לחשוש מהחמצת הזדמנויות; לפתוח את הלב לזולת ולהרגיש אותו מתוך סבלנות וסובלנות; לראות בעולם הרוחני צוהר לקבלת שפע הממלא כל מחסור, וללמוד לחפש שינויים והתנסויות חדשות הקשורים בחיי החברה; להשתמש בחופש בצורה ראויה ומעגנת; לעבוד על יציבות ויצירתיות צעד אחר צעד, עד שתתגלה תחושת החופש הנובעת מהכרה בצורך למשמעת עצמית.

דלי

חודש שבט. מפתיע ולא שיגרתי; פורץ מסגרות וגבולות; סקרן ומגלה עניין בייחודיות רעיונית בשל חשיבה אנליטית מפותחת;
חש צורך עז בהתחדשות, בחופש ובעצמאות; אוהב אנשים אך נבדל מהם; למול חביבותו הרבה ויכולתו לתקשר עם הסביבה, קיים חוסר ברגישות למצוקת הפרט ולקשייו; הייחודיות הקיצונית שבו עושה אותו למיוחד ושונה ולכן לא ניתן להתעלם ממנו; דואג להימצא במרכז העניינים ולהיות מסמר בכל מפגש חברתי.

שייך ליסוד האוויר ולשבט אשר. אותיות שולטות: אות החודש - צ': כשמה, מסמלת צדיק ומבטאת את יכולתו של הצדיק לנווט בין שני העולמות, הרוחני והגשמי, ולהוציא לפועל את הטוב הגנוז בתוכו במגע עם הבריות. אות הכוכב - ב': כוכב שבתאי (המשפיע גם על מזל גדי). התבוננות פנימה מכוח המחשבה והבינה.

שיעור ותיקון: לראות את התמונה הכוללת ולהתמקד בעיקר ולא בתפל; ללמוד להודות בטעויות ולא לחשוב שאתה תמיד צודק;
לשחרר, להבליג ולסלוח, כך תוכל לפתח גמישות מחשבתית וסובלנות לזולת; הענקת חסדים ואהבה אמיתית ללא תנאים או שיקול דעת של אינטרסים אישיים; לפתוח את הלב ואת הרגש לנתינה לשם נתינה; השאיפה המתקדמת לשוויון ולצדק נובעת מתוך אמת גדולה הטבועה בך - עליך לתעל זאת לאפיקים חיוביים המועילים במישרין לכלל ובעקיפין לך, בבחינת "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאנו".

יצחק אהרון הוא איש קבלה, ראש מרכז "חכמה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully