וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים מתוקנים ימתקו

יצחק אהרון

8.2.2010 / 0:20

גם מזלות המים - דגים, סרטן ועקרב, נולדו כדי להשתפר ולהתחבר. אסטרולוגיה קבלית - חלק שלישי

דגים

חודש אדר. רגיש באופיו ומבין את נפש האדם; בעל יכולת הסתגלות למצבים ולנסיבות; סבלני ומגלה יכולת הזדהות עם מצוקת הזולת; סלחן וותרן בשל נפשו הגמישה; נוטה לדואליות רגשית ולסתירות; אהבה ודחייה מעורבים בו יחדיו; נשמתו גבוהה מאוד ונקשרת עם הרוחניות ופחות עם החומר; אוחז במידת הענווה והצניעות; נפשו ססגונית ומגוונת ויכולה להתפרש לחיוב או לשלילה (חולמנית או ארצית, ישר או שקרן); רגישות לשינויים במזג האוויר ובחילופי עונות;

שייך ליסוד המים ולשבטים אפרים ומנשה (אדר א' ואדר ב'). בניו של יוסף שבורכו על ידי מלאך "וידגו כדגים שפרים ורבים ואין עין הרע שולטת בהם". שנאמר: "בן פורת יוסף בן פורת עלי עין", כלומר: מזרעו של יוסף המוגן מעין הרע (עלי עין משמע מעל לעין הרע).

אותיות שולטות: אות החודש - ק': מסמלת את הצחוק וההומור, כמובא בספר היצירה: "המליך אות ק' בצחוק וקשר לו כתר וצירפן זה בזה וצר בהן דגים בעולם ואדר בשנה" (פרק ה'). קדושתה מעניקה את הכוח לשלוט בפחדים ובחרדות ומכאן שורש מנהג ההתחפשות בפורים. טומנת בחובה את הכוח להתעלות נפשית מעל לגוף ולחומר. אות הכוכב - ג': כוכב צדק. מסמלת את גמילות החסדים. נמצאת לפני האות ד' ובמשמעותה גומלת לדל מזל, שפע, ברכה והגנה רוחנית.

שיעור ותיקון: לפתח ולהעמיק את הקשר הפנימי עם הנשמה; לחקור את הפנימיות וללמוד את תורת הנסתר; בשל הרוחניות הגבוהה עליו להיזהר מאשליות ומניתוק מהמציאות; לעמול על מנת להתגבר על הרגשנות (להבדיל מרגישות) כלפי עצמו וכלפי הזולת: הרגשנות מעוררת בו כאב עמוק המעכב את ההתפתחות והגשמת המטרות, ולכן יש לראות את התמונה הכוללת תוך שימת דגש על האמת הרוחנית ללא ויתורים ופשרות; הפחד והערפול הם תוצאה של חוסר יציבות ובריחה מהמציאות; חולמנות, בלבול, תלות ורגשות אשם - כל אלה מעכבים את ההתקדמות: יש לתקן מידות אלה, שאם לא כן ישקע מטה אל עולם של חוסר ודאות. אז קדימה להתחזק ולתת דרור לשפע הרוחניות שלכם להפריח את העולם הגשמי.

סרטן

חודש תמוז. טיפוס ביתי השואף לביטחון ולמסגרת יציבה; עוצמת רגשות גבוהה, לכן נוטה לרגשנות יתרה עם נטייה למצבי רוח משתנים; אינו סובל ביקורת אפילו אם היא בונה; עשוי להיות פזיז, מופנם, חסר יציבות, עצבני, פחדן, פגיע וכפייתי. כל זאת מפני הפחד לצאת מהשריון ולהיפתח בפני אנשים, אולם יש בכוחו להיות חם, רגיש ומודע לצרכי הזולת; נצמד לעולם החומר מפאת הפחד ותחושת חוסר ההגנה על עתידו ועתיד הקרובים לו;

שייך ליסוד המים (כוח התאווה) ולשבט ראובן. אותיות שולטות: אות החודש - ח': מסמלת מצד אחד את החיטוי והטהרה (חיובי), ומצד שני את החטא (שלילי). אות הכוכב - ת': כוכב לבנה. בבחינת סוד מכוסה - אינו מגלה עצמו בקלות לזולת.

שיעור ותיקון: לצאת מהקליפה המגוננת ומהשריון המכסה את הרגש; להשתחרר מהגאות והשפל הנפשיים; ללמוד לחזק ולהעצים את האור הפנימי כדי לא ליפול לתהומות חשוכים; למצוא את הדרך לטפס מעלה לפסגת השמחה ומילוי הנשמה; לפתח את המנטאליות השכלית, וללמוד להשתמש במנגנונים שכליים ולא רק רגשיים; ללמוד לפעול מהראש ולא רק מהלב, ובכך יוכל להתמודד עם המרירות והייסורים; הלב החם, הרגישות וההזדהות האמיתית עם מצוקת הזולת מלמדים על אדם הומאני, לכן חשוב לתעל זאת לאפיקים נכונים שיש ביכולתם לסייע לחברה, כגון: פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית וחינוך.

עקרב

חודש חשוון. רגש עז, סוער וקיצוני; חי במתח פנימי ומסוגל לשמור על איפוק רגשותיו; מונע בעיקר על ידי האינטואיציה ותחושת הבטן, במקום המחשבה וההיגיון; בעל רגשות קוטביים מאוד, כגון: אהבה חושנית ועיוורת היכולה להפוך לטראגית, הרסנית ודרמטית; הרגשות משתנים ללא ביקורת המודעות השכלית ולכן נוטה להרס אימפולסיבי; בסערת רגשות יטיח האשמות ויתנצח עם הזולת ללא כל מגבלות ומעצורים; הצורך להשיב מלחמה שערה מצוי עמוק בעוכריו והוא אינו נשלט, גם אם הוא יודע שבסוף זה יהיה לו לרועץ; טיפוס סגור ומרוחק השומר סודותיו בקנאות רבה, אך עם זאת יש בו קסם אישי יוצא מגדר הרגיל; עשוי להקרין כוח
אנרגטי חזק מאוד על הסובבים אותו כך שיוכלו ליפול בקסמיו; בשל עוצמתו הרגשית האדירה וכוחו המהפנט ניתן להתחבר ולהימשך אליו, ובו בזמן להרגיש לא נוח במחיצתו; יודע לחדור לעומק העניינים ולהשיג את שאיפותיו ותאוותיו, לטוב ולרע.

שייך ליסוד המים ולשבט דן. אותיות שולטות: אות החודש - נ': מסמלת חמישים שערי קדושה (בחיוב) וחמישים שערי טומאה(בשלילה). מייצגת את כוח הבחירה החופשית - מחד התעלות רוחנית ומאידך נפילה לתהום. אות הכוכב - ד': כוכב מאדים. ידוע ככוכב המלחמה, והאות ד' השולטת עליו מייצגת את העוני, הדלות והריקנות. מכאן שמי שיוצא למלחמה ממילא חש את תחושת החיסרון, כי מי שליבו מלא ומסופק אינו ממהר להילחם.

שיעור ותיקון: להגיע לשליטה עצמית ורגשית; ללמוד כי האויב המר היא המלחמה עצמה ולא הזולת בו הוא שש להילחם; למתן את הכעס והשנאה היוקדת ולהמירם ברחמים ואהבה; במילה עקרב נמצא את המילה "קרב" ולכן חשוב לוותר על ההתנצחות והמחלוקות, הם אינם תורמים כלל; לשלוט במחשבות ובתגובות; לדעת להרגיש חלשים ולהבין כי כוח רגשי אמיתי נבנה ממקום של חולשה; האהבה אינה חייבת להיות מייסרת; דעו כי יש יתרון לאהבה הבאה מסבלנות ומקבלה עצמית; ללמוד לקבל ביקורת ללא תנאי, גם אם היא אינה נוחה לכם; להיות רגישים ולא אימפולסיביים ולדעת כי בפשרה ובחמלה נמדד אדם גדול.

יצחק אהרון הוא איש קבלה, ראש מרכז "חכמה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully