וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-7.2.10 יביא למינון גבוה במיוחד של יזמות חברתיות, ויאפשר לאנשים חדשים להיכנס אל חיינו

נראה שהתקשורת של כולנו עוברת שינוי השבוע, עם מעברו של מרקורי למזל דלי. כעת מקבץ הכוכבים במזל הזה גדול במיוחד, והוא משפיע בעיקר על הצד החברתי והקולקטיבי שלנו. יתכן ודווקא עכשיו נראה מינון גבוה במיוחד של יזמות חברתיות, פעילות חברתית פוליטית, ודיאלוג חברתי אינטנסיבי יותר גם בחיי היום יום שלנו. זהו זמן טוב לאפשר לאנשים חדשים להיכנס לחיינו, לשמוע דעות שונות ממה שהכרנו, ולגלות מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים.

המעבר המשמעותי של השבוע – מעברו של כוכב מרקורי ממזל גדי הנוקשה, למזל דלי החברתי. בכך מצטרף מרקורי הן לשמש והן לוונוס שכבר נמצאות שם, ונראה שהטון השולט השבוע יהיה קליל וחברתי יותר, עם תקשורת פתוחה ומאפשרת. זמן מצוין לשתף אחרים בתובנות שלנו, ולא להשאיר דברים בבטן. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

הרגשות השבוע - פתוחים, קלילים וזורמים. ונוס שוהה במזל דלי זה השבוע האחרון, וזה עדיין זמן מצוין להכיר חברים וידידים חדשים, לבנות קשרים חדשים שיעזרו לנו לקדם את הרעיונות שלנו, ולקדם את עצמנו עם ובעזרת מוסדות וארגונים בחיינו, כשהפן החברתי שלנו ידידותי במיוחד, אם כי לא באופן אישי מדי. נצלו את הזמן הזה לכל אלה, כי כבר בסוף השבוע האנרגיה הזו משתנה, והופכת אישית ורגשית הרבה יותר.

עשייה ופעולה – אלה עדיין אינן במיטבן גם השבוע. נכון שיש הרבה יזמות חדשות לעשייה באויר, אבל הילוכו האחורי של כוכב מרס האחראי על הדרייב והעשייה שלנו עדיין נמשך, וחשוב עכשיו לפעול באופן זהיר במיוחד, כי עד אמצע חודש מרץ יזמות חדשות עלולות לעבור עדיין לא מעט שינויים.

ועד שנבין ונדע שתקשורת אמיתית היא קודם כל בין אדם לבין עצמו ורק אחר כך מגיעה הפרשנות שלה אל העולם וממנו – שבוע טוב.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לשהות במזל אריה בהילוך אחורי, ולעזור לכם לסגור מעגלים הקשורים לצד ההרפתקני והיצירתי שלכם. זוית של מתח שהוא יוצר השבוע עם כוכב פלוטו הכוחני, עלולה להביא איתה מאבקי כוח קטנים, ודרמות מיותרות. זהירות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין קרוב לשמש במזל דלי בתחילת השבוע, אבל בהמשך היא מתרחקת ממנה ועוברת למזל דגים. מיקום מעניין כשלעצמו, שהופך אתכם מאסרטיביים וקרייריסטים בחודש הקודם, לידידותיים וחברתיים בחודש הזה. מעניין.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי הנוקשה והביקורתי גם בתחילת השבוע הזה ועוזר לכם לסיים את תהליך ההתארגנות המעשית שלכם. בהמשך השבוע הוא עובר למזל דלי, ומביא איתו פתיחות מעניינת לרעיונות חדשים ולנסיעות כאלה ואחרות.

סרטן
יש הרבה תכניות בקנה, אבל מעברו של כוכב מרקורי למזל דלי, מקום בו שוהות עכשיו ונוס והשמש בתחילת השבוע, עלול להביא איתו שבוע מרוגש ולא יציב עם צורך לפעול בזהירות רבה, ולהימנע מעשייה אימפולסיבית. בהמשך השבוע עוברת ונוס למזל דגים, והלב נפתח לו.

אריה
השמש נמצאת עוד שבוע במזל דלי מול המזל שלכם ושמה עדיין את הדגש על כל מה שקשור לזוגיות ויחסים או שותפויות, ובעיקר על המילה דיאלוג. הזולת עדיין חשוב למדי, וגם מערכות היחסים עם העולם משמעותיות. כדאי לשים דגש מיוחד על מיסוד יחסים, או היכרויות חדשות.

בתולה
מעברו של כוכב מרקורי למזל דלי השבוע מגביר את הצורך להצטיין בתחום המקצועי, להראות תוצאות בשטח, להפגין שליטה במה שחשוב לכם, ולהראות לעולם מה אתם שווים באמת. במקביל, השקיעו קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם, צאו לבדיקות, והשקיעו גם בגוף.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה זה השבוע האחרון במזל דלי, וכדאי לנצל את המיקום הזה כדי לשפר עמדות בצד החברתי שלכם, ובמקביל גם להשקיע בצד הרומנטי. מילים רכות, חיזור עדין אך תקיף, לב פתוח לרווחה – נראה שאלה חשובים השבוע במיוחד.

עקרב
למקבץ הכוכבים שממשיך לגדול במזל דלי נוסף השבוע גם כוכב מרקורי, וזה מראה שנושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות גם השבוע מודגשים בחייכם, עקרבים. מרקורי עוזר לכם לשתף את בני הבית ברגשות ובדברים שחשובים לכם, ולכן זה הזמן לדבר ולחלוק – והרבה, אם אפשר.

קשת
תקשורת – נראה שכדאי להתמקד בה גם השבוע, קשתים, ואולי אפילו יותר מאשר בשבוע הקודם. השמש, ונוס ומרקורי שעובר גם הוא השבוע למזל דלי מדגישים את הצורך בתקשורת מילולית רבה יותר, וזה אולי הזמן למצוא לכם פרטנרים לתקשורת הזו – חברים וידידים – ולדבר.

גדי
כוכב מרקורי עובר השבוע ממזל גדי למזל דלי, ואת החודש הקרוב יבלה בבית הכספים שלכם. אולי זה באמת הזמן לעשות עבודת עומק בכל מה שקשור לכספים ולצד הכלכלי, לשתף אחרים במה שעובר עליכם, לקבל עצות חכמות, ובעיקר – לרדת לקרקע, ולהשקיע בחשבון הבנק.

דלי
אל ים האקשן שמתרחש עכשיו במזל שלכם וכולל את השמש וונוס מצטרף מהשבוע גם כוכב מרקורי, ונראה שהחגיגה בעיצומה. מרקורי עוזר לכם לא רק לחוות השבוע את הדברים אלא גם – ובעיקר – לדבר עליהם, לנתח, להבין, לשתף, ולתת להם ביטוי מילולי כמו שאתם אוהבים.

דגים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דלי מגביר את התחושה שרוב האקשן דווקא מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, וכדאי לחכות בסבלנות כי אוטוטו ונוס כבר מגיעה אליכם בשבוע הבא. בינתיים אפשר להתנחם, וליהנות מיופיטר שמביא איתו כמה תובנות ודלתות שכדאי לפתוח.

שאלות ותשובות

שאלה: שמי ל. ונולדתי ב-10.5.53 בשעה 2 בצהריים. אני עצמאית בתחום הקוסמטיקה ועובדת מהבית, ואני מעוניינת לפתוח עסק בחוץ. האם כדאי לי לעשות זאת או להשאיר את הדברים כמו שהם?

תשובה: ובכן, החלטתי לענות על שאלה זו למרות שהיא נראית פשוטה למדי (ולמרות שכולנו יודעים שעל כל שאלה פשוטה יש תשובה מורכבת (כי יש בה משהו שקשור לכולנו, בשלב כזה או אחר של חיינו, מי צעיר יותר ומי מבוגר: האם לצאת אל העולם הגדול, או להישאר בדל"'ת אמותנו.

יש לא מעט גורמים במפה הזו שכדאי להתבונן בהם, ואעשה זאת על קצה המזלג. בכל מקרה, אין בזה תחליף למפה אישית שרואה את כל התמונה, אבל חלק מעיקרי הדברים אפשר בהחלט לראות כאן.

ראשית נתבונן באחד הכוכבים היותר חשובים במפת הלידה שלנו, והוא שליט האופק. זהו מרקורי, מכיוון שהאופק הוא במזל בתולה הפרקטי, ומרקורי (בעיגול כחול) נמצא במזל שור המעשי, שבהחלט יש לו קשר לקוסמטיקה ולכל מה שמייפה אותנו בצד הגשמי של החיים. אולם, הוא נמצא בבית השמיני שקשור לרגשות חזקים שנמצאים מתחת לפני השטח ולמצבים של התחדשות, ואינו יוצר זוויות עם כוכבים אחרים.

המיקום הזה גורם לך פעמים רבות תחושה שאת נמצאת לבד בעולם, עסוקה במלחמות מולו, או איתו, כשאין לך בעצם תמיכה רגשית ותחושה שאת יכולה לפעול ולהצליח בעולם ומחוץ לבועה שבנית לעצמך.

הלאה: ונוס והירח, שני הצדדים שקשורים לנשיות ולחיי היומיום שלך נמצאים במזל טלה (בעיגול אפור) שהוא על פניו מיקום עצמאי מאוד, ויציאה לעצמאות היא ממש מאסט מבחינתו. אולם השתיים האלה, כמו תלמה ולואיז שיושבות מפוחדות במכונית אי שם מול המרחבים ולא יודעות לאן לנסוע, נמצאות מול סטורן הנוקשה שבוחן כל דבר באופן ביקורתי ונפטון המערפל (בעיגול שחור), ומפחדות לזוז. עצמאות – כן, אבל לצאת החוצה? לעולם? מי ירצה אותנו שם? שואלות השתיים בפחד. גם כוכב אורנוס (בעיגול כתום) שולח זווית של ניתוקים ומורא לב, ולא ממש מעודד ליציאה, אלא מחזק פחד נטישה סמוי מאחורי הקלעים.

נוסיף גם את הזווית שיוצרת השמש, מיקוד הדברים (בעיגול ירוק) עם נפטון וסטורן (בקו מרוסק), ונבין שיש מתח מתמיד בין רצונותיו של ה"אני" לבין האמונה ביכולות שלו. גבוה למעלה נוכל למצוא גם את יופיטר כוכב השפע ואת מרס במזל תאומים התקשורתי (בעיגול אדום), לכאורה מיקום עוצמתי מאוד ומחובר לעולם, אבל מרס הוא כוכב שמייצג את הגברים בחיי נשים רבות עד שהן בוחרות להיצמד אליו בעצמן ללא מתווכים ואף להצליח. מה גם שהשניים יוצרים זווית פעולה עם פלוטו (בעיגול חום) שגם באופן כללי מסמל במפה הזו את הצורך לשמור מאחורי הקלעים את כל העוצמה ותחושות הכוח, ולא לעשות יותר מדי בעולם.

אפשר לומר שמול כל כוכב שמייצג יזמה ועשייה, נמצא אחד אחר שמכניס בתוכו פחדים ולא מאמין בכוחותיו. למרות הכל קורים עכשיו דברים בשמים: פלוטו בתחילת מזל גדי יוצר זווית מאתגרת למרס ויופיטר במפת הלידה שלך, שמביאים איתם חוסר שקט ורצון סוף סוף לצאת החוצה, ויופיטר שזה עתה עבר למזל דגים יגיע בחודשים הקרובים למעלה שמול האופק שלך – ויעבור אותה, ואז יביא איתו גם הוא את היכולת להתמודד בהצלחה עם האתגר הגדול: לצאת לעולם,ו להיוולד סוף סוף מחדש.

האמת שכבר מזמן, לפני שנים רבות, יכולת להיות עצמאית ואפילו להצליח, אבל הפחדים הפנימיים הם אלה שעשו, ופה ושם עדיין עושים את ההבדל מבחינתך. על כן השאלה האם תצליחי היא מיותרת: ההצלחה האמיתית שלך היא פשוט לצאת החוצה לעולם, ולא להרוויח כלכלית, מכיוון שאם תצליחי במשימה הראשונה שלך, אז המשימה השנייה - משוחררת ומאמינה בעצמה - תתרחש מאליה.

קדימה ל. את יכולה לעשות זאת, ואת יודעת את זה: כל מה שנשאר זה לקבל את ברכת הדרך מעצמך (ואם זו לא מספיקה אני נותן לך את שלי ממש ברגע זה), לנשק את המזוזה, לצאת החוצה לעולם ולרוץ קדימה!

נ. ב. האמת היא שעל נישוק המזוזה אפשר לוותר, על היציאה החוצה – ממש לא.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully