וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בול עץ

יעל כהן

30.1.2010 / 0:50

בט"ו בשבט קיימת הזדמנות להיטען באנרגיה של צמיחה מחודשת - אז רדו לישיבה מזרחית ודמיינו שהשורש, הגזע והעלים הם אתם

במהלך השנה, ישנן תחנות מסויימות שניתן לקרוא להן "תחנות היטענות". אלו הן תחנות אנרגטיות על פני ציר הזמן של לוח השנה. מטרת תחנות אלו היא להוות נקודות עצירה של היטענות בכוחות מחודשים. למה הדבר דומה? לתחנות השתייה במהלך ריצת מרתון. תחנת ההיטענות היום היא "ראש השנה לאילנות", ומשמעות תחנה זו בציר הזמן השנתי היא היטענות באנרגיה של צמיחה מחודשת.

עבודת המודעות היא תהליך, שבעצם אינו מסתיים לאורך חייו של האדם. אין משמעות ל"סוף" או ל"תוצאה מוגמרת" בתהליך המודעות, מכיוון שבכל פעם שהאדם משיג את מטרותיו, מיד ניצבות להן מטרות חדשות. האדם המודע מבין, שעמידה במקום משמעה? רגרסיה, וחזרה לתבניות מחשבה ישנות, להתנהגויות מעכבות, לתגובות לא מאוזנות, ולחשיבה שאינה יצירתית. לכן, טבעו של האדם המודע הוא להציב שוב ושוב מטרות חדשות ונוספות, וזאת כדי להתקדם, ומאידך, להעצים ולקבע את השינויים אשר כבר הושגו.

יודעים אנו את נפש האדם. לעיתים, מתייגע הוא מלעמוד על משמר המודעות. מתייגע מלהתאמץ לחשוב מחשבות חיוביות, מלבדוק מה הן תחושותיו בגוף כדי לוודא שאכן חושב הוא מחשבות חיוביות. כעת, מציעים אנו לכם הפוגת מעט. עיצרו לרגע משגרת יומכם העמוסה, ואפשרו לנשמתכם להיטען באנרגיה של צמיחה וגדילה. האנרגיה הזו זמינה ביקום בט"ו בשבט, והיא מיועדת עבורכם.

העץ הנדיב

מבקשים אנו להציע לכם מדיטציית היטענות באנרגיית חיים זו:

שבו במקום הנוח לכם ועצמו את עיניכם. כעת, דמיינו שהנכם עץ.
איזה עץ אתם - האם גדול או קטן? האם יש שורשים? איך הם נראים - דקים, עבים, ארוכים או קצרים? מה צבע העץ, גזעו והענפים? מה מצב הענפים? האם יש עלים? כעת, דמיינו את עצמכם כעץ: הרגישו כיצד רגליכם הופכות להיות השורשים שלו, הנשלחים אל תוך בטן האדמה.

הרגישו את היציבות שהשורשים מעניקים לכם. חושו את השתרשותם בתוך רגבי האדמה הלחים. השורשים הינם עבים, בצבע בריא ורענן, ואתם חשים את זרימת החומרים המזינים אתכם, עוברים בקלילות מבטן האדמה ישירות אליכם, ומעניקים לכם תחושת ביטחון ויציבות. הרגישו את הזרימה ההרמונית מעצם ההתחברות אל אמא אדמה.

עלו בדמיונכם אל הגזע שלכם, הרגישו כיצד הוא מתעבה, וצבעו הופך להיות חום רענן, צבע נקי ובריא. הרגישו את זרימת הצמיחה של החומרים המזינים, העוברים מן השורשים אל הגזע. הרגישו יציבים ויחד עם זאת הרגישו את הגמישות שבגזע. זהו גזע יציב, אך הגמישות מאפשרת לו גם תנועות עדינות, שמונעות את שבירתו.

כעת עלו אל הענפים והרגישו את התפרסותם אל כל הכיוונים. הרגישו את הנוכחות המלאה שלכם על פני הסביבה, וחושו את התנודה העדינה של הענפים הדקים, לעומת תחושת היציבות של הענפים העבים יותר. שילחו עלים מתוך הענפים – העלים הם בצבע ירוק חי, הם שלמים, בריאים ויפהפיים. הרגישו את פריחת הפרחים מתוך הענפים, ואת בשלות הפירות. השמש מחממת ומלטפת בעדינות, וטיפות הגשם שוטפות מעל העלים והעץ את העייפות והמאמץ.

אין עליכם

הרגישו את הנוכחות שלכם מתעצמת, את נוכחותכם המושלמת, מן השורשים ועד לקצות העלים. חושו בעוצמת הצמיחה, אשר מצליחה להתגבר על כוח המשיכה הישן. בזמן זה יכולים אתם לבצע שינויים מבורכים בחייכם! זהו רגע קסום, השתמשו בו לטובתכם המירבית. הרגישו את תחושת החיו?ת, את הבריאות השופעת, המתבטאת בצורת העץ, בצבעיו החיים וביציבותו. הרגישו את זרימת האנרגיה מקצות השורשים דרך הגזע, הענפים ועד לקצות העלים. אין שום מקום חסום או סגור – הכול פתוח ומאפשר זרימה נפלאה.

הרגישו את מערכת היחסים ההרמונית והמושלמת בינכם לבין אמא אדמה, אשר מספקת לכם את כל צרכיכם בשפע ובקלות. הרגישו את מערכת היחסים ההרמונית והמושלמת ביניכם לבין היקום – כיצד אתם מקבלים את הפחמן הדו חמצני מן הסביבה החיצונית לכם, ומשחררים חמצן מבורך אל הסביבה. הרגישו את הצמיחה שמתאפשרת בזכותכם לכל הסובבים ביקום כולו.

אין לכם תחליף, אתם חשובים למערך ההרמוני שביקום. הצמיחה שלכם אינה "באה על חשבון" מישהו אחר. להפך, ככל שתתעצמו ותצמחו יותר כך תוכלו להשפיע ולתת יותר ברכה ואנרגיה נפלאה אל הסביבה שלכם בפרט, ואל היקום בכלל. הרגישו את האני הפנימי שלכם מתעצם לכל גודלו של העץ וחושו בעוצמה הנפלאה.

תחושה זו תלווה אתכם בכל רגע בו תחפצו בכך. המשיכו לגדול ולצמוח – אין שום אדם או שום גורם אחר שיכול לעצור את צמיחתכם, ורק אתם קובעים מהו גבול הצמיחה שלכם. אנו מציעים: אל תגבילו, המשיכו לגדול ולהתעצם עד אין סוף! הרשו לעצמכם לתפוס מקום של חשיבות על פני האדמה – אתם ראויים לכך.

המאמר הועבר בתקשור על ידי תמורה וידעאל.

יעל כהן היא מתקשרת, מאסטר רייקי RMT, עוסקת בייעוץ וטיפול הוליסטי, תיקשור, פרחי באך, קינסיולוגיה, ורייקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully