וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

28.1.2010 / 19:00

השבוע המתחיל ב-31.01.10 ייפתח במצב רוח לוחמני אך בהמשך יחול שיפור, ויופיטר במזל דגים יזכיר לנו את הלב שקצת שכחנו ממנו בשנה האחרונה

השבוע נפתח במצב רוח לוחמני, כשהשמש נמצאת מול מרס, אבל בהמשך חל שיפור. השמש וונוס במזל דלי מביאות איתן מצב רוח חברתי וקליל, יופיטר במזל דגים מזכיר לנו את הלב שקצת שכחנו ממנו בשנה האחרונה, ורק צריך לקרוא לסדר את מי שאחראי שם למעלה על מזג האויר, כדי שידע – כמו האח הגדול – להתנהג בהתאם.

הזוית הקשה של השבוע: זוית העימות שבין מרס, הקשורה לעשייה ולדרייב שלנו, לבין השמש. הזוית הזו עלולה להביא איתה חוסר שקט פנימי ועצבנות מסויימת, ובעיקר – פתיל קצר, ויכוחים ועימותים שבהם איש אינו רוצה לוותר או לסגת, והאגו היא המילה המשמעותית. הזוית הזו תלווה אותנו עד אמצע השבוע בערך, ועלולה לגרום לנו לומר או לעשות דברים שנצטער עליהם בהמשך, אלא אם נחליט כבר עכשיו לגלות איפוק, סבלנות, והרבה אורח רוח. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, אריה, ודלי.

הזוית הנעימה של השבוע: הצמידות של ונוס הרגשית, עם השמש עצמה. זו זוית נעימה ורכה יחסית, ששמה את הרגש בעדיפות גבוהה מהרגיל, אלמנט שגורם לנו להגיב בהתאם, ובמקביל – לחפש קצת יותר את האהבה הזו שמדברים עליה במערכות היחסים שלנו, או עמוק בתוכנו. מי שיתעקש, גם יצליח למצוא. העמקת קשרים או מיסוד קשרים אופיינים לזוית שכזו. מי יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התקשורת שלנו לא ממש במיטבה. מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל גדי הנוקשה, והתקשורת שלנו – למרות הקלילות שמביאות השמש וונוס - עלולה להיות נוקשה וביקורתית. במשך כמה וכמה ימים השבוע מרקורי לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים, ואנו עלולים להרגיש קצת לבד. יזמה לפגישות עם חברים וכמה טלפונים, יכולים לשנות את התמונה. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

ועד שנדע לחבר בין הגישה האסרטיבית לעדינות האסוציאטיבית, ובין הלב לראש – שבוע טוב.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לשהות במזל אריה בהילוך אחורי, ולעזור לכם לסגור מעגלים הקשורים לרגשות ועשייה. זוית מעשית שהוא יוצר עם סטורן הופכת אתכם לפרקטיים מתמיד. זוית של מתח עם פלוטו עלולה להביא פתיל קצר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ביחד עם השמש השבוע במזל דלי, וממשיכה לגרום לכם להיות אסרטיביים מתמיד. זה הזמן לאפשר לאמביציה שלכם להתחזק, ולרוץ קדימה. מרס במזל אריה בהילוך אחורי עלול להביא איתו כמה דרמות הביתה: דברו על הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי הנוקשה והביקורתי גם השבוע, ויוצר זוית מעשית עם כוכב אורנוס. זו זוית שמחזקת מאוד את היצירתיות שלכם ואת היכולת שלכם לפעול ביחד עם אנשים אחרים, ולחשוב קצת אחרת. נסו אותה!

סרטן
יש הרבה תכניות בקנה, אבל שהותן של ונוס והשמש במזל דלי מדגיש את הצורך לפעול בזהירות רבה, ולהימנע מעשייה אימפולסיבית ופזיזה. מרקורי במזל גדי שממול מאפשר לכם תקשורת משופרת עם פרטנרים ובני זוג: דברו על מערכות היחסים שלכם, והשקיעו בהן.

אריה
השמש נמצאת במזל דלי מול המזל שלכם ושמה את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לזוגיות ויחסים. במקביל, כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם בהילוך אחורי גם השבוע, ועלול לגרום לשיקול דעת פזיז. חשוב לא לעייף ולהתיש את עצמכם, ולשתף אנשים קרובים בתכניות שלכם.

בתולה
הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם משמעותי עכשיו מתמיד, בתולות. במקביל, מיקומן של השמש וונוס במזל דלי מדגיש את היכולת שלכם לפתח לכם פעילות באזורי פעולה חדשים, ולהיפתח לקידום בנושא המקצועי, הן בתפקיד והן בעבודה עצמה. נסו להתמקד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל דלי, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לרגשות בכלל, ולרומנטיקה בפרט. החיים הופכים קלילים יותר, ויש דגש מיוחד על נושאי קרבה, אינטימיות, ויכולת ביטוי יצירתי, ששווה השקעה. זמן טוב לשיחות רומנטיות, מאזניים.

עקרב
נושאי בית ומשפחה מודגשים בחייכם עכשיו, עקרבים. כן, מסתבר שאתם זקוקים לקשרים משפחתיים חמים יותר כשגם השמש וגם ונוס מדגישות את הצורך בהשקעה ביתית אמיתית, ובקרבה גדולה יותר למשפחה. יופיטר במזל דגים ממשיך להעיר עמוק בפנים את הצד הרומנטי שלכם.

קשת
תנועה ומילים – נראה שכדאי להתמקד בהן השבוע, קשתים. השמש וונוס במזל דלי מדגישות את הצורך שלכם לדבר ולשתף, אבל אתם זקוקים במקביל גם להרבה תנועה ופעילות פיזית. זמן טוב להליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, וחזרה איטית לחדר הכושר. שווה לנסות.

גדי
כוכב מרקורי ששוהה עכשיו במזל שלכם מאפשר לכם לדבר, להתבטא ולשתף יותר מתמיד, וכדאי להשתמש במילים לא רק כדי להגיע לזולת, אלא גם כדי לקדם את עצמכם. נושאי חומר וכספים מודגש במיוחד, בגלל מיקומן של השמש וונוס. השקיעו קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק.

דלי
נראה שהחיים ממשיכים להיות דינמיים, דליים, בגלל שהותן של השמש וונוס במזל שלכם. יש אכן הרבה פעילות סביבתית, הרבה טלפונים ולא מעט מפגשים מעניינים. כדאי לקבוע לו"ז מדויק כדי שהדברים יבואו גם לידי ביטוי, ולא רק ישארו בגדר כוונות טובות.

דגים
נראה שיש עכשיו הרבה אקשן מאחורי הקלעים, וכדאי לחכות עדיין עם תכניות פעולה גדולות במיוחד. מצד שני כוכב יופיטר ממשיך לנוע במזל שלכם, ואתם לומדים לאט לאט לזהות את האפשרויות החדשות שהוא מעניק לכם, למרות שלדגיגים זה קורה לעיתים לאט יחסית..קחו יזמה!

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב-23.12.71 בשעה 7:45 בבוקר בפתח תקווה. אני אמא ל-3, גרושה מזה שנתיים ומרגישה תקועה מאוד, כמו באמצע צוואר בקבוק - החיים שלי פשוט ב"הולד". האם אתה רואה אותי משתחררת ומתחילה תהליכים של התחדשות בחיי?בעיקר מעיק עליי מאבק משפטי שבו תבעתי תביעת נזיקין, ואני מצפה לסיומו. כמו כן, הדבר שאותו אני רוצה יותר מהכל הוא בית לי ולילדיי. אודה לך מאוד על תשובתך.

תשובה: ובכן, מפה מורכבת ולא קלה כשלעצמה, ואת אכן גדייה "כפולה", מה שנקרא: בת מזל גדי עם אופק במזל גדי. האלמנט הזה הופך את סטורן (בעיגול שחור) שליט הגדי למשמעותי במיוחד, ומיקומו בבית ה-5 שלך שהוא בית הביטוי האישי, גם הופך את דרך הביטוי הגדיית למשמעותית במיוחד במפת הלידה הזו.

ומה אומרת דרך הביטוי הזו? יש לה משפטים כמו "בא בקלות – הולך בקלות" או "אם לא התאמצת בשביל זה – זה לא שווה", ואפילו "אלוהים מעמיד אנשים קשים במבחנים קשים". לא זו בלבד, גם ונוס, אותו מקום רגשי ועדין הקשור ליחסים, נמצאת גם היא במזל גדי ועוד בבית הראשון, מיקום מעניין שמביא איתו כמה בונוסים נאים כמו יכולת לעמוד בקומה זקופה בכל מצב, אבל גם לא באמת להאמין שהחיים יכולים להיות נעימים, רכים, ובעיקר קלים: לא לא, את הוונוס הזו אתם לא תלמדו כלום: היא חכמה, ובוגרת מגילה, ויודעת ה-כל, כולל התוספות הביקורתיות שלה, הסקפטיות והציניות כשצריך. אין ספק, זו מפת לידה של לוחמת מלידה, אבל לוחמת קשוחה מאוד: היא זו שבוחרת את זירות הקרב, ואין מצב שזו לא זירה: החיים הם מלחמה, והכללים הם – הילחם ככל יכולתך!

השמש (בעיגול אדום), האני האמיתי של בעלת המפה, נמצאת בבית ה-12 שהוא גם בית הפוטנציאל וגם ביתו של תת המודע. הקשר עם האב משמעותי מאוד כאן, אבל לא ברור בדיוק היכן הוא והיכן היה כשהיו זקוקים לו. השמש יוצרת זוית של מתח ייחודית עם סטורן הנוקשה (בקווים מרוסקים) שמראה ששני החלקים שמהווים את דמות האב – החלק החם והחזק והחלק הסמכותי והיודע – נמצאים בקונפליקט תמידי, והיא אכן תמצא את הקונפליקט הזה בדמויות הגברים בחייה.

זוית פעולה אקטיבית בין השמש לכוכב מרס (בעיגול ירוק), שהוא מייצג את הדרייב והעשייה, מראה שהמלחמה לעולם אינה פוסקת, וגם מראה שהמלחמה הפנימית התמידית הזו נמצאת תמיד בגברים שבחייה, והם חסרי מנוח וחסרי שקט: מעניין שדווקא לידם את רגועה ויודעת, אבל כשהם אינם את נכנסת להיפר המוכר, ולא מפסיקה לדאוג ולעשות.

הירח (בעיגול כחול), הנפש, נמצא במזל דגים העדין: זהו מיקום מעניין ויצירתי מאוד, עם יכולת נתינה גדולה. אבל מיקומו של הירח בבית הכספים דווקא מראה שיש קושי בנושא, ויצירתיות היא לא בדיוק האישו שאפשר להרויח ממנו. זוית פעולה בין הירח לכוכב נפטון (בעיגול כתום) המערפל והמטשטש, מראה על גישה רומנטית מאוד לחיים שאינה יודעת גבולות – גישה הפוכה לגמרי לשמש, הקשורה גם לגוף – שהיא מעשית מאוד, ולה לא יספרו סיפורים. אמא חסרת גבולות שיודעת מיליון סיפורים, ואשה קשת יום בעבודות הקשורות להישרדות? סביר מאוד להניח שכן. אלא שאין שום זוית שמחברת בין הירח לשמש, ונראה שחיי הנפש והרגש וחיי היומיום הם שני דברים שונים לגמרי. עמוק בפנים אין את חספוסיו של סטורן אלא את תעצומות הנפש הרכות של נפטון, ושם עדיין ישנה ילדה שיושבת עם היד מתחת לסנטר, קוראת ספר גדול, ומסתכלת דרך החלון החוצה. מעניין.

משולש הרמוני גדול בצבע כחול בין הכוכבים סטורן, ונוס ופלוטו (בעיגול כחול כהה למעלה) מראה על יכולת ליפול תמיד על הרגליים, ולהמשיך ללכת. אותו פלוטו כוחני נמצא גם גבוה במפה, מראה שההישרדות כאן היא דרך חיים יותר מאשר בחירה אישית מודעת, ויוצר זוית של עימות עם מרס שממול, זוית שעלולה להראות על גברים לא קלים בלשון המעטה בחייך, כמו גם על צורך לשלוט למרות הכל על כל מה שקורה, מבלי יכולת להתמסר עד הסוף לרכות ולחלקים הרכים, כי תמיד עלול לקרות משהו שם בחוץ.

מרקורי (בעיגול אפור) נמצא גם הוא מאחורי הקלעים במזל קשת המתפזר, ומראה שיש מתחת לכל אלה גם תקשורת בראש צעיר ואקטיבי, שונה מאוד מהקליפה הגדיית המחוספסת, אבל החלק הצעיר הזה לא ממש קיבל לגיטמציה - הוא יוצא רק במצבים מאוד ספציפיים כשהוא מרגיש בטוח. מתי זה קורה? אוהו...

ומה מתרחש לו עכשיו? פלוטו נמצא על השמש, בתהליך ארוך שהחל בעצם לפני כעשרה חודשים בעצם, ויחווה במפה עוד כשנה וחצי. בפרק הזמן הזה אפשר לעשות הרבה מאוד, ובעיקר – לנקות את כל המשקעים הרגשיים שהצטברו, להגיע לגרעין האמיתי שנמצא עמוק בפנים ולהתחיל לחבר את כל החלקים אחד לאחד: אשה, נשיות, יצריות, ילדים, משפחה, בית ושורשים. פלוטו נוגע ביד חטטנית וחד משמעית בכל אלה, הופך ומנער, ומכריח אותך לא רק לקום ולהילחם על שלך, אלא גם להצליח לגעת בגרעין ה"אני" שנמצא שם עמוק בפנים כמו פרח נפלא, ולאפשר לו לצאת החוצה אם תסכימי, ולכבוש לעצמך מקום וטריטוריה, כמו אותם מתיישבים שמגיעים עם הקרון ומחליטים שכאן, במקום הזה, הם יפריחו את השממה.

כן, פלוטו הוא זה שמביא איתו ממש עכשיו את בשורת השינוי, ואפשר לומר שאת כבר ממש עכשיו בתוך התהליך. מה נשאר לי לומר? ללכת עם התהליך הזה עד הסוף, להתמסר לו בלי פחד (פלוטו גם ככה לא משאיר אפשרות אחרת), ולהעיז לפרוץ קדימה בכל הכוח. הכל אפשרי כשפלוטו בשטח, לטוב ולרע. אם תחליטי ממש השנה להוריד את דגל ההישרדות של שודדי הים עם העצמות ולהרים את דגל הצמיחה של פרח הלוטוס, כי אז הראשון שיצדיע לך יהיה פלוטו, יושב על ראש התורן כמו פיראט ענק ומגחך עם שן הזהב היחידה שלו, ואחריו יצדיעו לך החיים עצמם.

רוצי קדימה, אשת הברזל, ורק אל תשכחי להוריד את השריון כשתפתחי את הלב בשנה הבאה לאהבה, כדי שהפרח גם יוכל להבשיל, ולא להישאר שם צרוב על שריון הבזלת, רק כסימן למשהו שהיה אפשרי פעם – ועכשיו הוא תלוי מעל התנור לעיניהם של הילדים והאורחים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully