וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

14.1.2010 / 17:30

השבוע המתחיל ב-17.10.10 יהיה אקטיבי, דינאמי ואופטימי יותר. בונוס: כיצד ישפיע מעברו של יופיטר למזל דגים על כל אחד מהמזלות?

בגדול, המגמה השבוע הופכת להיות אקטיבית ודינמית, והדברים הופכים להיות אופטימיים ושמחים יותר. ואכן, אחרי כמה שבועות של כובד וקושי, אפשר לומר שמעכשיו המגמה בהחלט משתנה, וכדאי שננצל באופן מעשי את השינוי הזה.

המעבר המשמעותי של השבוע: אין ספק שהאירוע המשמעותי בשמים השבוע, הוא מעברו של יופיטר, כוכב הצמיחה והשפע, ממזל דלי שבו שהה בשנה האחרונה, למזל דגים הרגשני. יופיטר יפתח לבני מזל דגים דלתות חדשות ויאפשר להם לפגוש כמה וכמה הזדמנויות מעניינות להתפתחות אישית, אבל בלי מאמץ ויוזמה הדברים ישארו בגדר אפשרויות בלבד, כמו בדרך כלל בכל מה שקשור ליופיטר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות קשת, דגים, תאומים, ובתולה.

יום הולדת השבוע נחגג לדליים: השמש עוברת למזל דלי, ונראה שבגדול הצד החברתי של כולנו הופך להיות מודגש יותר. אחרי חודש נוקשה במזל גדי הדורשני שבו פעלנו כולנו בצורה סוליסטית ואיש לעצמו, הגיע הזמן גם לשתף את העולם במה שעובר עלינו, ובעיקר להתיידד איתו, ולעשות דברים ביחד. מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

המעבר הנעים של השבוע: מעברה של ונוס הרגשית הקשורה ליחסים ולנתינה, שעוברת ממזל גדי הנוקשה למזל דלי האוורירי והחברתי יותר. הגיע הזמן לצאת מ-ד' האמות שהסתגרנו בהן מעט בשבועות האחרונים, לחפש את החיובי והמשותף לכולנו, להרים טלפון לחברים שקצת התרחקו לנו, ולחגוג ביחד את החורף הירוק ירוק הזה, ואת כניסתו של יופיטר למזל דגים שאולי סוף סוף תעזור לכם לחסל סופית את האוברדראפט.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת נמצא עדיין במזל גדי אבל בהילוך רגיל, והוא שועט קדימה במלוא המרץ כדי לסגור פערים. התקשורת שלנו מעשית מתמיד עכשיו: זהו זמן לעזוב לרגע את הרגשות בצד ולהתמקד בעובדות.

ועד שנבין שיופיטר הוא בסך-הכל השפעה, מוזה וטריגר לכוונות שלנו, ובלי היוזמה והיכולת שלנו ללחוץ על הידית, הדלתות שהוא יוצר לא ממש יפתחו – שבוע טוב.

תחזית שבועית

טלה
מעברו של כוכב יופיטר למזל דגים, יעזור לכם בתקופה הקרובה לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, להתמקד בתכניות פעולה מהעבר, ולהשקיע בעצמכם. מעבר השמש וונוס למזל דלי הופך אתכם תקשורתיים יותר: הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דלי, וביחד עם השמש שעוברת גם היא לשם, מדגישה במיוחד את כל מה שקשור לנושאי דרייב וקריירה. הגיע הזמן לתת גז, שוורים, ולהיעזר בקסם האישי שלכם כדי לקדם יוזמות ורעיונות חדשים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי המבוקר ואתם ממשיכים לנוע באופן זהיר, ולהשקיע בנושאי חומר וכספים. השמש וונוס במזל דלי מאפשרות להשקיע מחשבה בהרחבת אופקים, בלימודים ובנסיעות. זמן לרוץ קדימה, ולהשקיע בהתפתחות אישית.

סרטן
מעברן של ונוס והשמש למזל דלי שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע יותר בהתארגנות כספית, אבל גם לפעול בזהירות רבה יותר. יופיטר שעובר השבוע למזל דגים שם את הדגש על הצורך להרחיב אזורי פעולה וחשיבה. זמן לגדול.

אריה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם בהילוך אחורי גם השבוע, וממשיך להביא איתו צורך בשיקולי דעת נוספים הקשורים לעשייה בשטח, בעיקר בכל מה שקשור לאנשים אחרים. מעבר השמש וונוס למזל דלי מדגיש את נושאי מערכות היחסים שלכם: השקיעו בזוגיות.

בתולה
נושאי עבודה, מקצוע ועשייה בכלל מודגשים מהשבוע, עם מעברן של השמש וונוס למזל דלי. הגיע הזמן להשקיע יותר בעבודה, ובמקביל – גם בבריאות שלכם. מעברו של יופיטר למזל דגים מדגיש את הצורך בדיאלוג ישיר ובלב פתוח ביחסים: פתחו את הלב.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דלי, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לרגשות בכלל, ולרומנטיקה ואהבה בפרט. זה בדיוק הזמן לשים את הדגש על אזור הלב, ליהנות משפע של הנאות ובילויים, ולנקוט בגישה יצירתית יותר בכל מה שקשור ליחסים ולרגשות.

עקרב
נושאי בית ומשפחה יקבלו דגש בחודש הקרוב, עם מעברן של ונוס והשמש למזל דלי, ויאפשרו לכם לעשות עבודת עומק בכל מה שקשור לבית ולסביבתו. נושאים הקשורים לשיפוצים או מעבר דירה עשויים לעמוד על הפרק: זמן לשינוי בבית או באווירה שבו.

קשת
מקבץ הכוכבים שכולל את השמש וונוס בבית התקשורת שלכם, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור למלים שלכם, לפגישות חשובות, ולכל מה שקשור לתכנון וללו"ז שחשוב שיהיה מדויק השבוע. מעבר יופיטר למזל דגים השבוע, מגביר את הצורך להשקיע במשפחה.

גדי
הצד הכלכלי הופך משמעותי יותר מהשבוע, עם מעברן של השמש וונוס למזל דלי. זהו זמן לשים את הדגש על נושאי חומר וכספים, תוך שימת דגש מדויקת על סגירת אוברדראפט, הסכמים וחוזים. התקשורת שלכם עם חו'ל, כולל פתיחת אזורי השפעה חדשים, מתחזקת.

דלי
נראה שהחיים מתמלאים באקשן, דליים, עם מעברן של השמש וונוס למזל שלכם: סוף סוף אפשר להתחיל ליזום, להשקיע, לקחת ברצינות פרויקטים חדשים, להזיז דברים, ומעבר ליום ההולדת המתקרב – גם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לעשייה בתחומים חדשים.

דגים
זהו שבוע משמעותי מבחינתכם, דגיגים: כוכב יופיטר עובר למזל שלכם, ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להיפתח לאזורי פעילות חדשים, להנעת דברים קדימה, לתזוזה קדימה בכל מה שקשור לתכניות פעולה שעד עכשיו לא זזו, ולגישה אופטימית ומחוייכת.

יופיטר והשפעתו על המזלות

יופיטר, כוכב השפע, עובר השבוע למזל דגים. איך הוא ישפיע עליו
ועל שאר המזלות?

טלה
יופיטר יעזור לכם להתמקד בתת המודע שלכם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולעשות עבודת עומק בנוגע לכל התכניות שלא הצלחתם לממש עד עכשיו: אם תתמקדו ותגדירו אותן, תוכלו בשנה הקרובה גם לממש אותן. החשוב הוא להוריד מכם דאגות השנה, ולהתמקד בכל מה שעלה על שרטון בשנה שעברה.

שור
מיקומו של יופיטר במזל דגים פותח עבורכם כמה וכמה אפשרויות חדשות בנושאי יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, או אפילו הקמת חברה משלכם, סטרט אפ יעיל, מעורבות חברתית רבה יותר, והרחבת המעגל החברתי שלכם עם ידידים חדשים. בגדול - מה רע?

תאומים
יופיטר דוחף אתכם השנה אל מרכז העניינים, והוא עושה זאת בדרך שלו: בנועם, בשכנוע, וביצירת אזורי פעולה חדשים ודלתות חדשות שאפשר לפתוח בנושאי קריירה ודרייב בחייכם – כל זאת אם תחליטו שאתם נכנסים למוד אסרטיבי, ומשקיעים בקריירה. מוכנים?

סרטן
הרחבת אופקים על הפרק, כשהנושאים העיקריים: לימודים גבוהים מכל סוג, כולל לימודי מקצוע כאלה ואחרים, או נסיעות וטיולים רחוקים. הדרך של יופיטר להתרחב היא דרך הרגליים – טיולים, או דרך הראש – לימודים, ואולי גם דרך הבטן – צמיגון באזור המתניים? תלוי בכם.

אריה
מעברו של יופיטר למזל דגים תכריח אתכם לשמור השנה על הקיים, אריות, ולפעול באופן זהיר במיוחד בנושאי חומר וכספים. זוהי שנה של השקעות, הימורים וצמיחה, אבל חשוב לעשות זאת בזהירות רבה כדי שלא תפסידו גם את מה שיש. הגיע הזמן לצמוח – אבל עם עיניים פקוחות לרווחה.

בתולה
זוגיות ויחסים: נראה שמעברו של יופיטר מדגיש בעיקר את שני התחומים האלה בחייכם. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור לשותפויות מכל סוג שהוא, לפתיחת אזורי פעולה חדשים, לדיאלוג ישיר או עקיף, למיסוד יחסים מכל סוג, ואפילו להיכרות תוך כדי נסיעות. שימו את הדגש על הביחד.

מאזניים
התחום המקצועי מודגש השנה והוא יכריח אתכם לעבוד ולהשקיע אם אתם רוצים לראות תוצאות בשטח. מעברו של יופיטר לבית העבודה שלכם ולבית הבריאות יכריח אתכם לעבוד שעות נוספות או לפרוץ בדיאטה – מה שנראה לכם שווה השקעה. שימו דגש על מציאת זמן לפעילות פנאי.

עקרב
המעורבות הרגשית שלכם הופכת גבוהה במיוחד, כשהדגש הוא על המילה רומנטיקה. כן, רגשות עדינים, חיזור עדין, אהבה ורומנטיקה – זה האישו עכשיו, ואיתו גם כל מה שקשור ליצירתיות מכל סוג שהוא. הגיע הזמן לפעול מהלב.

קשת
יופיטר הוא שליט המזל שלכם ובתור שכזה הוא משפיע עליכם במיוחד. מעברו לכוכב דגים השייך ליסוד המים הופך אתכם לרגשניים במיוחד, ומכיוון שהוא עובר לבית המשפחה שלכם – זה אולי הזמן למסד קשרים, לבנות בית בישראל, לחשוב על ילד למשל, וכל מה שקשור לבית ולסביבתו.

גדי
תקשורת – זו מילת המפתח שיופיטר במזל דגים מדגיש בחייכם השנה, גדיים. כעת הזמן לפרוץ לערוצי תקשורת שעד עכשיו היו חסומים בפניכם, ללמוד לדבר ביעילות על מה שחשוב לכם, לנסוע קצת יותר, לצאת למסעות שכנוע מסוגים שונים, לרכב על אופניים, ולתת גם לגוף להשתחרר במקביל.

דלי
יופיטר במזל דגים ישים את הדגש השנה על כל מה שקשור לתחום הכלכלי בחייכם. זהו מיקום שמאפשר לכם דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים באופן פרקטי, להתבסס כלכלית, למצוא שותפים לרעיון או לדרך, ולפעול באופן מעשי כדי לממש רעיונות ויזמות.

דגים
נראה שיופיטר ישפיע בעיקר עליכם, דגים, כיוון שהוא עובר למזל שלכם. ככזה הוא יפתח בפניכם כמה וכמה אפשרויות חדשות של התפתחות אישית או מקצועית, יאפשר לכם להיפתח ליוזמות חדשות בנושאים מקצועיים, לעשות שינוי משמעותי בגישה שלכם לחיים שתהפוך לאופטימית יותר, ולחייך זמן רב יותר במשך היום.
כל זאת אם תקחו יומה, ותעזרו לו לעזור לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully