וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלוי איך מסתכלים על זה

יעל כהן

3.1.2010 / 14:27

לא תמיד יש לנו שליטה על הארועים בחיינו, אך תמיד נמצאת בידנו הבחירה כיצד להתייחס אליהם. השנה המתחדשת גורמת לנו לעצור לרגע ולהיזכר בזה

אנו נמצאים בפתחה של שנה אזרחית חדשה, ולא בכדי כתוב במקורות: "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה".
אם נסתכל על העולם במבט מודע ומפוקח נגלה כי ה"קללה" או ה"ברכה" מצויים בכף ידינו. יש אירועים בחיינו שאין לנו שליטה עליהם, וקורים לנו דברים שהיינו מוותרים עליהם בשמחה רבה. את האירוע האובייקטיבי עצמו, אין באפשרותנו לשנות, אולם, יש באפשרותנו לשנות את התייחסותנו לאירוע. זוהי בעצם, מהות עבודת המודעות שלנו.

האדם עצמו, הוא זה הקובע את משמעות הסיטואציה בה הוא נמצא: האם זוהי "קללה" - כלומר, האם בעקבות האירוע האדם סוגר את עצמו ומקבע את חוסר השינוי בחייו, או: האם זוהי "ברכה" - אירוע שיכול להקפיץ את חייו קדימה, על ידי קבלת תובנות חדשות ומציאת תעצומות נפש חדשים? האם האדם לוקח את הסיטואציה הקשה ונעזר בה כבמעין קרש קפיצה להתקדם בחייו תוך למידת שיעורים חשובים?

כשיש רצון, יש דרך

אנו מציעים לכם להיעזר בגל העוצמתי של השינוי הקוסמי, הנובע מעצם לידתה של שנה חדשה. זהו הזמן הנכון ביותר עבור האדם המודע, לעצב את השנה החדשה האישית שלו.
יש לנו שתי אפשרויות בחיים: האם להיות אקטיבי ומשפיע על מהלך האירועים, או האם להיות פסיבי ולהיגרר אחר ולתוך מהלך האירועים? אין דרך טובה או דרך פחות טובה, יש את הדרך הטובה ביותר עבורי כעת.

כדי לבצע שינויים יש צורך בתעצומות נפש. אך אנו אומרים, ראשית, יש צורך ברצון האדם לשנות. המשפט הידוע אומר: When there's a will – there's a way. אולם, גם כשהאדם רוצה לבצע שינויים, אין הדבר קל. אנו יודעים את נפש האדם המודע: את רצונו ואת גודל השתדלותו לשיפור ושידרוג רמת חייו. אך לעיתים, מעצם תהליכי היומיום, יש לו נטייה לשכוח מהי המטרה הרוחנית, ודרך המודעות מתערפלת לה.
יש חשיבות עצומה אפילו לשינוי זעיר. שינוי הוא שינוי הוא שינוי! כל שינוי מביא אותנו למקום חדש, מקום בו מחכות עבורנו תובנות חדשות, וסיטואציות חדשות ונפלאות.

התחדשות השנה היא כמו תחלופת היום והלילה - עבור השנה אין בכך שום חידוש, אבל עבור בני האדם יש בכך אירוע משמעותי. עצם ההתבוננות בשינוי הקורה "בחוץ", כלומר, התבוננות בהתחלפות השנה הקודמת בשנה חדשה, גורמת לאדם לעצור לרגע ולהיזכר בעבודת המודעות העצמית, ומתוך כך הוא עובר תהליך של התחדשות בתוכו.

התחדשות השנה מהווה מעין זרז, הגורם לאדם לערוך חשבון נפש פנימי, ספירת מלאי, אם תרצו, ברגע זה של התחלפות השנה. זהו התהליך המבורך של שידרוג רמת המודעות האישית, עבודת שינוי מן הפנים אל החוץ.
אנו מבקשים מכם: כפי שהשנה נפתחת מחדש, כך היו גם אתם פתוחים לקבל את שפע ההזדמנויות אשר מציע לכם היקום.

וכך אכן קורה

אנו מציעים לכם דרך עיצוב חדשה למציאות חייכם בשנה החדשה:
שבו במקום נוח, הניחו לידכם כלי כתיבה ומולכם נר דולק. הביטו אל תוך להבת הנר והניחו למבטכם להפוך יותר ויותר רפוי ופחות ממוקד. כעת, הניחו לעצמכם לראות – בעיני דמיונכם ורוחכם – כיצד תיראה השנה החדשה שלכם, ורישמו את כל העולה במחשבתכם.

הביטו עמוק אל תוך להבת הנר וראו סרט העוסק בתחום הקריירה והפרנסה שלכם. ראו כיצד אתם עובדים בעבודת החלומות שלכם והרגישו את תחושת הסיפוק מעצם עבודתכם. ראו את תלוש המשכורת המכובד שקיבלתם, ראו את הספרות הרשומות בו. הביטו בבגדים שאתם לובשים לעבודה. הביטו בעצמכם בראי וראו את עצמכם מאושרים מעצם מימוש עצמכם בעבודה הנפלאה שלכם.
משסיימתם, ראו שלט האומר: "וכך אכן קורה!"

כעת, ראו בעיני רוחכם את תחום הזוגיות שלכם: ראו את כותרת הסרט "המערכת הזוגית הנפלאה שלי". כעת הביטו בסרט המתגלה בפניכם. אתם הבמאים של הסרט ולכן יש באפשרותכם לשנות, להוסיף ולערוך את הסרט בו אתם צופים. הרגישו את התחושות הטובות שעולות בכם מול בן זוגכם, (אם אין לכם כרגע בן/בת זוג, דמיינו אותו/ה כבעל/ת התכונות שאתם מחפשים בבן/בת הזוג העתידי שלכם). הרגישו את הפעילויות המשותפות שאתם חולקים, ראו הכל לפרטי פרטים, אפשרו לעצמכם להריח את הריחות, להרגיש את הטעמים, וממש לחוות באופן פיסי ככל הניתן, את הסיטואציה.
לאחר שסיימתם, ראו חותמת על הסרט ובה כתוב: "כך אכן יהיה!"

כל הערוצים פתוחים

ניתן להמשיך ולהקרין סרטים נוספים העוסקים בתחומים אחרים בחייכם, בתחום המשפחתיות או בכל תחום בו תרצו לעצב את המציאות העתידית שלכם.
בכל פעם שתסיימו, הטביעו את החותמת "כך אכן יהיה!" – וזאת על מנת לקבע את השינוי החדש.

ממקום מושבנו אנו יכולים לומר לכם כי כל הערוצים פתוחים ברגע קוסמי זה של התחדשות השנה. המחשבה שלכם בוראת את המציאות שלכם. לכן, כדאי להיעזר בכוח המתגלה בזמן זה ביקום על מנת להגשים את כל חלומותיכם בעולם המציאות.
אם לא תנסו, איך תדעו אם זה באמת עובד?

המאמר הועבר בתקשור על ידי תמורה וידעאל.

יעל כהן היא מתקשרת, מאסטר רייקי RMT, עוסקת בייעוץ וטיפול הוליסטי, תיקשור, פרחי באך, קינסיולוגיה, ורייקי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מדיטציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully