וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסוף העולם?

רומי מיקולינסקי

25.12.2009 / 11:14

אז מה צפוי ב-2010? לפי האסטרולוג גל ששון, המייעץ לאומה תורמן, מערכות יחסים, לטוב ולרע, יעמדו במרכז. וב-2012 באמת יגיע הסוף הסופי?

לקראת סוף השנה וסוף העשור, האסטרולוג גל ששון, שמרצה ברחבי העולם על נושאים הקשורים לאסטרולוגיה, קבלה, מיתולוגיה ודתות ומשמש כיועץ רוחני לכוכבים רבים בהוליווד ביניהם אומה תורמן וג'ון קיוזק, מזמין אותנו להסתכל יחד איתו על הכוכבים והמספרים כדי לנסות להבין מה 2010 תביא עמה.

התחזיות של ששון, מחבר הספר "משאלה אחת יכולה לשנות את חייך: איך להשתמש בחוכמה העתיקה של הקבלה כדי להגשים את חלומותיכם" (יחד עם סטיב ווינשטיין), קשורות לא רק לבני המזלות השונים אלא גם למדינות שונות בעולם וליחסים ביניהן. הוא משלב את האישי עם העולמי, לפיו מדינות ועמים מושפעים גם הם מתנועת הכוכבים, ממש כמו בני האדם.

"בינה", אתגרים וצלב בין גדי, טלה ובתולה

לפי גל, למילה "בינה" משמעות מיוחדת גם ביהדות וגם ברמה הלשונית. מהמילה "בינה" נובעות גם תובנות וגם הזמנה לבנייה של דברים שונים; ששון מרבה להשתמש בדימויים מעולם הקבלנות והמלאכות הפיזיות. ב-2010 רבים מאיתנו ימצאו את עצמם מקדישים זמן רב לבנייה שתדרוש הרבה תבונה. מחד, זו שנה של התחלות, ששיאה יגיע בחודשי יולי-אוגוסט, אבל הדים לשינוי נרגיש כבר באפריל, אז תתרחש תופעה נדירה בה יווצר צלב גדול בין שלושה כוכבים משמעותיים ולא קלים – פלוטו (גדי), אורנוס (טלה), שבתאי (בתולה).

שלושת כוכבים אלה נחשבים לכוכבים קשים בעלי אנרגיות של אתגרים, מה שאומר שהשנה תתחיל עם אגרסיה מסוימת בשל החיכוך בין פלוטו ושבתאי. פלוטו כבר נמצא בגדי (הוא שם מאז תחילת המשבר בארה"ב), ואילו שבתאי עובר למאזניים – מהלך שקורה פעם ב-29 שנה. דווקא הטלאים יוצאים מהמהלכים הללו יותר בזול, ועדיין מושפעים ממיקומו של כוכב שבתאי בבתולה. בתולה הוא מזל שנקשר באופן מסורתי עם רו"ח, עם כל מה שקשור לניקוי, ולתכניות – ובא לביטוי בעולם החל מ-2007 – השנה שבה העולם הפך להיות נקי יותר מבחינה כלכלית, בה התגלו האותות הראשונים למיתון שחווינו אותו בשנה האחרונה וב- 2008.

מערכות יחסים וכניסת שבתאי למאזניים

הפוקוס יעבור למערכות יחסים עם הפיכתם של שבתאי ופלוטו לאנכיים זה לזה: שני הכוכבים ממוקמים ביחס של 90 מעלות זה לזה ובשל כך – מעצבנים או מאתגרים אחד את השני. לא מדובר רק ביחסים בין זוגות, נשואים או לא, אלא גם על קשרים בין אנשים שיש להם חוזים, או בין מדינות – כמו ארה"ב וישראל למשל – שגם ביניהן מתקיים חוזה הקובע את אופן התנהלותן.

ששון צופה שאנשים שאין להם חוזים יפעלו לעגן את הקשרים ביניהם ובין סביבתם בחוזים וישאפו לבסס את תנאי ההתקשרות ביניהם. כניסתו של שבתאי למאזניים תביאה לדרישה כללית לחוזים מה שמבטיח עבודה רבה לעורכי דין ורואי חשבון ששון צופה פתיחה של עסקים חדשים, דבר שיצריך חוזים חדשים ומבנים חדשים אותם צריך לבסס גם כן.

לפי ששון, האינטנסיביות של שבתאי תניע את כל העולם לכיוון של תיקון מערכות יחסים. כל בני מזל מאזניים שמתעסקים ביופי, באמנות, בעיצוב ובמוזיקה יהנו משבתאי שיאפשר להם לקדם דברים ולחבר אותם לאדמה – יכול להביא למימוש של אמנות. כמו ב- 82, הפעם הקודמת שזה קרה חווינו פריצה אמנותית– כך גם השנה: אמנים ואנשים יצירתיים יעברו שינויים מאוד משמעותיים.

שיפוצים ופריצות דרך

2010 יושפע מהצלב הגדול הזה – אורנוס ויופיטר יוצרים חיבור מאוד חזק שקורה פעם ב-14 שנה, וכל 42 שנים קורה בטלה ומאזניים. אורנוס הוא כוכב החידושים וההמצאות ויופיטר מסמל התרחבות וגדילה. היכולת לפרוץ קדימה בייחוד בחודש מאי יכולה לבוא לידי ביטוי גם בכל מה שקשור בהמצאות.

מי שייהנה במיוחד מהיכולת לפרוץ דרך חדשה הם בני מזל טלה, שהוא כידוע אחראי על ההתחלות בהיותו המזל הראשון בגלגל. הרבה דברים שהיו תקועים יוכלו להתניע כשיבוא האביב. אנחנו עדין בעיצומו של הניקיון של מזל בתולה שהתרחש בשלוש השנים האחרונות (2007-2010). כמו קבלנים שעושים שיפוצים – שברור שייצרו הרבה רעש, ושיהיה הרבה בלגן וקשיים במהלך השיפוצים – זה גם מה שקורה בעולם. תיקון של החשבונות – מה שקרה בעולם מבחינה עולמית, תיקון של מערכות יחסים – לא רק ברמה הכלכלית אלא גם ברמה הפוליטית – למשל מבחינת סין וארה"ב שצריכות להחליט מה מערכת היחסים ביניהן. כך גם ישראל וארה"ב, שיצטרכו לעבור שינוי מסוים במערכת יחסים שלהן.

מצב לא קל זה בזירה העולמית יקרין גם על קשרים ברמה האישית: ששון סבור שלאנשים שמתחתנים השנה יש גם קשרים שהולכים רחוק מאוד אחורה, למשל מגלגולים קודמים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סוף העולם? מה זה אומר שמארס במאזניים? וגם על 2012

מיולי גם כוכב מארס נכנס למאזניים. משמעות הדבר שייתכנו מלחמות שקשורות למים ולדת – אך גם לחוזים, או הפסקות אש – כאמור בשנתיים הקרובות הרבה עבודה לעו"דים. 2010 היא שנה מאוד עקרונית ומכינה את השטח ל-2012 שלפי לוח השנה של בני המאיה זהו סוף הזמן, ולכן רבים, כמו שסרט האסונות 2012 מדגים לנו, מתחילים להתכונן לתאריך – .20.12.2012 לבני המאיה היו לוחות שנה מאוד מפורטים שהולכים אלף שנה קדימה – והסיבה שחובבי נבואות הזעם רואים ב-2012 את סוף הזמן היא משום שלוחות בני המאיה נפסקו בדיוק ביום בו מתחיל החורף.

השנה כאמור מערכות היחסים במרכז ובחודש אוגוסט תחל תקופה נוספת שיכולה להיות משמעותית לאנשים מבחינת קשרים. מסתמן מצב של פיצוץ שיביא איתו התחלה חדשה: כוכב צדק - כוכב השפע וההתרחבות שבקבלה מחובר לחסד, יעבור לדגים ולכן כל האנשים שיש להם חיבור כלשהו עם דגים במפה האסטרולוגית שלהם יהנו כל השנה מחיוביות, הזדמנויות ושפע, הפעם האחרונה שזה אירע היתה ב- 1998.
כאמור השנה נחווה אפשרות לתיקון, בניה ופוקוס לחדש את המערכת – הזדמנות שלא היתה לנו מאז 1982 או 1998. גם כאלו שאין להם מפה אסטרולוגית ורוצים להבין את המצב שלהם לעומק ולבדוק מהו שורש הבעיה – מה הדבר אותו צריך לתקן, מוזמנים לבדוק את הפעם קודמת בה היקום הזמין סדר בית. לכן כדאי לשאול את עצמנו מה חווינו ב- 1980-82 מה ניסינו לבנות אז? מה היו האתגרים המחויבויות שלקחנו על עצמנו? מה היו ההזדמנויות שאולי פוספסו – כוכב התיקון שבתאי מאפשר לנו לתקן דברים שהתחילו כבר אז.
ששון מוסיף שבמקביל מתקיימת גם מחזוריות שניה: כוכב צדק חוזר כל 12 שנה וכעת אפשר לבדוק "איפה אלוהים נגע בי באותה פעם?" משמע: מה הרעיונות היצירתיים שלי שהיו לי אז ולא מימשתי. השנה הברכה הזאת מצויה במזל דגים: מזל שקרוב למיסטיקה, מדיטציה, יוגה ריקוד ואמפתיה, לטיפול ולדמיון – אבל זה תופס גם על בני שאר המזלות: אם תהיו יותר מחוברים לדברים הללו תהפכו להיות יותר דגים ואז כוכב צדק יתן לנו אופטימיות.
לכולנו מאידך כדאי קצת להזהר עם מה שקשור להתחלה של דברים חדשים משום שכוכב חמה (מרקורי) בנסיגה עד 2015 מה שמבטיח בלגנים עם כל מה שקשור לעסקים, חתימות ואפילו משלוחים שיכולים להתעכב ברמה הפרקטית וגם המיסטית.
בין ה- 17 לאפריל ל- 11 במאי נחוש את נסיגת כוכב חמה שיסוג שוב בין ה- 20 לאוגוסט ל- 12 בספטמבר ולכן צריך לשים יותר לב לתקשורת. צפויים הרבה צירופי מקרים, אבל גם מריבות שקשורות לאי הבנות.

החלטות לשנה החדשה

העובדה שמתחילים את השנה החדשה בראשון לינואר היא עניין שרירותי; אפילו השנה היהודית מתחילה בירח מלא בחודש ספטמבר, מזכיר ששון שלא מתלהב מהנטייה העולמית להתחיל דברים דווקא בראשון בינואר: "זה כמו לנסות לתפוס גל כשאין גל. אם אתם בעניין של החלטות לשנה החדשה, עדיף להתחיל אותן בפברואר, בראש השנה הסיני, זה יעזור לכם לממש החלטות".

רוב האנרגיות ב-2010 מתמקדות בבנייה, הקמה והתחלה של דברים, ולכן רוב הדברים המשמעותיים יקרו בסוף השנה. ונוס נכנסת לנסיגה מ-8 לאוקטובר עד ה-18 בנובמבר, מה שישפיע בעיקר על עקרב. מדובר בדבר די משמעותי כי ונוס לא אוהבת להיות בעקרב. מדובר על מזל של מניפולציות רגשיות עמוקות – בני מזל ונוס, שאוהבים ליהנות ולבלות "ייכנסו עכשיו לטיפול" שיכלול הסרה של המייק אפ.

הדגש על החיצוניות עומד להיעלם אפילו עבור בני מזל ונוס, שהוא כוכב של מערכות יחסים. דווקא השנה זה קורה בעקרב, שיביא לכך שהפנים והחוץ מתהפכים – ולכן עד נובמבר צפו לבעיות במערכות יחסים – אנשים יגלו את הפרצוף האמיתי שלהם. הנסיגה של ונוס מאפשרת לנו להבין מה קורה מבפנים וזה משמעותי לא רק באהבה אלא גם במערכות יחסים של חברות.
לקראת סוף השנה מרקורי שוב נכנס לנסיגה ב-10 לדצמבר ויוצא ב-30, ממש רגע לפני שעוברים ל-2011.

לסיכום, גם אם צפויים עוד בלגנים בסוף השנה, מדובר בשנת בניה ויצירתיות, שנה בה מערכות יחסים עומדות במרכז. אמנם 2010 לא מצטיירת כשנה רגועה, בה הרבה דברים משתנים למעלה וייקח להם זמן מה להשתנות למטה, והשינויים לא תמיד ברורים, אפשר להכריז עליה כעל שנת מערכות יחסים – שנה בה תיווצר הזדמנות טובה לאנשים שמעולם לא היו במערכת יחסים זוגית למצוא שותף.

ביום שבת ה-26.12.09 בשעה 19:00 יקיים גל ששון במרכז אלה יוגה את ההרצאה "סיור אסטרולוגי קסום ומסתורי לשנת 2010".

  • עוד באותו נושא:
  • גל ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully