וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

10.12.2009 / 15:52

השבוע הקרוב, השבוע של חג חנוכה, לא עומד להיות שקט. לכן כדאי להיזהר בזמן הדלקת הנרות ובכלל להימנע מדרמות בין ה-13-19 בדצמבר 2009

על פניו, זה עלול להיות שבוע עצבני וחסר שקט. כוכב אורנוס התזזיתי שוב חוזר לכותרות ולזויות פעולה, וחשוב מאוד שלא לאבד שליטה, ולהימנע מהפיכת כל אירוע או אי הסכמה לדרמה של ממש, ובעיקר להימנע מניתוקי קשרים. בגדול, זה אומר שחנוכה לא יהיה שקט, וחשוב מאוד לא להתעקש להדליק עם השמש כשהנר קטן מדי, לא לריב על מי ישב ליד החולון תוך כדי טיולי החג, ובעיקר בעיקר - לא להגזים עם הסופגניות.

הזוית הקשה של השבוע:
זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס. זו אחת הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה, כיון שהיא מביאה איתה קושי למצוא מקום שבו נרגיש בנוח, וקושי להשאר בשקט על מקום אחד, להתמקד בדבר אחד, ובעיקר קושי שלא להגיב בעצבנות ובתסכול כשדברים לא קורים כפי שרצינו. הצורך בסיפוקים מיידיים גדול במיוחד, וגדולה גם האכזבה כשהם לא קורים כפי שרצינו ותכננו.

מה עושים? מבינים שזו תופעה שתחלוף בהדרגה ולכן לא נכנסים ללחץ גדול מדי, אלא מאריכים את הפתיל שלנו מתוך החלטה, לא מגיבים היישר מהבטן אלא נותנים קודם לראש לעבד את הנתונים, ובעיקר לא מעמידים את בני השיח שלנו בפני עובדות מוגמרות, אלא נותנים להם להבין שמקשיבים להם, ומתחשבים בדעתם. חשוב במיוחד עכשיו שלא לנתק קשרים, גם אם מאוד מתחשק. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, קשת ודגים.

הזוית הטובה של השבוע:
זוית פרקטית בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב יופיטר. הזוית הקצרה הזו, ארבעה ימים בסך הכל, מביאה איתה יכולת טובה לזהות מי באמת יוכל לעזור לנו בדברים שחשובים לנו או להיות בן ברית אמיתי, ומי אינו כזה. זו אכן זוית נפלאה לשיתופי פעולה מכל הסוגים עם אנשים שחושבים כמונו או הפוך מאיתנו, למטרות שטובות לשני הצדדים ולא רק לצד אחד, ולעשייה פורה דרך שותפות שעשויה להמשך זמן רב. מי בעיקר ייהנה מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, דגים ובתולה

ועד שיעבור החג המוזר הזה ונגלה שפספסנו רק חור אחד בחגורה בגלל סופגניות החג, ובעיקר בגלל אלה שממולאות חלבה, שאני אישית ממש מתקשה לעמוד מולן, שבוע טוב!

מה קורה עם המזלות? תחזית שבועית

טלה
גם השבוע הדרייב שלכם אמביציוזי למדי, אבל אפשר לומר שמרס שליט המזל שלכם ממש מאיט את הקצב. אחרי הכל, תכף הוא נכנס להילוך אחורי, וזה הולך להיות פרק זמן מאוד מעניין שיעבור עליכם.. אבל למה להקדים? סבלנות.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת במזל קשת, והדברים קורים באופן אינטנסיבי במיוחד. אבל המהירות מתגברת כשונוס יוצרת זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול לגרום ממש לסחרחורת.. אל תנתקו קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה לו במזל גדי, והחיים מכריחים אתכם לשנות כיוון, והפעם לשם שינוי, להיות מעשיים יותר, ולתרגם את הרצונות שלכם למעשים. זוית פרקטית של מרקורי עם סטורן מאפשרת מימוש חלומות ויזמות.

סרטן
שהותו של מרקורי כוכב התקשורת במזל גדי מגבירה את היכולת שלכם לתקשר באופן באופן זוגי יותר, לדבר בכנות ובאומץ, ולשפר את מערכות היחסים שלכם. נושאי חומר וכספים זקוקים עכשיו ליד תקיפה, ולארגון מחדש.

אריה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ומביא איתו הרבה מאוד אקשן פעיל, אבל הוא מאט את הילוכו השבוע ומכין את עצמו לקראת הליכה אחורית אוטוטו - אלמנט שיכול לאפשר לכם שיקולי דעת נוספים והכנה נוספת ליזמות חדשות.

בתולה
השמש וונוס במזל קשת ממשיכים לככב גם השבוע, ומאפשרים לכם פרק זמן אחרון שעיקרו השקעה מסיבית יותר בנושאי בית ומשפחה, ודיאלוג משפחתי משופר. שימו דגש על כל מה שקשור לשינוי מקום מגורים, או שיפור הקיים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת, ונראה שהאנרגיה שלכם מאוד תקשורתית ויצירתית גם השבוע, אלא שזוית פעולה שלה עם אורנוס עלולה להביא איתה כעסים פתאומיים, ושינויים לא צפויים. הזהרו מסערות ודרמות.

עקרב
ונוס והשמש נמצאות זמן איכות נוסף בבית הכספים שלכם, והן מאפשרות לכם שבוע אחרון של לקיחת כל הנושא הכספי והכלכלי ברצינות הראוייה, ומתן פתרון לבעיות שהעלו בו לאחרונה. זמן טוב למציאות מקורות הכנסה נוספים.

קשת
השמש שוהה שבוע אחרון במזל שלכם, ומעבר ליומולדת אחרון לילידי המזל שלכם היא שמה את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפרוץ דרכים חדשות, ולנקוט ביזמות מעניינות. ונוס ששוהה אצלכם מביאה רגעים של אהבה. כיף.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת שוהה לו עדיין במזל שלכם, והוא יאפשר לכם בתקופה הקרובה להוציא דברים ששמרתם בבטן עד עכשיו, להתמקד לא רק בעשייה פרופר אלא גם בשיחות חשובות וסיכומים מסוגים שונים, ובעשייה מכל הסוגים. זמן טוב לשים את הדגש על הפרטים הקטנים, ועל השורה התחתונה, ובעיקר לשכנע אחרים לפעול אתכם, ולדבר על הכל.

דלי
הלחצים יורדים בהדרגה, ואתם חוזרים לעצמכם. השמש וונוס במזל קשת מרמזות על כך שהמעגל החברתי שלכם ממשיך ליהנות מתקשורת נעימה עם אנשים חדשים בחייכם ועשייה משותפת עם אנשים שחושבים כמוכם, מה שאומר שימת דגש על הצד הקולקטיבי הדליי המוכר של עשייה בחבורה או שתופי פעולה עם אנשים שיכולים להעריך את מה שאתם עושים. חפשו את המכנה המשותף בכל נושא, ולא את מה שמפריד ומרחיק.

דגים
השבוע הזה מאפשר לכם שלל יזמות בנושאי קריירה ודרייב, דגיגים, כמו גם יכולת לעשות דברים באופן אסרטיבי במיוחד יחסית לדגיג הביישן האופייני. השמש וונוס במזל קשת שמות אתכם במרכז, ומאפשרות לכם לשדרג תדמית, ולרוץ קדימה. מעברו של מרקורי למזל גדי הופך אתכם לחברתיים יותר, וזהו בדיוק הזמן להרחיב את המעגל החברתי, או לצאת למסע קצר של היכרויות מכל הסוגים.

שאלותשובות

שאלה: יאיר שלום רב, הנני ילידת ה-19 ליולי 79, שעת לידה 10:20 בבוקר. אני משכילה, נראית מעולה, רגישה, חריפה, חמה ואוהבת, לב ענק אבל גם קצת קשה. בקיצור בחורה שיש לה הרבה מה להציע, אך יחד עם זאת אני לא מצליחה לקשור קשר זוגי יציב, אמיתי וחזק, ולמסד אותו.

יש לי כל הזמן קשרים עם גברים שאני ממש רוצה, אבל תמיד הם אלו שלא רוצים בקשר, ולפתע גם נעלמים מחיי בלי הסבר, ואני נשארת בתחושת אי ודאות מוחלטת, וטובעת בתוך מיליון שאלות כגון "מה קרה שם?!". אשמח אם תעזור לי בהכוונה ובדבר העתיד שצפון לי בתחום זה, ו/או בדבר תשובות לסיבה שהקשרים שלי כולם נגמרים באותו אופן.

תשובה: ובכן, התשובה לשאלתך מורכבת למדי, או לפחות כל הפרטים המרכיבים אותה, אבל אנסה לענות לך על קצה המזלג.
בגדול, את בת מזל סרטן, כלומר השמש שלך נמצאת במזל הזה השייך ליסוד המים הרגשי, מזל ביתי ומשפחתי למדי, עם אופק במאזניים שמראה על פניו על מוכנות לקבל את הזולת כפי שהוא, ועל צורך חזק בפידבק ובמשוב אישי ביחסים.

אלא שהירח שליט הסרטן (בעגול כחול) נמצא במזל תאומים המנטלי, מיקום שאינו רגשי אלא שכלתני ודעתני משהו. הירח הזה זקוק לסטימולציה מנטלית חריפה מולו ולאנשים שיאתגרו אותו ברמה השכלית כאמור, ולא הרגשית. כבר כאן יש לנו קונפליקט בין צורך רגשי חזק כביכול, אבל התרגום שלו בשטח מראה שהמיקוד אינו רגשי, וכל בחור עובר כאן בוחן פתע מעניין שמצריך ממנו להיות מעניין ומילולי, ובעיקר מפותח לא רגשית אלא מנטלית. עם ירח כזה, אל תשעמם אותי.. זו הבקשה העיקרית שאת יכולה להפנות אליהם.

הלאה: ונוס שליטת האופק שלך(בעגול ורוד) נמצאת גם היא במזל סרטן: כאן יש לנו היפוך מעניין – האופק השכלתני והאינטליגנטי במזל מאזניים עובר אכן היפוך מעניין במזל סרטן, ומסתבר שהוא רגשי יותר ממה שחשבנו.. מסתבר שגם כאן וגם שם את מטעה את מי שנמצא ממול: במקום שדורש רגש ומעורבות רגשית את מביעה ריחוק אינטליגנטי, ובמקום שבו את זקוקה למשוב חכם ומעניין את מפגינה מעורבות רגשית שאינה קשורה למשוב הזה, ולוקחת אישית אלמנטים שאינם קשורים אליך ישירות, ולהפך – לא רואה היכן החלק שלך בריחוק רגשי שמפגינים הבחורים, בעוד שהשידור לכך מגיע בעצם ממך. נשאלת כאן השאלה המסקרנת - למה? למה שידור כפול שהוא מקרב את הרחוק ומרחיק את הקרוב? התשובה היא פחד. במקרה שלך - פחד מאיבוד שליטה.

נתבונן רגע בכוכב סטורן הנוקשה והביקורתי שנמצא מאחורי הקלעים (מסומן בעגול שחור). הביקורת הזו והצורך בשליטה שנמצאים מאחורי הקלעים, מקפלים בתוכם סוד מסויים, איזו אמת מסויימת, שאת לא מפגינה כלפי חוץ. סטורן במפה הזו שולט על הבית הרביעי, שמסמל את הבית, ודמות האב. השליט שנמצא בבית ה 12 של התת מודע, מסמל שיש משהו בערכים שהבאת מהבית שלא מאפשר לך להפתח לאנשים מסויימים שלא עוברים את הביקורת שהיתה בבית הזה. יתכן והביקורת היא על כך שאינם מעשיים מספיק, שאינם חרוצים או שאפתנים מספיק, או שהנושא הכספי אינו מודגש בחייהם. יתכן גם שהמדובר בבית דתי, או שהאב מגיע מבית דתי ובו ערכים נוקשים יותר מערכיך שלך. כלפי חוץ את באמת נמשכת לבחורים מסוג מסויים, והם אכן מגיעים לחייך, אבל השדר הכפול שלך והצורך שלך להשאר בשליטה ובעיקר הביקורתיות המרומזת שלך, הם אלה שמרחיקים אותך, ובעצם מבטאים את הרצון האמיתי שלך, ולא הרצון כביכול להיות איתם.

הבה נתבונן רגע בבחורים עצמם: במפת הלידה שלך מסמל אותם כוכב מרס (בעגול אדום) שנמצא במזל תאומים השכלתני והאינטליגנטי, הקליל והמהיר, בעל כושר הביטוי והקסם האישי. אבל מרס נמצא מול כוכב נפטון (בעגול אפור) המתעתע והמעורפל, מה שמראה באמת על הרבה מאוד קסם אישי, אבל גם על פחד ממחויבות, ואי רצון להיחשף באמת. מרס יוצר גם זוית פעולה קשה לסטורן שבעיגול השחור, זוית שמראה שכאן עלולה להיות לך תחרות על שליטה, והוא – הבחור – מרגיש שהוא עצמו לא עומד בקריטריונים שלך, או לפחות לא נמצא בשלב המחוייבות העמוק שאת זקוקה לו, או עונה על הצורך בבסיס אמיתי שאפשר להשען עליו. המשיכה היא לסוג שונה לגמרי של טיפוס מאשר הערכים שהבאת מהבית, או מאשר הערכים שהיו לאביך. נוצרת כאן מעין תחרות סמויה בין הבחורים האלה ששונים מאוד מדמות אביך, לבין ערכיו האמיתיים. אפשר לומר אפילו שיש מעין דווקא או התרסה מסויימת בבחירות לך לבין הבחירות שהיה עושה אביך וסולם ערכיו, ובסופו של דבר הבחור מגיע אל הצל שמאחורי הקלעים, נלחץ ונעלם.

עוד זוית שמאוד משמעותית במפה הזו היא זוית של מתח (בקו מרוסק) בין ונוס שליטת האופק שלך (בעגול ורוד) לבין נפטון המתעתע, זוית שעיקרה שאלת זהות הקשורה לנשיות שלך: האם משתלם באמת להיות אשה, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה ביחסים גורמת לה לאבד שליטה? שימי לב: ונוס יוצרת זוית מתח עם נפטון הרגשני, ומרס – עם סטורן הנוקשה. כל הגורל הנשי הזה של לאבד את עצמך לא נראה משתלם במיוחד: יתכן שבכלל עדיף להיות לבד, לשפוט באופן ביקורתי את מי שנמצא ממול, ו..להשאר בשליטה.

ואכן, את מנסה ליהנות משני העולמות: מצד אחד לפלרטט את הבחורים הקלילים האלה, אבל מצד שני – המחוייבות האמיתית מפחידה אותך, והביקורתיות שלך משמשת לך מעין אמצעי הרחקה כדי שלא יתקרבו יותר מדי, ובסופו של דבר הם אכן נעלמים מול השדר הכפול שהם מקבלים ממך, כי בסופו של דבר – מבחינתך כנראה, באופן לא מודע, עדיפה השליטה על חוסר השליטה, ואת אכן נשארת בשליטה, ולבד.

זה כאמור חלק מכל המפה המעניינת הזו, וגם החלק הזה – אפשר לעבוד עליו, לפגוש את הפחדים שלך בשיטות שונות (שיטת הדמיון המודרך, למשל) ולעשות עבודת עומק על הנושא. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully