וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

3.12.2009 / 13:07

השבוע, עם החורף המתקרב, מתקרבות גם סערות פנימיות, שיצוצו משום מקום. עצם הידיעה על כך עשויה לתרום לשליטה העצמית שלכם. 6-12 בדצמבר 2009

התקשורת שלנו משמעותית במיוחד השבוע, וחשוב יותר מתמיד להגדיר מראש את הכוונות שלנו, להיזהר במלים שלנו, ולא להגיב במעורבות רגשית גבוהה מדי כשדברים לא קורים כפי שרצינו, והתכניות שלנו משתנו.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל קשת למזל גדי. אחרי חודש אימפולסיבי וסוער, מכריח אותנו כוכב מרקורי לנקוט גישה חדשה מול העולם, ולהיות מחושבים ומתוכננים יותר. הגיע הזמן לחשוב גם לטווח ארוך, ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות, חברים. איפוק ובקרה – אלה המלים שיהיו משמעותיות יותר בתקופה הקרובה, אלא שכמו שנראה בהמשך, לא בטוח שנוכל לעמוד בהן השבוע. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הזוית האגרסיבית של השבוע:
זו הצמידות בין מרקורי שעבר למזל גדי, לבין כוכב פלוטו הכוחני. הזוית הזו עלולה לגרום לתקשורת שלנו להיות אסרטיבית אך כוחנית ויצרית מאוד, אלמנט שעלול לגרום לנו לאבד שליטה כשדברים קורים באופן שונה ממה שרצינו, להיכנס למאבקי כוח ובעיקר אגו, ולאבד את הצפון כשאנחנו נכנסים לוויכוחים ועימותים. סערות ודרמות עלולות לצוץ משומקום, ולגרום לנו להגיב בעוצמה מיותרת על כל גירוי. אם נוכל לעצור בזמן את הסערות האלה, כי אז נרויח בגדול. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, גדי וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע:
זו זוית הפעולה של מרקורי שלנו, עם סטורן הנוקשה. כמו שאנחנו רואים, מרקורי פעיל במיוחד השבוע בשמים, ובזוית הפעולה הקשה הזו הוא עלול להתמקד דווקא במצוקה כספית וכלכלית כזו או אחרת, להעמיס עלינו ים של מטלות ואחריות, ולדרוש מאתנו לעמוד במלה שלנו, ואף להשקיע באחרים. חשוב שנמצא גם זמן לפעילות פנאי השבוע, ולא נתמקד רק בעשייה – או בדאגות כתוצאה מהמצוקות שלנו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.
ועד שנלמד לדבר ולהסביר את עצמנו כך שיבינו בדיוק את מה שאנחנו אומרים ולא יפרשו אחרת, שבוע טוב!

התחזית השבועית

טלה
גם השבוע הדרייב שלכם אמביציוזי במיוחד, טלאים. מרס שליט המזל שלכם ממשיך גם השבוע במזל אריה ונמצא בזוית של עימות עם יופיטר שנמצא ממול, אבל כבר מתחיל להאיט את הילוכו. הדרייב לעשייה עדיין חזק מאוד, ומטרות הקשורות לנסיעות והרחבת אופקים הם האישו כעת. לכו על זה.

שור
זהו שבוע מהיר, שמאפשר לכם להתפתח ולראות תוצאות בשטח. ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל קשת ההרפתקני משהו, ויוצרת זויות מעשיות לסטורן ולמרס, אלמנט שמצביע על היכולת לשתף פעולה עם אחרים כדי להשיג תוצאות יפות יותר. חשוב לנהוג בזהירות, ולא לקבל החלטות חסרות שיקול דעת.

תאומים
זהו שבוע לחוץ ועצבני, תאומים. מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל גדי, ומשנה את כוון העשייה שלכם: אתם הופכים מחושבים יותר ופרקטיים יותר, אבל צמידות בין מרקורי לפלוטו עלולה להביא איתה מאבקי כוח וגישה קיצונית, וזוית פעולה לסטורן – לחצים מהצד החומרי והכלכלי. זמן טוב לעשייה מחושבת.

סרטן
מעברו של מרקורי התקשורתי למזל גדי מביא איתו את היכולת שלכם לפעול באופן זוגי יותר, לדבר עם הפרטנרים שלכם בכנות על מה שבאמת קורה ביחסים, לשתף אנשים קרובים במה שעובר עליכם עמוק פנימה, לחזר בעדינות, וליצור שותפויות יעילות.

אריה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ומביא איתו הרבה מאוד אקשן פעיל, שמאפשר לכם לכבוש שטחים חדשים, לנוע באופן אסרטיבי כלפי המטרות שלכם, ופה ושם גם לריב עם העולם כשדברים לא קורים כפי שרציתם. זמן מצוין לעשייה מכל הסוגים, ולהרבה פעילות פיזית.

בתולה
נושאי בית ומשפחה על הפרק, כשמקבץ הכוכבים במזל קשת שהפעם כולל את השמש וונוס מאפשר רגעים יפים של קרבה עם בני הבית, עשייה משותפת ובעלת משמעות עם שאר בני המשפחה, וניקוי משקעים רגשיים. מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל גדי שם דגש על התפתחות אישית, והרחבת אזורי הפעולה שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה למזל קשת, ונראה שהאנרגיה שלכם מאוד תקשורתית ויצירתית, עם צורך חזק להרחיב את אזורי ההשפעה שלכם, ותקשורת אסרטיבית ושמחה. זמן טוב להחזיר לחייכם אנשים קרובים שאיכשהו התרחקו מהם, ולתת ביטוי אמיתי לגישה האופטימית שלכם, שקשורה גם ליוזמות חדשות.

עקרב
ונוס שוהה שבוע נוסף בבית הכספים שלכם, עקרבים, ומדגישה את היכולת שלכם לפתור בעיות הקשורות לתחום הכלכלי, להשקיע קצת יותר בצד החומרי, וליהנות מכמה וכמה בונוסים כספיים או מציאת מקור הכנסה נוסף. צמידות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין מרקורי מאפשרת שימת דגש על המלים שלכם, ועל הפיכתן למנוח חשוב לפעולה. דברו על זה.

קשת
כוכב מרקורי עובר השבוע מהמזל שלכם למזל גדי, ועשוי לאפשר לכם ליהנות מכמה וכמה הזדמנויות בתחום הכלכלי והעסקי, עם שיתופם של אחרים בצורך שלכם לסגור אוברדראפט, להחזיר חובות, להגיע ליציבות כלכלית, וליהנות מביטחון כספי. ונוס והשמש שוהות עדיין במזל שלכם, ומעניקות לכם זמן איכות עם אנשים קרובים, וכמה הזדמנויות לנסיעות או לימודים.

גדי
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר השבוע למזל גדי, והוא יאפשר לכם בתקופה הקרובה להוציא דברים ששמרתם בבטן עד עכשיו, להתמקד לא רק בעשייה פרופר אלא גם בשיחות חשובות וסיכומים מסוגים שונים, ובעשייה מכל הסוגים. זהו זמן טוב לשים את הדגש על הפרטים הקטנים, ועל השורה התחתונה – ובעיקר לשכנע אחרים לפעול אתכם, ולדבר על הכל.

דלי
הלחצים יורדים בהדרגה, ואתם חוזרים לעצמכם. השמש וונוס במזל קשת מרמזות על כך שהמעגל החברתי שלכם ממשיך ליהנות מתקשורת נעימה עם אנשים חדשים בחייכם ועשייה משותפת עם אנשים שחושבים כמוכם, מה שאומר שימת דגש על הצד הקולקטיבי הדליי המוכר של עשייה בחבורה או שתופי פעולה עם אנשים שיכולים להעריך את מה שאתם עושים. חפשו את המכנה המשותף בכל נושא, ולא את מה שמפריד ומרחיק.

דגים
השבוע הזה מאפשר לכם שלל יזמות בנושאי קריירה ודרייב, דגיגים, כמו גם יכולת לעשות דברים באופן אסרטיבי במיוחד יחסית לדגיג הביישן האופייני. השמש וונוס במזל קשת שמות אתכם במרכז, ומאפשרות לכם לשדרג תדמית, ולרוץ קדימה. מעברו של מרקורי למזל גדי הופך אתכם לחברתיים יותר, וזהו בדיוק הזמן להרחיב את המעגל החברתי, או לצאת למסע קצר של היכרויות מכל הסוגים.

שאלותשובות

שאלה:
שמי אילת, נולדתי ב-12 למאי 1966בשעה 6 ורבע בבוקר. בעלי יוסי נולד ב-25 לינואר 1974 בשעה אחת בלילה לערך. אנחנו סוף סוף יוצאים למשרדים אחרי קרוב לארבע שנים שאנו עובדים מהסטודיו בבית (יש לנו סטודיו לעיצוב גרפי ותקשורת חזותית). בעלי הוא המעצב ואני מנהלת את המשרד. שאלתי היא אם התקופה מבחינתנו לצאת החוצה היא נכונה. האם אתה צופה התרחבות בעסק, והאם המצב הכלכלי ישתפר? האם אוכל לעסוק בשיווק העסק למרות שאני לא באה מהתחום?אנא סבר את אוזני בדחיפות.

תשובה:
ובכן, באופן עקרוני במדור הזה אני מתבונן במפת לידה אחת בלבד: הצלבת מפות ושערוך של זוגיות או שותפות מסוג זה, היא לא פונקציה אפשרית כאן, אלא רק בפגישה אישית. אבל גם דרך מפת הלידה שלך אפשר לראות את התהליך שאת מדברת עליו.

ראשית, נראה שנושא היזמה והדרייב אינו קל מבחינתך. גם השמש וגם מרס (בעגול אדום) נמצאים בצמידות במזל שור – צירוף שמראה על אמביציה חזקה, ורצון להצליח ולהוכיח. אבל השנים האלה נמצאים בבית ה-12 של המפה, הבית של תת המודע והקושי במימוש פוטנציאל שנמצא מאחורי הקלעים, מה שאומר שיש לא מעט פחדים ביציאה לאור העולם מבחינת עשייה וחשיפה, בעיקר כי לא קיבלת לגיטימציה לכך כאשה: שתי הפלנטות האלה הן גבריות בעיקרן, וזה אומר שעמוק בפנים באופן לא מודע – מגיע לגברים להצליח, לא לנשים. כל הצד היזמתי הזה נמצא מאחורי הקלעים, ואת מרגישה צורך למשוך בחוטים בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה.

כל זאת בגלל שאת עצמך לא ממש מאמינה בעצמך. כך גדלת. גם הקשר עם האב פה משמעותי מאוד, אולם מאחורי הקלעים. אם היית בן, מן הסתם זה היה אחרת. את זה אנחנו יכולים לראות גם בזויות שיוצר נפטון (בעגול כחול בהיר) כשהוא מול מרס והשמש, מביא איתו לעתים מורך לב וריפוי ידיים, מה גם שהוא נמצא בבית השישי, בית העבודה. זו זוית רומנטית מאוד אך לא קלה מבחינה פרקטית, וגם היא עלולה היתה להשאיר אותך – ואתכם – מאחורי הקלעים עוד זמן רב אלמלא פלוטו שתיכף אדבר עליו.

למרות נפטון ולמרות מיקומה של הצמידות הזו מאחורי הקלעים, הרצון שלך להצליח ולהוכיח חזק מאוד, ואת פותרת את הבעיה באופן מעניין: דרך שותפות עם גבר. כך את מקבלת לגיטימציה ניהולית כמו שבעצם רצית, וכך גם מתאפשר לך להראות את הצדדים החזקים שלך, ובעיקר להוכיח מה את שווה. לא אתפלא אם כל הרעיון של הקמת העסק והדרייב שלו מגיעים ממך, ודמות השותף מאפשרת לך לגדול ולהוכיח לעצמך שמגיע לך, ובצדק. מן הסתם את גם זו שמניעה את הדברים מאחורי הקלעים.

נוסיף לכך את מיקומו של סטורן הנוקשה (בעגול שחור) בבית הקריירה שלך. סטורן הוא כוכב אמביציוזי למדי אבל גם מאוד ביקורתי ודורשני: מבחינתו – אף פעם לא תהיי טובה מספיק, ואת הביקורת הזו את מפנה בעיקר לעצמך, מה שאומר שהכל קורה בשלבים וגילאים מאוחרים יחסית, מכיון שאת צריכה לצבור הרבה שעות נסיון ולהשתפשף עד שתרגישי מוכנה לצאת לעולם בגדול.

הירח (בעגול ירוק) – הנפש – נמצא אצלך במזל דלי, ורואה את כל התמונה באופן אינטליגנטי וברור, ומעט מחפה על המגננה של השמש ומרס בבית ה-12. זהו ירח חכם שיודע להתנהל בעולם, ולהראות פן ווינרי למרות שבפנים הווינאיות הזו זקוקה להרבה רבה עשייה כדי שתרגיש שהיא באמת כזו. נפטון פוגע בזוית גם בירח כפי שהוא פוגע בשמש, מה שאומר שיש קושי גם נפשי וגם מהותי לא רק להצליח, אלא גם להגדיר באופן מדויק מטרות, ובעיקר להאמין בעצמך.

לעומת זאת, שני הכוכבים הקשורים לשפע ולגישה חיובית במפה, נמצאים במקומות נאים. ונוס (בעגול ורוד) נמצאת במזל טלה האסרטיבי, בבית המוסדות והארגונים, וכל הזמן דוחפת קדימה. גם יופיטר כוכב השפע (בעגול צהוב) שנמצא בבית הראשון, מראה שמעבר לכל מה שקורה במפה, הגישה האופטימית שלך תנצח בסופו של דבר, גם אם זה יקרה מאוחר יחסית לכל התכניות שלך.. השנים האלה הם בהחלט עוגן ראוי להיאחז בו ולהאמין שתצליחי.

למה בסופו של דבר מגיעה היציאה החוצה מהבוידעם הביתי אל המשרד והעולם? לכך אחראי פלוטו (בעגול שחור בצד ימין של המפה). לפני תשעה חדשים בערך, עם כניסתו למזל גדי, הצורך לצאת אל העולם הולך ומתחזק. פלוטו הגיע בחדשים האחרונים אל המעלה הרביעית בגדי ויצר שם זוית עם ונוס, ואז נסוג אחורית.

אפילו הזוית החלשה הזו הספיקה כדי לייצר את הדחף החזק הזה לצאת החוצה לעולם, סוף סוף. אפקט פלוטו מראה כאן שזו ממש לידה מבחינתך ומבחינתכם, אבל גם אם זו לידת עכוז שמפעיל פלוטו כשהוא נסוג, זו בהחלט לידה מכובדת, ועכשיו כשהוא נמצא כבר בתנופה ויתקרב מאוד לזוית בחדשים הקרובים, אפשר לומר שבכל מקרה הייתם יוצאים החוצה ונחשפים אל העולם.

חשיפה טובה או גרועה? זה כבר תלוי בך/בכם: במפת הלידה שלך עם הקושי להאמין שאת אכן מסוגלת להצליח בגדול, את עלולה גם לירות לעצמך ברגל פה ושם. יש כאן איזה חוסר אמון בסיסי בעצמך ופחד לא קטן מהצלחה.

יחד עם זאת, הצורך הזה להוולד בהצלחה ולהוכיח את עצמך לעולם חזק מאוד, למרות החששות, ונראה שהיציאה, בגדול, תהיה מוצלחת, למרות שכדאי להיזהר בארבעת החודשים הקרובים מהילוכו האחורי של מרס במזל אריה בזוית פעולה לירח שלך: זהו מקום פגיע ורגיש. יתכן שהייתי דוחה את היציאה הזו עד מאי שנה הבאה, אבל אם כבר עשיתם את הצעד – צפו לתקופה נזילה של לא מעט שינויים, והמשיכו להאמין בעצמם. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully