וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

26.11.2009 / 15:30

השבוע התמקדו בצד האסרטיבי של החיים, ועשו זאת במינון גבוה של בקרה כדי לא ליצור לעצמכם לא מעט מכשולים בדרך. 29 בנובמבר -5 בדצמבר 2009

נראה שמפלס האקשן מעביר הילוך השבוע, הן בזוית הפעולה של מרקורי והן במעברה של ונוס. הגיע הזמן להתמקד בצד האסרטיבי של החיים, וגם לפעול לפיו אם אפשר, אבל בלי מינון גבוה של בקרה ועינים פקוחות לרווחה, אתם עלולים ליצור לעצמכם לא מעט מכשולים בדרך, ואנשים כועסים. זהירות!

הזוית הקשה של השבוע:
זו זוית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, וכוכב אורנוס האחראי על ניתוקים ושינויים. הזוית הזו פוגעת בעיקר בתקשורת שלנו, או יותר נכון – ברצף שלה. שינויים פתאומיים במצב הרוח, מלים קשות שצצות לפתע, תגובות רגשניות שלא דוחות סיפוקים – כל אלה עלולים להיות מוקשים אמיתיים בדרך לתקשורת כנה וישירה, וחשוב להזהר מאוד שלא לאפשר לדברים להשפיע על מערכות היחסים שלנו, ועל הקשרים הקרובים. חשוב במיוחד עכשיו להמנע ממסקנות פזיזות ומרחיקות לכת, ובעיקר לא לנסות ולפרש דברים באופן מהיר מדי, ולפעול באופן פזיז. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

רגשות השבוע:
ונוס, אותה פלנטה שמסמלת את הצד הרגשי שלנו הן ביחסים והן ביכולת שלנו לתת ולקבל, עוברת השבוע למזל קשת, אחרי חודש רגשני ועמוס מאוד במזל עקרב. זהו מיקום מעניין שמאפשר לנו לגלות חופש וקלילות במינון רב יותר, להשקיע יותר ביחסים קרובים, ולהיות שם עבור מי שבאמת אוהב אותנו, בלי חשבונות כאלה ואחרים. נראה שהעומס הרגשי של החודש האחרון יורד בהדרגה, ולאט לאט החיוך חוזר.. מי בעיקר יושפע מונוס הזו? מזלות קשת, שור, מאזניים ותאומים.

הזוית האמביציוזית של השבוע:
זו זוית העימות בין כוכב מרס לכוכב יופיטר, זוית שמביאה איתה צורך חזק מאוד להתפתחות אישית, לנסיעות ולימודים, אך בעיקר צורך להסתער על אתגרים גדולים. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, קשת, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
גם השבוע הדרייב שלכם אמביציוזי במיוחד, טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין השבוע במזל אריה ונמצא בזוית של עימות עם יופיטר שנמצא ממול, אלמנט שמביא איתו צורך באתגרים גדולים, רצון לנסוע ולהרחיב אופקים, וכבר הוא מתחיל להאיט, אבל עדיין האמביציה שם. נצלו אותה.

שור
זהו שבוע נעים למדי, אבל הקצב שלכם משתנה. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, אלמנט שמביא איתו אינטנסיביות רבה יותר ביומיום, דיאלוג אסרטיבי יותר עם העולם, והחלטות פזיזות שכדאי להזהר מהן, בעיקר אלה שמתקבלות תוך כדי תנועה וללא מחשבה. הזהרו גם בכבישים.

תאומים
זהו שבוע מתוח, תאומים. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל קשת, אבל נצמד לאטו לפלוטו הכוחני ויוצר זוית קשה לסטורן, שני אלמנטים שעלולים לעשות לכם חיים לא קלים בתקופה הקרובה, ולדרוש מכם לעמוד במבחן התוצאה גם אם היא לא ממש מקובלת עליכם. זמן להשקיע, והרבה!

סרטן
השמש שנמצאת עדיין במזל קשת, מדגישה את היכולת שלכם להשקיע הרבה יותר מעצמכם בנושאי עבודה ובכלל בתחום המקצועי. שהותו של מרס במזל אריה בזוית של עימות ליופיטר עלולה לגרום לכם להוציא הרבה יותר כספים ממה שחשבתם, וכדאי להזהר. זה הזמן להתארגן מחדש מבחינה כספית.

אריה
כוכב מרס שוהה עדיין במזל שלכם, ומביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה לסביבה. זהו מיקום דורשני מאוד, וחשוב שתדעו איך להתמודד עם הדברים וכל האנרגיה הזו, כדי שלא לבזבז אותה לריק. השמש שליטת המזל שלםכ במזל קשת יוצרת זוית פרקטית למרס, ומאפשרת לכם לשלב כוחות לעשייה.

בתולה
השמש במזל קשת מדגישה את הצורך להשקיע יותר בבית ובסביבתו, ומרקורי שליט המזל שלכם עוזר גם לשפר תקשורת עם בני הבית והמשפחה. זמן לשיחות עומק עם אנשים קרובים, לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו להם בזמן האחרון, ולפתיחת דף חדש ביחסים שיעזור לתחושת הביחד המשפחתית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, ונראה שהאנרגיה שלכם משתנה. האופטימיות מתחזקת, הקצב שבו קורים הדברים הופך מהיר יותר, ואפשר לומר שבגדול זהו זמן טוב לשפר תקשורת עם העולם, להרשם שוב לחדש הכושר ולהוריד צמיגוני חורף, ולפתוח ערוצי תקשורת חדשים עם העולם.

עקרב
ונוס עוברת השבוע לבית הכספים שלכם, עקרבים, ומדגישה את היכולת שלכם לקחת את העניינים בידים, לחזור לשליטה בכל מה שקורה בחשבון הבנק שלכם, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בתכניות לשדרוג כלכלי לטווח ארוך, על כל המשתמע. הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים באמת.

קשת
אל כוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם ביחד עם מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשנית, ופותחת עבורכם חלון הזדמנויות חדש בכל מה שקשור ליכולת שלכם לשתף ברגשות. זוית אמביוזית שיוצר מרס מול יופיטר מאפשרת להתמקד בצד האמביציוזי שלכם, לרוץ קדימה עם תכניות גדולות באמת.

גדי
ונוס שעוברת השבוע למזל קשת מקום בו נמצאים כבר השמש ומרקורי, מדגישה את הצורך שלכם לנקות משקעים וכעסים מאחורי הקלעים, להתמודד עם לחצים שזמן רב העיקו עליכם, להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם, ללכת לטיפול או ליעוץ, ובעיקר – להתמקד בעצמכם, ובמה שחשוב לכם.

דלי
המעגל החברתי שלכם עשוי לעבור עכשיו שינוי משמעותי, עם מעברה של ונוס למזל קשת. זהו מיקום שמאפשר לכם להכיר אנשים חדשים שמתאימים לכם, הן בחברות והן בזוגיות, ולפתוח את הלב. מרקורי שיוצר זוית פעולה לאורנוס שליט המזל שלכם עלול להביא איתו קצרים בתקשורת, ואי הבנות. זהירות!

דגים
גם השבוע אתם נמצאים במרכז האקשן, דגיגים. אל השמש ומרקורי שנמצאים ממש עכשיו במזל קשת מצטרפת גם ונוס הרגשית, ונראה שהתדמית שלכם עשויה לפרוח עכשיו, אם תשקיעו בה קצת יותר מחשבה – ובעיקר יוזמה.. זמן טוב לקחת את החיים בידים, להפשיל שרוולים, ולהשקיע בקידום הדברים שחשובים לכם.

שאלותשובות

שאלה: אני יליד 27 לפברואר 1967, סביב השעה 8:20 בבוקר. מתל אביב. אקדמאי, נשוי+2. בשבע השנים האחרונות אני תקוע מבחינה כלכלית. תחלופה גבוהה של מקומות תעסוקה (בתחום הייעוץ הפיננסי), תקופות של אבטלה וחוזר חלילה. המעגל החברתי גם בעייתי: אנשים שמתחברים אליי מנתקים איתי קשר לאחר תקופה קצרה. משהו, שלא הצלחתי להבין, גורם להם לעשות סיבוב אחורה ולהתאדות. זה משאיר לי צלקות נפשיות לזמן רב.
אני מבקש שתנסה להתחקות במפת הלידה שלי אחר המוקשים בתחומים שהזכרתי (האם מדובר על בעיה באישיות שלי? יותר מדי כריזמטי ונוקשה? ישיר מדי?) באיזה מקצוע היית אתה מייעץ לי לעסוק בו ולהתפרנס בכבוד?

תשובה: ובכן, מפת הלידה שלך מורכבת מאוד, ונראה לי שאוכל לגעת בדברים רק ממש בראשי פרקים, מבחינת היכולת והמקום לנתח זאת לעומק.
השמש שלך (בעגול שחור) נמצאת במזל דגים הרגשי, בבית ה-11, שהוא בעצם הבית הקולקטיבי שלנו, וקשור למוסדות וארגונים. זהו בעצם המקום שבו אתה עשוי לחפש את זירת הפעולה שלך מבחינה מקצועית, עם מינון גבוה של יכולת ניתוח והבנה לדרך פעולתם של ארגונים ומוסדות שונים, ושתוף פעולה איתם בדרכים שונות, באופן פעולה לא אישי.

האופק שלך נמצא במזל טלה, מיקום שונה מהותית מדרכה העדינה והרגשית של השמש. הצורך החזק כאן הוא להיראות, להפגין נוכחות, להרשים, ולהיות במרכז העניינים. מרס (בעגול אדום) שליט האופק, נמצא ממש ממול, במזל עקרב, מיקום מעניין כשלעצמו – ומאוד לא קל. האופק הוא ביסוד האש, פתוח וישיר, אבל מרס במזל עקרב אינו ישיר: הוא פועל מתחת לפני השטח, אלוף בלאתר נקודות תורפה אצל הזולת, ופה ושם גם להשתמש בהן בחכמה – אך גם בעוקצנות. המרס הזה לא מאפשר בקלות לאנשים ממול לשכוח מי אתה, ולהראות שאתה נמצא בעצם בכל מקום.

יש פה מפגן גבוה של יכולות: ראו אותי חביב וישיר, ראו אותי חכם ויודע, ראו איך אני משתנה ונמצא בכל מקום. אתה זקוק להרבה הערכה, אבל קשה לך שלא להיות במרכז בכל דרך אפשרית ולשחרר את המקום הזה, שעשוי לתת לזולת תחושה שאתה שואב אותו או ממנו, ולא מאפשר לו ספייס ומרחב פעולה. השילוב הזה של אש ומים כאן – ומימיו של העקרב הם מים שמתחת לפני השטח – יוצר לא מעט דרמות כדרך פעולה. אי אפשר שלא לחוש בנוכחותך, אבל גם אתה – אם תרצה או לא – מתעקש להזכיר אותה שוב ושוב, בעיקר כי יש כאן חוסר בטחון מסויים בדרך שבה אנשים אחרים מפרשים אותך, ואתה נזקק להראות להם איך פעלת, מה עשית, ואיך אתה שולט בכל אלמנט שבסביבה.

שליטה הוא שם המשחק כאן. האופק במזל טלה זקוק מאוד לשליטה ולהיות במרכז, וכשהוא בעקרב ממול הוא מודע מאוד לזולת ולצרכיו, ולא מאפשר לו ממש להרגיש נוח. משום כך אתה עלול להצטייר לאחרים כאדם אינטנסיבי מאוד וחסר שקט, ובעיקר כאדם שקשה להיות בשקט לידו. גם כשאתה אכן שקט אפשר ממש להרגיש את הנוכחות המסיבית הזו שפועלת מאחורי הקלעים, אוספת אינפורמציה, ומתעקשת להיות נוכחת בכל פעולה.

אפשר לומר שאתה עצמך מתבונן בעצמך מבחוץ ובדרך פעולתך, ופעמים רבות משתמש בזולת גם כסוג של מראה להסתכלות הזו. אני חושב שאנשים לפעמים נדהמים ממידת החשיפה הזו שהם זוכים לה, ולא תמיד מרגישים בנוח, בו בזמן שאתה לא ממש מצליח להבין אותם, מהיותך עסוק מאוד בעצמך חווה ומשתף אותם בחוויה.

אלמנט משמעותי נוסף – ריכוז כוכבים בבית ה-12 של המפה. הבית הזה מייצג את תת המודע שלנו ואת הקושי שלנו לקבל לגיטימציה לפעולות שלנו. כאן נוכל למצוא למשל את מרקורי (בעגול ירוק בהיר) כוכב התקשורת שלך שנמצא בעצם מאחורי הקלעים, ולא נראה על פני השטח. מרקורי הזה הוא בעיקר תחושתי מהיותו במזל דגים השייך ליסוד המים, ולא רק זאת – הוא גם בהילוך אחורי, אלמנט שגורם לך פעמים רבות להבין דברים רק בדיעבד, ולא כשהם קורים בשטח.

גם כאן, כל זה קורה דרך התקשורת שלך עם אנשים היא מקום שבו אתה לומד הרבה מאוד ממנו על עצמך, אבל גם משתף אחרים בתובנות האלה. נראה שלא קיבלת לגיטמציה להשתמש בתקשורת הזו בגילאים צעירים, והיית צריך להסתיר אותה, כמו גם להסתיר חלקים אחרים מזהותך הרגשית מאחורי הקלעים, ומכיון שלא קיבלת לגיטימציה להם נראה שחיי הרגש האמיתיים שלך התנהלו שם, בבדידות, עם עצמך.

כשאתה מנסה ליצור קשרים עם אנשים, אתה חוזר באופן לא מודע למקום ההוא, הכואב והמיוסר משהו, שלא קיבל הכרה כזו או אחרת, והוא עצמו לא מאמין אפילו עכשיו שיכולים לקבל אותו כמות שהוא ולאהוב אותו. בעזרתו של מרס האסרטיבי הוא בוחן את אלה שמתקרבים שוב ושוב, מפגין מולם את היכולות שלו מצד אחד, אבל גם מעמיס לא מעט על התקשורת איתם, תקשורת שסוף סוף מוצאת דרך להגיח החוצה ולצאת לאור, ולא שמה לב שהעומס הרגשי הזה רק מרתיע אחרים לאורך זמן, ומביא איתו תחושת אי נוחות,למרות שעמוק בפנים הם בהחלט יכולים לאהוב אותך ואפילו להעריך, אלא שאינם רואים את כל העומס שרק מחכה לצאת מהארון הסגור ההוא, ונבהלים שהוא באמת יוצא..

נושאים שמתאימים לך לעסוק בהם? יש מגוון, אבל המשותף להם חייב לחבר את מה שקורה מאחורי הקלעים עם מה שקורה לפניהם. יעוץ פיננסי הוא סביר, אבל גם הכסף במפת הלידה הזו הוא פועל יוצא של רגשות, ויעוץ רגשי – עם מינון גבוה יותר של מודעות אולי מצדך לחלקים הרגשיים שלך – היה יכול להיות ישיר יותר, אם תסכים לעשות עבודה על עצמך, להתעמת עם מינון גבוה של כעסים שעדיין נמצא שם ולא יצא עד כה, ולהתחיל להוציא דברים החוצה לעולם בצורה הרמונית.

ועדיין לא נגעתי בים של מרכיבים אחרים במפה כמו ונוס בטלה, הצמידות שלה לסטורן שמניחה מראש שיחסים תמיד יסתיימו באכזבה וכשהיא לא מגיעה היא דוחקת בה להגיע וגם יוצרת אותה, ועוד ועוד. כאמור, זה רק על קצה המזלג, אך במעט שכתבתי יש מספיק כדי להתחיל לחפור בפנים, ולהוציא על פני השטח החוצה. אפשר לעשות זאת בהצלחה, עם הרבה סבלנות והקשבה, ואם זה יעבוד - תוכל להצליח בגדול. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully