וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים, תדליק ת'אורות בבקשה

יעל כהן

21.11.2009 / 9:18

לייטריאן TM רייקי היא שיטה מסתורית, שהתקבלה בתקשור. מטרתה יישום עקרונות נעלים דרך אנרגיות אור. זהו ידע עוצמתי אך נגיש לכל

"כוונתי היא לעורר את האנושות לרמות השמיימיות של תחומי התדר הגבוהים של הרייקי, וכדי לסייע לבני האדם בעת כניסתם לשלב חדש של קיומם. משאלת לבי היא להבהיר ולהרחיב את השימוש בקרן הרייקי ולנקות ממנו את המסתורין. אני מגיש מתנה זו - של רייקי לייטריאן - לאנושות כולה כדי להאיץ את תהליך הריפוי האישי, להעלות את התדר ולהכינה להיות המין האנושי החדש." (מדברי המאסטר הנעלה לחמלה, ההשראה והמקור הלייטריאן TM רייקי).

מערכת התדרים הגבוהים של הרייקי התקבלה בתקשור ופותחה ע"י ג'נין מארי ג'לם בשנת 1997, כתוצאה מחיבור לאנרגיות של המאסטר הנעלה לחמלה. החומר עובד, הובהר והוצג כלייטריאן TM רייקי. הדגש בשיטת הלייטריאן TM רייקי - דווקא בתקופה מורכבת זו של האנושות - הוא הפשטות והשימוש בעוצמת כוונה ממוקדת וברורה באמצעות שימוש במחשבותינו הטהורות והיצירתיות.

מה זה אומר להיות לייטריאן TM?

השימוש במילה לייטריאן TM ("אור" באנגלית) מתאר אדם הלומד ושולט בשימוש באנרגיות אור אתריות למטרת הרחבת המודעות והעשרת ההתפתחות הרוחנית, במיוחד בתהליכי ניקוי, ריפוי הפעלה והגשמה. איש לייטריאן TM מתחיל לראות את האור כאנרגיה נוכחת ופעילה כחלק יומיומי מחייו. כל רמות גופותנו ההילתיים וגופותנו הפיזיים משתנים ומתפתחים בהתאם לעבודת הניקוי, הריפוי, ההפעלה וההגשמה שכל אחד מאיתנו חווה. להיות לייטריאן TM פירושו שאתה מעורב באופן מודע בתהליך ההתפתחות הפנימית ומוקדש ליישום עקרונות רוחניים לניקוי, ריפוי, הפעלה והגשמה בחייך.

איך הופכים להיות לייטריאן TM?

על מנת להתקדם ברמות ההתפתחות האנרגטיות, חייבים להתחיל מרייקי אוסואי. הרמה ה-1 של רייקי אוסואי מעניקה לנו את היכולת לטפל בעצמנו ולטפל בזולת, ברמה הפיזית. בעזרת החניכה האנרגטית של רייקי 1 אנו מתחברים למדריכי הרייקי ולאנרגיית הריפוי הקוסמית של הרייקי ובאמצעותם אנו מעבירים את אנרגיית הריפוי של הרייקי לעצמנו ולזולת.

הרמה ה-2 של רייקי אוסואי פותחת בפנינו את השער לעבודה עם שלושה סמלי הרייקי: סמל העוצמה, סמל הריפוי וסמל שליחת הרייקי מרחוק. כל הסמלים ממקדים את ריפוי הרייקי ומעצימים את הטיפול הבסיסי של הרייקי.

הרמה ה-3 של רייקי אוסואי (Master Practitioner) מעניקה לנו התבוננות בשורש הבעיה שלנו, ומתוך הבנה זו פתרון בעיות בחיינו מהשורש, והטמעת תובנות חיוביות כדי לשנות את חיינו מהיסוד ולהגשים את מטרותינו בחיים.

לאחר שמסיימים את הרמה של רייקי 3 (Master Practitioner) יש לקבל חניכה נוספת ששמה "תנופת הלייטריאן TM ". חניכה זו מגשרת בין רמת האדם ברמה של רייקי 3 ובין הרמה האנרגטית של לייטריאן TM רייקי, ומאפשרת לו לקבל את החניכה האנרגטית ללייטריאן TM רייקי.

ששת תדרי לייטריאן TM רייקי מועברים במסגרת ארבע רמות, כאשר בכל רמה ורמה מוענקת תעודת מאסטר. רוב העקרונות והפילוסופיה מועברים ברמת לייטריאן TM 1+2 וזה מכין את החניך לקבל את הכיוונונים הפשוטים של רמות התדר הגבוהות יותר של לייטריאן TM רייקי 3, לייטריאן TM רייקי 4, ולייטריאן TM רייקי 5+6. כיוונון לכל תחום של לייטריאן רייקי TM מעלה אותך באופן הדרגתי לרמות תדר אישיות ההולכות ועולות.

כמו טיפוס על ההימלאיה

קיים רצף חניכות כשתנאי מקדים לחניכה הוא להיות ברמת מאסטר רייקי Master Practitioner. מכאן והלאה, לאורך החניכות, אנו בונים מרחב מקודש, אשר לתוכו נכנס המטפל לפני כל טיפול רייקי או כל טיפול אחר, ומתוכו הוא מטפל במטופליו:

חניכה ראשונה: לייטריאן TM רייקי 1+2: מהות אנרגיות הלייטריאן TM רייקי. חניכה אנרגטית אשר מחברת את המקבל למאסטר הנעלה לחמלה (בודהה).

חניכה שנייה: לייטריאן TM רייקי 3: באמצעות החניכה נוצר חיבור לגאיה (=אמא אדמה). גאיה יוצאת עבור המטפל "במת ריפוי", מורחבת ותומכת מאוד, אשר משדרגת את איכות ועוצמת הטיפולים. גאיה מהווה את הבסיס למרחב המוקדש שנבנה לאורך החניכות של לייטריאן TM רייקי.

חניכה שלישית: לייטריאן TM רייקי 4: בחניכה זו מוזמנות אנרגיות האל להשתתף באופן פעיל וישיר, במהלך הכיוונון והטיפולים בהמשך. התחושה היא של מעין "מטרייה אנרגטית", שעוטפת את החניך. ניתן להגדיר זאת כ"קירות האנרגטיים" במרחב המקודש של המטפל.

חניכה רביעית: לייטריאן TM רייקי 5+6: החניכה מעניקה חיבור לאנרגיות ריפוי של המאסטר הנעלה סננדה. בין חניכה לחניכה יש להמתין חודש כדי לאפשר לאנרגיות החדשות להתעגן בנו, ולזמן לאדם לעבור תהליכי הסתגלות לרמה האנרגטית החדשה שלו. הדבר דומה לטיפוס להר ההימלאיה, בו יש לעצור בכל נקודת גובה מסוימת, על מנת לאפשר לגוף להסתגל למצב הפיזי החדש.

מטרת החניכה היא להעלות את הרמה האנרגטית של המקבל. האדם מתחבר לאיכויות הגבוהות יותר של המאסטר הנעלה לחמלה. בעזרת אנרגיות גבוהות אלו קל יותר לטפל במטופלים, קל יותר לשמוע מסרים מתוקשרים מהמדריכים האישיים של האדם. שדרוג הרמה האנרגטית בזמן החניכה נעשית דרך חיבור לאנרגיות תומכות וישויות אתריות, על מנת לחזק את תהליך הריפוי. הטיפולים הופכים ליותר עוצמתיים, ומשם מתקצר, המטפל מקבל מסרים במהלך טיפוליו ואיכות הטיפול משתדרגת.

יעל כהן היא מאסטר לייטריאן TM רייקי, מורה מוסמכת מטעם מכון הלייטריאן TM, מתקשרת, מטפלת בפרחי באך, מאסטר רייקי RMT, קינסיולוגית בכירה. מטפלת טיפולים אישיים ומנחה קורסים וסדנאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully