וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

19.11.2009 / 15:13

השמש עוברת למזל קשת השבוע, ונראה שהאופטימיות חוזרת למערכת והאור מנצנץ מקצה המנהרה. תחזית אסטרולוגית 22-28 בנובמבר

על פניו, זהו שבוע מבלבל למדי, והתחושות מתחלפות בו באופן קיצוני למדי, כמו גם הרצון שלנו ליזום ולעשות מצד אחד, ומצד שני להניח לדברים ולדחות אותם, ולכן חשוב דווקא השבוע לא לקבל החלטות קיצוניות לכאן או לכאן.

המעבר המעניין של השבוע:
השמש עוברת למזל קשת השבוע, ונראה שהאופטימיות חוזרת למערכת. כעת המטרות שלנו מתחילות להתבהר, ובעיקר הידיעה של מי נגד מי במשוואה של חיי היום יום שלנו. זה אומר קודם כל מזל טוב לקשתים על כל המשתמע, וזה גם אומר שכדאי בזהירות כבר להתחיל לתכנן דברים קצת אחרת, כי אפשר כבר לראות את האור בקצה המנהרה, אחרי חודש עמוס רגשית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות קשת, תאומים, אריה ודלי.

הזוית האופטימית של השבוע:
זו הזוית של ונוס הרגשית מול יופיטר האופטימי ומרחיב האופקים. זו זוית שעשויה להביא איתה יומיים-שלושה של אופוריה ומצב רוח מרומם, עם תחושה שהכל אפשרי. מצד שני, היא מגבירה בתוכנו את הצד העצל שבגלל אופטימיות יתר יפסיק לקחת יוזמה למרות שהמעשים עצמם עדיין לא נעשו. על כן חשוב להמנע מהחלטות ולחכות בסבלנות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע:
זו הזוית של ונוס הרגשית מול נפטון המתעתע. הזוית הזו שמתרחשת לקראת סוף השבוע, עלולה להוריד את מצב הרוח שלנו בדיוק כפי שהקודמת העלתה אותו. כעת עלול להתגלות קושי מסויים לממש מטרות בצד המעשי, והמעורבות הרגשית מביאה איתה מצבי רוח לא קלים. משום כך חשוב לדחות את ההחלטות שלנו לשבוע הבא, כדי שלא יהיו אופטימיות מדי או פסימיות מדי, אלא מציאותיות יותר. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.
ועד שנצא מכל הבלבול הזה, ונדע ליהנות מהאופטימיות הקשתית הזו כמות שהיא - שבוע טוב!

ומה קורה לשאר המזלות?

טלה
זהו שבוע אמביציוזי, טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין השבוע במזל אריה ונכנס לזוית של עימות עם יופיטר שנמצא ממול, אלמנט שמביא איתו צורך באתגרים גדולים, רצון לנסוע ולהרחיב אופקים, ודיאלוג משופר עם מי שנמצא ממול. זמן טוב להתפתחות אישית.

שור
זהו עומד להיות שבוע נעים והרמוני, אחרי שהלחצים שלכם יורדים בהדרגה. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב הרגשי מול המזל שלכם, ובמקביל – מתחילה להתרחק מזוית של מתח לכוכב מרס, שהפריעה לכם השבוע. זה בדיוק הזמן להתפייס עם יריבים וידידים, ולהתחיל דף חדש.

תאומים
זה עלול להיות שבוע לחוץ למדי, תאומים. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל קשת, אבל גם נמצא מול כוכב אורנוס שממול, מה שעלול להביא איתו לא מעט לחצים ומתחים ביחסים הקרובים שלכם, ובדיאלוג עם העולם בכלל. שימו דגש מיוחד על הצורך לא לנתק קשרים, אלא להקשיב.

סרטן
השמש שנמצאת השבוע במזל קשת, מדגישה את היכולת שלכם לפעול באופן אקטיבי ואסרטיבי בתחום המקצועי, ובנושאי עבודה ושירות. הגיע הזמן להשקיע בנושאים אלה קצת יותר. ונוס ששוהה במזל עקרב השבוע ממשיכות לגרום לכם להיות רומנטיים מתמיד. תנו לרגש לדבר, אבל בלי לאבד את הראש. אריה

אריה
מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל קשת, מדגיש את הצורך שלכם לפעול באופן רגשי יותר במערכות היחסים שלכם, להתרגש ולרגש, ולעשות דברים מהלב. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול באופן דרמטי יותר, אבל גם לעבוד מבפנים, מהקישקעס, ולהשיג תוצאות טובת יותר. מעניין.

בתולה
השמש במזל קשת מדגישה את הצורך לפעול באופן ביתי ומשפחתי יותר, ומרקורי שליט המזל שלכם שנמצא גם הוא שם רק מחזק את המגמה. נראה שהגיע הזמן לעשות דברים באופן מחוייב יותר מבחינה משפחתית, ולפעול באופן אסרטיבי ומחייב יותר, כדי לחזק את תחושת הביחד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה לה עדיין במזל עקרב, מה שאומר שחוסר הפרופורציות שלכם בצד הרגשי עדיין גדול מהרגיל, ביחד עם המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם. מרס במזל אריה מדגיש את היכולת שלכם לפעול באופן משתף ופורה עם מוסדות וארגונים בחייכם, וכדאי באמת להחליט שיותר לא פועלים לבד.

עקרב
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם, עקרבים, ומדגישה את היכולת שלכם להתרגש קצת יותר במערכות היחסים שלכם, לחזר בעדינות, ולשים דגש על המלה אהבה, על כל המשתמע מכך. השמש ומרקורי במזל קשת מאפשרים לכם להתמודד בהצלחה עם משימות כספיות, ולצאת למקצה שיפורים בחשבון הבנק.

קשת
כוכב מרקורי נמצא במזל קשת מול המזל שלכם ביחד עם השמש שמביאה איתה יום הולדת שמח במיוחד לקשתים, וביחד – השניים האלה מדגיש את הצורך והרצון שלכם להשקיע קצת יותר בתקשורת עם אנשים קרובים, לדיאלוג משופר בתחום הקשרים הקרובים שלכם, ולעשייה משותפת עם מי שחושב ופועל כמוכם, ותתפלאו – יש כאלה.

גדי
ונוס במזל עקרב ממשיכה לעזור לכם לשפר יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, לקדם רעיונות ויזמות, ולשים את הדגש על עשייה קולקטיבית. זמן טוב להרחיב מחדש את המעגל החברתי שלכם, לעשות דברים באופן חברי ומשתף, ולהיות שם עבור מי שזקוק לכם דווקא עכשיו. נסו להקשיב יותר לאנשים קרובים.

דלי
השמש הקשתית מדגישה את הצד הקולקטיבי שלכם, כמו גם את היכולת שלכם לפעול באופן חברתי וחברי – ומי כמוכם מודעים לצורך להרחיב מעגלים. אלא שהפעם המעגלים האלה שונים, והם הולכים יותר לכוון המקצועי והקרייריסטי מאשר חברתי, וטוב שכך: לא תזיק לכם קצת אמביציה.

דגים
נראה שאתם הולכים ונכנסים עמוק יותר למרכז העניינים, דגיגים. השמש ומרקורי שנמצאים ממש עכשיו במזל קשת מדגישים את היכולת שלכם להשתחרר מפחדים שליוו אתכם בתקופה האחרונה, לנהל דיאלוג אסרטיבי יותר עם בוסים או סמכויות למיניהן, ובעיקר לקדם יזמות ורעיונות שחשובים לכם. הגיע הזמן לחשוב בגדול, דגיגים, וגם לפעול כך.

שאלותשובות

שאלה: שלום יאיר, אני פונה אליך בנושא הגעה לחופש כלכלי. נולדתי ב-12/1/1972 באילת, בשעה 23:30. אני נשואה ואמא לשתי בנות. כל חיי אני נאבקת במצב הכלכלי שלי. אני מרגישה תקועה מאוד בנושא הזה, אני לא מצליחה לשחרר אותו, השמיכה שאני מתכסה בה קטנה מדי, מכסים מפה ונפתח משם. יש לי הרגשה שהתת-מודע שלי הוא זה שמעכב את הפתרון לעניין, כי המודע שלי מאד רוצה להיות שופע בכסף. אודה מראש לעצתך. ג.

תשובה: ובכן, מפת הלידה שלך מורכבת מאוד, בערך כמו ההתייחסות שלך לכסף, לחומר, ולמלה "ביטחון". למרות הכל, אנסה לענות כאן על קצה המזלג.
אחד הכוכבים המשפיעים ביותר במפת הלידה הזו הוא סטורן (בעגול שחור גדול). נראה שהוא שולח זויות לרוב הכוכבים במפה, סטורן הוא כוכב נוקשה וביקורתי, והוא בדרך כלל מסמל תחושה של חוסר, כדי שנוכל לעבוד על הדברים, ללמוד מהם, ולשפר מצב. אבל מיקומו של סטורן בבית השמיני, שהוא גם בית הלידה שלנו, מסמל תחושה של מחסור שמגיעה כבר מגילאים מאוד צעירים, אולי אפילו עוד לפני הלידה.

כיוון שמפת הלידה מסמלת יותר מכל מצב נתון בין שני בני זוג שהתוצאה הסופית שלו היא ילד, הילדה הזו נולדה לתוך מצב של מחסור רגשי כלשהו, ואולי גם מצוקה גדולה יותר. זה עשוי להראות מצד אחד על לידה ארוכה במיוחד ומסובכת, על תחושה שאינך באמת רצוי כשאתה מגיע לעולם, או על מחסור לא קטן בחום ואהבה בתקופה הראשונה של חייך, ואולי גם על חוסר מגע דווקא כשאת הזדקקת לו כל כך, בגילאים צעירים.
מכיון שהאופק שלך נמצא במזל מאזניים, ונוס (בעגול גדול ירוק בתחתית המפה) היא זו ששולטת על האופק והיא כוכב משמעותי מאוד במפה. ונוס מסמלת לא רק רגשות ונתינה במערכות יחסים אלא גם כספים, וכשהיא חוטפת זוית פעולה – בקו אדום – מסטורן הנוקשה, אנו רואים שמלווה אותך תחושה של בדידות אישית קשה, ושל אדם שעומד לבדו במערכה, קודם כל רגשית.

הבדידות הזו מגיעה ממש מהשנים הראשונות שלך, והזוית עם שבתאי מראה שהיא מתבטאת לא רק רגשית, אלא גם כסוג של מצוקה חומרית. המצוקה הזו מגיעה מצד אחד של שבתאי, הביקורת העצמית והשיפוט הנוקשה, שאומר בשקט עמוק בפנים שזה מה שמגיע לך, או יותר נכון – זה מה שמגיע למי שנשאר לבד, ואין לו אף אחד. מהמקום הזה את גם בוחרת לך מערכות יחסים שכאלה, וגם דיאלוג השרדותי קשה עם העולם.
הישרדות היא מלה מאוד משמעותית במפה כזו, שיש בה עוצמות ויכולות רבות, אבל חוסר בלגיטימציה ליהנות מהבונוסים שלהן. נושא הכספים למשל, והמשאבים האישיים והחומריים בכלל, קשור לבית השני, שנפתח אצלך במזל עקרב. אבל פלוטו (מסומן בחץ ירוק), שליט העקרב נמצא בבית ה 12 של המפה – הבית שעוסק בדברים שלא קיבלו לגיטימציה ומסתתרים להם מתחת לפני השטח - , והוא מקשה עליך בגלל מיקומו זה לשחרר כעסים על אנשים מסויימים, לבטא רגשות אותנטיים שאת שומרת מאחורי הקלעים, ולומר בכנות מה את באמת חושבת על אנשים שיקרים או שהיו יקרים לך, למרות שעם ונוס שלך שבמזל דלי נדמה לעיתים שאת דווקא אומרת הכל.

פלוטו הוא השורד האולטימטיבי, אבל הוא מראה שאת הרגשות הקשים והאותנטיים את שומרת מאחורי הקלעים, וכלפי חוץ מראה את הצד ה'נחמד' שלך, את החיוך המאזנאי המקסים, את הפתיחות והאינטליגנציה, ולא את הפחד העמוק מאינטימיות אמיתית – למרות שנראה לך ההיפך, כמובן – או ממצבים של אמת וכנות ישירים באופן פרונטאליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully