וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

12.11.2009 / 14:43

השבוע כולם יהיו על טורים גבוהים, ויספיקו כעסים קטנים וטיפה בלבול להסיט אתכם מהמסלול. אז נסו להירגע ב-15 עד ה-21 בנובמבר 2009

המעורבות הרגשית של כולנו גבוהה במיוחד השבוע, וכדאי להזהר מאוד מהחלטות אימפולסיביות, ותזמון גרוע. ערפול ובלבול וכעסים קטנים עלולים להוציא אותנו בקלות מהמסלול, וחשוב להשאר ממוקדים במטרות שלנו, ולהזהר מהסחות דעת כאלה ואחרות.

הזוית הקשה של השבוע:
זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המערפל ומבלבל מטרות. ואכן, הסכנה הגדולה של השבוע היא מצבי הרוח המשתנים שלנו, והמטרות שלנו שמשתנות בהתאם – כל זאת בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שמקשה עלינו לראות את המציאות כפי שהיא, ועלולה לגרום לנו לקבל החלטות מוטעות. הצמדות למטרות הבסיסיות שלנו ובעיקר לפרטים הקטנים שלהן, עשויה למנוע את הערפול הזה, ולעזור לנו לחצות את השבוע בשלום. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי ואריה.

הרגשות השבוע:
הרגשות השבוע עלולים להיות סוערים במיוחד. ונוס הקשורה לצד הרגשי של כולנו ומסמלת יחסים קרובים ונתינה בכלל, יוצרת זוית פעולה עם מרס האסרטיבי, מה שאומר שהפתיל הרגשי שלנו עלול להיות קצר במיוחד, ואנו עלולים לעלות בקלות רבה מדי על טורים, ולקלקל יחסים יפים. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל סערה ודרמה, ולזכור שקל להרוס הרמוניה של קשר, אבל קשה שבעתיים להחזיר אותה.. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב ושור.

המעבר המעניין של השבוע:
זהו המעבר של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל עקרב הטעון רגשית, למזל קשת האופטימי והקליל יחסית. ואכן, התקשורת שלנו בהחלט משתנה השבוע, ועשויה להביא איתה מעט אופטימיות שבהחלט חסרה לה בזמן האחרון, וקלילות שהתגעגענו אליה הן בבניית יחסים חדשים, והן בתקשורת פשוטה שבין אדם לחברו. במקביל, מביא איתו מרקורי צורך חזק מהרגיל לקום ולנסוע, לטייל, ולהחליף אוויר ואווירה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב וקשת.

ומה קורה לשאר המזלות?

טלה
זהו שבוע פורה, טלאים. מרס, שליט המזל שלכם, שוהה עדיין השבוע במזל אריה וזו תקופה אקטיבית מאוד, אלא שזוית פעולה שיוצר מרס שליט המזל שלכם עם ונוס עלולה להביא איתה תקשורת לא קלה בנושאי זוגיות ויחסים. נסו לוותר ולהתפשר למרות הקושי קצת יותר.

שור
זה אמור להיות שבוע נעים והרמוני, אלא שהוא גם לא קל. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב מול המזל שלכם, ובמקביל - יוצרת זוית של מתח לכוכב מרס, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט מתחים ולחצים בקשרים הקרובים שלכם. במקום להתעקש על עקרונות, נסו לתת חיבוק, אם תוכלו..

תאומים
ההרמוניה ממשיכה גם השבוע הזה, תאומים. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל קשת, מה שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אבל זויות הרמוניות שהוא יוצר לכוכבים מרס סטורן ופלוטו מביאות איתן כמה וכמה אפשרויות חדשות, והרבה אקשן חיובי. צאו לעשייה!

סרטן
השמש וונוס ששוהות במזל עקרב השבוע ממשיכות להפוך את כולנו לסנטימנטליים ודרמטיים במערכות היחסים שלנו, וכדאי לא לאבד פרופורציות ולא לראות כל ניתוק או שינוי כגורלי מדי. זמן מצוין לחשוב על לימודים או נסיעות שיעזרו לנו לראות כמה צעדים קדימה, סרטנונים.

אריה
מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל עקרב ביחד עם ונוס שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לצורך שלכם לפעול באופן קשוב יותר בדיאלוג הזוגי, אבל להעביר את מיקוד הפעילות אל הבית והמשפחה. זמן טוב לקירוב לבבות, לעשייה עם בני הבית, ולתחושת הביחד.

בתולה
נראה שאתם ממשיכים ליהנות מתקשורת ביתית מפותחת, ומשיחות עומק עם בני המשפחה שעוזרות לברר עניינים, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת, ונראה ששיחות הקרבה האלה בהחלט עוזרות להרגיש שוב בבית.. אם תדברו על הדברים.

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את השמש וונוס מאפשר לכם לעשות עבודת עומק על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, ושיחות כנות על יחסים. זה בדיוק הזמן להתארגנות מחודשת עם שימת דגש מיוחד על המלה – ביטחון, הן ביחסים והן בחשבון הבנק שלכם. אל תהססו לקחת יזמה.

עקרב
השמש וונוס שוהות עדיין במזל שלכם, ומביאות – מעבר ליום ההולדת – גם כמה בונוסים קטנים, ואפילו אהבה. לעומת זאת, שהותו המתמשכת של כוכב מרס במזל אריה, ממשיכה לחזק את האמביציה שלכם עם צורך להשקיע בקריירה, וביזמות חדשות: שליטה היא שם המשחק השבוע הזה.

קשת
כוכב מרקורי נמצא במזל קשת מול המזל שלכם, ושם את הדגש על הרצון להשקיע יותר בזוגיות וביחסים. זהו זמן טוב לפתור בעיות שהתעוררו בזוגיות ולהשקיע בדיאלוג הזוגי בכלל, ואם הלב פנוי לו – להשקיע בהיכרות חדשות. מרס שנמצא במזל אריה, ממשיך לגרום לכם לרצות לנסוע, לטייל, להרחיב אופקים, לבדוק אפשרויות חדשות.

גדי
מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את השמש וונוס ממשיך לעזור לפרגן ולהזיז דברים הקשורים לשיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם, מאפשר את הרחבת המעגל החברתי וכניסתם של אנשים וידידים חדשים לחייכם, ושם דגש מיוחד על הצד הקולקטיבי שלכם. נסו לאפשר גם לאחרים להתקרב ולהשתתף בעשייה שלכם.

דלי
השמש וונוס במזל עקרב ממשיכות לעזור לכם לקדם קשרים חדשים עם אנשים שיכולים לעזור, ועשייה משותפת עם אחרים בנושאי קריירה. מיקומו של כוכב מרס שבוע נוסף במזל אריה מול המזל שלכם, ממשיך להדגיש הצורך שלכם בהשקעת מחשבה במערכות היחסים שלכם, אבל חשוב שהדברים יעשו ברוח טובה, ולא ממקום שתלטני ונוקשה.

דגים
אתם זקוקים עכשיו לעצות טובות מחברים, לשיחות עומק ונפש, ולכל מה שמאפשר לכם לראות את הדברים קצת אחרת, כדי שתוכלו גם לעשות דברים מזוית פתוחה ומאפשרת יותר. במקביל, חשוב עכשיו לקבל החלטות הקשורות לדיאטה, תזונה בריאה, פעילות ספורטיבית, חזרה לכושר, וכל מה ששם את הגוף במרכז התמונה, ולא רק את הנפש.

ועד שנדע איך להשתמש במרקורי השובבי במזל קשת כדי לפתוח את הכל בלי חשבון, ולא לקבל סטירה בגלל חוסר הטקט, שבוע טוב!

שאלותשובות

שאלה: שלום יאיר, גם אני בעניין הזוגיות. נולדתי ב-24.06.73, בשעה 11:30 בבוקר באסף הרופא. אני מרגישה שאני במהות שלי זוגית ובכל זאת זה לא קורה, וכבר הרבה מאוד זמן. משהו לא משוחרר, לא זורם עם החיים שלי. הייתי אצל כל מיני מטפלים, כאלו ואחרים. ההתקדמות מאוד איטית. מה קורה עם הנשמה שלי? האם היא "קשורה"? זה ברור לי שאני יוצרת את כל העיכובים הללו מתוך התת מודע, כי המודע שלי רוצה לחיות בשמחה , לחיות בזוגיות, באהבה. אשמח לעזרתך. תודה, ש'.

תשובה: ובכן, זו מפה מורכבת מאוד, ואפילו קצה המזלג שאכתוב עליו הוא מזלג לא קטן. נתחיל מהאני האמיתי שלך, שהוא השמש שצמודה לסטורן (בעגול ירוק כהה) שנמצאת במזל סרטן, ביחד עם ונוס (בעגול אפור) שעוסקת בזוגיות ונתינה וקשורה לנשיות הפרטית שלך, ומרקורי (בחץ ורוד, לידה) כוכב התקשורת – כל שלושת אלה נמצאים במזל סרטן העדין והרגיש,המופנם, והזקוק להרבה חום ובטחון כדי להפתח. השמש אף צמודה לסטורן הנוקשה, אלמנט שמגביר את הצורך הזה בביטחון ובחיזוק, ומראה על קושי מסויים בעיקר בגילאים צעירים, לצאת החוצה מהקונכיה.

אבל! הירח (בחץ כחול) שליט מזל הסרטן ו בעצם זה שמייצג אותו בעולם, נמצא ב..מזל טלה האסרטיבי, ששונה לגמרי באופיו וברוחו ממזל סרטן העדין. זהו ירח אנרגטי מאוד, ילדי ואפילו שובב, והוא אומר – תנו לי אקשן! כבר כאן אנו רואים כאילו שתי דמויות שונות בתוכך: האחת עדינה וזקוקה להגנה, והשנייה – אסרטיבית, תחרותית, ובעיקר עצמאית מאוד, ולא זקוקה לאף אחד.

אם נזכור שהשמש מייצגת את דמות האב והירח מייצג את דמות האם, אפשר לומר שהקונפליקט מתחיל בעצם בחווייה שלך את שתי הדמויות האלה בחייך, ומכאן גם בבניית המודל הזוגי הבסיסי שלך שאומר – הגבר הוא מופנם ורגיש, האשה אסרטיבית וילדית, ויש קונפליקט ביניהם. את הקונספט הזה – את מביאה למערכות היחסים שלך.

אבל זו רק ההתחלה. הירח יוצר שתי זויות פעולה מאוד משמעותיות לכוכבים פלוטו (בעגול אדום) ואורנוס (בעגול כחול), שכל אחת מהן סותרת את השנייה, וגם מביאה איתה כוחות נוספים למערכה. פלוטו הוא כוכב כוחני ויצרי מאוד, וכשהוא מול הירח הוא עוסק בשליטה על מקורות הרגש הבסיסיים (יצריות, כעסים, עומקים) ועל הקושי לבטא אותן מול דמויות מסויימות (דמות האם?) ובחיי הרגש בכלל, בעוד אורנוס הוא כוכב תזזיתי שעוסק בעיקר בשינויים וניתוקים, ובזוית מול הירח הוא מביא למערכת קושי לבנות משהו שיש בו חום וביטחון מבלי לרצות ולהתנתק ממנו.

שתי הזויות האלה קשורות לדמות האם, שהירח מסמל, חוויות שהיא עברה, ואולי בעצם מסמלות את ה'אני מאמין' שלה בחיים. אם נוסיף לכך את העובדה ששני הכוכבים האלה נמצאים בבית הראשון שלך, אותו בית שמסמל יותר מכל את חווית ה'אני' שלך ואת מה שאת מקרינה לעולם, אפשר לומר שברגע שאת נכנסת למערכת יחסים כלשהי, משהו משתנה בצורך הבסיסי שלך בשמחה זוגיות ואהבה כפי שכתבת, והרבה פחדים נכנסים למערכת: פחד מהיעלמות בתוך המערכת, פחד מדחייה, ופחד מניתוקים ושינויים. מתחת להם מסתתר גם רצון חזק בעצמאות אישית כי רק שם את מרגישה שאת שולטת בחייך, והפחד שלך מאיבוד השליטה הזו חזק יותר מהצורך להתמסר לאהבה ולשמחה שרצית, ובכך גם להיחשף לעובדה שאת עלולה להפגע מאוד מהאפשרות שהם ייעלמו, ותישארי חשופה.

אם נוסיף לכך את זוית המתח בין נפטון (בעגול כחול) המטשטש ומערפל לבין השמש, נבין שאת גם מתקשה לראות נתינה ומערכות יחסים בכלל כמו שהן, ועלולה לעשות אידיאליזציה שלהן מתוך מקום של פנטזיה אין הן צריכות להיות בדמיון, יותר מאשר לפגוש אותן כפי שהן במציאות, גם בגלל הקושי לראות את הצד הפחות 'נחמד' של הדברים, שמתרחש לו מתחת לפני השטח.

בקיצור – יש מקום לעבודת עומק רצינית במפה הזו ובעיקר בחייך שלך, לדעתי, על מנת שתוכלי להעלות את הפחדים – שחלקם אגב לא ממש קשורים אלייך אלא יותר לאמך – ולפגוש אותם פנים אל פנים, ואז להתמודד איתם, ולהפוך אותם למשהו שהוא חלק מהחיים ולא גדול מהם, ובעיקר כזה שלא יפריע לך להתמסר לאהבה ולשמחה כפי שרצית, ללא חשש. זה בהחלט אפשרי. אז בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully