וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

5.11.2009 / 16:44

ונוס הרגשית עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב, מה שהופך אותנו לרגשיים משהו. דווקא השבוע עדיף לשמור על קרקע יציבה עד כמה שאפשר

מה קורה השבוע בכוכבים? על פניו, זהו שבוע רגשי מאוד, ומעט מבולבל ומעורפל. הרגשות מתחזקים בהדרגה, אבל הצורך שלנו לשמור על פרופורציות, אפעס, לא ממש במיטבו השבוע. חשוב להגדיר היטב גבולות מכל סוג, לא ליפול כשהרגשות ומצבי הרוח משתנים במהירות, ולשמור על קרקע יציבה מתחת לרגלים עד כמה שאפשר.

המעבר המעניין של השבוע:
זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל מאזניים למזל עקרב. המעבר הזה הופך אותנו לטעונים מאוד מבחינה רגשית, עם קושי מסויים לפעול מתוך מקום שטחי וחסר עומק: אנחנו זקוקים עכשיו להרבה סבלנות כלפי הזולת, ואולי זה גם הזמן לשיחות עומק אמיתיות לא ניהלנו עד עכשיו, וללקיחת מערכות היחסים שלנו באופן רציני יותר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב ושור.

הזוית השמחה של השבוע:
זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע שלנו. זוהי זוית שמביאה איתה התרגשות והתפעלות, כמו גם יכולת להפוך את המטרות שלנו למקום מתרגש ומתפעל, ולרוץ איתו קדימה בכל הכוח. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור לנסיעות ולקשרים עם חו'ל, אבל הזהרו מאופטימיות יתר. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, עקרב ושור.

הזוית הקשה של השבוע:
זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב נפטון שנמצא ממול. זוהי זוית מתעתעת ולא קלה, שמונעת מאתנו לראות את המציאות כפי שהיא, ובעיקר את הצד המעשי שלה. היא עלולה להביא איתה פנטזיות וחלומות בהקיץ, ומצבי רוח משתנים במהירות. חשוב עכשיו לפעול באופן פרקטי עד כמה שאפשר, ולהצמד לפרטים הקטנים ולעובדות. מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות בתולה, תאומים, עקרב שור ודגים.

ומה קורה לשאר המזלות?

טלה
זהו שבוע סופר אקטיבי, טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל אריה, ויש הרבה אקשן באויר. אלא שזוית פעולה שיוצר מרס שליט המזל שלכם עם ונוס הרגשית עלולה להביא איתה סערות ודרמות ביחסים, ודגש על הצד היצרי של הדיאלוג הזוגי. חשוב לא לריב עם אנשים קרובים עכשיו.

שור
זה עלול להיות שבוע אסרטיבי ואפילו אגרסיבי למדי, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב ויוצרת זוית פעולה לכוכב מרס, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט מתחים ולחצים באמצע השבוע. חשוב לשמור על החיוך, ולא לאבד את האופטימיות גם כשאתם מאבדים את הראש..

תאומים
הבלבול והערפול משמעותיים השבוע, תאומים. זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב נפטון מגיעה לדיוקה כבר בתחילת השבוע, ואתם עלולים להרגיש אובדן דרך מסויים, וקושי להתפקס על מה שחשוב באמת. לקראת סוף השבוע נעלמת הזוית, ואתם חוזרים לקרקע.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכוללים את השמש מרקורי וונוס השבוע מביא איתו גישה סנטימנטליות כמו שהסרטן אוהב, אבל איתה גם ממשיך להתחזק הצורך בהרחבת אופקים. זמן טוב להבנה של תהליכים ארוכים, והתמקדות בכל מה שקשור לדיאלוג אמיתי עם העולם, ממקום פילוסופי ומהורהר משהו.

אריה
מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל עקרב ביחד עם כוכב מרקורי שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לצורך שלכם לפעול באופן דינמי מאוד, אבל לא לשכוח נושאי בית ומשפחה. קריירה או בית? שאלה טובה, והמלצה שלי – שניהם, וכל אחד בטימינג שלו.

בתולה
נראה שאתם ממשיכים ליהנות מהרבה תקשורת חמה ומפרגנת, סיוע מצד העולם, ויכולת להפתח לסוגים שונים של אנשים. ברם אולם דווקא עכשיו יוצר מרקורי שליט המזל שלכם זוית פעולה עם נפטון ומקשה עליכם לשמור על גבולות או להגדיר מטרות באופן ספציפי. תנו לרגש לדבר, ורק אל תעזבו את הראש..

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את השמש ומרקורי וונוס שליטת המזל שלכם מאפשר לכם לעשות עבודת עומק על כל מה שקשור לצד החומרי, ועל נושא חשבון הבנק שלכם. זה בדיוק הזמן לפעול באופן חכם אך סבלן, לסגור אובדראפט סוף סוף, ולחזור לקרקע יציבה מתחת לרגלים.

עקרב
שהותו של כוכב מרס במזל אריה, ממשיכה להזרים גלים של אמביציה מחוזקת, וצורך להשקיע בקריירה שלכם, עקרבים. מרקורי ששוהה עכשיו במזל שלכם מלמד אתכם מחדש לדבר, לתקשר, ולהתמקד בכל מה שקשור לצד התדמיתי שלכם, ולהשקיע בהופעה, לבלוט ולהרשים. דו איט!

קשת
מרס שנמצא במזל אריה, ממשיך לגרום לכם לרצות לנסוע, לטייל, להרחיב אופקים, לבדוק שיתופי עשייה ואפשרויות חדשות לפעולה,אבל גם לבדוק גבולות של א נשים אחרים ומערכות יחסים בחייכם. זהו מרס חוצפני, שעלול לגרום לכם לפעול בחוסר טקט, וחשוב לשמור על גבולות מול אנשים שאוהבים אתכם, ולא להגזים.

גדי
מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את השמש ומרקורי ממשיך לדחוף אתכם קדימה בצד החברתי שלכם, מה שאומר להכיר אנשים חדשים שיכולים לעזור ולסייע למרות שלכם, לקדם עניינים באופן מסודר יותר, ולשתף פעולה עם מוסדות וארגונים כדי לקדם את המטרות האמיתיות שלכם, במקום לפעול לבד ובאופן סוליסטי.

דלי
מיקומו של כוכב מרס במזל אריה מול המזל שלכם, ממשיך להדגיש הצורך שלכם בהשקעת מחשבה ומשאבים במערכות היחסים שלכם בדיאלוג עם העולם, בקשרים זוגיים, ובשותפויות למיניהם. זמן טוב להשקיע גם בפרטנרים שלכם ובעיקר להקשיב להם, ולהפיל אסימון או שנים.

דגים
מיקומו של מרס במזל אריה שם את הדגש על הצד המקצועי, וזה אולי הזמן לחשוב על קידום. תפקיד חדש? תגמול כספי גבוה יותר? מקצוע שמביא לכם יותר סיפוק? זמן טוב לחשוב על הדברים האלה, להתארגן מחדש מבחינת סדר עדיפויות, ובמקביל - להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לגוף שלכם ולכושר הפיזי.

ועד שיזוז מרקורי מהזוית עם נפטון ונחזור לקרקע יציבה מתחת לרגלים, שבוע טוב!

שאלותשובות

היי, יאיר, נולדתי בתאריך 3.1.84 בשעה 18:00 בנהריה. ברצוני לדעת מה צופן לי עתידי מבחינה כלכלית וגם מבחינת לימודים או עבודה. פשוט ההרגשה שלי שכרגע הכל ממש תקוע, ושום דבר לא זז למרות מאמציי. לאחרונה גם נוצר נתק ביני ובין משפחתי. ברצוני לדעת מתי כל התקופה הקשה הזו תחלוף, כיוון שהתסכול גובר עלי וזה ממש מייאש.

תשובה: ובכן, מדובר כרגע במה שעובר על כוכב אחד מאוד משמעותי במפת הלידה שלך – מרקורי, כוכב התקשורת. שני חצים מסמלים אותו במפה עכשיו, אחד אדום ואחד שחור, ויותר מכל הם מסמלים את סוגי הלחצים שבהם הוא נתון, ומכאן גם את, ובעיקר התקשורת שלך.

מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. במפת הלידה שלך הוא נמצא במזל גדי, מזל קשוח ופרקטי, ברם אולם הוא עצמו נמצא בהילוך אחורי, מה שאומר שדרך הלימוד וההתקדמות שלך קצת שונה משל אחרים, ואת לומדת יותר מנסיון של הדברים שאת עושה מאשר מלימודים רגילים, ובנוסף – יותר מטעויות שאת עצמך עושה, מאשר מטעויות של אחרים. זה הופך אותך למעין "סלף מייד מן", אדם שמתקדם בכוחות עצמו, למרות שלעיתים הוא גם עושה את המסלול הרגיל של לימודים קונבנציונליים במקביל.

ממש עכשיו נמצא כוכב סטורן (בעגול אדום) בצעדיו הראשונים במזל מאזניים. במיקום הזה הוא כבר יוצר זוית פעולה שרק תלך ותתחזק (הזוית האדומה) למרקורי כוכב התקשורת שלך, ומכריח אותו להתמקד, להתייעל, ולהיות עובדתי ונוקשה יותר מתמיד, ובעיקר – פרקטי. התהליך הזה ילווה אותך בשנה הקרובה, ויעזור לך להגדיר גבולות בצורה מחודשת, אבל הוא עלול מעט להכביד מבחינת הצורך לעשות מעין סלקציה בצד החברתי שלך, ולהשאר בקשר רק עם מי שבאמת נאמן ומסור.

במקביל מתרחש לו תהליך אחר שהחל בעצם לפני שמונה חדשים מהיום. כוכב פלוטו (בעגול שחור) עבר למזל גדי והתיישב גם הוא על מרקורי שלך. פעולתו של פלוטו היא מסיבית יותר: הוא הופך את כל נושא התקשורת למשמעותי במיוחד על יד כך שהוא מחבר אותך לצד הרגשי ולכל מה שקשור לעומק ומשמעות בחייך. בפרק זמן כזה ניתקים קשרים שבעצם מיצו את עצמך וקשורים יותר לעבר, מאשר לעתיד.

מהצד השני, נוצרים לאט לאט קשרים שמתאימים יותר לתהליך העומק הרגשי שאת עוברת, אבל בפרק הזמן שבין זה לבין זה את עלולה להרגיש לבד במערכה, כשאין באמת אנשים שיכולים להבין את התהליך ואף להשתתף בו.

בהמשך השנה חוזר פלוטו ועולה על מרקורי, ומביא איתו גם כמה וכמה אנשים שיכולים להבין ולתקשר איתך ברמת העומק החדשה שאת מוצאת בתוכך, ואת מגלה שגם הקשרים עם המשפחה משנים כוון או פאזה, והופכים שונים מכפי שהיו: כעת תוכלי לבטא את עצמך יותר במליאות וכפי שאת בלי פשרות, למרות לחצי המשפחה, או שתלחמי על העקרונות שלך ותתנתקי זמנית כדי לבנות לך עולם רגשי משלך הבנוי על העקרונות שאת מאמינה בהם.

זהו פרק זמן של גדילה וצמיחה אישית: זה נכון כלכלית, כיון שזה מכריח אותך להתחבר למקום שבאמת מתאים לך מבחינת פרנסה והכנסה מבלי להתפשר, כמו גם תקשורתית, מקום שבם בו יקשה עליך לעשות פשרות בתקופה הקרובה. זה תהליך שאינו קל, אבל הוא הכרחי כדי שתעברי לשלב הבא עם תובנות ויכולות חדשות, ובעיקר עם תקשורת עומק אמיתית שאת זקוקה לה עכשיו יותר מכל דבר אחר.

לסיכום: הקשבה לעצמך, ופתיחת מעגלים חדשים בתקשורת עם העולם ועם הסביבה – והרבה סבלנות ואורך רוח : את הפירות של זה תראי כבר בחדשים הקרובים. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully