וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אשה

31.10.2009 / 0:09

הנקבה נמצאת במרכז - כך מתברר מהתבוננות בטבע ובהיסטוריה האנושית. אז איך קרה שהגברים שמו את הנשים במקום כה נמוך? העצמה נשית - חלק ב'

אם נתבונן בטבע, נגלה שיחסי הכוחות בין הזכר והנקבה שונים מאוד מאלה האנושיים. בטבע ברוב המקרים הנקבה היא החשובה, ולא רק שאצל מיני חיות רבים יש שיתוף פעולה מלא בין שני המינים, אלא שיש מקרים בהם לזכר אין משמעות כלל.

אצל רוב מיני הציפורים למשל נגלה שיתוף פעולה. כשאומרים "זוג יונים", אין הכוונה לכך שהם נאמנים זה לזו. היונים בהחלט מחליפות בני זוג בכל עונה (בשונה מהזאבים אגב שנשארים יחד לכל החיים). מה שבולט אצל יונים היא העובדה שהן עפות יחד, אוכלות יחד, וכשמגיע שלב הקינון, הן דוגרות במשמרות על הביצים כאשר בכל פעם אחד משני הפרטנרים דואג לאוכל.

אצל העכבישים הנקבה עושה הכל. הזכר - תפקידו הוא לנדוד, למצוא את הנקבה, להזדווג ולמות. אצל הדבורים והנמלים את הזכר "מייצרים" על פי פקודה כשצריך, רק כדי להמשיך את השושלת. אם מתבוננים בטבע, מגלים שלנקבה יש תפקיד מכריע וחשוב לא רק בכך שהיא אחראית ליצירת דור ההמשך, אלא פעמים רבות בכך שהיא מעצבת את הסביבה ומאפשרת תנאים נכונים להמשך הדור הבא.

מקומה של האנושית

מה קרה אצל בני האדם? מה "השתבש"? אמנם אין תיאוריה אחת מקובלת, אבל אם נתבונן במיתולוגיות ובעבודתם של חוקרי תרבות האדם על מה שמבדיל בין האדם לחיה, נוכל לגלות כמה דברים מעניינים שישפכו אור על חידה זו.

הכל מתחיל באבולוציה ובעובדה שהתינוק אצל האדם, בשונה מחיות, יוצא בטרם עת מהרחם. כיוון שפיזיולוגית, בשל העובדה שראשו של התינוק אינו יכול לגדול ברחם מעבר לממדים שיסכנו את שלום האם, הוא מקדים את זמנו. בשונה מהקיים בטבע, התינוק האנושי יוצא בלי יכולת להיות עצמאי, ויש צורך להזין אותו ולשמור עליו עד לשלב בו הוא מסוגל לתפקד ברשות עצמו. הריון של פילה אורך כמעט שנתיים, אבל בסופו הפילון עצמאי: הוא הולך, ומתפקד לבד.

לתינוק בן האנוש נדרשות שנתיים כדי להגיע לרמת עצמאות כזו, שנתיים בהן יש צורך בטיפול מסור וצמוד. לכן השלב הבא בהתפתחות האדם הייתה לגדול בשבטים, בהם לנשים היו יותר תפקידים הקשורים לגידול הילדים (לא רק שלהן) ולשימור החיים, והגברים היו אחראים לספק את הדרוש לשבט.

מאוחר יותר, כשהאדם עבר לתקופה החקלאית (התקופה הניאוליתית), האשה לא רק הייתה אחראית על הבית, על הצאצאים, כי אם על החיים עצמם. העובדה שהיא יודעת לתת חיים שם אותה, ולא את הגבר, באופן טבעי ככוהנת הגדולה, שליחה של האלים ופטרונה של החיים. אמנם האדם היה פרימיטיבי, אך הוא חי בשגשוג אלפי שנים כאשר הגבר והאשה שותפים שווים לחיים, תוך שהם מחזיקים ומקדמים ערכים נקביים המשמרים את החיים ומטפחים אותם.

ואז, לפני כ-5,000 שנה, כפי שתוכלו לקרוא במאמר הקודם, הגיעה תרבות אחרת. תרבות פטריארכלית השמה את הגבר במרכז, תרבות המביאה אתה ערכים של כוחניות, צבירת רכוש, מעמדות ואלימות. תרבות זו דרסה את מקומה של האשה והכניסה את האנושות לתקופה האפלה שלה, תקופה שרק היום אנו מתחילים להתאושש ממנה.

נראה אותך גבר

השאלה הגדולה היא מדוע היה נחוץ לדכא את כוחה של האשה. מדוע לאורך ההיסטוריה נעשו כה הרבה מאמצים לסרס את כוחה, מדוע האשה "חייבת" הייתה להיות נחותה, חסרת זכויות. ממה הגברים כל כך פחדו? ובכן, זו שאלת מפתח, כיוון שאם נוכל לענות עליה, נוכל להבין גם את מה צריך להחזיר.

הדבר הראשון ממנו פחדו הגברים הוא מהדבר אותו היא יכולה לעשות שהגבר אינו יכול: לא משנה כמה הישגים הזכר יזקוף לזכותו, האשה מחזיקה בסוד החיים, והיא הדבר הכי קרוב לכוח הבריאה, לאלוהות. את הכוח הזה ניסו הגברים לדכא. הגברים באמת פחדו מהנשים, קינאו להן, ולא בכדי קראו לנשים מכשפות.

הדבר השני ממנו פחדו הגברים הוא מיניות האשה והכוח המסמא שיש לה על גברים. הכוח המיני, אות אש מעוררת, הוא עצום ומופלא. כשגבר רואה אשה, משהו בו מתעורר והוא משתנה לגמרי, והמשהו הזה הפחיד אותו.

אז מה עשו הגברים, איך פעלה הדת, כיצד בכלל ניתן לדכא כוח עצום כזה? ראשית המציאו קוד לבוש המכריח מחצית מהאנושות להסתיר את גופן ושיערן, את אותו "כלי הנשק" מסוכן זה. אך ברור שאין זה מספיק, וכדי ליצור שינוי אמיתי, יש לפעול גם ברמה הנפשית-רגשית. וכך נוצרו "חוקים", הסברים תיאולוגיים הקובעים כי הנשים הם דבר טמא, נחות, לא שווה, ורק כך, כשהגברים מצוידים פסיכולוגית בחשיבה שלילית כלפי הנשים, יכלו הם לעמוד בפני כוחן העצום.

אפשר להחזיר את הגלגל

אם הנשים רוצות להחזיר את האנושות למסלול הנכון, הן צריכות ללמוד להעצים עצמן, לשחרר את מה שדוכא במשך 5,000 שנה. כיוון שהכל מתחיל בגוף האשה, הרי שאותו יש לשחרר. זה לא קל וגם היום, בעידן המודרני, אפילו נשים משוחררות הרוצות להציג את גופן מרגישות מעט רגשות אשם, ומבחינה פסיכולוגית מרגישות שהן עושות דבר לא נכון.

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להבין כי האשה היא מרכז החיים. מסיבה זו יש גישות בנומרולוגיה הטוענות שכדי לבדוק מה יקרה עם הגבר, תחילה יש לברר מה קורה במפת האשה. אם גבר רוצה לשאול אם הוא יתפתח בעסק, יקבל קידום, אם יהיה מעבר דירה, נסיעה לחו"ל או כל שאלה אחרת, התשובות, מבחינה נומרולוגית, נמצאות מעכשיו במפה הנומרולוגית של אשתו. את הקידום שהוא רוצה לקבל נצטרך לראות קודם במפה שלה.

אמנם בנושא זה ניגע בשבוע הבא, אולם אומר רק שגם מבחינה אנרגטית האשה היא המרכז. היא זו המקיימת את הגברים אנרגטית ובלעדיה הם מתפקדים הרבה פחות טוב. הכל עובר דרכה וזה מתחיל בגוף עצמו וממשיך לעוצמתה המינית.

סודות רבים השמורים היטב מחכים לצאת, כוחות עוצמתיים צריכים להתגלות, וכל אלו מחכים לנשים במאה זו כדי שיגלו אותם. אך מטרתם של מאמרים אלו היא לתת כלים בנושא החלימה, וסדרת מאמרים האחרונים נכתבו כדי לאפשר לכם למצוא טכניקות של העצמה אנרגטית. כלים הבאים לחזק אותנו אנרגטית. כשנתחזק אנרגטית, נוכל להתחיל לשלוט בחלומות שלנו.

את החלק השלישי של מאמר זה תוכלו לקרוא בשבוע הבא, והוא נכתב עבור נשים (שהן הרוב המוחלט בקורסי החלומות שלי). במאמר הבא אציג טכניקות של העצמה נשית מינית, אם תרצו, סודות מחדר המיטות. אמנם הסודות הן עבור נשים בלבד, אך גם הגברים עלולים להפיק מהם תועלת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אצל מי את עושה שיער?

עד השבוע הבא, קבלו שיעורי בית מהנים לשבוע הבא:
השיער הוא אלמנט חשוב אצל נשים. זהו אחד הכוחות החזקים שיש לאשה, והוא מסמל את הנשיות, החיוניות, היופי והיכולת למשוך גברים. זה לא מקרי שאם אשה חולמת שהשיער שלה נושר, זה מייצג תחושה שהיא מאבדת את הנשיות שלה, שהיא פחות יפה, ושהיא מאבדת את הביטחון שלה לגבי היכולת שלה למשוך גברים.

לכן נשים צריכות להציג את השיער שלהן בגאווה. לא להחביא אותו, ובטח שלא להחניק אותו. שחרור השיער מבליט את הנשיות, וכשהאשה נכנסת לחדר בשיער, פזור היא תהיה המרכז ועיני הגברים יהיו נשואות עליה.

אך זה לא רק זה. השיער (גם אצל גברים) אוסף את האנרגיה הנמצאת באוויר. סיבים אנרגטיים, חלקיקי אנרגיה, כל זה מצטבר בשיער. לכן, מדי פעם, כל שעה-שעתיים, עצרו הכל. עסו קצת את הקרקפת, עצמו עיניים, נערו בעדינות את הראש והשיער ודמיינו שאתן מושכות את האנרגיה שהצטברה בשיער ובשורשי השיער אל הרחם. ממש משכו את האנרגיה כך שהיא תעבור בגוף, דרך הראש, החזה, הבטן ועד לרחם. כשתתחילו להכניס במודע אנרגיה לרחם, כשהיא תתעורר ותתעצם, הכוח שלכן יגדל והמקום שלכם כמרכז באופן טבעי ילך ויגדל.

אז קדימה, לכו לטפח אותו, תנו לו מראה, עיצוב, צבע וצאו להוכיח את הכוח שלכם להיות במרכז. לגברים (המרגישים מקופחים), חדשות רעות לי אליכם. האנרגיה אצל הזכר נשמרת באזור ההילה ואיננה יכולה להישאר שם יותר מאשר שלושה ימים. אך למרות זאת גם הגברים מוזמנים לדמיין עצמם מושכים את אנרגיה משורשי השיער ולפזר אותם בהילה (מחוץ לגוף). העצמה נעימה.

שגיא מנדלבוים עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully