וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

29.10.2009 / 11:53

השבוע אתם עלולים להרגיש פגיעים ורגישים, לקחת כל דבר באופן אישי, ולעשות שגיאות בשיפוט, שיביאו איתן סערות ודרמות. איך נצלח אותו בשלום?

העומס הרגשי השבוע גבוה במיוחד. מרקורי במזל עקרב צובר לו רגשות טעונים מתחת לפני השטח, ומרס במזל אריה חש צורך לשחרר אותם כל הזמן, לומר בגלוי את מה שהוא חושב בלי קשר למה שזה עושה לסביבה, ולפעול באופן פרובוקטיבי משהו מול אנשים אחרים. נוסיף לכך את צעדיו הראשונים של סטורן במזל מאזניים שמתחילים להכריח אותנו לפעול אחרת בדיאלוג שלנו עם הזולת וביחסים שלנו, ובאורח מסתורי גם מחזירים לחיינו אנשים שאותם לא ראינו זמן רב כדי לסגור מעגלים שנשארו פתוחים, והרי לנו שבוע עמוס ומתיש משהו, שבו כדאי להזהר שלא לבזבז אנרגיה יקרה על שטויות, פול גז בניוטרל.

האלמנט המודגש השבוע:
צעדיו הראשונים של סטורן במזל מאזניים, הילוכו השחצני של מרס הערס במזל אריה, והתקשורת של מרקורי במזל עקרב. בנוסף נפגוש השבוע שתי זויות פעולה פרובוקטיביות שכדאי להיזהר מהן, ושיפור תקשורת למרות הכל.

הזוית הקשה של השבוע:
זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב מרס האסרטיבי. זוית שכזו מביאה איתה לכל מלה וחשיבה שלנו אספקט חזק של האגו שלנו, והמעורבות הרגשית במה שאנחנו אומרים מתחזקת במיוחד, מה שאומר שכדאי לחשוב פעמיים לפני שאנחנו הופכים ציניים או פרובוקטיביים, כי המלים השבוע הן האישו שבגלל אנו עלולים לקלקל יחסים יפים אם לא נזהר. מומלץ להזהר גם בנהיגה בכבישים, כמו גם להמנע מהצורך לומר את המלה האחרונה בכל נושא, ובעיקר – להיות צודקים בכל מחיר. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור, טלה ומאזניים.

רגשות השבוע:
ונוס הרגשית יוצרת זוית של מתח עם כוכב אורנוס, אלמנט שעלול להביא איתו חוסר שקט ביחסים קרובים, ומעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור לדיאלוג עם הזולת. אולי משום כך אנו עלולים להרגיש פגיעים ורגישים, לקחת כל דבר באופן אישי מדי, ולעשות שגיאות בשיפוט שמביאות איתן סערות ודרמות. לשמחתנו זו זוית קצרת טווח שרק שלושה ימים ארכה, ונוכל לצלוח אותה בשלום אם נזהר ולא נגזים בתגובות שלנו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, דלי טלה ואריה.

הזוית הטובה של השבוע:
זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרקורי כוכב התקשורת. הצמידות הזו מאפשרת לנו לדבר היישר מתוך מקור הפעולה, ולא ללכת סחור סחור, מה שאומר שגישה ישירה וכנה עשויה בכל זאת לחולל נפלאות, למרות הקושי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, מאזניים, תאומים, ובתולה.
ועד שנצליח לשמור על פרופורציות ולא לאבד אותן בגלל מלה שמישהו זרק, או ברנש שעוקף אותנו ברמזור, שבוע טוב!

ומה קורה לשאר המזלות?

טלה
זהו שבוע פורה, טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה השבוע למזל אריה, והאנרגיה היצירתית כולל אנרגיה לפעולה, חזקה ומשמעותית. זמן לפעול ולהראות תוצאות בשטח. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים, מדגיש את הצורך למסד קשרים, ולהיות קשובים לפרטנרים שלכם.

שור
זה עשוי להיות שבוע הרמוני מבחינה רגשית. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ויוצאת מזוית פעולה לפלוטו, אלמנט שהביא איתו מתחים ולחצים בכל התחומים. זוית הרמוניות של ונוס עם יופיטר ונפטון מאפשרות התחלות חדשות, והיכרויות עם אנשים חדשים ומעניינים.

תאומים
זה עלול להיות שבוע מתוח במיוחד, תאומים. זוית פעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עלולה להביא איתה קושי מסויים בתקשורת עם אחרים, וגישה תוקפנית כשדברים לא קורים כפי שרציתם. שימו דגש מיוחד על איפוק ועל יכולת להתבונן בדברים מבחוץ, ללא מעורבות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים השבוע ממשיך לגרום לכם להיות מאוד אקטיביים, סרטנונים. התקשורת שלכם כעת מאוד יעילה, ונושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות דומיננטיים כעת. מרס במזל אריה ממשיך לגרום להוצאות גדולות ממה שציפיתם, וכדאי לפעול באופן מחושב.

אריה
מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לתקשורת עם אנשים אחרים. מרס ששוהה לו עכשיו במזל שלכם שם את הדגש על אקשן מכל הסוגים, ובעיקר על אקשן פיזי, ופעילות אקטיבית. זמן מצוין להירשם לחדר הכושר.

בתולה
נראה שאתם ממשיכים ליהנות מהרבה מרץ לעשייה, בעיקר בנושאי כספים וחומר. מיקומו של כוכב מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים ביחד עם השמש וונוס, מביא כמה אפשרויות לשפר את התחום הכלכלי.מרס במזל אריה עלול לגרום לכם לצבור כעסים, וכדאי לנקות משקעים רגשיים.

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל שלכם שכולל את השמש מרקורי וכמובן גם את ונוס שליטת המזל שלכם ממשיך להביא איתו דלתות שאפשר לפתוח, ויזמות שכדאי לפתח. זויות הרמוניות שיוצרת ונוס מאפשרות שתופי פעולה פורים עם אנשים שיכולים לעזור ולסייע – אפשרו להם להכנס לחייכם.

עקרב
שהותו של כוכב מרס במזל אריה, ממשיכה להזרים גלים של אמביציה, ורעב גדול לעשייה מכל הסוגים. זה הזמן למקצה שיפורים בכל מה שקור לקריירה שלכם, לשתוף פעולה עם אנשים שיכולים לקדם אתרכם, ולשדרוג התדמית המקצועית והאישית שלכם, עד כמה שאפשר. רוצו קדימה.

קשת
מרס שנמצא במזל אריה, ממשיך לגרום לכם לרצות לנסוע, לטייל, להרחיב אופקים, לבדוק אזורי פעולהכ ואפשרויות חדשות, ולראות דברים מזוית אקטיבית ויצירתית כאחד. זה גם זמן לקבל החלטות ארוכות טווח, לסיים קשרים שמיצו את עצמם, ואפילו לתכנן לכם נסיעה, ארוכה או קצרה, שתעזור לכם להזיז עניינים, ולקדם יזמות חדשות.

גדי
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים שכולל את השמש מרקורי וונוס, ממשיך לדחוף אתכם קדימה ולהשפיע בעיקר על הדרייב החזק שלכם, ועל היכולת לקדם קריירה. זמן מצוין להגדיר לכם מטרות לטווח קצר או ארוך, ולשפר יחסים עם סמכויות מסוגים שונים, בעיקר עם הורים, מורים או אחראים.

דלי
מיקומו של כוכב מרס השבוע במזל אריה מול המזל שלכם, ממשיך להדגיש הצורך שלכם בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, אבל גם מדגיש את הצורך לפעול באופן רגוע ולא מאשים או כועס, כשדברים יוצאים משליטה. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב ומקשרים ומערכות יחסים בכלל.

דגים
נושאי בריאות ועבודה ממשיכים לעמוד על הפרק, ואתם חייבים ללמוד איך לשלוט בלחצים שהצטברו אצלכם, ולשלוט במה שקורה ללא רגשנות יתר. מרס למזל אריה, ממשיך לעזור לכם להשקיע בתחום המקצועי, וכדאי אולי לחשוב על קידום או שינוי בנושאי העבודה. בנושאי בריאות, זה זמן טוב לדיאטה, או למשטר תזונתי נבון.

שאלותשובות

שאלה: שלום יאיר. נולדתי בתאריך ה 6.11.79 בשעה 11:25 בפתח תקווה. כל חיי היו לי קשרים בעייתיים בזוגיות. בחמש שנים האחרונות אני ללא זוגיות בכלל, אולי קשר קצר שהסתיים אחרי חודש וקצת. אני מנסה המון דרכים להיכרויות, דרך אינטרנט, חברים ומשפחה שמכירים וכו'.
השאלה שלי היא: מאיפה ה"בעייתיות" הזאת מגיעה (אני יודעת שלוקח לי המון זמן שמישהו "יעשה לי את זה"), מה הדרכים שמומלץ לי להכיר מישהו, ומתי הפונטציאל לכך?

תשובה: תשובה: אנסה לגעת בקצרה בנקודות שאכן מעכבות אותך, ולתת לך חומר למחשבה. ראשית, האופק שלך, הדרך שבה את מציגה את עצמך לעולם, נמצא במזל גדי הביקורתי והמופנם. זהו מיקום שיפוטי ודורשני, בעיקר כלפי עצמך, שאומר שהעולם הוא מקום קשוח וקר, ואדם לא אמור להראות את רגשותיו כדי שלא יפגעו בו, למרות שמן הסתם יפגע בכל מקרה. בגילאים מאוחרים לעומת זאת, השיפוט יורד, וככל שהזמן עובר הדרך שבה את מקבלת את עצמך כפי שאת, הופכת להיות קלה יותר ונעימה יותר.

סטורן (בעגול ירוק) שליט האופק במזל גדי נמצא במזל בתולה, ומראה שפילוסופיית החיים שלך – נושא הבית התשיעי שבו הוא נמצא – קשורה גם היא להשרדות נוקשה בעולם אכזר, וגם כאן – מינון השיפוט והביקורת גבוה.

צמידות (בעגול שחור) בין ונוס הרגשית, שמסמלת נתינה קבלה ומערכות יחסים, נמצאת במזל עקרב העמוק והיצרי, לבין כוכב אורנוס התזזיתי, עושה גם היא חיים לא קלים, בעיקר חיי הרגש. ונוס הזו זקוקה מאוד לעומק רגשי ומחוייבות עמוקה, אבל קרבתו של אורנוס מקשה על התחברות לאינטימיות עמוקה מדי לאורך זמן שמעט מאיימת בחשיפת יתר, ומשאירה אותך שוב ושוב בתחושה של ננטשת בשיא הקרבה כשאת באמת מרגישה שאת נחשפת.

את לא מבינה שאת היא זו שבעצם נוטשת כשאת לא מאמינה שבאמת הקרבה הזו אפשרית, ובוחרת לשם כך פרטנרים מסוג מאוד ספציפי שמאויימים בקלות מבחינה רגשית, ושעוזבים ברגע הקריטי, או שאת היא זו שנוטשת אחרי שהם אלה שמפגינים רגשות, כדי לא ליצור מצב של תלות רגשית בזולת, שעלולה להביא איתה נטישה בהמשך. נטוש לפני שינטשו אותך, אומר הלב, ופשוט לא סומך על מצבים של אינטימיות ארוכת טווח, ולא לוקח צ'אנס.

אם נוסיף לכך את מיקומו של מרס (בעגול אדום) בזוית פעולה לונוס ולאורנוס, נבין שוב שהבחירות שלך בגברים שאצלם נושא האגו ונושא הפחד ממחוייבות משמעותיים במיוחד, נבין שבאופן לא מודע הבחירות שלך נעשות כדי שאת עצמך לא תקחי אחריות ובאמת תהיי שם, עבורם או עבור עצמך, כי הפחד מנטישה ומדחייה הוא גדול מדי. עדיף להיות לבד, אומר הלב, מאשר שינטשו אותי, ובכך הוא קודם כל נוטש את עצמו, או בוחר גברים בלתי אפשריים לקשר כדי שהם יעשו כביכול את העבודה, והוא, הלב, יצא בסדר מהעניין.

נוסיף לכך את מרקורי כוכב התקשורת במזל קשת (בחץ אדום) שכביכול לא קשור לעניין, שעשוי להפגין קלילות וזרימה בניגוד מוחלט לרגשות העמוקים והכבדים שבפנים, ונראה שהשדר שלך לעיתים בקשרים כלפי חוץ שונה מאוד ממה שאת מרגישה בפנים, וכך קשה לנחש את מה שעובר עליך, ולפעול בהתאם.

מיקומו של הירח במזל תאומים (בעגול כחול) בבית החמישי, בית האהבה והרומנטיקה, מסמל קונפליקט בין הצורך של ונוס הרגשית בעומק ובמחוייבות במזל עקרב, ובין סטורן הנוקשה והבוגר שליט האופק, לבין הצד הקליל והמאוד צעיר שנהנה מפלרטוט שמח ומתקשה במחוייבות לאורך זמן, עם כל הכובד שהיא מביאה איתה. זוית של עימות בין הירח לבין מרקורי התקשורתי שממול, מחזקת את הצד הקליל והידידותי של מערכות היחסים שאוהב תקשורת נעימה וזורמת, ומעמיק את הקונפליקט עם הצד הבוגר שבפנים שלא מקבל לגיטימציה להכנס למחוייבות עומק בגילאים צעירים, אבל בהחלט שופט את הצד הצעיר הזה, ומתחשבן איתו מאחורי הקלעים.. יש פה ממש שתי דמויות שונות: האחת נהנית מהחיים וזורמת בקלילות, והשניה מרגישה צורך בקשר עמוק ומחייב ושופטת את הדמות הקלילה הזו, אבל בוחרת שוב ושוב את אלה שיענו על צרכי הדמות הקלילה, ולא יוכלו להעניק את הבטחון הרגשי והעומק של מערכת יחסים בוגרת.

מעברו של פלוטו למזל גדי בשנה האחרונה מתחיל לפתוח את הדברים לעומק, להביא אותם למודעות ולאפשר לך לשנות גישה ולהחליט עם מי מן שתי הדמויות האלה את מעדיפה להזדהות וללכת עד הסוף.. אבל המלאכה עדיין רבה. השאלה אינה מתי תהיה לך זוגיות, אלא מתי תעשי עבודת עומק ותהיי מוכנה לשחרר את הדמות הצעירה לדרכה, לפגוש את הפחדים שלך ממנה כדי להפטר מהם סוף סוף, ובאמת לפתוח את הלב.

הילוכו של פלוטו יעזור לך בכך בשנים הקרובות, אבל הוא לא יוכל לעשות את העבודה עבורך: את היא זו שתצטרכי לצעוד באומץ פנימה, לקחת אחריות, ולקבל החלטות משמעותיות בתקופה הקרובה, אם את רוצה שדברים ישתנו: זה לא יקרה מעצמו. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully