וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.10.2009 / 16:03

השמש עוברת למזל עקרב, ונראה שמיקוד הדברים שוב חוזר להיות רגשי, ולכן יש לקבל החלטה לא להוציא דברים מפרופורציה. 25-31 באוקטובר

האנרגיה משתנה השבוע, והחיים הופכים רגשיים ורגשניים יותר. אולי זה הזמן להחליט כבר עכשיו לשמור על פרופורציות, ולא לאבד את הראש בזויות הפעולה של הכוכבים השבוע. איפוק וסבלנות יעזרו לנו לעבור גם את זה.

המעברים המעניינים של השבוע: השמש עוברת למזל עקרב, ונראה שמיקוד הדברים שוב חוזר להיות רגשי, ואפילו רגשני. אחרי חודש של תקשורת מאוזנת יחסים ואפילו הרמונית, הדברים חוזרים לאבד פרופורציות בקלות, ואנו מתקשים להתמודד עם שינוים קיצוניים מדי, ומגיבים בהתאם.

זהו פרק זמן שבו חשוב להיכנס לעומקם של דברים, ולא להשאיר אותם על פני השטח, שכן במוקדם או במאוחר נצטרך להתמודד עם כל מה שאנו מחזיקים בבטן, ויפה שעה אחת קודם. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות עקרב, שור, אריה ודלי.

התקשורת שלנו – אחרי חודש של תקשורת הרמונית ונעימה עובר מרקורי למזל עקרב והכל חוזר להיות טעון, עמוס רגשית, וחסר איזון. מרקורי יצור בהמשך זוית של מתח עם כוכב אורנוס, זוית שמביאה איתה חוסר שקט, החלטות פזיזות ואימפולסיביות, וחוסר סבלנות בולט כלפי תהליכים שמתמשכים יותר מדי.

זה הזמן להחליט שלא מנתקים קשרים עם אנשים קרובים למרות שהם לא קורים כפי שרצינו, ולא מאבדים שליטה. מי בעיקר יושפע ממרקורי והילוכו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, ובין מרס האגרסיבי. מרס, כוכב העשייה והדרייב שלנו נמצא במזל אריה וזוית פעולה בינו לבין השמש גורמת לכל אירוע קטן להפוך לדרמה של ממש, על כל המשתמע. עם נגלה איפוק ובגרות, נוכל לחסוך מאתנו את הצורך הזה להתמודד עם דרמות בכל נושא. במקביל – מינון גבוה של פעילות פיזית, יוריד חלק מהלחצים השבועיים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, טלה ומאזניים.

ועד שיסיים מרס להתיש את השמש ואותנו ויסכים להמשיך הלאה ולהקל בעומס החום – שבוע טוב!

ומה קורה השבוע לשאר המזלות?

טלה
זהו שבוע פורה, טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה השבוע למזל אריה, והאנרגיה היצירתית כולל אנרגיה לפעולה, חזקה ומשמעותית. זמן לפעול ולהראות תוצאות בשטח. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים, מדגיש את הצורך למסד קשרים, ולהיות קשובים לפרטנרים שלכם.

שור
זה עשוי להיות שבוע הרמוני מבחינה רגשית. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ויוצאת מזוית פעולה לפלוטו, אלמנט שהביא איתו מתחים ולחצים בכל התחומים. זוית הרמוניות של ונוס עם יופיטר ונפטון מאפשרות התחלות חדשות, והיכרויות עם אנשים חדשים ומעניינים.

תאומים
זה עלול להיות שבוע מתוח במיוחד, תאומים. זוית פעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עלולה להביא איתה קושי מסויים בתקשורת עם אחרים, וגישה תוקפנית כשדברים לא קורים כפי שרציתם. שימו דגש מיוחד על איפוק ועל יכולת להתבונן בדברים מבחוץ, ללא מעורבות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים השבוע ממשיך לגרום לכם להיות מאוד אקטיביים, סרטנונים. התקשורת שלכם כעת מאוד יעילה, ונושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות דומיננטיים כעת. מרס במזל אריה ממשיך לגרום להוצאות גדולות ממה שציפיתם, וכדאי לפעול באופן מחושב.

אריה
מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לתקשורת עם אנשים אחרים. מרס ששוהה לו עכשיו במזל שלכם שם את הדגש על אקשן מכל הסוגים, ובעיקר על אקשן פיזי, ופעילות אקטיבית. זמן מצוין להירשם לחדר הכושר.

בתולה
נראה שאתם ממשיכים ליהנות מהרבה מרץ לעשייה, בעיקר בנושאי כספים וחומר. מיקומו של כוכב מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים ביחד עם השמש וונוס, מביא כמה אפשרויות לשפר את התחום הכלכלי. מרס במזל אריה עלול לגרום לכם לצבור כעסים, וכדאי לנקות משקעים רגשיים.

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל שלכם שכולל את השמש מרקורי וכמובן גם את ונוס שליטת המזל שלכם ממשיך להביא איתו דלתות שאפשר לפתוח, ויזמות שכדאי לפתח. סטורן עובר השבו למזל שלכם, ופותח תקופה חדשה של לימוד, גבולות חדשים, ומיקוד בצד המעשי של החיים, על כל המשתמע מכך.

עקרב
שהותו של כוכב מרס במזל אריה, ממשיכה להזרים גלים של אמביציה, ורעב גדול לעשייה מכל הסוגים. זה הזמן למקצה שיפורים בכל מה שקור לקריירה שלכם, לשתוף פעולה עם אנשים שיכולים לקדם אתרכם, ולשדרוג התדמית המקצועית והאישית שלכם, עד כמה שאפשר. רוצו קדימה.

קשת
מרס שנמצא במזל אריה, ממשיך לגרום לכם לרצות לנסוע, לטייל, להרחיב אופקים, לבדוק אזורי פעולהכ ואפשרויות חדשות, ולראות דברים מזוית אקטיבית ויצירתית כאחד. זה גם זמן לקבל החלטות ארוכות טווח, לסיים קשרים שמיצו את עצמם, ואפילו לתכנן לכם נסיעה, ארוכה או קצרה, שתעזור לכם להזיז עניינים, ולקדם יזמות חדשות.

גדי
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים שכולל את השמש מרקורי וונוס, ממשיך לדחוף אתכם קדימה ולהשפיע בעיקר על הדרייב החזק שלכם, ועל היכולת לקדם קריירה. סטורן שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל מאזניים, ומשנה מגמה: הגיע הזמן להתמקד בקריירה.

דלי
מיקומו של כוכב מרס השבוע במזל אריה מול המזל שלכם, ממשיך להדגיש הצורך שלכם בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, אבל גם מדגיש את הצורך לפעול באופן רגוע ולא מאשים או כועס, כשדברים יוצאים משליטה. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב ומקשרים ומערכות יחסים בכלל.

דגים
נושאי בריאות ועבודה ממשיכים לעמוד על הפרק, ואתם חייבים ללמוד איך לשלוט בלחצים שהצטברו אצלכם, ולשלוט במה שקורה ללא רגשנות יתר. מרס למזל אריה, ממשיך לעזור לכם להשקיע בתחום המקצועי, וכדאי אולי לחשוב על קידום או שינוי בנושאי העבודה. בנושאי בריאות-זמן טוב לדיאטה, או למשטר תזונתי נבון.

שאלותשובות

שאלה: יאיר שלום. נולדתי בתאריך 16/12/1977 בשעה 13:30. אינני עובדת וחשבתי להרשם ללימודים. אני לא יודעת מה מתאים לי ללמוד. חשבתי על שלושה תחומים: חינוך לגיל הרך, תרפיה או רפואה אלטרנטיבית. מה הכי יתאים לי?

תשובה: ובכן, ראשית אפשר לראות קונפליקט בסיסי בין הצורך שלך בלימודים גבוהים והתפתחות אישית הזקוקים לסיפוקים מיידיים – מקבץ הכוכבים (מסומן בעגול אדום) במזל קשת, לבין היכולת לדגור ולהשקיע כשהאופק הוא במזל שור, אבל גם ונוס שליטת האופק במזל קשת, מה ששוב מדגיש צורך בלימודים קצרים יותר מהרגיל.

אלמנט שני – הירח במזל דגים (בעגול כחול) מסמל את הצורך שלך בהבנות עומק למיניהן, ובגישה לתת המודע. זוית שהוא יוצר עם ונוס במזל קשת מסמלת את הקונפליקט בין הרצון להעמיק פנימה כמה שיותר, לבין הרצון לרוץ ולשרוף שטח.

מרקורי כוכב התקשורת שלך לעומת זאת נמצא במזל גדי (בעגול ירוק), אלמנט שמביא איתו יכולת להעמיק, להתמקד בתהליכי לימוד ארוכים ולקחת אחריות רבה. אך מרקורי נמצא בהילוך אחורי, מה שאומר שאת עלולה להתקשות בללמוד דברים באופן קונבנציונלי ורגיל אלא חייבת ללמוד הכל בדרך שלך, לפי האינטואיציה שלך, ולא תמיד עם מסגרת הפעולה שמתאימה לך, שגם כאן מראה על קונפליקט בין מה שיש לבין הצורך לעשות דברים בדרך שלך, על כל המשתמע.

משלים את הקונפליקט הזה כוכב אורנוס (מסומן בחץ כחול) התזזיתי, שנמצא בזוית פעולה לכוכב מרס (בחץ אדום) השוהה במזל אריה, מה שיוצר שוב חוסר שקט פנימי בולט, ורצון לראות תוצאות של עבודה כאן – ועכשיו. משלים את הקונפליקט הזה פלוטו (בעגול שחור) בזוית של מתח לירח, הנפש, זוית שמביאה איתה גם רצון להעמיק פנימה ולדעת יותר וגם רצון להגיע לעמדת כוח משמעותית שתעזור לתדמית שלך, ולצורך הזה לטפל ולהבין – לקבל גם הכרה בעולם.

אם נחבר את הכל, נראה שהתשובה אינה פשוטה. חינוך לגיל הרך עשוי להביא איתו אכן סיפוק לא קטן, אבל חוסר הסבלנות שלך לאורך זמן עלול לגרום לך להרגיש שזה לא בשבילך, חוסר סבלנות שכנראה רק כשתהיי בתוך התהליך תראי ותרגישי.

נושא התרפיה נמצא כאן חזק בצורך לטפל ולהעמיק, אבל גם כאן – תהליכי עומק ארוכים עלולים לשבור את רוחך. מצד שני, תרפיה הקשורה לתנועה למשל – כמו דאנס תרפי לדוגמה – עשויה בהחלט להתאים, כי היא משלבת את הצורך בעומק ומשמעות עם הצורך בתנועה ושחרור לחצים.

נושא הרפואה האלטרנטיבית הוא גדול ורחב אופקים, אבל דווקא כאן את עשויה למצוא את התשובה. אם תעסקי בנושא מתוך הרפואה הזו שבבסיסו אלמנט המחבר גוף ונפש - שהוא בעצם ביסוד כל הרפואה האלטרנטיבית שאני מכיר (החל משיאצו וכלה בשיטת גרינברג) - אני חושב שתוכלי למצוא שם את הסיפוק, כיוון שהוא עובד בדיוק על הצורך במפת הלידה שלך לעבוד על השוני בין צרכי הגוף לצרכי הנפש אצלך, מה גם שהלימודים יחסית קצרים בנושאים אלה, ואפשר לראות מהר יחסית את התוצאות בשטח. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully