וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב, ראש הממשלה!

21.10.2009 / 11:03

נראה שביבי, היום בן 60, יכול להביט בגאווה לצדדים ולטפוח לעצמו על השכם: זה זמן לחגוג. עם זאת, השנה הקרובה תעשה לו בית ספר

אין ספק שיום ההולדת הזה הוא מיוחד עבור ביבי. פלוטו (מסומן בשני עגולים שחורים), שנכנס לפני שמונה חודשים למזל גדי, סחף אותו מעלה מעלה, תוך שהוא מעלה למרכז המפה את גוש הימין, וכעת הוא נמצא בדיוק במקום שבו רצה להיות – בכיסא הכבוד, עם כל הארטילריה סביבו.

ואכן על פניו ביבי יכול להסתכל בגאווה הצדה ולטפוח על שכמו: זהו זמן לחגוג. הפצע המכאיב של נצחונה של לבני נעלם, ורוב המטרות שלו הושגו, למעט שרשרת החישוקים שנמצאים מימינו ומשמאלה, ועם הזמן גם הם יתרככו.

הופ, ביבי גדל בשנה!

אלא שהשנה תהיה קצת שונה. ראשית, סטורן הנוקשה (מסומן בשני עיגולים כחולים) עובר אוטוטו למזל מאזניים, ויכביד עליו מאוד, בעיקר על מרקורי כוכב התקשורת במפת הלידה שלו. זה אומר שהתקשורת שלו הרבה יותר רצינית ואחראית, עם הרבה כובד ראש, אחריות מדינית וממלכית, ועוד מלים מכובדות מהסוג הזה.

סטורן נקרא גם המורה הגדול, כי הוא זה שמלמד אותו – בעיקר בדרך הקשה – איך להתמודד עם מתחים ולחצים, לבנות אזורי פעולה מוגדרים, ולתת לצד המעשי שלנו להתגלות בדיוק כשאנחנו זקוקים לו.

השנה הזו תעביר את ביבי שלנו קורס התבגרות מזורז כראש ממשלה, כשהוא נמצא בעמדת מפתח ובמקום מאוד משמעותי עבור המדינה הזו, דווקא בשנה שבה עלולים להופיע כאן כמה משברים שהוא יצטרך לטפל בהם ורק בצורה אחראית. ייתכן שדווקא השנה נמצא את עצמנו בסופו של דבר בממשלת אחדות, בגלל כל אלה.

המשבר הראשון

המשבר הראשון: כוכב מרס מאמצע ינואר עד אמצע מרץ בהילוך אחורי במזל אריה – מרס עושה את התפנית ועובר להילוך אחורי כשהוא נמצא ממש על פלוטו במפת הלידה של ביבי, וזה עלול להיות הזמן הבעייתי של השנה. בפרק הזמן הזה יצטרך ביבי לגייס את כל כוחותיו כדי לעמוד בפרץ, ולא נשכח שמרס גם במפת המדינה במזל אריה כך שצריך להזהר מאוד דווקא אז.

המעגל הזה ייסגר סופית במאי. כדאי רק לזכור שבבחירות האחרונות שבהן ביבי השתתף כמועמד והפסיד, מרס היה בהילוך אחורי, והמגמה שדווקא התחילה כשהוא הפייבוריט – התהפכה בהמשך.

יש כאלה שסבורים שהילוכו האחורי של מרס יביא איתו מלחמה חדשה, מה גם שבמפת המדינה מרס נמצא במזל אריה, וכשהיה במזל אריה בפעם הקודמת התחוללה מלחמת לבנון השנייה.

אישית, נזהר מלנבא מלחמות – העניין תלוי פשוט בהרבה מאוד מפות לידה של אנשים אחרים. אבל ההילוך האחורי הזה של מרס במיקום הזה, עלול להיות בעייתי משהו, ומביא איתו מצב לחץ חדש, או בעקיפין קשור לסגירת מעגלים אגרסיביים מהעבר.

המשבר השני

המשבר השני – עוד מרס חוזר לאיתנו והילוכו הרגיל, וגם חודש יוני מתגלה כחודש לא קל עבורו כשכוכב אורנוס התזזיתי עובר למזל טלה: גם פה ביבי יצטרך סבלנות של ברזל כדי להתמודד עם פתיחת שרשרת של לחצים ומתחים שונים, כשאורנוס יוצר זוית של מולות עם כוכב פלוטו, שנמצא בבית ראשון שלו, ובזוית פעולה אגרסיבית לאופק במפת הלידה שלו.

אורנוס הוא אחד הכוכבים היותר מתוחים ולחוצים על פני גלגל המזלות, וחשוב שביבי ישמור על בריאותו מכל משמר, בעיקר השנה, מול כל הלחצים האלה. אז מה נותר להגיד? חזק ואמץ, החזק מעמד, ונסה לעבור גם את השנה הזו בשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully