וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הנשמות הטהורות

דפנה ביסמוט

17.10.2009 / 8:29

חולמים על יציאה מגופכם? זהו מסע אסטרלי, תהליך טבעי של הנשמה. היו מודעים בחלום למצבי הריחוף ותיהנו מהמסע, שיביא תובנות חדשות אל חייכם

הנשמה הפיזית הינה רסיס של הנשמה הגלובלית. מסע אסטרלי הינו תהליך שבו הנשמה הפיזית מתחברת לנשמה הגבוהה האם, שנמצאת בעולם הנשמות. הנשמה הפיזית עוברת בתהליך זה את המרחב האנרגטי של הגוף הפיזי למרחב אנרגטי שונה.

המרחב האנרגטי האחר הוא ממד ששונה מהממד שאנחנו מורגלים אליו. זהו ממד שבו חיות ישויות אור, נשמות שעברו מהעולם והנשמה הגלובלית של כל אדם. בתהליך זה הנשמה עוברת מהממד הפיזי לממד הנשמות, ומקבלת מסרים והשלמה של תכנים שהיא זקוקה להם בחיים הללו.

אנחנו חיים ביקום שמצב האנרגיה בו היא גוף ונשמה ביחד. הנשמה היא אנרגיה אחרת המהווה תוספת לגוף שבלעדיה אין לגוף חיים. הנשמה מגיעה מיקום אחר כדי לייצר כאן חיים חדשים ובכדי ללמוד.

הדרך שבה הנשמה מזינה את עצמה היא בחזרה "ליקום הנשמות". החזרה ליקום זה מתבצעת רק כאשר הגוף מאפשר זאת. תהליך זה יכול לקרות הן במצב חלימה והן בזמן ערות.

במאמר זה אני מביאה דוגמאות לחלומות שמהווים מסע אסטרלי של הנשמה וכן דוגמאות למסעות אלו במצב עירות.

רסיסים של נשמה

מהי הסיבה לכך שהנשמה זקוקה להשלמות?
מאחר והנשמה הפיזית קיימת בתוך גוף פיזי גשמי, ההחלטות שלה כנשמה מתבצעות למעלה כנשמה. רק לאחר שהנשמה עלתה וקיבלה עזרה מהנשמה הגלובלית שלה, הדברים מתבצעים ברמה הפיזית. לבחירה בחיינו קודם תהליך של הבנות ולמידה של הנשמה בעולם הנשמות.

הנשמה בגוף הפיזי מחוברת לאורך כל חייה בגוף לנשמה הגלובלית. הנשמה הגלובלית מהווה מקום שאליו נאספות כל אותן רסיסי נשמות מהעבר.

לאותו בית נאספות במאגר התובנות כל "המסקנות" שהסיקו רסיסי הנשמות בצורות החיים שלהם כבני אדם ובין הגלגולים (בתהליך שלאחר המוות, שבו הנשמה חווה ולומדת). מטרת הנשמה בגוף הפיזי הנה לתקן את כל "הצלקות הנשמתיות" שנשארו פתוחות ולא מובנות.

האישור לסיום התיקון מתקבל משליחיו של הקדוש ברוך הוא שנמצאים בעולם הנשמות כמדריכים. האישור מתקבל רק לאחר המוות שבו הנשמה לא שוכנת בגוף.

הנשמה היא אנרגיה שבאה מלמעלה ומניעה את האדם למימוש ייעודו בחיים. מה שמחבר את הנשמה לגוף הוא הגוף האסטרלי שחווה את החיים בצורה רגשית. הגוף האסטרלי הוא רק אחד בתוך שבעה גופים שונים המרכיבים את הגוף.

בחלום הלילה

חלומות מהווים בעצמם מסע אסטרלי. חלומות המובאים להלן נלקחו מפורום החלומות שאני מנהלת שהנכם מוזמנים להשתתף בו גם כן:

"בחלומי הייתי מודעת לעובדה שאני ישנה, אולם פיזית הרגשתי שגופי נשאב לכיוון מסוים. שמעתי רעש חזק וצעקות של אנשים. אחד מהם, בולט במיוחד, היה אדם מבוגר שצעק. נבהלתי וחזרתי וראיתי את עצמי מושכת את עצמי עם הידיים חזרה לכיוון המיטה שלי.

ואז הרגשתי בשנית את השאיבה לאותו כיוון, ואמרתי לעצמי שאמשך הפעם, רק לאט יותר. החזקתי במיטה והחלקתי לאט יותר ושוב שמעתי את הצעקות וחזרתי.

ואז חשבתי על מישהו שמאוד התגעגעתי אליו ושוב נמשכתי לכיוון ההוא והפעם נתתי לעצמי לזרום ולא שמעתי צעקות. ראיתי את עצמי שוב על המיטה שלי כשלצדי האדם שהתגעגעתי אליו. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי והיתה לי הרגשה של רוגע ואז התעוררתי".

פירוש החלום:
החלום מתאר את תהליך המסע האסטרלי שמתאפיין במודעות ההפרדה בין הגוף לנשמה. קיימת התנהלות מקבילית בין העולם הפיזי לעולם הנשמות. מאחר והנשמה מחוברת ברגע מסוים לשני ממדים – הממד הפיזי וממד הנשמות.

כאשר הנשמה מגיעה לעולם הנשמות, היא חווה צבעים, קולות ותובנות. תהליך השאיבה לעולם הפיזי מתרחש כשהנשמה מזהה שתהליך התובנות הסתיים ואז עליה לחזור.

החזרה מתאפיינת בהבנה שהגוף שכאן הוא שלה, המיטה שלה והאדם שלידה זקוק לה ואוהב אותה. הרבה חולמים מתארים את תהליך החזרה כנפילה מהמיטה, מצב שבו הגוף כמחושמל והתעוררות מהירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

חמאת הזהב

"חלמתי בלילה חלום מוזר - אני עפה באוויר ונעים לי מאוד ואני מרגישה שאני עפה ממקום למקום. לא הבנתי את השם שנתנה לי הסביבה שהסתכלה על תהליך הריחוף שלי בפליאה. משום מה קראו לי "חמאת הזהב". אין לי מושג מה השם הזה אומר".

פירוש החלום:
בחלום זה מתואר התהליך כריחוף כתחושה שהנשמה בדרך כלל מכירה מעולם הנשמות. יכולת התעופה מקנה לנשמה יכולה להיות בכל מקום ביקום בזמן שהיא בוחרת.

השם חמאת זהב הוא שמה בעולם הנשמות ומלמד על עוצמת הנשמה שיש בה אור שמרפא ויכולת זרימה. מהחלום ניתן להבין שהחולמת היא אדם רוחני ומטפל באחרים.

איזה סיוט

"ישנתי ליד בן זוגי וחלמתי שהוא חונק אותי מאחורה בחוזקה, והכל מציאותי, אני רואה ומרגישה הכל, ואם הוא היה ממשיך עוד קצת הייתי נחנקת למוות. התעוררתי ונרדמתי שוב והרגשתי שגופי משתתק ומרחפת מעליי צללית לבנה".

פירוש החלום:
החולמת מתארת את התהליך כמצב של חנק, כאשר הנשמה עוברת לממד הנשמות, התחושה היא חוסר אוויר. התחושה מוכרת למטופלים ותלמידים שבפעם הראשונה חווים יציאה מהגוף ומהווה התנגדות הגוף הפיזי לתהליך שמביא לתחושת המחנק. כשההתנגדות נעלמת והנשמה הפיזית עולה לתדר הנשמות, חשים ברוגע, חוסר תנועה-שיתוק ומסוגלים לראות את הגוף מלמעלה.

הצללית הלבנה הנה הנשמה עצמה שמרחפת מעל הגוף. השיתוק שהגוף עובר ברמה פיזיולוגית נוצר בעקבות מעבר האנרגיה בגוף לתדר שונה מהגוף הפיזי. ההבדל בין התדרים יוצר תחושה של שיתוק. הנשמה חוזרת לגוף, והגוף חוזר לפעולתו הרגילה.

נשמה יוצאת לטיול

מצב אחד בו הנשמה יכולה לצאת מהגוף הוא בזמן ערות:
התהליך יכול להתרחש בזמן מדיטציה או בזמן תקשור. בתהליך המדיטציה האדם חש בגוף תחושות של התרוקנות, רגיעה ופתיחות המאפשרים לו להתחבר למסרים.

יש מתקשרים שעושים את פעילות התקשור כשהגוף מנותק מהנשמה במצב טראנס. נשמתם יוצאת מהגוף ומשוטטת בהסכמת המתקשר עצמו. הנשמה משוטטת ביקום שלנו או ברבדים אחרים.

בזמן התהליך, המתקשר מעביר מסרים שהוא רואה/שומע. המתקשר יכול להגיע לאדם מסוים שחי בעולמנו, לדוגמה בניו יורק, ולספר מה הוא עושה ומה המסר שלו. לאחר שהמתקשר חוזר לעצמו, הוא שוכח את כל מה שהוא אמר ומסר.

רצוי ליישם מספר כללים:
* רצוי להגביל את השהייה מחוץ לגוף (המתקשר יודע מה הזמן המותר לו), אחרת החזרה תהיה קשה מאוד לנשמה והנשמה עלולה לחזור בחלקה לגוף. מצב מסוכן ללא ביצוע ביקורת עצמית.

* על המתקשר להתכוונן נכונה עם הגנות נכונות, ולבקש מההדרכות שלו שילוו אותו. גם מהסיבה הקודמת שהוזכרה וגם כדי שלא "יידבקו" בו רסיסי נשמות אחרות.

נשמה יוצאת לטיול 2

מצב אחר הוא במצב של שינה וחלימה:
"יציאה מהגוף" הינו תהליך שהנשמה מכירה ומתבצע בשינה בזמן החלום. במצב השינה הגוף בתרדמת ולא מתנגד לנשמה ואין למוח מגבלות של זמן ומרחב .

לכן חלום של יציאה מהגוף מתאר תהליך שהאדם חש. בזמן העלייה לעולם הנשמות, הגוף מרגיש את העלייה, את השוני בין העולמות. לפני שהנשמה חוזרת, האדם מרגיש את שלבי החזרה.

להלן התחושות שאדם חש במצב שינה:
* בשלב העלייה והחזרה לגוף ישנו תהליך של שאיבה מהגוף. תחושת השאיבה מזכירה לגוף שהנשמה עולה למעלה. תחושת הזרות חשובה לשלב החזרה, וזו קריאת הגוף לנשמה לחזור חזרה.

* הנשמה מכירה את הסביבה שאליה היא עולה והיא יכולה אף לשמוע קולות. בתהליך החלום אנו פוגשים ישויות המהוות מדריכות של החולם בחייו.

* "חזרה למיטה שלנו": ישנה מלחמה מדומה בין הגוף לנשמה. הגוף חושש לאבד את הנשמה ולמות, ולכן יש תחושות בגוף של מאבק עד לכניסת הנשמה בשנית לגוף, ואז מגיעה ההתעוררות. אחד הכלים לחזרה הוא להיזכר באדם שאני מכיר ואוהב.
למשל הגדרת שם הנשמה ביקום הנשמות ("חמאת זהב" במקרה זה), שזה שמה של הנשמה למעלה או שם של הקבוצה שאליה היא שייכת למעלה.

דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית המתמחה בחלומות, הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully