וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

15.10.2009 / 17:08

הכוכבים מעבירים הילוך השבוע, ונראה שהוא עומד להיות הרבה יותר סימפטי מהקודם. עשייה ויוזמה יאפיינו את הימים הקרובים. וגם שאלה ותשובה

על פניו נראה שהשבוע הזה יותר סימפטי מהקודם, ובהחלט יותר מסביר פנים. הלחצים נמצאים בירידה, ונראה שהכוכבים מעבירים הילוך, כשנושאי היזמה והעשייה מתחילים לקבל תפקיד מרכזי השבוע. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים שכולל את השמש - מיקוד הדברים, מרקורי כוכב התקשורת שלנו ואפילו ונוס העדינה והרגשית, מרמז גם על הדרך: שיתופי פעולה מסוגים שונים, הקשבה, דיאלוג בגובה העינים, ובעיקר מודעות.

ואולי באמת הגיע הזמן שנבין שלשתף אחרים בתכניות שלנו עשוי בעיקר לתרום, ולגרום לתוצאות משופרות? אלא שעל רקע הכוכבים במזל מאזניים, בולט המעבר של מרס למזל אריה, והזוית שלו עם פלוטו היצרי והכוחני. המעבר הזה דווקא הוא עלול לעורר רוחות אלימות, שהתחילו בעצם בשבוע הקודם, אישית או גלובלית, ולגרום לסערות ולדרמות מיותרות להופיע בגלל אגו מפותח של פוליטיקאים, מדינאים, וסתם ערסים שזקוקים לתשומת לב.

המעבר המעניין של השבוע

מעברו של מרס, כוכב היזמה והעשייה, ממזל סרטן הרגשני למזל אריה הביצועיסטי. מרס הוא בעצם המפיק הגדול, ומזל אריה הוא באמת המקום שם אפשר לחשוב לא רק בגדול, אלא גם בענק. ואכן, מרס מעלה השבוע את מפלס העשייה מצד אחד, ומצד שני – הוא גם מביא איתו ים של סערות ודרמות, ואת תיאטרון הרגש במיטבו.

הגיע הזמן לבטא רגשות ולומר בקול רם מה שחושבים או מרגישים, ולא להשאיר דברים בבטן. מרס מכריח אותנו להתמקד במבחן התוצאה, אבל גם בתהליך ההוצאה והפקת הדברים עצמו, ולא רק בעובדות כפי שהן. יסוד האש שאליו שייך מזל אריה מביא איתו אכן לא מעט פלפל ותסיסה למערכת, ובמקביל – גם צורך חזק לעשות כדי לראות תוצאות בשטח. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע

זו זוית המתח בין כוכב מרס האסרטיבי לפלוטו הכוחני. הזוית הזו תלווה את כל השבוע במתחים לא קטנים מעבר לעשייה שהיא מביאה איתה, ועלולה לגרום לכל שטות להפעיל את הפתיל הקצר שלנו אם לא נזהר. על כן חשוב חשוב להתבונן בדברים, ולספור עד עשר לפני שאנו מתפרצים, אם בכלל. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, עקרב, גדי וסרטן.

אז אם ניקח בזהירות רבה את כל המעבר המעניין הזה מפסיביות לאקשן, נבין איך לנצל את העוצמה של מרס לעשיית יתר, ובו בזמן נדע גם איך לפעול בחכמה ולא לאפשר לתופעות הלוואי שלו - אגו נפוח ושתלטנות תוקפנית - להגיע לסביבה, נוכל לנצל את האנרגיה החזקה הזו למימוש המטרות שלנו, בצורה מושלמת.

ומה קורה לשאר המזלות?

טלה
זהו שבוע מעניין, טלאים. מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל אריה, והאנרגיה היצירתית שלכם מתחזקת מאוד. הגיע הזמן לפעול. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים לעומת זאת, מדגיש את היכולת להשקיע יותר ביחסים ובזוגיות. מעניין.

שור
זה עשוי להיות שבוע עמוס רגשית. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ויוצרת עדיין זוית פעולה לפלוטו, אלמנט שמביא איתו מתחים ולחצים בכל התחומים. זוית הרמוניות של ונוס עם יופיטר, מאפשרת פריצות דרך בכל התחומים. הגיע הזמן לקחת יזמה.

תאומים
זה עלול להיות שבוע רגוע במיוחד, תאומים. זויות הרמוניות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב נפטון ויופיטר, מביאות איתן מזל והצלחה אם אכן תפעלו בשתוף עם אחרים, ולא תעשו דברים לבד. זמן טוב להגדיר מטרות באופן מדויק, ולצאת לעשייה.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים השבוע הופך אתכם לאסרטיביים ואקטיביים, סרטנים. התקשורת שלכם הופכת ממוקדת יותר, ונושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות על הפרק. מרס במזל אריה עלול לגרום להוצאות גדולות במיוחד, וכדאי לפעול בזהירות.

אריה
מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל מאזניים שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לתקשורת עם אנשים אחרים, למפגשים מעניינים שגם מביאים איתם תוצאות בשטח, ולהרבה עשייה. החשוב ביותר עכשיו – לדבר על הדברים, ולא להשאיר בבטן.

בתולה
נראה שאתם נהנית מהרבה מרץ לעשייה, בעיקר בנושאי כספים וחומר. מיקומו של כוכב מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים ביחד עם השמש וונוס, מביא כמה אפשרויות לשפר את התחום הכלכלי, ולפעול באופן חכם ומדויק. זמן טוב לשינוי סדרי העדיפויות שלכם, בתולות.

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל שלכם שכולל את השמש מרקורי וכמובן גם את ונוס שליטת המזל שלכם עשוי להביא איתו אוסף של יכולות ואפשרויות לעשייה, ומכל הסוגים. זמן טוב להתמקד בעובדות ולא ברגשות, ובעיקר – לא להסס כשצריך לקבל החלטות חשובות, ולרוץ קדימה.

עקרב
מעברו של כוכב מרס השבוע למזל אריה, מחייה מחדש את הדרייב שלכם, ואת הרעב לפעולה ולאקשן. הגיע הזמן להשקיע יותר בקריירה שלכם, לשתף פעולה עם אנשים שחושבים ופועלים כמוכם, להזיז קדימה דברים שחשובים לכם, ולא לבזבז אנרגיה על דיבורים.

קשת
מרס שעובר השבוע למזל אריה, מביא איתו צורך חזק לנסוע, לטייל, להרחיב אופקים, להפתח לאפשרויות חדשות, ולראות דברים אחרת. זה גם זמן לתכנן לימודים של משהו חדש, ודיאלוג מסוג אחר עם מורים, הורים בוסים ואחראים למיניהם: יותר פתיחות – ותובנות חדשות.

גדי
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים שכולל את השמש מרקורי וונוס, שם את הדגש על הקריירה שלכם, ומאפשר לכם מהלכים חכמים עם לא מעט פרגון וסיוע מצד כאלה שחושבים ורוצים לפעול כמוכם. מרס במזל אריה לעומת זאת עלול לגרום לכם לקחת סיכונים מיותרים: זהירות.

דלי
מעברו של כוכב מרס השבוע למזל אריה, ישים את הדגש על הצורך שלכם בדיאלוג אמיתי עם מי שנמצא ממול, ועל השקעה ביחסים קרובים וביחסים בכלל. זמן טוב להיות מודעים לזולת, להיום שם עבורו, ולא לגרום לסערות ודרמות ביחסים. החשוב ביותר השבוע – להקשיב.

דגים
מעברו של מרס למזל אריה, ישים את הדגש בתקופה הקרובה על התחום המקצועי, דגיגים, וכדאי כבר עכשיו לחשוב על תכניות פעולה יזומות בנושא: השקעה מסיבית יותר בעבודה, קידום, תגמול כספי גבוה יותר או הסבה מקצועית – זה הזמן. השקיעו גם קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שאלותשובות

שלום יאיר, נולדתי בתאריך 9.9.72 בשעה 12:50 בפתח תקווה. מעולם לא היתה לי מערכת זוגית רצינית. חוויתי מערכות שהותירו אותי מאוכזבת, חלקן אפילו הסתיימו לפני שהתחילו. אני מרגישה שדברים בחיים קורים לי מאוד לאט. האם צפויה לי זוגיות? כיצד עלי לפעול בתחום זה? בברכה ובתודה.

תשובה: ראשית, אומר כמו תמיד שהניתוח, כמו גם העצות איך לשנות דברים, הוא על קצה המזלג בלבד, יותר מזה קשה לתת בכמה שורות באינטרנט. פגישת עומק תראה את כל התמונה כמו גם דרכים לצאת מהקשיים שלה, אבל אפשר בהחלט לגעת בכמה מרכיבים.

ובכן, אכזבה היא אכן מלה שכיחה במפת הלידה הזו. כוכב סטורן (מסומן בחץ כחול) הנוקשה יושב ממש מול האופק, מתבונן בכל פרט ופרט בחיי אלה שאת בוחרת, ולא עושה להם חיים קלים עם שבט הביקורת שלנו. אם נוסיף לכך את שני הקוטרים שיושבים למעלה על המרפסת, השמש ומרס (בעיגול אדום) במזל בתולה שמעבירים עמוק בפנים מינון גבוה של ביקורתיות בעצמם, כולל מרקורי כוכב התקשורת (בחץ אדום) שגם הוא שם, נבין שיש שופט מאוד חמור עמוק בפנים, שמחפש את אותה מלה נדירה שנקראת – שלמות.

חיפוש השלמות הזה הוא רק תירוץ בדרך כלל לפחד שמסתתר מאחורי הקלעים להתמסר לאדם ה'לא ראוי', ולהמשך לחפש את ה'אדם הנכון'. ואכן, כבר מילדות מלעיטים אותנו בדרך כלל בסיפורים על הגבר הנכון או האשה הנכונה, הנפש התאומה ועוד סיפורים מסיפורים שונים, ולא מספרים לנו את האמת: שזוגיות היא מראש אוסף של חלקים שאין סיכוי שכולם יתאימו, ורק מאמץ הכולל פשרות תובנות עומק והרבה אורך רוח באמת מאפשר לה להתרחש בצורה טובה, כשאנחנו מבינים את העובדה הזו, ושמים את סיפורי המעשיות בצד.

אל הצורך בשלמות שאנו פוגשים פה במפה, מצטרף גם האופק במזל קשת ויופיטר השליט שנמצא בבית הראשון במזל הזה, שמשמעותו העיקרית – הרצון לחופש ומרחבים. הקונפליקט בין הצורך בשלמות ובמסגרת (סטורן) לבין הצורך בחופש יוצר דילמות שלא נגמרות, שמותירות אותך כמעט תמיד מאוכזבת או לא מרוצה: פעמים רבות תמצאי שהפרטנר עצמו הוא זה שאינו מרוצה ומאוד ביקורתי, ויהיו גם פעמים שהוא יהיה חופשי ועצמאי – ואת תהיי זו שתמצאי בו לא מעט פגמים, או תנסי לאלף אותו כדי שיתאים למסגרת.

נוסיף לכך שלישיה נוספת – פלוטו הכוחני ואורנוס התזזי כשביניהם הירח למעלה במזל מאזניים (בעיגול שחור) וקיבלנו גם אפקט של שעמום מהיר וחוסר שקט, שאוהב סיפוקים מיידיים ומגיב בחוסר סבלנות כשהם לא מגיעים. זהו אפקט "ילדי" למדי, ששונא פשרות, בדיוק כמו ונוס האריסטוקרטית במזל אריה (בעיגול כחול) ותחושת הנסיכה עם הדם הכחול, שלא רוצה להתפשר.

לא פלא שהכל קורה לאט: ההתפתחות הרגשית ומתן האפשרות לאדם אחר להכנס לשם איטית מאוד, ולוקח הרבה זמן לצירוף הזה של הנסיכה והשופט להבין שאו טו טו הם באמת יישארו לבד בסופו של דבר, מבלי למצוא אפילו מישהו לקטר עליו כמו שצריך.

נוסיף לכך את כירון (בעיגול צהוב) שזוית העימות שלו עם הירח ממול מרמזת על אפשרות של כאב או פגיעה ביחסים. יתכן שהחלק הזה מגיע דווקא מדמות האם שחוותה אותם, ובאופן לא מודע מעבירה לך את האינפורמציה הרגשית הזו מבלי שתהיי גם את עצמך מודעת לה: כשאת הופכת להיות אשה ואם - ירח - את עלולה לסבול כאב, אומרת זוית העימות הזו, ותת המודע אכן מציית, ונמנע.

מה עושים? ושוב, על קצה המזלג - קודם כל עושים: יוזמים, נפגשים כמה שיותר, ובעיקר – מחליטים שמורידים עד כמה שאפשר את מפלס הביקורת הקשה הזה כולל התחושה של "זהו גורלי", מאפשרים לחיים – ולגברים - להכנס פנימה אל תוך הפריים בלי שום תנאים מוקדמים, ומתחילים לפגוש את הפחד שמתחת לביקורת שבעצם לא יודע איך באמת לפגוש אדם אחר מבלי להיבלע בתוך הקשר ולאבד את עצמו. כן, זה אפשרי, אבל עם ראש צלול ובעיקר – גישה כנה שלא עושה לעצמה הנחות, ולא מייפה דברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully