וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

1.10.2009 / 16:24

זה אמור היה להיות שבוע נפלא של חג, אבל יש כמה מתחים ולחצים, שעלולים להפריע לאווירה. אם נוכל לשים אותם בצד, כי אז באמת נהנה כולנו

הזווית הקשה של השבוע היא זוית העימות שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי וחסר השקט. זוית שכזו עלול להביא איתו קצרים פתאומיים בתקשורת, דיאלוג לא צפוי עם מי שנמצא ממול, ולא מעט הפתעות.

בנוסף, אנו עשויים לפגוש השבוע אנשים מבריקים ושונים ולנהל איתם שיחות יוצאות דופן, אבל חשוב במיוחד עכשיו להימנע מסערות לא צפויות ודרמות מיותרות שמגיעות כשאנו מרגישים שאנו מאבדים שליטה. זה אומר לחשוב פעמיים לפני כל החלטה של ניתוק, ולא להיסחף. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות דלי, תאומים, בתולה ודגים.

הזוית המכבידה של השבוע היא הצמידות בין מרקורי לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו מצביעה על צורך להגדיר באופן מדויק עד כמה שאפשר את המטרות שלנו השבוע, כדי שנוכל לרכז ולמקד כוחות בהתאם, ולא נבזבז אותם על מקומות אחרים.

תחושת כובד לא קלה עלולה להופיע מדי פעם, בעיקר כשאנו לוקחים על עצמנו יותר מדי מטלות ולא עומדים בעומס. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – ונוס נכנסת השבוע גם היא לזוית של עימות עם כוכב אורנוס, שתגיע לשיאה בסוף השבוע הבא. הזוית הזו עלולה להביא איתה חוסר סבלנות וסובלנות לאנשים אחרים, ולעתים גם עצבנות מסויימת ביחסים קרובים, ופתיל קצר למדי.

אם נוכל לגלות מידה רבה יותר של אורך רוח ואיפוק, כי אז השבוע הזה בהחלט ייראה שקט יותר. שווה להפנות את האנרגיה שלנו עכשיו לטיולים והנאות, ולהימנע ממאבקי כוח למיניהם. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, בתולה, מאזניים ודלי.

ומה קורה למזלות עצמם?

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לשהות גם השבוע במזל סרטן ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, כמו גם צורך להיות עבור בני הבית והמשפחה. זוית פעולה שיוצר מרס עם פלוטו מביאה איתה מתחים ולחצים מסוגים שונים. שמרו על עצמכם.

שור
זהו שבוע רומנטי למדי, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה השיייך גם הוא ליסוד האדמה, אבל זוית העימות בינה לבין אורנוס שממול מביאה איתה לחצים לא מעטים. בהמשך השבוע - הלחצים יורדים להם בהדרגה, וזה הזמן להרגיע את הרוחות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצא השבוע ממזל בתולה וחוזר למזל מאזניים אותו עזב אחרי שנכנס להילוך אחורי, והחיים הופכים להיות יותר מודעים ועדינים, עם קצת יותר תקשורת זוגית ותקשורת בכלל בגובה העינים. זמן לדבר על יחסים, תאומים, והרבה.

סרטן
זהו שבוע אסרטיבי למדי בעיקר בנושאי קריירה, בגלל מעברו של כוכב מרקורי למזל מאזניים. נראה שהגיע הזמן לערוך שיחות הקשורות לקריירה, לשיפור תקשורת עם הבוסים או עם הצד הדינמי שלכם שרוצה להתבטא: זמן להיות פרקטיים, ולקדם דברים.

אריה
על פניו, זהו שבוע נעים למדי. השמש שליטת המזל שלכם נמצאת במזל מאזניים, ויוצרת זוית הרמונית עם כוכב יופיטר, זוית שמביאה איתה בהחלט הקלה בעומס החום, יכולת לראות דברים מהצד הורוד והאופטימי שלהם, ופה ושם גם פגישות חשובות באמת.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהשלים את עבודת העומק במעגל החברתי שלכם, לפני שהוא עוזב בקרוב למזל אריה. בינתיים נמצאת בנוסף גם ונוס במזל שלכם, ומביאה איתה רגעים יפים של רגשות רכים, חיזור עדין, ומדי פעם גם אהבה.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה ממשיך מכביד עליכם גם השבוע, אבל מאפשר הפניית התקשורת הרגשית שלכם למקומות פרקטיים. זמן טוב לעשות עבודת עומק מקצועית. מעבר מרקורי למזל מאזניים מאפשר לדבר, ובגדול.

עקרב
ונוס, שנמצאת עדיין במזל בתולה, הופכת אתכם לחברתיים וקולקטיביים יותר מבחינת דרך הפעולה שלכם שמשתפת פעולה עם אחרים, ולא עושה דברים באופן סוליסטי. ואכן, הגיע הזמן לצאת קצת מצורת החשיבה הריכוזית, ולפנות לדרך חברתית וחברית יותר.

קשת
מיקומה של ונוס עוד שבוע במזל בתולה מאפשר לכם להקסים את העולם למשך שבוע נוסף, לפעול באופן עדין יותר בנושאי דרייב וקריירה, ולהשקיע יותר ביזמות חדשות שיזכו לסיוע רב יותר. זהו זמן טוב להגדיר מטרות גדולות באמת, ולגרום להן גם להצליח.

גדי
מרס שוהה שבוע נוסף במזל סרטן מול המזל שלכם, וגורם לכם לפעול באופן אקטיבי מאוד בדיאלוג שלכם עם העולם, אולם חשוב שלא להגזים ולגלות תוקפנות כשדברים יוצאים משליטה. ונוס במזל בתולה מאפשרת לנסוע לטייל ולהשאיר את הדאגות מאחור.

דלי
השמש למזל מאזניים שמה דגש על פתיחות רבה יותר, צורך להפעיל את החומר האפור בסדנאות, פסטיבלים ושיחות נפש ועומק עד השעות הקטנות, ומעברו של מרקורי למזל מאזניים מאפשר גם פגישות עם אנשים מיוחדים שמאפשרים גם גישה וחשיבה מסוג אחר.

דגים
זוגיות ויחסים עדיין בראש סדר העדיפויות כשוונוס עדיין במזל בתולה שמול המזל שלכם, ומרס במזל סרטן מדגיש את הצד הרומנטי, ואת הצד היצירתי שלכם. זמן לתעל את הרגש למקומות שמחים כמו סדנאות צחוק, היכרויות מפתיעות, צחוקים ומוזיקה.

מזל מאזניים והצורך בדיאלוג ובמשוב

מזל מאזניים הוא הראשון שיש בו מודעות לזולת על פני גלגל המזלות. הוא הראשון – ובמידה מסויימת גם זה שהפך זאת לאמנות – שהמודעות שלו לקיומו של הזולת, חשובה לו לעתים לא פחות מהמודעות לקיומו שלו.

אפשר לומר שבני המאזניים ממש בנויים לדיאלוג של אחד על אחד, ובזה הם גם מצטיינים. המאזניים, יותר ממזלות אחרים, קשוב מאוד לבן שיחו, ושלא כאחרים גם הופך אותו למעין פרטנר למחשבותיו והרגשותיו כדי שיוכל ללמוד מהם.

הדרך שלו לנהל דיאלוג ולשמוע את הזולת, היא אחת הדרכים שלו ללמוד על עצמו: הזולת במקרים רבים מבחינתו משמש מעין מראה: הוא מתעניין בו, מקשיב לתשובותיו, מספר את סיפורו שלו, ותוך כדי הפידבק הזולתי גם לומד מהם הרבה מאוד. אפשר לומר שהוא ממש משתמש בזולת לצורך המשובים האלה, שמגיעים מבפנים, ותוך כדי כך גם נותן לו עצות רבות וחכמות.

בני המאזנים ניחנו במתנה מופלאה: הם יועצים מלידה. הצורך הזה בפידבק מראה גם על יכולת מצוינת לתת פידבק הולם, שיעשיר את הפרטנר שעומד מולו בלא מעט עצות חכמות, גם אם לעתים נדמה שבן המאזניים עצמו לא משתמש בהם.

ואכן, נוכל למצוא בני ובנות מאזניים רבים בתפקידי יעוץ רבים ושונים, החל מפסיכולוגים ואסטרולוגים, וכלה באנשי משפט, עורכי דין, דיפלומטים, ובעצם כמעט בכל מקצוע שעוסק באנשים ובמה שעשוי להיטיב עמם. אולי משום כך בני ובנות המזל הזה פשוט חייבים לעבוד עם אנשים: נדמה שהם פשוט יודעים היטב לא רק את אמנות השיחה, אלא גם להגדיר מטרות, ליצור גבולות חכמים, לממש מטרות וגם לתת עצות נפלאות וחכמות בכל הנושאים האלה.

ונוס שליטת המזל הזה נמצאת ביסוד האוויר המתבונן והשכלתני, והחיבור הזה בין אלת היופי וההנאות לבין חוכמת הראש, מביא איתו פעמים רבות פירות מצוינים, שכל סביבת בני המזל הזה יכולה בהחלט ליהנות מהם, ובגדול.

שאלותשובות

שאלה:
יאיר היקר, אני ילידת 12 בפברואר 1975 בשעה 09.00, גרושה כשלוש שנים ואמא לשלושה ילדים. שאלתי היא אם צפויה לי זוגיות אמיתית בזמן הקרוב? אני כבר כמעט מיואשת. אשמח אם תעזור לי קצת.

תשובה:
ובכן, אני רוצה להשתמש בשאלה הזו כתשובה לכל אלה ששולחות לי שאלות שמתחילות במלים "האם צפויה לי...". יקירותי, מה שצפוי לכן הוא פירות היוזמה והעשייה בתחומים שחשובים לכן, ונושא הזוגיות הוא אחד החשובים שבהם עבור כולנו.

אלא שיוזמה היא לא רק דרך מעשית להכיר גברים, אלא גם דרך להתבונן עמוק פנימה ולראות מהו חלקכן אתן בעצם העובדה שאין לכן זוגיות. האמנם עשיתם הכל לשם כך, מבפנים ומבחוץ, וכל מה שנשאר זה להסתכל בלוח השנה ולראות מתי היא תגיע, כמו חבילה מאמריקה? מהו החלק שלכם בכך שאין לכן עכשיו את אותה מערכת יחסים זוגית שאתן כל כך מייחלות לה?

במפת הלידה הזו למשל, אנו מסתכלים באשה משימתית מאוד, שבן הזוג העתידי שירצה להתקרב אליה, יצטרך לעבור כמה וכמה מכשולים. השמש (בעגול שחור) נמצאת במזל דלי השכלתני והאינטליגנטי, שאינו רגשני ורך יותר מדי, מה שאומר שהוא צריך להגיע מהשכל – חסר לו שלא! – ומהראש, ולא ממש מהלב.
האופק במזל טלה מראה שיש לו פה עניין עם לוחמת, לטוב ולרע. אצל הלוחמת כל אקט שקשור ליחסים לרגשות ובכלל לדיאלוג עם העולם, קשור לסוג של קרב – זה לפחות חלק ממה שהיא מציגה כלפי חוץ, למרות שבפנים התמונה שונה.

כוכב מרס – שאחראי על הדרייב שלנו - מאוד משמעותי כאן, כיון שהוא שליט האופק. ראשית, הוא נמצא במזל גדי המשימתי והנוקשה, והוא לא אוהב לבזבז זמן על שטויות. יש משימה – וצריך לבצע אותה! הוא גם נמצא מול סטורן הנוקשה, שהוא שליט מזל הגדי, מה שאומר שכבר היו לו לא מעט אכזבות ביחסים, והוא מרגיש לבד.
אבל המרס הזה, שנמצא הכי גבוה במפה, מעביר את הפרטנרים מבחנים לא קטנים, לפני שבכלל יתיר לנושא הזוגיות להגיע. הוא גם מראה לנו איזה אנשים נכנסים לכאן כפוטנציאליים לזוגיות: אחראים, ממוקדים, נוקשים ומשימתיים, ובעיקר לא תקשורתיים במיוחד (סטורן). מן סלעים שכאלה, שצריך לפצח אותם לעומק כדי להוציא מהם את הלחלוחית הרומנטית.

הירח, הנפש, וונוס, שאחראית על נתינה ורגשות, ויופיטר, לעומת זאת של השואלת, נמצאים במזל דגים העדין וגם בזוית קשה לנפטון הרגשני. זה אומר שהיא רומנטית ללא תקנה, אבל מתקשה להבחין במה שהיא מקרינה או במה שהיא בוחרת לזוגיות כדי לשים לעצמה רגלים: עם הזוית הזו של הירח וונוס היא לא רואה ממטר אלא את הרגשות שלה, הרומנטיקה שלה, והפנטזיות שלה.

אלא שאת כל אלה היא רוצה, כמו שכבר הזכרתי קודם, בדיוק מהגברים הנוקשים האלה שלא יכולים לתת אותה. אין ברירה, היא נידונה להיות איתן, עם הפנטזיות, לבדה (מן הסתם בגלל החוסר שלהן גם התגרשה בעבר) ולא מצליחה להביא לידי ביטוי את מה שהיא מרגישה בפנים למה שהיא מקרינה כלפי חוץ.

בנוסף, היא גם בוחרת, כשזה כבר קורה סוף סוף, בגברים נוקשים שלא מסתדרים עם הרכות הפנימית שלה, כיוון שהתשדורת החיצונית שלה שונה לגמרי ממה שיש בפנים. אלא שהיא מצפה שיקלטו אותה כפי שהיא ללא מאמץ, ומאוד מתאכזבת כשהיא לא מגיעה..

זו מפה של אשה שעובדת קשה בחיים, ומן הסתם רואה גם בזוגיות וביחסים עבודה קשה, ולכן איכשהו לדעתי יוצאת ידי חובתה בכך שהיא עושה תנועות סמליות ויוצרת מצבים תיאורטיים בלבד של היכרויות וקרבה. אבל בפועל היא מפחדת משני אלה מאוד, ומעדיפה עמוק בפנים למצוא את הלא מתאימים, ופשוט להיות לבד.

אלא שכאן קשה לה והיא כן רוצה מישהו. אולם בלי עבודה אישית, והבנה עמוק בפנים עד כמה לא רק הבחירות שלה אינן נכונות אלא גם מה שהיא משדרת ולמי, הדרך ארוכה, ותמשיך להיות ארוכה.

יופיטר ייכנס בינואר למזל דגים ויביא איתו כמה וכמה היכרויות חדשות ומעניינות. אך אם הדלת לא תהיה פתוחה, ורק הלב יצפה - בלי תשדורת רגשית הולמת כלפי חוץ ובחירת אנשים שבאמת מתאימים לזוגיות ורכים כמוה מבפנים – שוב יגיע כישלון.

ועד שהכוכבים יעשו קצת מקום ויורידו לחצים בחול המועד, חג שמח ובהצלחה!

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully