וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוז לבזבוז

כשאנו מפעילים פרוטקציה בעבודה או מניפולציה בדייט, אנו מבזבזים את אנרגיית החיים. כדי לשמרה עלינו להגיע למודעות, והחלימה היא אחת הדרכים

עד עכשיו עסקנו בחלק הפסיבי של לימוד חלומות: למדנו להכיר סימבולים, קיבלנו תרגילים "נוחים" אותם היינו צריכים לעשות תוך שינה וגם התרגיל שעשינו פעם ביום לא דרש מאמץ מיוחד.

בעצם, אמנם קראנו, למדנו ואף התאמצנו לעשות הכול נכון, אולם לא באמת עשינו הרבה בפנים, באני הפנימי: לא שינינו דבר בדרך החיים שלנו ובתפיסת עולמנו וגם לא ממש הבנו מה אנחנו עושים: למה חשוב לפתח את החלימה.

זה הזמן לשנות את הדברים, ולהבין כי אם אנו רוצים חלימה, אם אנו רוצים להגיע אל ההישג החשוב עליו דיברנו בשבוע שעבר – החלום צלול, עלינו לעשות שינוי גם בפנים.

במיוחד יש להתחיל להבין מהי אותה אנרגיה המניעה את החיים: אותה אנרגיה לה אנו זקוקים בחלימה. הגיע הזמן לקבל כלים דרכם נוכל להתחיל להעצים את עצמנו.

ובכן, במאמר זה והבאים אחריו אני עומד לגעת טיפה באותה אנרגיה, להסביר מהי, כמה היא חשובה ולתת כמה כלים שיעזור, אני מקווה, להתחיל לפעול לא רק מבחוץ, אלא בעיקר מבפנים. בואו נתחיל.

אבל הבטחת!

החיים מתחילים ברגע הלידה וצריכים להסתיים ברגע ההארה. כולנו אמורים לעשות את זה - להיות מוארים. בלי גלגולים ובלי תירוצים. אולם, לרוב אנו מתים לפני שהספקנו להגיע אל המטרה הנכספת.

הסיבה איננה משום ש"הגורל האכזר" לא העניק לנו מספיק הזדמנויות, אלא מכיוון שאנו מונעים זאת מעצמנו. חיינו עמוסים במערכות יחסים לא נכונות, עבודות לא מתאימות וחברים לא נכונים.

אנו נוטים לקחת על עצמנו יותר מדי, להתחייב בפני אנשים ולהבטיח הבטחות שגורמות לנו לחוש דאגה, כעס ועוד.

כל גורם בחיינו הינו הוויה אנרגטית בה אנו הוגים אפילו לא במודע. מצבור ההוויות שאנו אוגרים יוצר בלבול, מסתיר דרכי פעולה ועוצר את ההתפתחות הרוחנית שלנו.

כך למשל אם חבר ביקש מאיתנו לעזור לו בהעברת דירה ואנו הבטחנו כי נגיע, מתווספת אל המערכת שלנו עוד הוויה אנרגטית.

כמו כן, ככל שיעברו הימים מבלי שביצענו את הפעולה תשוב ההבטחה להטריד אותנו ואליה כמובן יתווספו רגשות אשם ועוד בעיות שיכבידו על המערכת.

בעצם, אם בכל יום בחודש נבטיח הבטחה כזו, נגרור עמנו בסיומו 30 הוויות אנרגטיות מעיקות למדי שמכבידות על הנתיב הרוחני שלנו.

ההארה הנכספת

הוויות אנרגטיות אלו נמצאות בגוף האנרגיה שלנו. גוף זה הינו נתיב החיים שלנו, או אם תרצו המערכת האחראית על כך שנגיע אל ההארה הנכספת.

גוף זה הוא מעין חלל, חסר מרחב וזמן המהווה אותנו, מרגע לידתנו ועד מותנו או עד רגע ההארה בחיינו. גוף אנרגטי זה מכיל את כל ההוויות האנרגטיות שלנו - אלה שהתהוו בנו כעת, אלה שיצרנו בעבר ואלה המחכות לנו בעתיד.

ככל שגוף אנרגטי זה יהיה נקי יותר מהוויות טורדניות מיותרות בהווה, כך נהיה רגישים יותר לחוש בהוויות בעלות השלכה על עתידנו ונהיה קשובים יותר לאינטואיציה שלנו.

אין דבר חשוב ומקודש יותר מאשר הגוף האנרגטי שלנו. כל מחשבה או רעיון שיש מאחוריהם כוונה, בין אם הם חיוביים או שליליים, פיזיים או רוחניים הינם הוויה אנרגטית הממלאת את הגוף האנרגטי.

כשחיינו לפעמים אינם ברורים זה מפני שהם מלאים בהוויות מפריעות המעסיקות את הגוף האנרגטי שלנו ולכן אין ביכולתנו לתת משקל ומשמעות להוויות אנרגטיות חיוביות.

לכן האדם המתחיל את המסע בעולם החלומות, חייב קודם לכן לצאת למסע של טיהור ולבחון את מערכות היחסים ואת כל התחומים האחרים בחייו.

פשוט שחררו

אם שמרנו כראוי על קדושת הנתיב שלנו נוכל לחוש למשל מתי חבר טוב מתכוון לחייג אלינו (וכך אולי נרים את שפופרת הטלפון לחייג אליו בדיוק כאשר הוא מבצע זאת) או מתי אדם יקר לנו מתכנן עבורנו דברים.

אם למשל גבר חושב להציע לאישה מסוימת נישואין מחשבה זו בעצם מצויה בגוף האנרגטי שלו כהוויה רוחנית. במקרה ואותה אישה תשמור על קדושת הנתיב שלה תוכל גם היא לחוש באותה הוויה מאחר והיא חלק ממנה בפועל.

לרוב אנו נוהגים לכנות את תחושות הבטן הללו "אינטואיציה", ומהי בעצם האינטואיציה הזו? יכולת שליפה של הוויות מתוך הנתיב הרוחני שלנו.

ככל שהנתיב שלנו נקי יותר, נוכל להיות קשובים יותר להוויות החבויות במציאות האנרגטית ולמסרים העדינים של עולמנו הפנימי. אגב, גם ההתעקשות לשמור ולהיאחז בדברים קיימים מעכבת אותנו אפילו אם לעיתים הדבר סמוי מן העין.

דוגמה טובה לכך תהיה אירוע שבו חברה טובה, שהיא גם שותפה לעסק, מועלת בכספי החברה יום אחד בסכום עתק ונעלמת. הפעילות המיידית שלנו כנראה תכלול תביעה בבית משפט ורדיפה אין סופית אחריה תוך ניסיון להעניש אותה עד כמה שאפשר.

הבעיה הנוצרת היא שבמקום להוציא את ההוויה האנרגטית מהחיים שלנו ולשכוח מהסיפור, אנו בפועל מחזיקים בה בכוח. נכון, אנו נפסיד סכום נכבד, אולם נרוויח את החירות האנרגטית שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כישוף שחור כישוף לבן

כאן המקום לדבר על ההבדלים בין כישוף שחור לכישוף לבן, שיבהירו את רעיון ההוויות האנרגטיות. כישוף שחור הינו פעולה בה אנו מתעקשים להכניס בכוח גורם כלשהו אל חיינו. לרוב הגורם אינו מתאים ולצורך כך אנו משתמשים באנרגיה בצורה אלימה ותוקפנית תוך ביצוע מניפולציות.

נאמר שמגיעה בחורה למכשף שחור העוסק בתקשור. הוא מוקסם מיופיה ומתאהב בה. בעודה מדברת, קם המתקשר ממקומו ובתנועה אגבית תולש שערה מראשה ונעלם למספר דקות.

הוא רוקח עם השערה שבידו עיני שממיות ודם עטלפים ומבצע כישוף על מנת שהבחורה תתאהב בו. מה קרה כאן? אותו אדם הכניס את הבחורה אל תוך הנתיב הרוחני שלו למרות שכנראה היא איננה צריכה להיות שם.

הכישוף הלבן, לעומת זאת, הוא תהליך אנרגטי אשר בסופו יש לנו מספיק אנרגיה, כך שכל מה שצריך לקרות קורה ברגע הנכון ובזמן הנכון.

אם אותה בחורה תגיע למכשף לבן והוא יתאהב בה, לא יהיה לו צורך בכל פעולה. כי היא תתאהב בו. הכל בחייו קורה ברגע הנכון ובזמן הנכון, ולכן לא צריך להפעיל שום כוח.

תגידו, מה החוכמה, הרי זה לא כישוף? ובכן, כישוף לבן הוא לא עניין של התכווננות או הישג רגעי, אלא מצב של שליטה בחיינו המתאפשר בזכות האנרגיה שאותו המכשף הלבן אוגר.

ככל שהגוף האנרגטי שלנו נקי יותר, ככל שיהיו בו פחות הוויות אנרגטיות, נוכל לצבור יותר מאנרגיה זו, התנהלות החיים תהיה ברורה ובהירה ונוכל להיות קשובים להזדמנויות הנקרות בדרכנו.

כולנו מכשפים שחורים

החדשות הרעות הן שכולנו מכשפים שחורים. בחיי היומיום אנו משתמשים ללא הרף בכישוף השחור. אנו פועלים בדרך זו באופן תמידי והוא קיים בכל רובד בחיינו.

מה ההבדל בין אדם הרוקח כישוף כדי שיוכל "לסדר" לו להיכנס למקום העבודה אליו הוא התראיין לפני שעה לבין שאותו אדם מתקשר לאביו ומבקש שיפעיל עבורו פרוטקציה?

אנו משתמשים כל הזמן באמצעים "אלימים" כדי ליצור שינוי בחיינו וזה קיים בכל תחום: אנו מפעילים פרוטקציה בעבודה, מכשפים את בני הזוג בדייטים, מתעקשים לקיים דברים בחיינו למרות שהם אינם "מסתדרים" וכדומה. בעוד שעלינו לחכות במודעות לשלב בו תהיה לנו מספיק אנרגיה כדי שהדברים יתרחשו מאליהם וללא מאמץ.

בחלומות הלילה

אז איך מתחילים לצבור את אותה האנרגיה? פעילויות רוחניות, ובמיוחד חלימה, הם כלים בעזרתם, בדומה למכון כושר, אנו מפעילים ומעצימים אנרגיה זו.

יחד עם זאת, עלינו ללמוד לשמר את האנרגיה הזו ולא לבזבז אותה. חלק גדול מאנרגיית חיים זו מבוזבזת כיוון שאנו לא שומרים על קדושת הגוף האנרגטי ומבזבזים אנרגיה יקרה מפז על הוויות מיותרות.

לכן אנו צריכים להתחיל לנקות את ההוויות המיותרות ולהקפיד שחיינו יהיו נקיים מכל המיותר.

בשבוע הבא אעלה כאן את החלק השני של המאמר ובו תוכלו לקבל כלים מעשיים – איך לעשות את זה. איך ללמוד להוציא את ההוויות המיותרות בחיינו ובמקביל כיצד לעבוד נכון עם ההוויות הנכונות לנו.

חלומות נעימים ולהתראות בשבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • חלומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully