וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי ועידו רוזנבלום

ענת זנזורי

18.9.2009 / 0:34

יונית לוי תאריך לידה –
עידו רוזנבלום תאריך לידה –

אבחון נומרולוגי
תאריך הלידה של יונית - 12/07/1977 - מתחלק לשניים. ביום היא בחורה אנרגטית, קלילה, בעלת חוש הומור ומאוד נעים להימצא לידה. במצבי לחץ (כמו למשל במהדורת החדשות) כשיוצאות ממנה התכונות היותר שקטות והמופנמות שלה, יונית זקוקה להרבה שקט, רוגע וריכוז. היא נלחצת מאוד מהר ונכנסת לחרדות ולפחדים.

יונית היא בחורה מאוד רגישה המשתדלת לא לחשוף את חולשותיה דרך המסך והדבר עולה לה בהרבה כוחות נפשיים.
העיתוי הנומרולוגי של יונית מראה על מעברי דירה משותפים עם בן הזוג והתעסקות עם הבית, הגורל מנסה לכוון אותה גם כן אל נישואים והקמת משפחה כבר מיולי 2010.

כעת יונית נמצאת בתוך שנת תיקון וקבלת תשובות. השנה, מיולי 2009 עד יולי 2010 הקשר שלה עם בן זוגה עידו רוזנבלום ייבדק גורלית, כיוון שהם נמצאים בתוך שנתיים של של תיקון. בגלל תאריך הלידה של עידו יש סיכוי שהקשר לא ישרוד עוד זמן רב.

עידו הוא בחור שונה בתכלית מיונית. הוא טיפוס שזקוק להרבה אקשן וריגושים. תאריך הלידה שלו, 16/11/197, מראה על אדם לא ממש עם הרגליים על הקרקע , פחות מחושב וחי את הרגע , אין לו חששות להתנסות כמעט בכל דבר ומהר מאוד הוא משתעמם מעשייה זקוק לריגושים תמידיים. גם העיתוי של עידו מראה על שנת מעברים , בכל אופן עידו ויונית נמצאים בחפיפה עם שנות התיקון שלהם , ולכן יתכנו ביניהם מצבים גורליים של מריבות וסכסוכים שעלולים
להגיע לפרידה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully