וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

17.9.2009 / 13:43

השנה צפוי מעבר כוכבים חשובים למזלות אחרים, סיום תהליכים והילוכו האחורי של מרס: איך ישפיעו הכוכבים על המזלות? תחזית שנתית, ראש השנה 2009

טלה: שינוי גישה ודרך הסתכלות

כוכב אורנוס עובר בחודש מאי למזל שלכם, ומביא איתו חוסר שקט, חוסר סבלנות, רצון חזק בריגושים ובאקשן, וצורך חזק לפעול בקדמת הבמה, ובעיקר – לשנות: לשנות גישה, לשנות דרך פעולה, ובעצם באופן מסויים – להיוולד מחדש מבחינה אסרטיבית ויצרית.

השינוי יכלול צורך בניתוקים מקשרים, יחסים ומערכות שלא עובדות עבורכם, כדי לפנות מקום. בגדול, השינוי יהיה לטובה, אם תסכימו ללכת איתו, ולא תתנגדו.

אלמנט נוסף שיעבוד על בני מזל טלה השנה – מרס שליט המזל שלכם נכנס להילוך אחורי במזל אריה כבר בסוף 2009 ב-20 לדצמבר, ויצא ממנו ב-10 למרס 2010. פרק הזמן הזה ישמש הקדמה טובה לכניסתו של אורנוס: הוא יביא איתו יכולת לסגור מעגלים מהעבר הקשורים לעשייה ויוזמה, לפני שתתפנו לדרכים החדשות שיביא איתו אורנוס בחודש מאי.

שור: הרגשת חלק והרחבת המעגל החברתי

מעברו של יופיטר למזל דגים בינואר 2010 יאפשר שנה של שיתופי פעולה מסוגים שונים עם אנשים שחושבים כמוכם, ובעיקר עם מוסדות וארגונים שיכולים לקדם את הרעיונות שלכם, להזיז קדימה יוזמות חדשות שעד עכשיו ניסיתם לעשות לבד.

זה יגרום לכם להרגיש שאתם חלק ממערכת גדולה שיכולה לסייע, ולא להרגיש לבד מול העולם. הגיע הזמן להזיז את עצמכם, לגלות מעורבות חברתית, ו..לפגוש חברים חדשים, אם תסכימו לצאת מהכורסה ונעלי הבית הנוחות.

תאומים: דרייב וקריירה

מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל דגים בחודש ינואר שם את הדגש על הצד הקרייריסטי שלכם, ועל היכולת שלכם לבנות לכם שם, מעמד, ואפילו תדמית אחרת, רצינית בוגרת ואחראית יותר.

אין ספק שזו אחת השנים היותר אמביציוזיות שתפגשו, שכן יופיטר לא רק מסייע בפתיחת דלתות באופן כזה או אחר, אלא גם מסייע וממריץ אתכם לרוץ קדימה, וליצור לכם קשרים חדשים שפותחים אזורי פעולה שונים שלא הכרתם לעשייה, אם תשתפו פעולה עם המגמה.

סרטן: שינוי במטרות, בתדמית ובססטוס

מעברו של כוכב אורנוס למזל טלה בסוף חודש מאי 2010 מביא איתו צורך לעשות שינויים משמעותיים הן בקריירה, והן בדרך שבה אתם רואים את העולם בכלל, ואפילו נושאים כמו קריירה. מזל טלה מאכלס את בית הקריירה שלכם, ומעברו של כוכב אורנוס שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לשנות דברים מהקצה אל הקצה, גם בכל מה שקשור להשקפת העולם שלכם.

מעברו של סטורן למזל מאזניים כבר באוקטובר 09 שם את הדגש על בניית בית, השקעה בבית קיים, חתונה ובניית בית, וקשיים שמכריחים אתכם להשקיע יותר ביחסים הביתיים והמשפחתיים שלכם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אריה: זהירות מאופטימיות יתר

נושאי עבודה ובריאות יעלו השנה על הפרק, אריות, וידרשו מכם להשקיע בהם קצת יותר מחשבה, ובגוף בכלל: דיאטה, תזונה וכולי. מעברו של יופיטר למזל דגים, מכריח אתכם לראות את החיים באופן פרקטי יותר, ולא לחלום או לפנטז.

חשוב להיזהר במיוחד מסיכונים כספיים מכל סוג שהוא. החדשים המסוכנים במיוחד עם בין סוף דצמבר 09 לסוף חודש מרץ 2010: בפרק הזמן הזה נע כוכב מרס, כוכב הדרייב והעשייה בהילוך אחורי במזל שלכם, ועלול להביא איתו החלטות שגויות למכביר, בעיקר כשאתם פועלים בפזיזות.

בתולה: זוגיות ויחסים

מעברו של כוכב יופיטר כבר בסוף דצמבר של שנה זו לשנה שלמה במזל דגים מול המזל שלכם, מאפשר לכם השקעת עומק ביחסים, קשר של בינו לבינה, מיסוד קשרים, וזוגיות בכלל. יופיטר מכריח אתכם השנה לראות גם את הצד השני.

את הזולת שנמצא אתכם או לידכם, ובמקביל – גם להוריד את אזמל הביקורת הציני שלכם ואת הביקורתיות, ולנסות ולהיחשף באופן ישיר יותר מול פרטנרים ובני או בנות זוג. סטורן שעובר למזל מאזניים באוקטובר שנה זו, מביא איתו שנה שהדגש בה הוא על חשבון הבנק שלכם: כעת הזמן לחריש עמוק בנושא, לחשיבה מערכתית ארוכת טווח, ולא דגש רק על כיבוי שריפות.

מאזניים: אחריות, מיסוד קשרים ואופקים חדשים

מעברו של כוכב אורנוס למזל טלה מול המזל שלכם מביא איתו גישה חדשה ליחסים, שבה אתם הופכים פתוחים ויצירתיים יותר, ומאפשרים יותר ספייס וחופש אישי זה לזו. מערכות יחסים שבסיסם לא היה יציב במיוחד בשנים קודמות, עשויות לעבור השנה שינוי משמעותי, ואורנוס יכריח לא מעט מכם להגיע להחלטות על מיסוד קשרים או על הליכה נפרדת של כל אחד מבני הזוג לדרך חדשה.

פלוטו במזל גדי ממשיך במקביל לעבוד על שינויים במשפחה, וגם הוא תורם בדרכו לצורך לבנות משהו חם תומך ויציב יותר השנה, ממה שהיה בשנה הקודמת. מעברו של סטורן למזל שלכם כבר באוקטובר 09 מביא איתו אחריות יתר, מחוייבות עמוקה לדרך שלכם, וצורך למסד קשרים, ולהגדיר גבולות.

עקרב: רומנטיקה, יצירתיות והתחדשות רגשית

הרגשות מתחזקים בהדרגה כשכוכב יופיטר עובר למזל דגים בינואר 2010 ומביא איתו שנה נפלאה של רגשות רכים, של ביטוי אישי יצירתי במיוחד, ושל אותה מלה נפלא שקוראים אותה – רומנטיקה, אם תאפשרו לה ותצאו קצת יותר מעצמכם

אל תפחדו לבטא רגשות, על כל המשתמע, או לעסוק בתחום יצירתי שחשוב לכם, ושעד עכשיו לא אפשרתם לעצמכם בגלל הצד הפרפקציוניסטי הפנימי הזה. מעברו של אורנוס למזל טלה השנה, מביא איתו כמה אפשרויות חדשות בנושאי תעסוקה, עבודה או מקצוע.

סטורן שעובר למאזניים באוקטובר 09 יכביד עליכם לא מעט, בעיקר על אלה מכם שלא מצאו עדיין את דרכם בחיים, וזקוקים לציר פעולה יציב שאפשר להישען עליו: אחרי השנה הזו, זה יהיה אפשרי.

קשת: בית, משפחה וחברים חדשים

יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל דגים כבר בינואר 2010, והאנרגיה שלכם משתנה. כשאנחנו מערבבים מים ואש מה אנחנו מקבלים? דרמה. ואכן, מזל קשת החופשי והפתוח מוצא את עצמו השנה מעורב רגשית עד קצות האצבעות.

יופיטר שם את הדגש השנה על נושאי בית ומשפחה, ואם נחבר לכך את המעורבות הרגשית הגבוהה שיש במזל דגים, נוכל לומר אולי שהמדובר ביחסים קרובים שזקוקים לבית, או אולי בית שהאווירה בו מעודדת מערכת יחסים מסוג אחר עם היושבים בו.

מעברו של סטורן למזל מאזניים כבר באוקטובר 09 מראה על צורך לשפר יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, וזה הזמן למצוא לכם חברים חדשים, ומסגרות חברתיות מסוג אחר.

גדי: קונפליקט בין משפחה לבין קריירה

כוכב פלוטו בתחילת המזל שלכם שעסוק בשינויים והתחדשות מסוגים שונים: משהו מת ומשהו חדש נולד, מכריח בעיקר את אלה מכם שנולדו בתחילת המזל, לשנות דברים מהיסוד – רגשית, מקצועית ואישית – לפני שממשיכים הלאה.

מצד שני, נוכל למצוא כבר באוקטובר 09 את סטורן שליט המזל שלכם במזל מאזניים, שידרוש מכם לשפץ את כל מה שקשור לקריירה בחייכם, אלמנט חשוב במיוחד בחיי כל גדי ממוצע.

מעברו של כוכב אורנוס למזל טלה בחודש מאי 2010 יעזור לשחרר דפוסים מקובעים ולפעול באופן נועז ומשוחרר. מיקוד במטרות האמיתיות שלכם ללא הסחות דעת מיותרות, בהחלט יוכל להביא הצלחה הן בבית – והן בקריירה וביחסים.

דלי: התארגנות כלכלית ופריצה קדימה

מעברו של אורנוס שליטת המזל שלכם למזל טלה ב 28 למאי 2010 מביא איתו דרייב חזק לעשייה והצלחה, ויכולת לראות דברים בבהירות ובצלילות, ואתם צפויים עכשיו לשבע שנים בהירות ואסרטיביות, שבהן אפשר לרוץ קדימה עם כל מה שאגרתם וצברתם עד כה.

יופיטר שעובר בינואר למזל דגים ידגיש נושאי חומר וכספים, ויתן יכולת ואפשרויות חדשות לפתוח מקורות הכנסה נוספים, ולהצליח בגדול בתחומים שבהם בחרתם להשקיע.

הילוכו האחורי של מרס במזל אריה עלול לעכב מעט, וכדאי להזהר בפרק הזמן שבין סוף דצמבר 09, ואמצע חודש מרץ 2010 מהחלטות שגויות שעלולות להביא איתן הפסדים וסיכונים.

דגים: הזדמנויות להצלחה ולהתפתחות אישית

יופיטר כוכב השפע עובר בינואר למזל שלכם, החיוך הדגי עשוי בהחלט להתרחב, ואיתו גם חשבון הבנק, ואם לא תזהרו – גם הכרס. יופיטר מאפשר שנה שלמה של אפשרויות מעניינות, של פתיחת דלתות חדשות, ושל יכולת להצעיד את התכניות שלכם צעד אחד – וגדול – קדימה.

אלא שבאסטרולוגיה כמו בחיים – הדלתות אכן יהיו שם, אבל כדי לפתוח אותן צריך – מה לעשות – גם ללחוץ על הידית, בדיוק כשם שלזכות בפיס צריך גם לקנות כרטיס. אורנוס כוכב השינויים עובר למזל טלה אחרי שבע שנים במזל שלכם, שבהם עזר לכם – או גרם לכם – לשנות כמעט הכל, מביא איתו גישה חדשה לגמרי לנושאי חומר וכספים, ולחשבון הבנק שלכם. סטורן שעובר למזל מאזניים באוקטובר 09 עלול להעיק מעט אם לא תזהרו. כנות – ותקשורת בגובה העינים: אלה ישתלמו השנה יותר מתמיד.

אז.. עם כל המינוסים והפלוסים, הכן והלא, הכיף והבאסה, לכל מזל באשר הוא – שנה טובה ונפלאה ממני, שמנסה שוב ושוב לעמוד על גג הבניין עם הטלסקופ הישן שלי, ולראות מה צופנים הכוכבים עבורכם בכל יום – ובשנה החדשה בפרט.
שנה טובה, יאיר טריבלסקי

ומה קורה השבוע לכוכבים?

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לשהות במזל סרטן ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, כמו גם צורך להשקיע קצת יותר באזור הבית והמשפחה. זויות פרקטיות שיוצר מרס עם אורנוס מרקורי ואפילו סטורן, עוזרות לכם ליהנות – ולהצליח במישור המעשי.

שור
גם השבוע הזה אינו קל עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין שוהה בזוית של מתח לכוכב מרס האגרסיבי, מה שאומר – מתחים. נסו לא להגיב מהבטן. ונוס עוברת למזל בתולה השיייך גם הוא ליסוד האדמה, והלחצים יורדים להם בהדרגה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בהילוך אחורי, והשבוע ממשיך לשהות בזוית פעולה לכוכב פלוטו, מיקום שיביא איתו גם השבוע לחצים מחודשים בכל מה שקשור לתקשורת ולנושאים הקשורים לצד הכלכלי – זאת גם בגלל הצמידות לסטורן. זהירות.

סרטן
האסרטיביות שלכם תודגש מאוד השבוע, עם מיקומו של כוכב מרס במזל שלכם, שמביא איתו ים של אנרגיה ומרץ לחיים. מרקורי בהילוך אחורי עלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם בוסים או אחראים, וחשוב להיזהר מאוד ביחסים הקשורים לקריירה.

אריה
על פניו, זהו שבוע מעשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים, הדיאלוג שלכם עם אחרים הופך קל יותר, והדגש הוא עכשיו על כל מה שקשור לתקשורת. זהו זמן מצוין להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהכיר חברים חדשים.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא צורך גובר והולך לעשות עבודת עומק במעגל החברתי שלכם, ובשדרוג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם. ונוס עוברת השבוע למזל שלכם, ומביאה איתה שדרוג נאה בכל מה שקשור ליחסים, רגשות, ורומנטיקה בכלל.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה אליו היא עוברת השבוע, עלול להביא איתו את התחושה שהדברים החשובים עכשיו מתרחשים להם מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן לדבר על דברים שהחזקתם בבטן תקופה ארוכה, ולפגוש אותם לעומק.

עקרב
השמש שנמצאת עכשיו במזל בתולה, הופכת אתכם ליעילים במיוחד מצד אחד, וקולקטיביים יותר מבחינת דרך הפעולה שלכם, וצורת החשיבה. מעברה של ונוס למזל בתולה מדגיש את הצד החברתי שלכם, שיהפוך הרבה יותר פעיל בשבועות הקרובים.

קשת
מעברה של ונוס השבוע במזל בתולה עשוי להביא איתו צורך להיות במרכז העניינים, להשפיע על מה שקורה, ולשדרג את התדמית שלכם. השקיעו יותר בהופעה חיצונית. השמש שעוברת למזל מאזניים מאפשרת להיות חברתיים יותר, ולהתיידד עם העולם.

גדי
נראה שאתם זקוקים עכשיו ליזמות מעניינות דווקא בתחומי הקריירה. השמש במזל מאזניים מהשבוע מביאה איתה את היכולת להרחיב אזורי פעולה מבחינה מקצועית וקרייריסטית, לבדוק אפשרויות של התרחבות, ולשלוט באופן מרבי במה שקורה.

דלי
מעברה השבוע של השמש למזל מאזניים, מאפשר לכם לפעול באופן פתוח ומאפשר יותר, ולהתמקד במה שהופך להיות חשוב במיוחד: הרחבת אופקים. ואכן, זה בדיוק הזמן לתכנן לכם נסיעה לחגים, לפגוש אנשים מעניינים, ואפילו ללמוד משהו חדש.

דגים
מערכות היחסים שלכם נמצאות עכשיו בראש סדר העדיפויות כשונוס עוברת למזל בתולה שמול המזל שלכם, ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר מחשבה ופתיחות בבן או בת הזוג. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב, ולפעול בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully