וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צפוי בשנה הקרובה? גלעד בדרך הביתה

16.9.2009 / 7:00

ביקשנו משלוש המיסטיקניות הבכירות מרים טל, עדי אשכנזי וליה לואיס להעריך מה צופן העתיד למדינת ישראל ולעולם בשנה הקרובה. התשובות ממש לא זהות

לכבוד השנה הבאה עלינו - בתקווה - לטובה, ביקשנו משלוש מיסטיקניות בכירות לשתף אותנו בהבנות שלהן לגבי מה צפוי לנו בתש"ע. הצגנו בפניהן אותן שאלות.

במישור פוליטי רצינו לדעת מה צופים הכוכבים והמפה האסטרולוגית לראש הממשלה, בנימין נתניהו? האם ממשלתו תחזיק מעמד? מה צפוי לציפי לבני? מה יהיה עתידו של ליברמן? האם אריה דרעי יקים מפלגה חדשה ויצטרף לממשלה?

במישור המדיני-בטחוני, איך תתפתח פרשת גלעד שליט? האם ישראל תתקוף באיראן? האם צפוי עימות צבאי חדש עם החיזבאללה? האם צפוי עימות צבאי נוסף עם החמאס בדרום?
ומה יקרה לתהליך השלום עם הפלשתינים? מה יקרה לתהליך המדיני עם סוריה?

במישור הכלכלי רצינו לדעת מה שכולם מתים לדעת - מה צפוי לכלכלה בישראל? ובורסה? מה יקרה בנושא האבטלה במשק? האם טייקונים נוספים כגון לב לבייב יקלעו לקשיים חמורים?
ולגבי משק המים, האם צפויה שנת בצורת או חורף גשום ביותר?

ובעולם, האם צפויים זעזועים פוליטיים? נזקי טבע כגון רעידות אדמה או שיטפונות? פיגוע המוני? סכסוכים חדשים?
החזיקו אצבעות, כי הנה יוצאים למסע הקסם המסתורי אל העתיד.

גלעד שליט בבית תוך שנתיים

התחזית לשנה החדשה מאת ליה לואיס, מומחית לנומרולוגיה וקלפי טארוט.

פוליטיקה
בנימין נתניהו: נתניהו הוא מזל מאזניים, וכוכב שבתאי יקשה עליו השנה את החיים. ממשלתו תחזיק מעמד בשנה הקרובה, אך המאבקים הפוליטיים לא יאפשרו לו לקבל השנה החלטות קלות. בכל מקרה הוא ייאלץ להגן בחירוף נפש על צעדיו.

ציפי ליבני: בת מזל סרטן עם מספרים זוגיים בתאריך לידתה. היא אינה מסוגלת לזכות בראשות הממשלה למרות שהיא אישה חזקה וישרה. גם השנה היא תמשיך לבקר את נתניהו ולעשות לו חיים קשים.

אריה דרעי: בן מזל דלי שצפויה לו שנה מצוינת. הוא נמצא כעת בתקופה של שינויים חיוביים ויש לו סיכוי מצויין לחזור למרכז המפה הפוליטית השנה. המדינה נכנסה במאי 2009 לשנה של צמיחה והתקדמות אם כי איטית.

צבא
לא צפוי עימות צבאי עם המדינות השכנות למעט מספר התקפות בודדות של חיל האוויר על מטרות מעבר לגבולות.
תהליך השלום- ימשיך להתנהל בצורה איטית ומתמשכת ואין שינוי מיוחד באופק.

גלעד שליט: למרות הקיפאון הנוכחי בתהליך השיחות על שחרורו, אפשר להיות אופטימיים, כי הוא צפוי להשתחרר במהלך השנתיים הקרובות.

כלכלה
בנובמבר נתחיל לראות נתוני צמיחה יפים שייתנו הרגשה שהמיתון נגמר, אך זה ייקח זמן. נתוני האבטלה צפויים עוד לעלות ואז לרדת, כך שהיציאה מהמיתון השנה תהיה הדרגתית ובקצב איטי.

הבורסה צפויה להתנדנד בשנה הקרובה. בחודשיים הקרובים היא תדשדש ובנובמבר יחלו עליות שיגרמו למדד המעוף לעבור את רף 1000 נק. בתחילת 2010 צפויות שוב ירידות. הדולר צפוי להתחזק להגיע במהלך השנה אף לשער של 4.4 שקל.
צפויה שנה גשומה. בהחלט לא שנת בצורת.

בעולם
ארצות הברית תהיה הראשונה שיוצאת מהמיתון, אך עדיין באיטיות זוחלת. הדולר האמריקאי ימשיך להתחזק בעולם.

אסונות: השנה צפויות שריפות גדולות בעיקר באזורי אקלים חמים בעולם.

ליברמן ייאלץ לפרוש

התחזית לשנה החדשה מאת עדי אשכנזי, מומחית לתקשור
 
פוליטיקה
שנה קשה צפויה לנתניהו. עליות וירידות ילוו אותו לאורך השנה הקרובה וממשלתו תמשיך להתנדנד לכל אורך כהונתה. הקשיים במדיניות החוץ ילכו ויתגברו, דבר שיגרום לנתניהו דאגה רבה.

אביגדור ליברמן, שר החוץ, צפוי לפרוש מתפקידו, למרות שהוא ינסה בכל כוחו להימנע מכך. בכל מקרה, פרישתו של ליברמן לפני תום כהונת הממשלה, ברורה לחלוטין.

אריה דרעי יתחיל השנה לפלס את דרכו חזרה לפוליטיקה הארצית, אולם הוא צפוי לקשיים וייקח לו למעלה משנה ואף יותר לחזור למרכז המפה הפוליטית.
 
צבא
תהליך השלום עם הפלשתינים ימשיך להיות תקוע השנה.
לעומת זאת, צפויה פריצת דרך יחסית בתהליך מול סוריה. אנו צפויים להגיע להסכמות עם הסורים אך עדיין ללא הסכם חתום.

צפויה שנה רגועה וללא מתיחות צבאית. כמו כן, ישראל לא תצא השנה לתקיפה על מטרות הגרעין באיראן.

פרשת גלעד שליט צפויה השנה להגיע לסופה, אך היא תגרום לדיון ציבורי חריף ומחלוקת גדולה בקרב הציבור. 
 
כלכלה
התאוששות אמיתית תחל רק במאי-יוני 2010. עד אז יהיו חששות וזהירות במשק. בבורסה תהיה מגמה חיובית בלי שינוי של ממש עד לקיץ הבא.

לב לבייב צפוי השנה להתאושש באורח מפתיע וירוויח את הונו מחדש. שרי אריסון תספוג השנה הפסדים וביקורות, אך היא צפויה בעוד שלוש שנים לתקופת שגשוג מחודשת. אילן בן דב יוסיף חדשנות לחברת אורנג' והוא צפוי לבצע שינויים פנימיים בחברה. למרות מציאת הגז, יצחק תשובה יישאר השנה מודאג, אך התאוששות בעסקיו צפויה לאחר מציאת שותף עסקי חדש בעוד שנתיים.
 
משק המים: לא צפויה שנה גשומה. משאב המים ימשיך גם השנה להיות מצרך יקר במדינת ישראל.

בעולם 
גם השנה נזקי הטבע בעולם ימשכו, כי הם תוצאה ישירה להרס שבני האדם בעולם יוצרים בעצמם. בשל כך, המודעות הירוקה העולמית תמשיך השנה להתגבר.

תתגבר מגפת שפעת החזירים

תחזית לשנה החדשה מאת מרים טל, מומחית לאסטרולוגיה

פוליטיקה
נתניהו: הזעזועים בבורסה ובכלכלה בחודשים אוקטובר עד אמצע דצמבר לא מיטיבים עם נתניהו. אבל החל ממרץ 2010, נתניהו נכנס לתהליך חיובי מאוד שיימשך כשנתיים ובתקופה הזו הפופולריות שלו תעלה מאוד והוא יוכל לקדם את הסכמי השלום בתנאים שלו. בנוסף יש לו סיכוי גדול מאוד להחזיר את גלעד שליט הביתה.

ציפי לבני: עלייה בפופולריות של לבני תהיה בנובמבר-דצמבר 2009 והיא תוכל לקדם דברים באופוזיציה. בהמשך השנה, לבני תמצא את עצמה עובדת ללא הפוגה, בצורה הרבה יותר תובענית ממה שהיה עד כה, ואפילו תקדם אג'נדה חברתית.

אריה דרעי: במידה ודרעי ינסה לחזור לפוליטיקה השנה הוא צפוי להיתקל בקשיים רבים, ושום דבר לא יילך בקלות. חברים יאכזבו, והבטחות שיקבל לא יתממשו. חודשים קשים במיוחד עבורו יהיו ינואר פברואר.

החל מקיץ 2010, התמונה משתנה לטובה עבורו והוא יוכל לחזור לפוליטיקה, ואפילו יהיה מחוזר על ידי אישים פוליטיים.

צבא
בעיקרון לא רואים מלחמה בשנה הקרובה. לא עם איראן ולא עם החיזבאללה. בכל מקרה, על ישראל להימנע מעימות צבאי עם שכנותיה במהלך החודשים הקרובים. אם ייעשו צעדים מהסוג הזה בחודשים אוקטובר-דצמבר הם יתגלו כשגויים ויזיקו לנו.

גלעד שליט: הסיכויים לשחרורו גדולים אבל יותר לקראת שנת 2010.

תהליך השלום: המדינה נכנסת לתהליכים חיוביים מאוד ולכן יש סיכוי גדול להתקדמות השלום עם הפלשתינים. עם הסורים, העניינים יגעים יותר.

כלכלה
החל מחודש אוקטובר עד אמצע דצמבר, ישנה מגמה קשה המשפיעה לרעה על הכלכלה ועל הבורסה וצפויה ירידה בבורסה. בתחילת 2010 הכוכבים מחייכים למדינה, המצב הכלכלי והכללי משתפר, הבורסה תהיה במגמה חיובית. והחלטות שייקח הדרג המדיני יתגלו כמוצלחות.

בכלכלה העולמית: השנה יחול שינוי ביחס אל בני מעמד הביניים שנשחק מאוד. מדינות רבות בעולם יתחילו לחשוב שיש צורך לחזור ולו במידה מועטה אל מדיניות כלכלית שוויונית יותר.

משק המים: נראה שגם החורף השנה יפתיע לטובה. וצפויים גשמי ברכה במיוחד בחודשים ינואר ופברואר. מגמה שתשמר עד אפריל.

בעולם
השנה הקרובה לא מביאה איתה בשורות טובות. הרבה מאוד אירועים קשים ואלימים צפויים. החודשים ינואר-פברואר עשויים להביא איתם התגברות מגפת שפעת החזירים ואו אסונות טבע כמו שיטפונות ורעידות אדמה.

ארצות הברית עוברת אף היא תהליך חיובי השנה, והחל ממרץ 2010 יחול שיפור הדרגתי במצבה הכלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully