וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

10.9.2009 / 19:37

ספטמבר נמצא במרכזו, ויש צורך לסגור דווקא עכשיו מעגלים לפני פתיחת חדשים. תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 10.9.09 ל-16.9.09

אין ספק שהילוכו האחורי של מרקורי ממשיך להשפיע על כולנו, כל אחד בדרכו, אבל חשוב עדיין לזכור שהצורך עכשיו לסגור מעגלים לפני שפותחים מעגלים חדשים אינו מקרי: לפעמים אנחנו צריכים לנכש עשבים שוטים, כדי לפנות מקום לדברים החשובים באמת. אולי משום גם כדאי גם לזכור שהתחלות חדשות שמתרחשות עכשיו לא בהכרח יביאו את התוצאות המקוות בעתיד. חכו בסבלנות.
הזוית הקשה השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי, לבין פלוטו הכוחני והיצרי. הזוית הזו עלולה להביא איתה עימותים מילוליים, ויכוחים קשים ומיותרים, והתבצרות בעמדות נוקשות. חשוב לדעת גם מתי לשחרר, מתי לומר סליחה או אני מצטער, ולא להשאיר את המלים הקשות באויר, באופן שיקשה עלינו להחזיר את הגלגל אם נרצה בכך. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, עקרב וגדי.
הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית, ליופיטר כוכב השפע. זו ללא ספק אחת הזויות האופטימית שיש באסטרולוגיה, שכן היא מאפשרת לנו לרוץ קדימה בגישה אופטימית, לחפש אזורי פעולה חדשים הן לעשייה והן לטיולים והרחבת אופקים, ולשנות בכלל את הגישה כלפי העולם. אולם חשוב להמנע עכשיו מאופטימיות יתר, שעלולה להביא איתה בעיקר בזבוזי כספים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.
הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס לנפטון המתעתע. הזוית הזו הופכת את הכל לרגשי, אפילו רגשני, והמעורבות הרגשית הגבוהה שהיא מביאה איתה עלולה למנוע מאיתנו לא רק לראות את הדברים כפי שהם, אלא גם לפעול בהתאם. מומלץ לשים את הדגש עכשיו על עובדות, ולא על רגשות, ולא להיות מושפעים ממצבי הרוח המשתנים. מי בעיקר עלול לסבול מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים, דלי ואריה.

מה קורה לשאר המזלות?

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לשהות במזל סרטן ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, כמו גם צורך להשקיע קצת יותר באזור הבית והמשפחה. זוית מתח בין מרס לונוס עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת, וכעסים קטנים במערכות היחסים שלכם.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד לא קל עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין שוהה בזוית פעולה לכוכב מרס האגרסיבי, מה שאומר – לחץ. ונוס גם יוצרת זוית של עימות לכוכב נפטון, אלמנט שמביא איתו בעיקר ערפול ובלבול. התמקדו במטרות שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בהילוך אחורי, והשבוע הוא גם יוצר מחדש זוית פעולה לכוכב פלוטו, מיקום שיביא איתו בתקופה הקרובה לחצים מחודשים בכל מה שקשור לתקשורת ולנושאים הקשורים לצד הכלכלי: הגיע הזמן לפעול בזהירות.

סרטן
האסרטיביות שלכם תודגש מאוד השבוע, עם מיקומו של כוכב מרס במזל שלכם, שמביא איתו ים של אנרגיה ומרץ לחיים. מרקורי בהילוך אחורי עלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם בוסים או אחראים, וחשוב להזהר מאוד ביחסים הקשורים לקריירה.

אריה
על פניו, זהו שבוע מעשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, ויוצרת שם צמידות לא קלה עם כוכב סטורן, צמידות שמכריחה אותכם לפעול באופן אקטיבי במיוחד, להוריד חלק מהלחצים שנמצאים עליכם עכשיו, ולמצוא זמן לפעילות פנאי.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא צורך גובר והולך לעשות עבודת עומק במעגל החברתי שלכם, ובשדרוג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג עם אנשים שיכולים לעזור ולסייע לכם, ולא להתבייש.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של מתח עם כוכב מרס שנמצא במזל סרטן, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור להחלטות שלכם, ודיאלוג עצבני משהו עם העולם. נסו שלא לתת לחוסר השקט לגרום לניתוקים בחייכם.

עקרב
השמש שנמצאת עכשיו במזל בתולה, הופכת אתכם ליעילים במיוחד מצד אחד, וקולקטיביים יותר מבחינת דרך הפעולה שלכם, וצורת החשיבה. זה בדיוק הזמן לפעילות פרקטית וקביעת עובדות בשטח, ולשיתופי פעולה נאים עם אנשים שחושבים כמוכם.

קשת
מיקומה של השמש עכשיו במזל בתולה, עשוי להביא איתו צורך להיות במרכז העניינים, להשפיע על מה שקורה, ולשלוט בהתרחשויות הסביבתיות. זה בדיוק הזמן לשדרוג התדמית שלכם, לאמביציה מתחזקת, ולדיאלוג משופר עם בוסים, אחראים, וסמכויות.

גדי
נראה שאתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של פתיחות לרעיונות חדשים, ויזמות מעניינות. השמש במזל בתולה מביאה איתה את היכולת להרחיב אופקים, לראות כמה צעדים קדימה לא רק את מה שקורה בחלקת האלוהים הקטנה שלכם, ולפעול בהתאם.

דלי
זה עלול להיות שבוע זוגי מבחינתכם. ונוס שנמצאת במזל אריה, ממש מול המזל שלכם, מאפשרת התבוננות עומק בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, והשקעה אמיתית בזוגיות וביחסים בכלל. חשוב לדעת להסיק מסקנות, ובמקביל – גם ליישם אותן בשטח.

דגים
מערכות היחסים שלכם נמצאות עכשיו בראש סדר העדיפויות הסביבתי. השמש במזל בתולה שנמצאת מול המזל שלכם, שמה עכשיו את הדגש על הדיאלוג שבינו לבינה, ועל היכולת שלכם לפתור בעיות ביחסים, להעמיק אותם, או לצאת להיכרויות חדשות.

שאלותשובות

שאלה: שלום יאיר, אולי תוכל לפקוח עיני? אני ילידת 25.3.68 בשעות הבוקר (7) רווקה. לפני שלושה חודשים עמדתי להתחתן עם בחור שתאריך לידתו 15.9.64 זה הקשר היחיד המשמעותי שהיה לי בחיי. חודש לפני החתונה הוא החליט לבטל הכל. מה יש במזלי שלא הולך לי בזוגיות וגם כשאני מאוד מתאמצת להבליג להתפשר ולאהוב, למרות הכל זה מתפוצץ לי בפנים (הקשר בינינו כמובן נגמר כלא היה). מה קורה שם בכוכבים בכל שנוגע לזוגיות ולי?

תשובה: ובכן, אפשר לומר שיש כמה דברים שמקשים על העניין. ראשית, השמש (מסומנת בחץ שחור), ה'אני האמיתי', צמודה לסטורן הנוקשה (השנים בעגול שחור) בבית ה 12, בית הפחדים והפחד ממימוש. זהו מיקום שמראה על קושי מסויים בתקשורת עם האב. מיקומו של כוכב מרס (בעיגול אדום) גם הוא כאן מראה גם על קושי מסויים בתקשורת עם גברים בכלל. נראה שהעולם הגברי זר ומוזר לך, ואין לך תקשורת ישירה איתו ועם מה שהוא מייצג. זוית של מתח בין השמש לכוכב אורנוס האחראי על ניתוקים ושינויים (בחץ כחול) מראה על ריחוק מסויים, ואולי גם באופן לא מודע הקרנת המתח הזה החוצה. זוית של מתח בין מרס לבין נפטון הרגשני (בעגול ירוק) מראה על קושי מסויים לבטא כעסים ורגשות תסכול, ולהיות 'אמיתית' בכל מה שקשור לביטוי רגשי אותנטי.

הירח, אותו כוכב האחראי על מה שנקרא על הצד הנשי, ומסמל גם חיים משותפים, נמצא אמנם בבית העשירי, בית התדמית, אבל במזל דלי הקריר ומרוחק משהו. זה עלול להראות על אם שמציגה מודל מושלם כלפי חוץ, אבל בפנים היא קרירה למדי, ולא ממש מאפשרת קרבה אמיתית – גם זה חלק מהמודל שאותו קיבלת. זוית שיוצר הירח עם כוכב נפטון, מראה על מעורבות רגשית גבוהה מאוד ועל צד רומנטי מפותח במיוחד, אך לא צד שקשור למציאות הפרקטית בשטח. ונוס שליטת האופק נמצאת במזל דגים, גם הוא מזל הקשור לשליטת נפטון הרגשי, וגם היא מראה על צד רגשני מאוד, אך יותר ידידותי – נמצאת בבית 11 הקשור לידידים וחברים – ופחות אינטימי וקרוב.

יש כמה צדדים במפה הזו שמטעים ומפגינים לעתים בטחון כלפי חוץ, אבל בפנים קיים קושי מסויים להתקרב באמת, אם בגלל מתחים ולחצים פנימיים מסיבות שונות שזה לא המקום לפרטן, ואם בגלל צד רומנטי שלא ממש רואה את המציאות כפי שהיא, אלא יותר את מה שהוא רוצה לראות. זוית המתח בין מרס לנפטון במפה של אשה, אגב, עלולה להראות לעיתים על קשר עם נוכלים, אנשים שיש להם קושי רגשי להתחייב לאורך זמן, או על אנשים מפותחים רגשית אך לא יציבים לאורך זמן.

בקיצור, דרושה עבודה על הנושא, בעיקר על היכולת להתקרב ולהתיידד עם המין הגברי מצד אחד, ולהוריד מעט עומס מהצד הרומנטי הזה שמעט חולם בהקיץ, ולא ממש רואה דברים כפי שהם, או מוכן להתפשר עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully