וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה מרקורי

גמישות, סבלנות וסובלנות - המשולש הזה יעזור לנו לעבור בשלום את השבוע הזה של אמצע מזל בתולה (מי שוב אמר מדונה?). 6-12 בספטמבר 2009

האלמנט המשמעותי השבוע הזה – עצירתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל מאזניים וכניסתו להילוך אחורי בהמשך. מרקורי ממליץ לנו לקחת כעת פסק זמן זעיר כדי להתבונן אחורנית במהלכים שלנו בשלושת החדשים הקודמים, ובעיקר לעסוק בסגירת מעגלים כדי לפנות מקום למעגלים חדשים, אך לא לפרוץ עדיין ביזמות חדשות ובעשייה שדורשת התחלות. חשוב עכשיו לא לאבד דברים ולא להפגע כשהחיים משנים את התכניות שלנו, אלא להתאים את שלנו אליהן. מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה השבוע עוסקת בנושאי תקשורת. בעצם זו אותה זוית מהשבוע הקודם, זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לפלוטו הכוחני. היא חוזרת, כי גם מרקורי חוזר להילוך אחורי ומחזיר איתו גם את הזוית הזו, שתהיה איתנו לא מעט, וכדאי להתרגל אליה כבר עכשיו. מהותה של הזוית – פתיל קצר, תגובות קיצוניות, וצורך בעמדות כוח וברצון להיות צודק ומוביל, שעלול להשכיח חלקים עדינים ושקטים בהתנהגות שלנו, ואת כל מה שלא קשור לאגו שלנו. המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה לגבות מאתנו מחיר יקר בשבועות הקרובים, כיון שאם לא נלמד לוותר, לשחרר ולהתפשר – אנו עלולים להרוס לעצמנו יחסים יפים רק בגלל הצורך המוזר הזה להיות צודקים, ולהתעקש לומר את המלה האחרונה בכל מחיר. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים, טלה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע

ונוס הרגשית יוצרת זוית של עימות עם כוכב יופיטר, אלמנט שעשוי להביא איתו צורך חזק בנשימה ארוכה, בנסיעות שמחות, ובהרחבת אופקים על כל המשתמע. מהפן הרגשי, זהו זמן להשתחרר מעט, לראות את הפרטנרים שלנו ולקבל אותם כפי שהם בלי לנסות ולשנות אותם, ולהתמקד בצד השמח של היחסים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התחזית השבועית

טלה
מעברו השבוע של מרקורי כוכב התקשורת למזל מאזניים שנמצא מול המזל שלכם, מאפשר תקופה קצרה של תקשורת ממוקדת במערכות היחסים שלכם, ובנושאי זוגיות בכלל. זמן טוב להעלות דברים שהציקו לכם, ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד לא קל עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות עם כוכב יופיטר, אלמנט שעשוי להביא איתו לא מעט קצרים בתקשורת, אבל במקביל גם רצון להרחיב אופקים ולהתרחב לשטחי פעולה אחרים. הדקו קשרים עם חו'ל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בהילוך אחורי, והשבוע הוא גם ממשיך לנוע במזל מאזניים, מיקום שיביא איתו בתקופה הקרובה לחצים מחודשים בכל מה שקשור למערכות יחסים, מעגלים שכדאי לסגור, ותכניות לנסיעה ולימודים שכדאי לשנות.

סרטן
התקשורת שלכם תודגש מאוד השבוע בעיקר בנושאי בית ומשפחה, עם חזרתו של כוכב מרקורי בהילוך אחורי למזל מאזניים, מקום בו ישהה בהילוך אחורי בשלושת השבועות הקרובים. בגדול, זהו מיקום שדורש מכם שיפור תקשורת עם בני הבית, וניקוי משקעים.

אריה
על פניו, זהו שבוע מעשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת הרמונית לפעול בשיתופי פעולה נאים עם הסביבה, ולפרוץ קדימה ביזמות חדשות. זמן טוב להתבוננות עומק בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, ומעבר ליום ההולדת שהיה לא מזמן או יהיה בקרוב, מביאה איתה גם לא מעט כוח ועוצמה שמאפשרים לכם לטפל באופן יסודי בתכניות הפעולה שלכם, ביזמות חדשות, ובכל מה שתכננתם לעשות בחדשיים האחרונים, ולא יצא.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של עימות עם כוכב יופיטר שנמצא ממול, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור להחלטות שלכם, ודיאלוג סוער ודרמטי עם העולם. מרקורי בהילוך אחורי במזלכם, עוזר לסגור מעגלים.

עקרב
השמש ששוהה במזל בתולה, מאפשרת לשדרג את המעגל החברתי שלכם, להכניס פנימה חברים וידידים חדשים, ובמקביל – לפעול בשתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מאמץ ומחשבה בעשייה קולקטיבית.

קשת
מיקומה של ונוס במזל אריה מול יופיטר שליט המזל שלכם, שם את הדגש עכשיו על מערכות היחסים שבניתם לכם מצד אחד, ומצד שני – על היכולת שלכם להרחיב אופקים, לדבר על רגשות, ליצור קשרים עם ח'ול, או לרצות ולמסד קשר עכשוי.

גדי
מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן שם את הדגש עכשיו על נושאי זוגיות ויחסים, כמו גם על הצורך שלכם להגדיר מחדש את הטריטוריה שלכם במרחב הזוגי. זמן טוב להגדיר עקרונות ביחסים, לשתף פעולה עם בן או בת הזוג, ולהזהר משבירת כלים בשותפויות.

דלי
מיקומה של ונוס הרגשית מול המזל שלכם, מאפשר לכם עכשיו התבוננות עומק נעימה במערכות היחסים שבניתם או שאתם רוצים לבנות. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב כזה או אחר, ובמקביל – להשקיע בדיאלוג הזוגי.

דגים
מערכות היחסים שלכם נמצאות עכשיו בראש סדר העדיפויות הסביבתי כשאפשר עכשיו למצוא בבמזל בתולה את השמש, אלמנט ששם את הדגש על הדיאלוג שבינו לבינה, ועל היכולת שלכם לפתור בעיות ביחסים, להעמיק אותם, או לצאת להיכרויות חדשות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שאלותשובות

שאלה: בעלי, יליד ישראל, 29.3.46 בפתח תקווה, בשעה 19:15 . לאחרונה בעלי מאד כועס ומתרגז על כל דבר ולכאורה, ללא סיבות אמיתיות. כמובן כעס זה מעורר גם אותי ונוצרים וויכוחים לא נעימים. מהי הסיבה ומתי זה יגמר?

תשובה: בגדול – הדרמות היו שם עוד לפני כן, אצל בעלך. מקבץ הכוכבים במזל טלה, והצמידות הלא קלה בין מרס שמסמל את הדרייב שלנו וסטורן הנוקשה, כששניהם יוצרים זוית פעולה לונוס הרגשית, מראים שבבסיסו בעלך אדם סוער ויצרי, מן הסתם אלה גם הדברים שמשכו אותך אליו מלכתחילה. אין פה שינוי אופי קיצוני – הדרמות היו שם תמיד, באופיו הבסיסי.

אם נוסיף לכך את היותו של מרקורי כוכב התקשורת שלו במזל טלה ובהילוך אחורי, נבין מראש שמדובר באיש בעל קו חשיבה יחודי, וראייה ייחודית של הדברים. מרקורי בטלה מביא איתו תקשורת מעט ילדית, דורשת סיפוקים מיידיים ורוצה הכל כאן – ועכשיו.

לפני 8 חדשים בערך, נכנס פלוטו למזל גדי ויצר בפעם הראשונה זוית פעולה עם מרקורי הנ"ל. פלוטו הוא כוכב יצרי וכוחני, וכשהוא נמצא בזוית פעולה עם מרקורי - הצורך שלנו בעמדות כוח, בשליטה ובביטוי אישי כמו גם בסיפוקים מיידיים, גבוה במיוחד. נראה שאכן כל דבר קטן הופך להיות מעין כדור ביליארד שמוטח בערימת הכדורים שעל השולחן, מפזר אותם לכל עבר וחוסר המנוחה הפנימי מאוד לא קל. התקשורת בזמן שכזה מאוד אימפולסיבית ותזזיתית, חסרת שקט ועצבנית, כשגם האדם עצמו אינו מבין על מה כל המהומה, אבל הדחף הפנימי לשחרר לחצים, מיד בשניה כשהם נוצרים, גבוה במיוחד, ובלי חשבון.

פלוטו התרחק במעלה מזל גדי וחזר בחדשיים האחרונים לאותה זוית עם מרקורי. הזוית עצמה תפעל כמה חדשים נוספים. כדאי לנסות ולהבין את האיש, ולא להסחף לפרובוקציות שהוא יוצר. יחד עם זאת כדאי גם לשמור על איפוק, לא להסחף לריבים מיותרים, להציע לבעלך לעשות קצת ספורט, ללכת ברגל או לקפוץ לחדר הכושר, ולנסות ולשחרר את האנרגיה הזו דרך פעילות פיזית, במקום להוציא אותה על אנשים קרובים. בקיצ – סבלנות, והרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully