וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי סטייל

לילה בן הרוש

31.8.2009 / 11:25

שאראת ארורה, "הילד הרע" של עולם האיינגר יוגה ומבכירי המורים בעולם, נחת בישראל ומעביר שתי סדנאות בתל-אביב

יח"צ - חד פעמי

שאראת ארורה הינו מבכירי המורים בעולם ליוגה בשיטת האיינגר. הוא מתרגל, מפתח ומדריך כבר למעלה מ-30 שנה. הוא החל את דרכו בלימודי יוגה אצל ב.ק.ס איינגר, אבי השיטה, למד ותרגל בצורה אינטנסיבית אימונים אישיים ומפגשי תרפיה יומיים. שאראת חי ופועל בהודו, אך הוא מוכר למתרגלי יוגה רבים מכל העולם, שהגיעו אליו במיוחד כדי להכיר את שיטת התרגול הייחודית לו, שיטה המשלבת דיוק פיזי עם עומק פילוסופי ושימוש באלמנטים מתורות הרפואה המערביות.

הקשבה, תשומת לב ומחקר עצמאי

שאראת נחשב ל"ילד הרע" בעולם האיינגר. בתוך המסגרת המאוד מוקפדת וברורה של האייגנר, הוא לקח לעצמו את החופש לשלב טכניקות ותרגולים אשר התאימו לו באופן אישי, לפי הדרך שהרגישה לו כטובה ביותר, מה שגרם לאי נוחות ברורה בקרב חוגי האיינגר המסורתיים. שיטת העבודה שלו שאבה השראה ממומחי היוגה קרישנמורטי ופונג'ה, מה שהוביל לאימון הוליסטי יותר. הנחיותיו המדויקות של שאראת היו הקשבה, תשומת לב והתמקדות באספקת כלים לאימון עצמאי וחוקר. הוא התמקד בטיפול בפציעות פיסיות בגוף באמצעות שילוב של שיטות תרפיה ועומק פילוסופי, שהפכו את שיטת הלימוד שלו לייחודית ומבוקשת בכל העולם.

סגנונו הייחודי של שאראת משלב אלמנטים ועקרונות של הרפואה המערבית, עובדה שהשפיעה לטובה על טכניקות היוגה שהמציא וחידדה את יכולות היוגה הייחודיות שלו. הוא ידוע כמאסטר שאינו מוותר לתלמידיו, גם כשקשה להם למצוא את הדרך הנכונה להם לתרגול, וגם כמי שאינו עושה הנחות ודורש מתלמידיו להתחיל מהבסיס, גם אם הם תרגלו שיטות יוגה ,כולל איינגר.

את שני המרכזים (המעוצבים לעילא, אגב), שהקים בדרום הודו ובצפון הודו, פוקדים מתרגלים רבים מכל העולם. בולטים במיוחד המתרגלים הישראלים, שמהווים כ-40% מכלל המתרגלים, לכן בואו לארץ בפעם הראשונה הוא אירוע מרגש במיוחד. זוהי הזדמנות חד פעמית להכרות עם אחד ממורי היוגה הבכירים ביותר בעולם ועם שיטת תרגול ייחודית. הוא מעביר כאן שתי סדנאות בלבד, ביוזמתו של מרכז היוגה 'אלהיוגה', הממוקם מול הים בנמל ת"א.

זה התחיל אתמול וימשיך עד סוף השבוע

"דף נקי": סדנת ערב - לתלמידים שטרם למדו אצל שאראת

סדנה החוקרת את מהות היוגה בכלל ושיטת האיינגר בפרט. הסדנה משלבת חלקים אינפורמטיביים ותיאורטיים, המסייעים להבנת התרגול מההיבט הפיזי והפילוסופי. הסדנה מעוצבת במטרה להעניק כלים למתרגלי יוגה להמשיך ולתרגל בצורה נכונה, ומתמקדת בתיקון תנוחות, מתן תשומת לב להרפיה מלאה והתחדשות.

הסדנה תתקיים בימים א-ה, 30.08 עד 03.09 בין השעות 16:00-19:00.


"פרק ב": סדנת בוקר - לתלמידים שלמדו אצל שאראת בעבר

הסדנה מיועדת למתרגלים שחוו סדנת תרגול בעבר עם שאראת. בסדנה יתמקד שאראת בהיבטים השונים של תרגול אינטנסיבי, כולל הקניית אלמנטים חדשים ושיפור טכניקת התרגול למתרגלים הבקיאים בשיטת האיינגר. מומלץ למתרגלים המעוניינים לחקור את דרכם ולגלות זוויות נוספות בתרגול השיטה.

הסדנה תתקיים בימים א-ה, 30.08 עד 03.09 בין 10:00-13:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully