וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

27.8.2009 / 10:48

אוגוסט האיום עומד להגמר אך עדיין אנו צריכים לפעול בזהירות ביחס לסביבה. תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 30.8.90 ל-5.9.09

הרוחות מתחילות להירגע בהדרגה מכמה וכמה שבועות אלימים וקשים, אבל גם השבוע יתכן לו אירוע אחד או שנים שיקפוץ לכותרות, בעיקר בגלל זווית העימות בין מרס לפלוטו הכוחניים שעדיין בסביבה, מה שאומר שבהחלט כדאי בהחלט לפעול בזהירות רבה הן ביחסים שלנו והן בדיאלוג עם העולם, ולהגיב בהתאם.

אבל מי שבאמת מככב השבוע בשמים הוא כוכב מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שגם עובר למזל מאזניים והופך את הזולת ואת מערכות היחסים בכלל לאישו, וגם יוצר זווית פעולה מדויקת לפלוטו שמכריחה את כולנו לחשוב כמה וכמה פעמים לפני שאנחנו מדברים, כדי שלא לקלקל יחסים יפים בגלל טעויות טיפשיות.

הזוית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין מרס האסרטיבי והנוקשה. הזוית הזו עלולה להביא איתה את נושא הסכסוכים והויכוחים לשיא חדש, ולהביא איתה במקביל מעורבות רגשית במינון גבוה מאוד במלים שלנו, בעקרונות שלנו, ובשיחות שלנו עם אחרים. אולי משום כך כל ויכוח עלול להתפתח השבוע למלחמת עולם, ולגישה אלימה מילולית שקשה לחזור ממנה אחר כך.

משום כך מומלץ לחשוב פעמיים על כל מלה ומשפט שאנחנו אומרים, בעיקר כאלה שיוצאים מפינו בעידנא דריתחא. חשוב במיוחד עכשיו לגלות איפוק ואורך רוח, ולא להתעקש לומר את כל האמת בפרצוף, או להתעקש על הצדק האבסולוטי במקום לראות את כל התמונה, וליהנות מגישה פשרנית ונעימה יותר. זוהי זווית שמביאה איתה גם צורך חזק בפעילות פיזית וספורטיבית, אבל חשוב גם לשמור על עצמנו, ולא לפעול בפזיזות. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע – ונוס שאחראית על רגשות ומערכות יחסים בכלל, נמצאת במזל אריה, אלמנט שמביא איתו דרמות וסערות קטנות ליחסים, חשיבה בגדול ולא בקטן, ופה ושם גם ראייה של שחור או לבן הקשורה להחלטות שלנו. זויות פרקטיות שיוצרת ונוס עם סטורן ואורנוס מסייעות לנו לפעול באופן הגיוני ורציונלי גם בזמן הסערה הגדולה ביותר, ועוזרות לנו להרגיע את הרוחות בצורה טובה. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

מה קורה לשאר המזלות?

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן ומביא איתו מינון גבוה במיוחד של מעורבות רגשית, כמו גם קושי לראות את הדברים כמות שהם. זוית של עימות בין מרס לפלוטו ממשיכה להפעיל אתכם: הימנעו מעימותים עד כמה שאפשר,ונסו לראות את הצד השני.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד אמביציוזי עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של עימות עם כוכב יופיטר השבוע, זווית שמביאה איתה צורך חזק בנסיעות, פיתוח מודעות, לימוד של דברים חדשים, והרחבת אופקים בכלל. נסו להימנע מפעולות פזיזות.


תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים, ויוצר השבוע זווית פעולה לא קלה עם כוכב פלוטו. זה אומר שהתקשורת שלנו אינה במיטבה כעת, וחשוב להשקיע קצת יותר מחשבה בכל מלה, כדי שלא לריב עם הסביבה, או ליצור סערות מיותרות. גלו איפוק.
סרטן

התקשורת שלכם מודגשת מאוד השבוע, עם מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל בתולה. המיקום הזה עלול להביא איתו צורך לתת למלים מקום גדול יותר בחייכם, אולם חשוב להימנע מפטפטנות יתר, לגלות דיסקרטיות, ולעשות דברים באופן זהיר במיוחד.
אריה

על פניו, זהו שבוע מעשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, ויוצרת שם זויות הרמוניות עם הכוכבים פלוטו ויופיטר, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת הרמונית לפעול בשיתופי פעולה נאים עם הסביבה, ולפרוץ קדימה ביזמות חדשות.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא איתו צורך גובר והולך לעשות טפול שורש בכל מה שקשור לצד החברתי שלכם, ולקשרים החברתיים והידידותיים שלכם בכלל, כמו גם לדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם. הגיע הזמן לפעול עם שותפים לדעה ולדרך.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של עימות עם כוכב יופיטר שנמצא ממול, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור להחלטות על נסיעות ולימודים, ודיאלוג אסרטיבי עם העולם. זמן מצוין לנסוע קצת, ולשנות גישה.

עקרב
זווית העימות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין מרס האסרטיבי, ממשיכה לפעול גם השבוע הזה, ואתם עלולים לפגוש לא מעט מאבקי כוח, ואתגרים גדולים במיוחד שעלולים להציב אתכם בפני החלטות לא קלות. גלו איפוק במצבי כעס ותסכול.

קשת
זווית העימות המתחזקת בהדרגה בין ונוס שנמצאת במזל אריה לבין יופיטר שליט המזל שלכם שנמצא במזל דלי שממול, שמה את הדגש עכשיו על היכולת שלכם לפגוש בחייכם אזורי פעולה חדשים, לפעול מהלב ולא מהראש, ולתת לרגש לשלוט בכיפה, מעניין.

גד
מיקומו של כוכב מרס מול המזל שלכם, עלול לגרום לכם להרגיש שהחיים יוצרים מולכם עימותים לא קטנים, ודורשים מכם לעמוד במחויבות שלכם. יתכן ותגיבו באופן כוחני על כל אתגר ותראו בו פרובוקציה כזו או אחרת: דחו את ההחלטות שלכם לשבוע בא.

דלי
זה עלול להיות שבוע מאוד פרקטי מבחינתכם. כוכב מרס במזל סרטן שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן מעשי ומדויק, להשקיע יותר בתחום המקצועי בחייכם, לקבל קידום או לעשות הסבה מקצועית, ולהשקיע במקביל בבריאות שלכם.

דגים
מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן, שם את הדגש על כל מה שקשור לצד הרומנטי שלכם, ולביטוי האישי. הגיע הזמן לפתרונות יצירתיים לבעיות, עם מינון גבוה יותר של אינטואיציה ותחושות בטן: נסו לפעול ממקום רגיש ומרגיש, כשאתם שמים את ההגיון בצד.

שאלותשובות

שאלה: היי יאיר - ת. הלידה שלי 3/6/71 בת מזל תאומים, נולדתי בשעה 08.00 בבוקר - נראה כי כל השינויים קורים בכל מקום חוץ מאשר אצלי, אך אולי אני רק מדמיינת את זה, אני עובדת באותה משרה 11 שנה ולא מתקדמת לשום מקום למרות שאני רוצה - יש סיבה? אודה על תשובתך.

תשובה: ובכן, יש כמה סיבות לכך, ואתייחס כאן לחלק מהן. הסיבה הראשונה היא פשוטה יחסית: עודף כוכבים בקבוצת המזלות הקבועים. יש שלוש קבוצות כוכבים בעיקרון: קרדינלים שהם יוצרי אנרגיה, משתנים מעבירי אנרגיה, וקבועים שהם מקבלי אנרגיה. במפה שלך חמישה כוכבים מתוך עשרה, כלומר חמישים אחוז, נמצאים במזלות הקבועים, מה שאומר – גישה שמרנית לחיים, ובעיקר שמירה על הרגלים קבועים, ופחד משינויים. המצחיק הוא שדווקא במפה שלך ישנה צמידות בין הירח, הנפש, לכוכב אורנוס ופלוטו (מסומנת בעגול אדום) שמראה שבגיל צעיר מאוד היו יותר מדי שינויים ותחושה שהקרקע אינה מקום יציב למדי – סיבה טובה בגיל מבוגר יותר לנסות ולשמור על יציבות, וכמה שיותר.

הקבוצה הגדולה של הכוכבים במזלות הקבועים נמצאת במזל שור (בעגול ירוק) וכוללת את מרקורי כוכב התקשורת, ונוס הרגשית, וסטורן שקרוב מאוד לשניהם, וגם אם מתחשק להם לעשות משהו יוצא דופן – הוא כבר ידאג שזה לא יקרה.
סיבה שלישית - כוכב מרס (בחץ אדום), כוכב הדרייב והעשייה, נמצא גם הוא במזל קבוע, דלי, אבל דווקא דלי הוא מזל אקסצנטרי יחסית, עם צורך בהרבה ריגושים. אלא שהוא חוטף זוית פעולה מסטורן (בעגול הירוק), זוית שעוצרת אותו מלפעול בעיקר בגלל פחדים ודאגות. וצורך להיות 'מעשית' דווקא כשמתחשק לך לעשות משהו יוצא דופן, ולשבור את השגרה.

מיהו סטורן? זה השופט הפנימי שלנו, זה שמעביר ביקורת מבפנים, מגלה את הצד הפרפקציוניסטי שלנו, ושום דבר לא מספיק טוב לו, גם כשאנחנו מבצעים דברים על הצד הטוב ביותר: תמיד יש לו מה לומר, ומה להעיר, והוא אף פעם לא מרוצה. השופט הפנימי שלך הוא מפותח מאוד, מכיר את כל הטריקים שלך. ועושה לך צרות בכל פעם שרק נדמה לו שאת הולכת לעשות חיים, ולהיות קצת פחות 'מעשית', מה? בשום פנים ואופן! סטורן חובט, ועושה זאת בצורה אכזרית: הוא מכריח אותך להיות בתלם, לעמוד בדרישות של החברה מסביב, ובעיקר – לא לעשות דברים שגורמים לך הנאה, בעיקר מהצד הספונטני שלהם.

איך הוא הגיע לשם? למה? ומה פתאום הוא מכתיב לך את סדר היום המעשי והרגשי? את התשובות האלה אפשר למצוא עמוק בפנים והם כבר קשורות אליך ולבחירות שלך, אולם גם אותן אפשר למצוא במפה, אם יש לך נכונות ואומץ לשמוע. וזה כבר מתאים לפגישה מקצועית שבה הולכים פנימה וכמה שיותר. ולא לכמה שורות באינטרנט. לא פשוט. לא קל. אבל, בהחלט בר שינוי. בחיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully