וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 גלגולים באוויר

דפנה ביסמוט

24.8.2009 / 19:00

שלושה רבדים עוברת הנשמה עם המוות ועזיבתה את הגוף הגשמי. טיפול בשחזור גלגולים מציע לכם להיזכר בההרפתקה

עם המוות ובמהלך היפרדותה מהגוף הגשמי, עוברת הנשמה תהליך של שינוי, הכולל מספר רבדים. בתחילה היא עוברת לרובד הלמידה. זהו רובד שאליו יכולה הנשמה להגיע רק לאחר שהיא מבינה ומשלימה עם מושג המוות ועם היכולת להבין שאין לה גוף פיזי. ההבנה הזו נרכשת ונלמדת מחדש בכל גלגול של הנשמה. לאחר שהנשמה חווה את המוות, היא אינה זוכרת שקיים רובד אחר חוץ מהעולם הזה. היא לומדת לראות את עצמה אחרת, היא חשה את הניתוק מהיקירים שלה, היא חשה את השחרור וההקלה. אין כאב , סבל, מלחמה על הקיים. היא במקום אחר כמעין צפה על פני מים רגועים.

אולם מצד שני, הנשמה כן חווה קושי, הנובע מהאנשים שנשארו כאן ביקום שלנו. היא רואה אותם ולא יכולה לגעת או לדבר איתם. בתקופה הראשונה שלאחר המוות הנשמה לא מודעת למצבה החדש. והיא מסתובבת בתחושה של "היי". היא נהנית מהאור ומהחום שמלווים אותה. ישנן נשמות שלמדו לזהות את המצב הזה ולהמשיך הלאה. הנשמה לאחר רובד הלמידה מבינה שהיא לא כאן אלא ברובד אחר שמרוחק מהאנשים הקרובים לה.

הנשמה בשלב זה מנסה להסביר להם שהיא יודעת מה קורה איתה. היא מנסה לתקשר עימם באמצעים שונים. היא יכולה ללמד אותם לחוש אותה כאנרגיה על מנת להראות את עצמה. אפשרות נוספת שבה אני נתקלת בשכיחות גבוהה הנה באמצעות חלומות או כצללית או במגע על פני הגוף. אותם יקירים בחוויה הרוחנית חשים אותה. האנרגיה/הנשמה "מזכירה" להם תמונות מתוך הזיכרון המשותף שלהם. באמצעות תמונות אילו עולות לאדם החי חוויות מהעבר, תחושת מגע אהוב ומחשבה שמשתקף "כדיבור שקט". כל אלו מתרחשים במהלך השנה הראשונה לאחר המוות ויש כאלה נשמות שנדרש אף זמן ארוך יותר וזאת בתלות הנשמה ובבשלותה להבין זאת את רובד הלמידה.

לכן לרובד הלמידה, שנמשך כשנה, קיימת חשיבות רבה לנפטר בדתות שונות. בכל דת ישנם טקסים מיוחדים שמקלים, בסופו של דבר, על הנפטר, ונותנים לנשמה להבין שהיא איננה ברובד הגשמי. הבנה זו אינה פשוטה או ברורה מאיליה והיא נלמדת כפי שציינתי בכל גלגול מחדש. ישנן נשמות עם ניסיון שנרכש במשך הגלגולים, שיודעות שרובד הלמידה עבורם קצר מאחר שהן מזהות מהר מאוד מה קרה להן. הן מבינות את השחרור והניתוק מהפיזי. הן חוות את הפרידה ועוברות במהרה לרובד הבא.

רובד ההפנמה בגלגול הנשמה

הרובד הבא בגלגול הנשמות, הוא רובס ההפנמה, הכולל למידה והפנמה של הלקחים מהחיים הקודמים. המעבר לרובד גבוה יותר, תלוי בבשלות של הנשמה לקחת עליה גלגול נשמות נוסף ולכל נשמה לוקח זמן אחר להסתגל אליו ולעבור אותו. הלמידה וההפנמה ברובד זה נרכשת כחוויה בזיכרון הפנימי של הנשמה והיא כוללת גם הדרכות מישויות שמלוות את הנשמה לאורך תהליך.

כשאדם בר קיימא מחליט לעבור טיפול רוחני בקשור לגלגול נשמות, הוא נזכר ברסיסי חוויות שמהוות את הזיכרון של הנשמה מגלגולים קודמים. המטופל חש את הריחוף, את חיסרון הגוף הגשמי. לאחר הטיפול ושחרור מרובד זה, המטופל שמח על הניתוק מהגשמי וחש בניתוק ושחרור הקלה מכאב גדול. הנשמה של המטופל הייתה במקום טוב לה והיא רצתה להישאר במקום זה זמן רב.

רובד החזרה בגלגול הנשמה

הרובד הבא בגלגול הנשמה הנו רובד החזרה והירידה לגוף גשמי - תהליך נוסף בפני עצמו. בתהליך קיימת לנשמה הבחירה האם להתחיל בחיים החדשים. הנשמה מבינה ויודעת שעליה להסכים על מנת להתקדם הלאה, למרות שאולי הייתה לא מעוניינת בבחירתה לחיים נוספים.

הנשמה בוחרת מצב זה מכיוון שזוהי חוויה שאיננה מוכרת לה והיא חייבת להכירה על מנת להתקדם. "ההתקדמות הלאה", משמעותה לקבל "גרעין נשמתי" מלא יותר. במאגר הקיים - הנשמות הגרעיניות הקיימות מתחדשות כל הזמן. לכל גרעין ממשיכים להתווסף רסיסי נשמות שמכיילים אותו שוב ושוב. המטרה של הנשמה הנה המידע שהגרעין מכיל שיכול לקדם אותה הלאה. השאיפה היא להתקרב ליכולת להתמודד עם המקסימום, להבין את מה שנסתר מהאדם.

שלבים אלו גורמים לכך שכל דור נבדל מהדור שקדם לו, באנשים שחיים בו ובהבנות שלהם .הילדים של היום מכילים בתוכם יכולות רוחניות שבעבר לא היו. מכאן הירידה לגוף מלווה בהדרכה, בבשלות לעמוד בקשיים.

דוגמה לטיפול בשחזור גלגולים

המטופל תיאר את התהליך המדהים של רובד החזרה. הוא תיאר את הירידה כתהליך של לידה. הנשמה הייתה עטופה כמו גולם באנרגיה לבנה, כמעטה סמיך שהיה צריך לקלפו כדי להמשיך הלאה. המעטה ירד רק כאשר הנשמה הבינה את יעודה בחיים החדשים.

זו עדיין לא הייתה ההתגלמות הסופית אלא רק ההבנה. צריכה להיות הבנה מלאה של התהליך, אחרת הירידה לעולם הזה לא תהיה ברורה לאדם בחייו. חוסר בהירות מתבטאת בתלישות מהחיים שגורם לאדם לעיתים מצבים לא נעימים.

לאחר שהמעטה הוסר והתקלף באמצעות הטיפול הוא חש משוחרר ומסוגל לנוע. בסופו של התהליך והטיפול הגיע הדרכה אליו, שלרוב הינה משורשי הנשמה של האדם, והסבירה לו את דרכו בחייו החדשים והנחתה אותו. הוא תיאר את ההנחיה כברכה, כאור שהקיף אותו והשריש את רגליו באדמה. הוא חש חוט בין רגליו שנתקע באדמה - חוט הנשמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חלום המתאר את מעבר הנשמה מהגוף לאחר המוות

חלמתי שאני מעורבת בתאונה עם רכבת. אני לא זוכרת אם אני ברכבת או באוטו. לאחר ההתנגשות היו לידי שני אנשים בחליפות שהלכו במעבר אפור, אבל מאד מואר. הם רצו מהר ונעלמו אני המשכתי ללכת והגעתי לבית שלי (הוא לא נראה כמו הבית שלי היום). היו שם הרבה אנשים שבכו. את חלקם זיהיתי, ניסיתי לדבר איתם, אבל הם לא ענו לי ואז הבנתי מה קרה.

עצמתי עיניים, חשבתי שאולי אני חולמת וכשפתחתי אותם הייתי בתוך אולם ענק עם הרבה אנשים, שנראו מבולבלים ולא ידעו מה קורה איתם. היה שם צפוף וחנוק. סבתא שלי (שחיה היום) ירדה במדרגות לתוך האולם. הבנתי ששתינו נפטרנו באותו זמן, ביום שישי בצהריים, אך לא באותו מקום.

אחר כך חיכיתי עם עוד אנשים למיון. כל אחד הלך למקום אחר, אני הגעתי לכיתה. ישבתי בשורה הראשונה והיינו צריכים ללמוד הרבה. עבר מישהו שחתם לנו על כל דף שכתבנו. לידי ישבה מישהי שאמרה שאני תלמידה טובה ושאלה למה הגעתי רק עכשיו.

בחלום הבנתי שצריך ללמוד ולעלות בשלבים. הבנתי שסבתא שלי נמצאת מעליי. אח"כ חלמתי שאני הולכת לקנות בשר ויש איתי שתי בנות. חלק מהבשר נפל על הרצפה. אחת מהבנות אמרה לי להרים מהרצפה והשנייה אמרה לי לגנוב את הכמות שנפלה. אני סיפרתי למוכרת מה קרה והיא הוציא לי עוד חתיכה.

פרוש החלום:

החלום מדבר על חווית המוות, משמעות שחרור הנשמה לעולם הבא ועל החיבור שלנו היום לחיים הקודמים שלנו. בחלום החולמת חווה מה קורה לנשמה ולגוף לאחר המוות, את התהליך שהנשמה חווה לאחר המוות ואת סיבת המוות

החולמת מתארת את המעבר לעולם הבא:
• את החולמת מלוות דמויות שהיא לא מכירה בתוך מעבר אפור אבל מואר.

• החולמת מגיעה לביתה, בו נמצאת כל הנשמה הגלובלית של האדם. משם היא ירדה לכאן ולשם הנשמה אמורה לחזור. החולמת מגיעה לשם כדי לצאת לתהליך חדש בעולם הנשמות.

• הנשמה מזהה קבוצת נשמות שעלו איתה. רובן מבולבלות מאחר והן לא מבינות מהו המצב הנוכחי שבו הן נמצאות. המצב מוזר להן.

• בתהליך הנ"ל יש נשמות שמוכרות לנשמה מחייה והן מלוות אותה בתהליך השחרור מהגוף .לכן היא מזהה שם את סבתה.

• בתהליך, הנשמה מבינה אילו שלבים היא צריכה לעבור.

• החולמת מזכירה בחלום את כיתת הלימוד. הכיתה היא מקום אנרגטי, בו הנשמות לומדות. זה שלב שבאמצעותו הנשמה מתקדמת הלאה בעולם הנשמות. זהו שלב שכל נשמה עוברת עד שהיא מגיעה בסופו לבסיס הנשמה.

• הבשר בחלום מתחבר למזון שהנשמה צריכה שם. במונחים שלנו זה בשר, אבל הכוונה לאוכל רוחני שמזין את הנשמה.

דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. פיתחה את רעיון "מסרים בגוונים", המשלב יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית.מקיימת סדנאות מיוחדות.

נייד: 054-4515930
אימייל" dafnabis@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully