וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

20.8.2009 / 16:56

זה עלול להיות אחד השבועות היותר סוערים של הזמן האחרון, וחשוב להימנע מהחלטות קיצוניות משבירת הכלים

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית העימות בין מרס האגרסיבי שעובר למזל סרטן, ובין פלוטו היצרי והכוחני שנמצא בתחילת מזל גדי ממול. זווית בין השנים האלה עלולה להביא איתה חוסר סבלנות וסובלנות, ופתיל קצר במיוחד שמגיב במהירות רבה. יש משהו אלים בזוית הזו, וכדאי להיזהר שלא לאפשר לכל ריב או ויכוח להידרדר לכלל עימות אגרסיבי מדי, ושם לאבד שליטה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, סרטן וגדי.

המעבר המעניין של השבוע

השמש עוברת השמש ממזל אריה, עליו היא שולטת, למזל בתולה. אם עד עכשיו התמקדו בדרך שהדברים נראים, הרי שמעכשיו נתמקד בתוכן שבפנים. השבוע בהחלט נזדקק לשיקול דעת מעשי כדי שישמור עלינו מכל המעורבות הרגשית והדרמה שמסביב. מי ייהנה מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, אריה ודלי.

התקשורת שלנו

מרקורי כוכב התקשורת יוצר בסוף השבוע זווית עם אורנוס, והתקשורת שלנו עלולה להיות חסרת שקט וסבלנות, וכדאי להיאזר בכל הסבלנות שיש לנו כדי לנהל דיאלוג אמיתי. בהמשך עובר מרקורי למזל מאזניים, ומאפשר מודעות רבה יותר למי שבאמת מקשיב לזולת, כשבדרך הוא יוצר זווית פעולה עם פלוטו הכוחני, שעלולה להביא איתה אלימות מילולית, התבצרות בעקרונות, ומלחמת מלים לא קטנה. חשוב לנסות להקשיב יותר לזולת ולמה שיש לו לומר – יתכן שנופתע עד כמה אפשר לא רק ללמוד מהדברים, אלא גם לגלות שעקרונית הם לא כל כך שונים מהותית מעמדותינו שלנו. מי בעיקר יושפע ממרקורי? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, עקרב וגדי.

תחזית שבועית

טלה
זוית עימות בין מרס שליט המזל שלכם לבין פלוטו היצרי והכוחני, עלולה להביא מאבקי כוח, עימותים מסוגים שונים, ותגובות קיצונית. נסו שלא להגזים בתגובות שלכם.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד הרמוני ויעיל עבורכם, שוורים: זמן טוב לשיתופי פעולה נאים מכל הסוגים, כמו גם יכולת לפעול ולעבוד עם אנשים שחושבים כמוכם. נסו את זה בבית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בתחילת השבוע בזוית פעולה לכוכב אורנוס, המתחים הולכים ומתגברים, וחשוב במיוחד עכשיו לא לשלוף תגובות מהשרוול, אלא לחשוב.

סרטן
רגעים יפים של אהבה ורגשות עדינים, ויכולת לעשות לכם הרבה חברים וידידים חדשים, ולגרום לעולם להכיר אתכם לעומק, וקצת יותר. שימו דגש בעיקר על אזור הלב.

אריה
יכולת משופרת לשים את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לשיתופי פעולה מסוגים שונים כמו גם פתיחת דלתות שהיו סגורות בפניכם קודם לכן, והרבה אפשרויות חדשות.

בתולה
צורך גובר בשדרוג התדמית שלכם, ובפעילות עם סמכויות למיניהן. זה בדיוק הזמן להגברת קצב העשייה, אבל גם להיזהר שלא לריב עם סמכויות, הורים ומורים.

מאזניים
הדגש על היכולת שלכם לשדרג תדמית מבחינה מקצועית, להריץ קדימה תכניות פעולה מסוגים שונים, ובעיקר לפעול עם מוסדות וארגונים בחייכם, באופן אקטיבי.

עקרב
זה עלול להיות שבוע סוער למדי, עקרבים, על כל המשתמע, אלמנט שבגלל זוויות עם פ פלוטו עלול להביא איתו כעסים ותסכולים, ובעיקר מאבקי כוח: נסו לגלות איפוק.

קשת
עומס ואחריות יתר על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, וחשוב לא להמר על הכספים שלכם ועל הצד הכלכלי בכלל, ולא לבזבז כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי.

גדי
מרס וונוס מול המזל שלכם שמים את הדגש על כל מה שקשור למערכות יחסים בחייכם, ועל הדיאלוג הזוגי בכלל. זמן לפעול באופן ממודר ומבוקר, ולא לריב עם הפרטנרים.

דלי
זווית נמשכת של אורנוס שליט המזל שלכם עם מרקורי כוכב התקשורת, בתחילת השבוע וגם בהמשכו, עלולה להביא קצרים בתקשורת, אי הבנות, וביטול פגישות, זהירות!

דגים
גם מרס וגם ונוס נמצאים במזל סרטן, ומגבירים לא רק את המעורבות הרגשית שלכם, ובגישה לא קונבנציונלית לפתרון בעיות. תנו לרומנטיקה שלכם עדיפות ראשונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שאלותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 28/9/52 שעה: 15:45 אשמח לקבל חוות דעתך היות וכל
התחומים חסומים בפני (פרנסה, עבודה, זיווג )אני גרושה 14 וחייה בבדידות למרות היותי אשה נאה מאוד, במקום עבודתי אין מקדמים אותי שנים למרות עבודתי המסורה תודה מראש.

תשובה: ובכן, יש כמה וכמה סיבות לעניין, וזה אינו המקום להאריך, לכן אתמקד באחת הסיבות העיקריות, ואולי העיקרית שבהן: את עצמך. האופק במפת הלידה שלך, כלומר אותו מקום שאותו את מציגה כלפי חוץ, נמצא במזל דלי, שהוא מיקום חברתי וידידותי מאוד כלפי העולם. אולם, עמוק מאחורי האופק, בבית ה-12 הקשור לתת המודע שלנו, ולמצבים הקשורים להסגר ולחוסר לגיטימציה, נמצא הירח שלך (מסומן בעגול אדום), במזל גדי הנוקשה. הירח מסמל את המקום שבו את פוגשת את העולם ואת המציאות היומיומית, ומיקומו שם מראה לא קל לך עם שני אלה: בעיקר אחרי הגירושין שלך, או כשנושא הבית והמשפחה אינו מתפקד.

ואכן, כשאת יוצאת ממערכות יחסים ומבית משפחתי וחוזרת להיות לבד, את מענישה את עצמך: אם אין לך מערכת יחסים – את ראויה לעונש. אורנוס שליט האופק (מסומן בעיגול כחול) נמצא ממש מול הירח, ומביא איתו ניתוקים מהמשפחה ומהקרובים לך, ותחושות של כובד ובדידות. כל ניתוק של העולם ממך, גורם גם לך לנתק את עצמך ממך באופן מסוים: מה שקורה שבפועל את מצטרפת לעולם, שופטת את עצמך לחומרה, וממש מענישה את עצמך במינון גבוה של ביקורתיות ופשוט מבודדת את עצמך: מי שאין לו מערכת יחסים – גם לא מגיע לו שתהיה לו כזו, אומר השופט הפנימי החמור שלך, ובמקום לפרגן לך ולהוציא את עצמך החוצה, לפנק ולהתפנק דווקא כשאת זקוקה לזה כל כך, את הופכת להיות מן בית דין שדה שמעניש את עצמך עוד יותר, וכך נכנסת למעגל קסם מסוים שקשה לצאת ממנו, וזה נכון לכל התחומים: זוגי, מקצועי וחברתי: הירח הזה, הסופר אגו שלך, אינו סלחן ושיפוטי מאוד, מה שאומר שאת מאוד לא סלחנית כלפי עצמך, ודורשת ממך דברים שגם אחרים מעולם לא דרשו, מעין סטנדרט גבוהה שכזה. הצד הנזירי והסגפני הזה יודע להסתפק במועט, ואפשר לומר שכדאי שלא להיפגע הוא מסתגר עוד יותר, ומרגיש שמשום מה הכל חסום בפניו – אבל מי חוסם שם הכל, אם לא את עצמך, באותו בין דין נוקשה אשר לך?

פלוטו נמצא עכשיו במזל גדי, ובקרוב יתחיל לנוע שוב קדימה. מכיוון שהשמש שלך נמצאת במעלה החמישית במזל מאזניים, אפשר לומר שתוך שמונה חדשים או אפילו שנה מעכשיו, גם היא תושפע באופן משמעותי מפלוטו, שיעיר בך מחדש את כוח החיים והחיוניות שלך, וימריץ אותך לצאת מהכלא הפנימי הזה החוצה אל העולם: עצתי לך – עשי קצת עבודה עם עצמך, היי סלחנית ומפרגנת לאישה שחיה בתוכך, ובמקום לשפוט אותה – החיים הרי עושים זאת ממילא באופן אכזרי כל כך – נסי לחבק אותה, ולתת לה את כל האהבה הזו שאת לא מקבלת מהעולם: ברגע שתסכימי לתת אותה ואת הפרגון הזה, משהו מאוד בסיסי ישתנה גם בדרך שבה העולם – כפי שאת חושבת – מקבל אותך, וביחד עם מהלכו של פלוטו תוכלי לצאת מהחושך אל האור, מה שאומר שבשנה הבאה יהיו לא מעט התרחשויות הן בתחום המקצועי, ואפילו בתחום הזוגי. יש עוד סיבות ואירועים, אבל מקומם של אלה הוא בפגישה אישית מקצועית, ולא באינטרנט.








אלא שאם לא לוחצים על הידית, הדלת לא נפתחת, יקירתי המאזנאית – זכרי זאת בזמן שאת מנסה לאלף מחדש את השופט החמור שלך, ולנהל איתו דיאלוג מסוג אחר.

בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully