וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה השבוע בכוכבים?

16.8.2009 / 16:50

חוסר שקט פנימי? השבוע אנו חייבים להיות תחת ריכוז מוחלט עם אפס טעויות. וגם - האם הכוכבים החליטו שנחיה בבדידות?

הזווית הקשה של השבוע

זווית הפעולה בין מרס, האחראי על יזמה ופעולה, ובין אורנוס התזזיתי. זווית שכזו עלולה להביא איתה בעיקר חוסר שקט פנימי והחלטות פזיזות, סערות ודרמות. אנחנו חייבים להיות מרוכזים וממוקדים בכל פעולה, ולא יכולים להרשות לעצמנו טעויות בשיפוט, בעיקר מהסוג האימפולסיבי שמגיב לפני שהוא חושב, ונותן לבטן להחליט לפני שהראש הספיק אפילו לעבד נתונים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, תאומים וקשת.

הזווית הבעייתית של השבוע

זו זווית העימות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון. הזוית הזו עלולה להביא איתה תחושות של ערפול ובלבול גם מול מטרות שעד עכשיו היו ברורות מאוד עבורנו, ולהותיר אותנו בתחושה של אבדן דרך מסוים. אולי משום כך כדאי להתייעץ עם אחרים ברגע שמגיעים ספקות בנוגע לכוון הפעולה, והחלטות חשובות באמת – אפילו לדחות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, אריה ודלי.

התקשורת שלנו

בעייתית השבוע. מרקורי כוכב התקשורת נצמד השבוע לסטורן הנוקשה, והופך את התקשורת שלנו לכבדה ורשמית משהו. זהו זמן לא טוב לפעילות ספונטנית ורגשית, אלא לעשייה ממוקדת ומחושבת, ובעיקר – מבוקרת. בהמשך יוצר מרקורי זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, זוית שמביאה איתה תקשורת דרמטית וסוערת, ולפעמים גם צורך לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה: חשוב להקשיב עכשיו לעצמנו לפני שאנחנו מדברים, ובעיקר לא להכנס לעימותים מילוליים מכל סוג. מי בעיקר יושפע מהזויות של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דלי, גדי, ודגים.

שאלותשובות

שאלה: יאיר היקר, אני ילידת 1955 בתאריך ה-16.11 בשעה עשר בבוקר. האם באמת זוגיות היא ממני והלאה,האם נועדתי לחיי נזירות? אנא פרט אם אתה יכול...

תשובה: ובכן, כמו תמיד, אי אפשר למצות את הכל בכמה שורות באינטרנט, ואין תחליף למפת עומק בפגישה אישית מקצועית, אבל אנסה להצביע על כמה מהגורמים לתחושה שלך.
ראשית – האופק במזל גדי מצביע על גישה מופנמת ולא קלה לחיים בכלל, גישה שלעיתים מציבה חומה ביקורתית ושיפוטית בין התכנים הרגשיים שלך לבין העולם שמבחוץ, בוחנת אותו שוב ושוב, ולא ממש מאפשרת להכנס בקלות פנימה.

סטורן הנוקשה שליטת האופק נמצא בצמידות מדויקת לשמש שלך (בעגול ירוק) המייצגת את ה'אני האמיתי', צמידות שעיקרה גם הוא ביקורתי למדי, ומאוד שיפוטי. צמידות שכזו דוחה את ההתפתחות הרגשית האמיתית שלך לגילאים מבוגרים יחסית, שכן אז אזמל הביקורת החד הזה כבר קהה למדי, ואת כבר פחות ביקורתית ומקבלת את עצמך יותר כפי שאת. עדיין, במפה כזו, שבה סטורן דומיננטי כל כך, קל יותר לקבל הערכה הקשורה להשקעה פרקטית, מאשר אהבה הקשורה לרגשות שיכולים להשתנות כל רגע, ומשום כך גם לא מעניקים בטחון רב מדי. כל השלישיה הזו – גם מרקורי כוכב התקשורת שם – נמצאת במזל עקרב, המופנם גם הוא, בבית הקריירה, שהוא גם הדגל שאנו מפנים כלפי העולם, וכדגל – זה לא מקום מרנין במיוחד מבחינה אישית, אלא יותר הישגי מבחינה מקצועית.
ונוס והירח (בעגול אדום) הם הכוכבים שמבטאים את הצד האמהי והנשי במפה של אשה, והם נמצאים במזל קשת, שמלת המפתח שלו היא – חופש. המיקום שלהם, הבית ה 11, גם הוא לא מיקום אישי, אלא מקום חברתי יותר, שבו קצת קשה לתת יותר מדי מבחינה אישית, אבל כשחברים וידידים מגיעים, והם לא מאיימים באותה מלה שנקראת 'אינטימית' – קל מאוד ליהנות איתם, אבל זוגיות.. לא בבית ספרנו.
כוכב מרס , שמייצג אצל אשה את הצד הגברי כמו גם את הגבר שהיא בוחרת, נמצא במזל מאזניים כשהוא צמוד לנפטון הרגשני (שניהם בעגול כחול), אבל המהות שלו – ושל הגברים שאת בוחרת – לא ממש ברורה. נפטון מרכך ומעדן את מרס, ולא מוסיף לו נופך גברי במיוחד. זוית שיוצר אורנוס (מסומן בחץ שחור) עם כוכב מרס, מראה גם על ניתוקים מגברים, וקושי מסויים ליצור איתם אינטימיות שלא נקטעת לטווח ארוך. מראש הבחירה תהיה בגברים שיתקשו להעניק לך את האינטימיות הזו, וישאירו אותך בשליטה ועם כל החופש בעולם שאת רוצה, עם הירח וונוס הקשתיים האלה..
יש כמובן עוד ממצאים מעניינים במפה ואפילו זויות הסתכלות, אבל על אלה אפשר כאמור לעלות בעיקר בפגישת עומק אישית, ויקצר המקום כאן. מה שכן, ברור שנושא הנזירות הוא לא רק בשליטתך – הוא גם נבחר בקפידה ואת אפילו נלחמת כדי לשמר אותו - הבונוסים שהוא מעניק למפה הזו הם עדיין גדולים למדי.
בשביל כבוד צריך לעבוד, יקירה, ומסתבר שגם בשביל אינטימיות: שניהם לא מגיעים בקלות, אם לא עושים צעדים משמעותיים ומתפתחים לעומק, כדי להיות ראויים להם..

ועד שנפסיק לקרוא דיווחים על אלימות מסוגים שונים בעתון או באינטרנט, והרוחות יתחילו סוף סוף להרגע, יחד עם החום הזה שבאמת הגזים הפעם –

שבוע טוף!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully