וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור הביקורת

השבוע הזה מתחדד במיוחד חוש הביקורת ובוחן כל התרחשות על פי בית שמאי. נסו למנן את הדרמות ולסנן את מה שאינו עובדות

על פניו, זהו שבוע ביקורתי ושיפוטי, שדורש מאתנו לא מעט. אם נוכל לשים לרגע את הרגשות בצד ולעמוד בדרישות ובסטנדרטים שהצבנו לעצמנו, כי אז כל הכובד והביקורתיות האלה לא היו לחינם. זמן טוב לעזוב את כל הדרמות, ולהתמקד בעיקר בעובדות.

הזווית הקשה של השבוע

זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרס, אותו כוכב שאחראי על הדרייב והעשייה שלנו, לסטורן הנוקשה והדורשני. הזווית הזו מכריחה אותנו לשים בצד את כל המחשבות והכוונות, ולהתמקד בעובדות בשטח, ובכל מה שקשור אליהן. מומלץ בעיקר עכשיו לא לקחת שום דבר באופן אישי מדי, כולל עימותים מקצועיים כאלה ואחרים, אלא להתמקד בכאן ובעכשיו, ובכל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן פרקטי וישיר, ולא מניפולטיבי, דרמטי, או רגשני מדי. חלק לא קטן מאתנו ירגישו לבד במערכה, כאלה שמשא גדול במיוחד של אחריות ומחוייבות על כתפיהם, אבל זו תחושה סובייקטיבית. כדאי לחכות בסבלנות עד שהזווית הזו עוברת וממשיכה הלאה, ולא להסיק מסקנות חפוזות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, גדי, תאומים וקשת.

התקשורת שלנו

התקשורת השבוע גם היא פרקטית בעיקרה. מרקורי ששוהה במזל בתולה מביא איתו איכות ביקורתית, יכולת לרדת לפרטים, ואולי גם במקביל להתייחס גם לאנשים אחרים בחיינו ולמה שדרוש להם, מתוך דאגה כנה ורצון לתת. זמן טוב לדבר על מה שמציק וקשה, כדי שאפשר יהיה להתייחס ולפתור את הבעיה. מי בעיקר יושפע ממרקורי הנ"ל? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הרגשות השבוע

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל סרטן, ולהביא איתה צורך להשקיע יותר בבית, בבני הבית ובתחושת השייכות המשפחתית. זמן טוב להתחבר מחדש לקרובי משפחה, שהקשר איתם ניתק, ולבלות יותר עם בני הבית. מי בעיקר יושפע מוונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תחזית שבועית

טלה
שבוע קשה עובר על כוחותינו. כוכב מרס שליט המזל שלכם נצמד לסטורן הנוקשה, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט מתחים ולחצים, הן כספית והן רגשית. חשוב חשוב עכשיו להיזהר שלא להיכנס ללחץ ואז לפעול בפניקה, אלא לפעול בסבלנות ואורך רוח.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד לא קל עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין קרובה מאוד לכוכב אורנוס בתחילת השבוע מה שאומר – לחץ. אל תנתקו קשרים. לקראת סוף השבוע היא כבר מתחילה להתרחק, והלחצים יורדים בהדרגה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו במזל בתולה ובהמשך השבוע גם יצור זווית של צמידות עם סטורן הנוקשה, אלמנט שיביא איתו בתקופה הקרובה לחצים מחודשים בכל מה שקשור לתחום הכספי ולנושאים הקשורים לצד הכלכלי של החיים: זמן לחסוך.

סרטן
התקשורת שלכם תודגש מאוד השבוע, עם מיקומו של כוכב מרקורי במזל בתולה. המיקום הזה עשוי להביא איתו דיאלוג משופר במערכות היחסים שלכם, כמו גם יכולת לחלוק ולשתף אנשים קרובים במה שעובר עליכם, ולצאת לפעילות ספורטיבית.

אריה
על פניו, זהו שבוע מעשי למדי. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם, אבל גם יוצרת שם זוויות של עימות עם הכוכבים נפטון ויופיטר, אלמנט שמביא איתו בעיקר קושי מסויים לראות את כל התמונה ואת הדברים כפי שהם, בצד רצון לפרוץ גבולות – ולהתפתח.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל תאומים ולהביא איתו צורך גובר והולך לעשות טפול שורש בנושאי בית ומשפחה, ובכל מה שקשור לתחום המשפחתי בכלל. זה בדיוק הזמן לחשיבת עומק בכל מה שקשור לבית ולמשפחה, ואולי גם למחשבות על מעבר דירה.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן, הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים קצת אחרת, לתת ביטוי לצד האסרטיבי שלכם בכל מה שקשור לעשייה בשטח, ולרוץ קדימה.

עקרב
מיקומה של ונוס במזל סרטן מזמין אתכם להרחיב אופקים השבוע, ליצור או לחדש קשרים עם חו"ל – או אולי פשוט לנסוע וליהנות? – ולשים את הדגש במקביל על התפתחות אישית, על רצון ללמוד ולהתפתח, ולחשוב על לימודי נושא שמעניין אתכם.

קשת
מיקומו של מרס במזל תאומים עדיין, עלול להביא איתו לא מעט לחצים ומתחים במערכות היחסים שלכם, ובדיאלוג עם העולם. מומלץ לקחת את הכל באיזי ולא להיסחף יותר מדי. ונוס במזל סרטן מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי.

גדי
דיאלוג, זוגיות ויחסים – את כל אלה מדגישה עכשיו ונוס הרגשית, ששוהה לה במזל סרטן, מול המזל שלכם. המיקום הזה מאפשר לכם להעמיק מערכות יחסים קיימות, לשדרג דיאלוג עם פרטנרים ובני או בנות זוג, או לצאת לסדרה של היכרויות חדשות.

דלי
מיקומה של ונוס במזל סרטן שם את הדגש על הצד המקצועי שלכם, ועל היכולת שלכם לשנות מקום עבודה, תפקיד בעבודה, או מינון של סיפוק בעבודה. מרס במזל תאומים מדגיש את הצורך שלכם בביטוי אישי יצירתי, ובכל מה שקשור לרומנטיקה ויחסים.

דגים
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים, שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לנושאי בית ומשפחה: חשוב לא לריב עכשיו עם בני הבית, אלא לסלק מתחים, ולהיות קשובים אליהם – ולמה שקורה. ונוס במזל סרטן לעומת זאת, הופכת אתכם לרומנטיים מהרגיל.

שאלותשובות

שאלה: יאיר שלום רב. נולדתי ב - 20/4/62 בשעה 7:10 בבוקר. אני נמצאת בפרשת דרכים בקריירה לאחר הסבה מקצועית, אבל לא בטוחה בהקשר לדרך בה עלי לפנות. להמשיך לעבוד באותו ארגון? האם צפוי לי קידום? או לחפש מקום עבודה חדש? אני מאוד מעוניינת לדעת מה צפוי לי בתחום הזה. בתודה מראש ובהערכה רבה!!!
תשובה: ובכן, התשובה לשאלה הזו היא גם תשובה לרבים ששואלים אותי לגבי החלטות אישיות שהם עצמם צריכים לקבל, אבל מתקשים לעשות זאת, למרות שעמוק בפנים הם בהחלט יודעים את התשובה.
ראשית – נתבונן במפת הלידה שלך. על פניו האופק שלך, הדרך שבה את מציגה את עצמך לעולם, נמצא במזל תאומים, מיקום דינמי ומסתגל היטב לשינויים. אבל מתחת לפני השטח אנחנו רואים שלושה כוכבים במזל שור, שמבטאים את ההיפך: נמצא כאן את ונוס הרגשית, מרקורי שליט האופק שלך והשמש, ה'אני האמיתי' – כל אלה נמצאים בבית ה-12 שקשור לחששות ופחדים, ומסמלים פחד לעזוב את מה שיש, ולפעמים גם היצמדות במינון גבוה מאוד למצבים מסויימים ולהרגלים קבועים, כתוצאה מהפחד הזה. במזל שור, הפחד הזה עשוי להיות גם פחד חזק ממחסור כספי או ממצוקה רגשית, שמונע ממך לעיתים לעשות מהלכים שחשובים או מתאימים לך.
ממש עכשיו יוצר פלוטו בשמים זווית פעולה מדויקת למרס, שאחראי על הדרייב ועל העשייה שלך. מרס נמצא במזל טלה, מה שאומר – יכולת לרכז הרבה אנרגיה ופעילות לנקודות פריצה חשובות, וצורך בשליטה במה שקורה, אולם גם צורך חזק בסיפוקים מיידיים ובתהליכים קצרים. פלוטו מביא איתו צורך חזק מאוד בשינוי, ואת הזווית הזו הוא יצר בפעם הראשונה כבר לפני שמונה-תשעה חדשים בערך, וכבר אז החל להגיע השינוי.
שינוי פלוטוני הוא בדרך כלל שינוי מאוד יסודי. הוא מפגיש אותך עם הפחדים הגדולים ביותר שלך, מהצורך לשנות גישה או כיוון, ובעיקר שינויים הקשורים למקומות בעבר או בילדות שבהם הפחדים האלה נוצרו. פלוטו דוחף את מרס, שמייצג כאמור את הדרייב שלך, לשנות כיוון ועשייה, אבל מבנה המפה שלך עלול להקשות מאוד על התהליך.
הקונפליקט בין השנים מלווה אותך לאורך כל השנה הזו, ועלול להמשיך גם במחצית השנה הבאה. כל מה שקשור להערכה עצמית מקצועית הקשורה למוסדות וארגונים ולחברות או פעילות בהם – מרס בבית ה-11 במפת הלידה שלך, שמסמל פעילות במקומות כאלה, נמצא בפרק הזמן הזה במרכז סדרי העדיפויות כעת: פלוטו דוחף לבדיקת גבולות העשייה שלך בכל התחומים, כמו גם לבדיקת הערך האמיתי שלך בדיאלוג עם העולם - הן מבחינת כישורים, תפקוד, או התקדמות אישית לעמדות כוח והשפעה גדולות יותר.
במקביל, נמצאים עכשיו נפטון ויופיטר ממש מעל הבית העשירי שלך, שהוא בית הקריירה, ומביאים איתם אכן צורך חזק לפרוץ גבולות, ובמקביל מבוכה, ערפול וקושי לראות את הדרך, בדיוק כפי שאת מציגה בשאלתך. זה אינו מקום קל, אבל בהחלט דורשני.
אלמנט נוסף שכדאי להתבונן בו – כוכב אורנוס נמצא בסוף מזל דגים, ובערך בעוד חצי שנה יעלה על מרס במפת הלידה שלך ויביא איתו סוג של ניתוק ושינוי מעניין, קצת שונה מהשינוי היסודי שמביא איתו פלוטו. השינוי הזה מדבר בעיקר על שינוי כיוון, על החלטות חדשות לגמרי, ועל גישה אחרת, פתוחה ונמרצת יותר לחיים בכלל. אם תתחילי להתארגן כבר עכשיו, בחודשים האלה, עם התשובה שלך ולעצמך בדבר השינוי הזה, אורנוס יזרז את התהליך ויביא איתו לא מעט בונוסים בהמשך, ובשנים הקרובות.
ברור שהקונפליקט הזה אינו קל עבורך, שכן הוא מפגיש אותך עם הפחדים הגדולים מצד אחד, ועם הצורך לצמוח ולהתפתח מצד שני. כוח החיים דוחף אותך קדימה, בעיקר כי מקצועית ואישית את כבר מוכנה לשינוי, שמשמעותו לקיחת מינון גבוה יותר של אחריות וקידום. אבל את פוחדת ללכת עד הסוף, עם מהותו האמיתית של מרס במזל טלה שבמפת הלידה שלך: קריירה עצמאית, או לפחות אוטונומית, במוסד או בארגון שבו את חברה. מבחינה אסטרולוגית, את מוכנה מזמן. מבחינה אישית ורגשית – הפחד עדיין חזק. הכוכבים אינם יכולים להחליט בשבילך, או בשביל כל אחד אחר, אבל הם מראים את המצב כפי שהוא, ומשאירים את ההחלטה – כמו תמיד, אגב – בידיך: להעביר הילוך וללכת קדימה עם היכולות שלך, לצמוח ולגדול, או להישאר במוכר ובצפוי, ולא לקחת סיכונים. מפת הלידה שלך מראה את הקונפליקט, אבל משאירה את ההחלטה בידיך, ורומזת לך שהדברים תלויים בך הרבה יותר ממה שאת חושבת, והעזה ללכת קדימה עשויה בהחלט להשתלם. הפחדים עדיין שם, והם אינם קטנים, וכמו שלמדתי עם השנים – תפקידו של האסטרולוג אינו להחליט עבור אדם מסויים, אלא להראות לו את כל התמונה, ולהניח לו להחליט לבד אם הוא מוכן לחיות את חייו במלואם על כל הסיכונים הכרוכים שבכך ולחוות אותם באופן טוטאלי, לטוב ולרע, או ללכת על בטוח, לשמוח במה שיש, ולהשאיר פתוחה ותיאורטית את התשובה לשאלה אם הוא יכול להצליח בגדול או לא. מקום עבודה חדש, קידום במקום הנוכחי, השארות בתפקיד הנוכחי – הצעד הבא תלוי אך ורק בך, ובמידת האומץ הפתיחות והישירות שלך עם עצמך לגבי היכולות שלך, על כל המשתמע מכך. מאחל לך שתקבלי את ההחלטה הנכונה, שבכל מקרה לא תהיה קלה, אחרי שעכשיו את רואה את כל התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully