וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרטים הקטנים

השבוע הקרוב עומד בסימן התכנסות פנימה, ירידה מהאילנות הגבוהים ומעבר מתכניות גרנדיוזיות לעובדות בשטח

נראה שהמגמה השבוע משתנה, ואולי סוף סוף נהפוך כולנו ביתיים יותר, ואפילו – מי יודע – רגועים יותר. אבל למרות כל זאת, עדיין נמצאת כאן זווית אחת של עימות שאינה קלה, ואחרי שנעבור אותה - נדבר.

המעבר המעניין של השבוע

זהו מעברה של ונוס, המסמלת מערכות יחסים וקשרים קרובים, ממזל אריה הדרמטי, למזל סרטן הביתי. המעבר הזה אמור להפוך את כולנו לביתיים יותר, ולאוהבי אינטימיות ורגעים של ביחד משפחתי. ונוס במזל סרטן גורמת לנו להכניס את האנרגיה הרגשית שלנו פנימה, ולא להחצין אותה. כעת אנו זקוקים למינון גבוה יותר של בטחון רגשי, של הבעת רגשות, ושל גישה חמימה וביתית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

התקשורת שלנו

אחרי כחודש של תקשורת דרמטית על כל המשתמע, של פעולה ועשייה והתלהבות והתרגשות, עובר לו מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה למזל בתולה, והחיים הופכים פרקטיים יותר. כעת אפשר להוריד את התקשורת הסוערת והמסעירה, להכניס דברים לפרופורציות, ולהפוך את כל הדרמות הגדולות למעשים קטנים בשטח. זמן טוב לעזוב את התכניות הגדולות ולהתמקד בפרטים הקטנים, שהם אלה בסופו של דבר שעושים את ההבדל. מי בעיקר יושפע מהמעבר של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הזווית המסוכנת של השבוע

זו זווית העימות שוונוס יוצרת עם מעברה למזל סרטן, ממש בתחילת המזל. הזווית הזו מעמתת את ונוס הרגשית עם פלוטו הכוחני והיצרי, ואלה עלולים להיות יומיים עמוסים וטעונים רגשית, שבהם כדאי מאוד שלא לריב עם העולם, לא לשבור את הכלים ולא להגזים בפעילות האגו ביחסים. זהו זמן לתת לתשוקה ולצד היצרי שלנו מקום גדול יותר, אבל להיזהר במקביל מסצינות של רכושנות וקנאה, וריבים מיותרים. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן עקרב וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תחזית שבועית

טלה
מעבר כוכב מרקורי למזל בתולה, מביא איתו שבוע של סידורים מכל הסוגים, והרבה פרטים קטנים. יותר מכל דבר אחר, זהו מקום שבו כדאי לשמור על הבריאות שלכם, לאכול נכון, לצאת לפעילות פיזית וספורטיבית, ובעיקר לאכול באופן מסודר.

שור
משהו משתנה באנרגיה שלכם השבוע, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, ונראה שהחיים הופכים רגשניים במיוחד. זה בדיוק הזמן לעבוד קצת יותר על התקשורת שלכם עם אנשים אחרים, ולתרגם את הרגשות שלכם למלים, וכמה שיותר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל בתולה, ונראה שנושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים יותר, ומצריכים הרבה יותר תשומת לב מאשר כרגיל. זמן טוב לשים את הדגש על שנוי האוירה בבית, על פעילות עם בני המשפחה, ועל חשיבה משפחתית.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים. ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר תחושה אופטימית יותר, חיוך רחב יותר, ויכולת לקדם את הדברים שלכם באופן אסרטיבי אך נעים. זמן טוב גם – ובעיקר – להשקיע קצת יותר במערכות היחסים.

אריה
על פניו, זהו שבוע מעשי מאוד. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, ויוצרת שם זוית הרמונית עם כוכב מרס, אלמנט שעשוי להביא איתו יכולת נפלא של שיתופי פעולה בין הרעיונות שלכם לכושר הבצוע של אחרים, ועשייה משותפת ופורה בכלל.

בתולה
כוכב מרקורי עובר השבוע למזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת נפלאה לדבר על הדברים שקורים ושחשובים לכם, ולא לשמור אותם בבטן. זמן טוב לתרגם את הרגשות שלכם למלים, בעיקר את אותם רגשות שאתם בדרך כלל לא מבטאים...

מאזניים
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל סרטן מביא איתו דיאלוג משופר עם כל מה שקשור לנושאי דרייב וקריירה, מאזנאים. כעת הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, לנהל דיאלוג משופר עם הורים מורים או אחראים, להעביר הילוך, ו..לתת גז.

עקרב
מעברה של ונוס למזל סרטן, שם את הדגש על הצורך לפעול באופן מרחיב אופקים, עקרבים. כן, הגיע הזמן לראות דברים קצת אחרת ומזוית קצת שונה, ליהנות מים של שיחות נפש ועומק עד השעות הקטנות, ולהשקיע קצת יותר בפלסף חביב כשלעצמו..

קשת
מעברו של כוכב מרקורי למזל בתולה, עשוי להביא איתו מן צורך מוזר לדבר בזמן הקרוב. מעין פטפטת לא ברורה, וצורך לתרגם למלים את מה שעובר עליכם בפנים. זמן מצוין לשיחות עומק נפלאות עם הרבה תובנות והארות חדשות, ומכל סוג אפשרי.

גדי
מעברה של ונוס למזל סרטן מול המזל שלכם, ישים בתקופה הקרובה את הדגש על מערכות היחסים שלכם, ועל נושא הזוגיות בכלל. זהו זמן להתמקד בכל מה שקשור לקשרים קרובים, לדיאלוג בגובה העינים, לזוגיות כזו או אחרת, ולמערכות יחסים.

דלי
התחום המקצועי הופך להיות משמעותי יותר השבוע, דליים. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור לצד הפרקטי שלכם, ולנושאי עבודה ושירות. כעת הזמן לקדם תכניות ולהתקדם בעצמכם, ובמקביל – לקחת ברצינות רבה יותר את כל נושא הבריאות שלכם.

דגים
הרומנטיקה מתחזקת בהדרגה, דגיגים, עם מעברה של ונוס למזל סרטן. הדגים הוא מזל רומנטי מדי כשלעצמו, אבל מהשבוע הרומנטיקה הזו מתחזקת עוד יותר, ואתם עלולים בקלות לאבד את הצפון.. זמן מצוין לחיזור עדין, למלים רכות, ולהרבה אהבה באויר...

שאלותשובות

יאיר שלום,
שמי שרית, נולדתי ב-4.2.80 בשעה 17:00 בקריה בתל-אביב. אני לא יודעת למה, אבל אני לא מצליחה למצוא בן זוג ולעבור מבחן חשוב המעיק עליי כבר מספר שנים. האם תוכל לומר לי מה יהיה עימי? תודה מראש, שרית
תשובה: ובכן, ננסה להתמקד בכמה אלמנטים שעלולים להפריע לך במטרות שלך. ראשית, האופק שלך הוא במזל אריה, מה שאומר שבעקיפין את אמורה להיות בתו של האב, כלומר זו המעדפת והאהובה עליו במיוחד, עם צורך בלגיטימציה ממנו לפעולות ולעשייה בחייך. אלא שהשמש שליטת מזל אריה, שנמצא ביסוד האש החם והמעניק, נמצאת ממש ממול, במזל דלי השכלתני והקריר משהו, ומקרין ריחוק שכלתני. אפשר לשאול במקרה שכזה: האם הוא באמת נמצא שם עבורך? נחפש את התשובה בבית הרביעי, המסמל את הבית המשפחה ודמות האב, שמכיל בתוכו את כוכב אורנוס, זה שאחראי על ניתוקים ושינויים. המעניין הוא שאורנוס הוא זה ששולט על מזל דלי, ושהותו בבית הרביעי מראה על ניתוק מסויים מדמות האב, דווקא כשהיית זקוקה לו. יתכן ויש כאן גירושים או ניתוק מסויים בין ההורים, אבל נראה שלא קיבלת גיבוי וחום דווקא כשהיית זקוקה להם. מה שאומר שהמודל הרגשי שאת מביאה לכל מה שקשור לזוגיות הוא מודל של נפרדות, של חיים בבועה שכלתנית אינטליגנטית ומוגנת, ובמקביל גם של קושי לראות היכן הבעיה: בזמן שהיה נכון לך ובמקום שהיה נכון לך, לא קיבלת את אותו פידבק ולגיטימציה שהיו אמורים לעודד אותך לצמוח ולפרוח, ולהפוך לאשה המסוגלת לבנות יחסים רגשיים מלאים מבלי לפחד להיפגע מעזיבות או נטישות, ולהגן על עצמך בחומה מסויימת.
גם הצמידות של הירח, המסמל את הנפש ואת תפקידה המסורתי של אשה, שנמצא במזל בתולה הביקורתי ואף צמוד לכוכב מרס האסרטיבי, מראה על פחד מפגיעה, ובצד שמאל של הירח – צמידות עם כוכב סטורן הנוקשה, המסמל ביקורתיות ברמה גבוהה, ופחד מאכזבה.
הצמידות המשולשת הזו שבה הירח – הנפש – נמצא בין שני כוחות מנוגדים ששניהם כאחד עלולים לפגוע בו אם ייחשף רגשית, ביחד עם זווית המולות שהוא וסטורן הנוקשה יוצרים עם ונוס הרגשית, שאחראית על נתינה ויחסים שנמצאת ממול, במזל דגים, שמאבדת בקלות את גבולותיה, עלולות להביא איתן פחד קשה מכשלון בכל תחום שהוא, כמו גם קושי להיות לאורך זמן בתהליך זוגי, מבלי לחשוש גם כאן להיכשל ולהיחשף רגשית.
מעל כל אלה, נמצא גבוה גבוה בראש המפה כוכב כירון. כירון מסמל אב פנימי כלשהו שמלווה אדם בחייו, ומכיוון שהוא יוצר זווית של כאב לשמש, הוא מראה על קושי לבנות מערכת יחסים הקשורה לזוגיות (השמש בבית ה-7 הקשור לנישואין וזוגיות) מבלי לחוש כאב. הימצאותו בבית העשירי, לעומת זאת, מראה גם יכולת של אותו כירון להפוך את הכאב הזה למקום של טיפול והחלמה של אחרים בחייך, אם ממקום של נתינה ואם ממקום של בחירת נושא טיפולי כמקצוע.
אפשר לומר, שהפחד להיפגע ולהיכשל גדול יותר במפה הזו מאשר הרצון להצליח, אבל זה בהחלט הפיך: עבודת עומק על המקומות האלה, עם הרבה מאוד מאותה מילת קסם שנקראת 'מודעות', יוכל להפגיש אותך עם אותם מקומות בתוכך שבהחלט יכולים להיפתח, אך חוששים להיחשף, ולהביא את התוצאות הרצויות. מה גם שדווקא עכשיו יושבים נפטון הרגשי והמבלבל ויופיטר מרחיב האופקים על מרקורי כוכב התקשורת שלך, ובהחלט דורשים ומאפשרים לך – אם כי לא בקלות, יש לומר – לפגוש סוף סוף את המקומות האלה, באומץ ובישירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully