וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת רתיחה

26.7.2009 / 12:04

החום בחוץ מעיק והקצב האינטנסיבי של השבוע הזה לא תורם לשקט הנפשי. איך בכל זאת נשרוד? המפתח הוא הבדלה בין עיקר לטפל

על פניו זהו שבוע מהיר, אינטנסיבי, גדוש מילים, מפגשים, וים של פעולות ועשייה. חשוב לדעת להבדיל בין מה ששולי ומעייף אותנו, למה שחשוב ומקדם, ולא להתייחס לכל כמקשה אחת. הגדרות מדויקות של הצרכים והמטלות שלנו, כולל זמנים, יעזרו לנו למצות אותו בצורה הטובה ביותר. מצד שני, זהו שבוע מצוין לראות כמה צעדים קדימה, להרחיב את גבולות אזורי ההשפעה והעשייה שלנו, להתמקד באמביציה שלנו, ולא לתת לאנשים אחרים או למצב בשטח להגביל אותנו.

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית, הקשורה לנתינה ולמערכות היחסים שלנו, לאורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה להביא איתה חוסר שקט פנימי ביחסים קרובים, צורך גבוה במיוחד בספייס ובחופש אישי, הידלקויות מהירות וניתוקים מהירים, ושרשרת קטנה של ניתוקים בכלל. יש לנו צורך לרגש ולהתרגש במהירות, אבל גם להיכנס לדרמות מיותרות, ואפילו לקלקל יחסים יפים בגלל גחמות של רגע. מצד שני, דווקא עכשיו עשויות להגיע כמה הארות יפות לגבי היחסים שלנו, ולהביא איתן תובנות יפות. שימו דגש מיוחד על היכולת להביא לפיוס ולא לעימות, ובעיקר על הרצון לדבר ולשתף, ולא להשאיר דברים בבטן. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, דלי, תאומים וקשת.

התקשורת שלנו

על פניו, זו תקשורת הרמונית למדי, אבל הצורך להרחיב אופקים הולך וגדל. מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל אריה, ושם את הדגש על הכוונה לפעולה ועשייה, יותר מאשר על דיבורים. זווית של עימות שמתפתחת בינו לבין כוכב יופיטר שממול, עשויה להביא איתה צורך לפרוץ גבולות, לנסוע למרחקים, לפגוש אנשים מסוג אחר, וללמוד דברים שיאפשרו לנו להרחיב אופקים, ואת התודעה שלנו. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, אריה דלי וקשת.

ומה קורה למזלות?

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים השבוע, אלמנט שמדגיש את הצד האסרטיבי שלכם, ויוצר זווית פעולה לכוכב סטורן הנוקשה. זהו מיקום לא קל, שדורש מכם עכשיו לעמוד במינון גבוה במיוחד של אחריות ומחוייבות: הימנעו מביקורת.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד רגשי עבורכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן, אלמנט שהופך אתכם רגשניים במיוחד, ומדגיש את כל נושא התקשורת שלכם, בין אדם לחברו ובין אדם לעולם. זמן לדבר, הרבה, ועל הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בכניסה לזווית של עימות עם כוכב יופיטר, אלמנט שעשוי להביא איתו צורך בנסיעה, ארוכה או קצרה, או לחילופין צורך משמעותי בהרחבת אופקים על כל המשתמע. זמן טוב לחשוב על לימודים מכל סוג, ולהתפתח לכיוון חדש.

סרטן
נראה שמשהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים. ונוס עוברת למזל שלכם, מה שאומר שזה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה ומאמץ בכל מה שקשור לבית ולמשפחה, לשפר דיאלוג עם בני הבית הקרובים, ולשים את הדגש על קרבה אמיתית מכל הבחינות.

אריה
גם השמש שליטת המזל שלכם וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו במזל אריה, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לדבר ולשתף אחרים במה שעובר עליכם, לחלוק עם אנשים קרובים מחשבות ורגשות, ולתת ביטוי אמיתי לדברים שחשובים לכם.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה, מה שאומר שיש תחושה שהדברים החשובים מתרחשים להם עכשיו מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. מעברה של ונוס למזל סרטן, שם את הדגש עכשיו על הצד החברתי שלכם: הגיע הזמן לחברים חדשים.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם מהשבוע הזה, עשוי להביא איתו דרייב חזק במיוחד בכל מה שקשור לנושאי קריירה, יזמות חדשות ומעניינות, ולקיחת העניינים לידיכם. המעורבות הרגשית הולכת וגדלה, אבל גם הצורך להוכיח לעולם מה אתם שווים.

עקרב
מעברה של ונוס השבוע למזל סרטן, שם את הדגש על היכולת שלכם לראות כמה צעדים קדימה, לפעול לפי תכניות ארוכות טווח, ולתכנן דברים בהתאם. זמן טוב לנסוע קצת, בארץ או בחו"ל, לשנות אוויר ואווירה, לנהל שיחות נפש ועומק, וליצור הרבה מלים..

קשת
החיים הופכים רגשניים יותר, כשוונוס עוברת למזל סרטן, ושמה את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן רגשני יותר, אלמנט שעלול לגרור איתו לקיחת סיכונים מסוגים שונים, הוצאת כספים שלא לצורך, ושגיאות בשיפוט. זהירות!

גדי
נראה שאתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של פתיחות ודיבור אמיץ וישיר במערכות היחסים שלכם, גדיים: ונוס עוברת למזל סרטן שממול, ונראה שזהו זמן מצוין להעמיק קשרים רגשיים כאלה ואחרים, ולהשקיע בזוגיות ובפרטנרים שלכם קצת יותר, אם אפשר.

דלי
התחום המקצועי הופך משמעותי יותר,ואולי דווקא כאן עשויים להתרחש בתקופה הקרובה דברים טובים, בגלל מעברה של ונוס למזל סרטן. זהו מיקום משופר, שמזמין בעיקר דיאלוג אמיתי שבא מהלב, ועשייה שבאה מתוך התרגשות, ולא מתוך הרגל.

דגים
הצד הרומנטי שלכם מתחזק להפליא עכשיו, דגיגים. מעברה של ונוס השבוע למזל סרטן, מדגיש את כל מה שקשור לדיאלוג רגשי, לעשייה הקשורה לביטויו של הלב, לכנות שבאה מבפנים, ולמינון גבוה במיוחד של אינטואיציה ותחושות בטן בחייכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שאלה ותשובה

שאלה: שמי מ. נולדתי ב 4.7.76 בשעה 10 בבוקר בערך. עד כה היו לי מערכות יחסים קצרות שלא הובילו לקשר רציני ואמיתי. הייתי רוצה לדעת האם העתיד צופן לי להכיר בן זוג למערכת יחסים רצינית, מישהו שאוכל להקים איתו משפחה. אם כן, מתיי זה יקרה? תודה.

תשובה: כוכב מרס, זה שאחראי על דמות הגבר שהאישה נמשכת אליו, נמצא במפת הלידה שלך בבית ה-12, שמסמל את תת המודע שלנו, ובמקביל - גם את מקום הפחדים שלנו. הוא שוהה במזל אריה, מה שאומר שהגבר הזה צריך להיות דומיננטי וסמכותי, אבל הוא גם יוצר זווית פעולה ליופיטר, מה שאומר שיש לו צורך בלתי פוסק להתרחב ולפגוש אזורי פעולה נוספים בחייו. מצד שני, מיקומו של מרס בבית ה-12 מראה שבדיוק כשם שאת נמשכת לגבר שכזה, את גם פוחדת ממנו ומתקשה, כשאת פוגשת גברים שכאלה, לבטא רגשות, לשתף, או להראות מה באמת את רוצה.

במקביל אנו מוצאים בבית הראשון במפת הלידה שלך את הכוכבים ירח ופלוטו, כשהם צמודים. הירח במפת לידה של אישה מסמל יותר מכל איך את תופסת את תפקידה של האישה בכלל, וכשהוא צמוד לפלוטו הוא מראה שאישה היא משהו ייצוגי מאוד כלפי חוץ, אבל נשלטת באופן לא קל על ידי צורך חזק בעמדות כוח ועוצמה, וסובלת מקושי מסויים ליצור הרמוניה ומשפחתיות.

השמש, מיקוד הדברים, ונוס הרגשית הקשורה ליחסים, ואפילו מרקורי שליט האופק שלך - שלושתם יוצרים זוויות פעולה עם פלוטו, שמסמלות לא רק אם חזקה ודומיננטית, ואפילו מעט מניפולטיבית, אלא גם צורך לשלוט על מה שקורה ולא להיות קרבן לאנשים חזקים מדי. זהו מקום שעלול להיות שתלטני מעט, מכיוון שמשחקי האגו שמתהווים בו עלולים להרחיק בני זוג פוטנציאליים. גם האם עצמה לא ממש תורמת לעניין, בלשון המעטה..

זוגיות במפה שכזו עלולה להיות מראש זירה למאבקי כוח לא קלים, בין האם - החיצונית או הפנימית - ובין הצורך שלך בשליטה במה שקורה, כשדמות הגבר, כמו שראינו קודם, נמצאת יותר מאחורי הקלעים, מאשר מעל לפני השטח. אם תוכלי לעדן את הצרכים שלך, פחות לפחד ממאבקי כוח ושליטה, או פחות לתת לאמך - או לאם הפנימית שלך, אותו חלק נשי שקיבלת ממנה במודע או שלא במודע - לנהל מאבקים במקום לחפש מצבים הרמוניים, ובעיקר לדעת להתפשר ולחפש את הגברים השקטים והאפשריים, ולא את הקשים ואלה שנמצאים מאחורי הקלעים, כי אז הדרך תהיה קלה יותר.

לגבי השאלה מתי תבוא הזוגיות - ובכן, השאלות האלה תמיד מעוררות בי חיוך מסויים, כיון שהן תלויות בך יותר מאשר בכל אחד אחר. בשנתיים הקרובות יעלה פלוטו על הירח שלך, ופעמים רבות זה סימן למערכת יחסים עוצמתית מאוד, ואפילו ללידה. אם תשכילי לנווט בעדינות אך בתקיפות, ובאמת להיפתח להיכרות עומק אמיתית ללא מעורבות רגשית תוקפנית או מפוחדת מדי, זה גם עשוי להצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully